Poniedziałek 12.10.2009 03:41,
rada
Vskutku fascinující výběr. Desetiletá prémiovka, ovšem se základním motorem a tudíž pravděpodobně skoro bez výbavy, čtyři roky starý kompakt opět se základním motorem a bez výbavy a nebo zbrusu nový kompakt, opět naprosto bez výbavy.
Takže tu máme tři auta, která vznikla nikoliv proto, aby se s nimi jezdilo, ale aby se na billboard mohlo napsat "již od xxxxx". Všechno špatně. Znovu.
Thalia jako jediná dává tak nějak smysl, protože je to nejlevnější věc na trhu, která by se dala považovat za auto. Nicméně se základním motorem a bez výbavou už se za auto dá považovat jen s notnou dávkou sebezapření.
O Fabii vůbec nemá smysl uvažovat, je to jen o málo menší tragédie než Thalia, ale je za stejnou cenu čtyři roky stará.
A BMW E46 je sice výborné auto, ale v tomhle kontextu mu moc nerozumím. Někdo, kdo uvažuje o Thalii a Fabii asi nebude nadšený řidič, který by ocenil komunikativní řízení a vyvážený podvozek BMW, takže ve výsledku dostane předražené, relativně malé a staré auto s drahými náhradními díly.
Možná by to chtělo nějakou rozumnou střední cestu, něco co už bude vypadat a fungovat jako auto, ale bez příplatku za znáček na kapotě. Osobně bych to viděl na obligátní 2004 Ford Focus 1.6, ale i může to být i cokoliv podobného. Možná by vyhovovala Corolla, která je sice naprosto nudná a ubíjející, ale člověku, schopnému uvažovat nad Thalií, to asi vadit nebude.
reagować