0
powrót
 

diskuze k tématu: Nový nebo ojetý vůz?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 00:42, rada
Pokud najezdíš 30000km ročně, nafta se ti vyplatí, ovšem pokud chceš tohle auto, z roku 2006 a starší, nepočítej s tím, že bude mít najeto 60000km a mín. Takže s ohledem na peníze bych bud vzal tdi, co má 160000km, nebo benzin. Btw: výhody a nevýhody commonrail vs pumpe-düsse řešit nemusíš, poněvadž v roce 2006 se ještě commnonrailové octavie nevyráběly.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 08:05, rada
Vzal bych TSI, má nízkou spotřebu, kultivovaný běh a lineárnější zátah. CR se v té době ještě nedělal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 08:13, rada
zalezi co jako ridic preferujes
TSI - velmi tichy, nejvyšší ale stále prijemna spotreba, vyborny vykon,
TDI PD ve 2,0 bych raději nebral . jsou poruchové - spíše 1,9 PD - PD jsou nejhlučnější
TDI CR - tišší než PD, s potuchovostí nemám zkušenost
osobně pokud bych vybiral s techto dvou motorizaci, tak 1,8 TSI anebo 1,9 TDI PD, ktery ale nezminujes
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 09:10, rada
(1) tři roky starý TDI nebude mít najeto do 60tis. , to bys musel mít neskutečné štěstí a i tak by bylo extrémně podezřelé že někdo koupí TDI a po 3 letech a 60tis.km ho prodává
(2) 2.0 TDI je relativně poruchový, v tomto případě musíš být připraven na budoucí investice
(3) TSI jsou vynikající motory, jako nové byly v r.2006 drahé, prodalo se jich málo a drží si cenu hodně vysoko
(4) čistě z finančního hlediska je při tvém ročním nájezdu výhodnější nafta, ale 2.0 není nejlepší volba, poohlédni se raději po spolehlivější 1.9, i když je o hodně hlučnější a lenivější
(5) spotřeba TSI je závislá na stylu jízdy, pokud jezdíš klidně a plynule bude mít spotřebu kolem 7, pokud jezdíš dynamicky či agresivně, budeš jezdit za 10. U nafty je rozdíl 5,5 - 7,0
(5) pokud finanční hledisko (pořizovací cena i provozní náklady) není nejdůležitější a současně nejezdíš agresivně, zvol TSI, budeš spokojen
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 09:21, rada
Octavia II, cca 3 az 3,5 roku stara, silny motor, presto jen 60 tisic km a je na prodej? Zkuste si predstavit nekoho, kdo takove auto prodava a jaky k tomu asi muze mit duvod. Preji hodne stesti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 09:30, rada
Měli jsme ve firmě asi rok 1.8 TSI. Kupovali jsme ji kvůli spotřebě, ale pozor, deklarovaných hodnot dosahuje pouze při dlouhé a klidné (dálniční) jízdě. My jsme provozovali hlavně po městě a bohužel na krátké (a časté) popojíždky. Auto se sice zahřeje poměrně rychle, ale spotřeba klesne až mnohem později cca až po 20 ujetých Km. Extrémně to zvyšovalo průměr, jezdili jsme skoro za 11l! Vím že to je hodně, hlavně při srovnání s dalšími auty TDi ve stejném režimu cca 7l. Při delších výjezdech ale spotřeba prudce klesala. Je ale také pravda že ticho a kultivovanost projevu je vynikající, je asi zbytečné zdůrazňovat, že nafty jsou hrozné "traktory". Osobně doporučuju 1.9 TDi, ekonomika provozu vítězí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 09:54, rada
Samozřejmě že je možné aby mělo auto 3 roky staré najeto pouze 60tisic km , avsak je jich malo. Třeba jedno takové má strýc - jasně , to proto že jezdí velmi málo ! Využívá spíš služební vůz. Každopádně , pokud se hodně jezdí , tak doporučuji 1,9Tdi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 10:33, rada
Vykašlat se na Octavii a koupit normální auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 10:34, rada
souhlasim s radami ostatnich az na jednu vec. Mel jsem 3 roky 2,0 TDI PD a nebyl problem. Tedy poruchovost by nemela hrat roli. 1,9 TDi je super, ale vykon nizsi a je to starsi koncepce PD. 2,0 TDI se da drzet kolem 7-8 litru a ma super zatah, na okatvku je 103 kW idealnich. Pozor na verze s filtrem pevnych castic. Pri mestskem provozu, malych otackach a kratsiuch jizdach se to zanasi a do servisu se musi kazdych 5-8 tisic km na vycisteni. Common Rail se, nemylim li se, jeste nevyrabel. Pri popsanem prubehu km je benzin mimo realitu. Dale pozor, Diesel bude asi firemni a tam hodne zalezi zda to byla flotilova skodovka (jeden ridic, pravidelny servis, idealne pozizovane pres operativni leasing, kde si to hlidaji = ale bude mit tak 80-100 tisic km). Od mensi firmy/podnikatele co to mela v majetku bych to nebral. Servis asi nebyl znackovy, jezdila s tim manzelka, zamestnani, atd, kdo byl po ruce... a to je na tom aute strasne znat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 11:19, rada
Jeden znamy zrovna prodava kombika 2.0 TDI PD, porizena v lete 2007, 60tkm - mel ji jako sluzebni (jezdil s ni jen on), moh si ji odkoupit ze slevou, tak si ji koupil a posila ji dal. co vim, tak nikdy zadny problem neresil, jen jezdil. takze takova auta existuji , ale bude jich malo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 12:34, rada
Já mohu 2.0 TDi jedině doporučit. S TSi nemám zkušenosti. TDi PD (103kw) mám od roku 2006, kupované jako předváděcí vozidlo (najeto 90km, r.v. 04). Auto mělo závady pouze na začátku - občas stávkující tempomat, vypadávající signál u autorádia a skřípající palubovka a špatná geometrie, tedy nic závažného. To se vše vyřešilo do 50t km. Nyní má vůz najeto 170tis. Začíná se projevovat vadný setrvák (dvouhmota - motor mírně vibruje, nicméně je to první problém za celou dobu vozu.
Spotřeba naprosto neskutečná. Je pravda, že jsem klidný řidič. Dlouhodobý průměr 5 litrů na 100km. Na delší vzdálenosti není problém dostat se pod hranici 4.5 l/100km. Ve městě do 6ti litrů. Tankuji pouze u OMV, Shell a Agip. Akcelerace výborná, maximální rychlost okolo 210 km/h (dle GPS). Výhodou oproti 1.9 Tdi je šestý rychlostí stupeň, který je při jízdě okolo 100 km/h velice ekonomický - dtto na dálnici při rychlostech okolo 110 km/h, kde se spotřeba pohybuje okolo 4,5 litru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 13:09, rada
No, přátelé. Já se něco najezdil dvojkou z 1,8TSI, a můj postřeh - spotřeba udržitelná kolem 8,5-9l. Náklady na servis do 150tkm u mě žádné, později katastrofa. Dehet 1,9 je opravdu hrůzostroj. Třese se to, hučí to, celý to jaksi divně poskakuje, a dlé mého to nejede tak jak by mělo. Jinak spotřeba teda úžasná, dle dotank. cca 6,2-6,5l. Koupena starší, poctivých 160tkm po servise. Ve 180 odešel již podruhé setrvák. Nazdar zdar. Později vstřiky. 2,0CR nemám sebemenší zkušenost. Jinak je to tipická škodárna dnešní doby-nic moc, velká reklama, velké oči sousedů ale skutek utek... Kdybych ji nedostával v podstatě befelem, určitě bych si ji nekoupil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 13:30, rada
Ani jedno, Škodovku nikdy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 16:17, rada
Jen pozn. CR se do O2 dostalo az ted (teda krome RS), takze 2006 2.0 TDI urcite PD.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 16:18, rada
Jen si dal kupujte nejkradenejsi auto v cesku,nejlepe v traktoru,at se vam muzeme smat....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 21:22, rada
Chlapi, nechte už těch keců. Připadám si jak v hospodě po šestým pivu, kdy každý zapomene na svoje problémy s autem a sousedovy zveličí. Pište k věci! My máme passata, 2007, 2,0 TDI, najeto 160 000 km, a na motoru se kromě oleje (po 30 000km) nemuselo dělat nic, nekouří, nežere olej, není hlučný, zní jako nová pohonná jednotka. Je pravda, že po městě se s ním nejezdilo skoro vůbec, v podstatě jen dlouhé trasy. 1,9TDI 77kw nevim, ale stará 66kw mě překvapila, jakou má sílu (v octavii 2003).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.10.2009 22:06, rada
to David: a v jaký výkonový varintě ho máš? pokud se 103kw, tak si snad první od koho jsem slyšel, že nežere olej. Jinak znám tento motor v A4, tam je celkem dobře odhlučněn, takže se to dá skousnout....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.10.2009 06:47, rada
to Kuba: 103kw, konec 2007, tak možná už byly všechny mouchy vychytané, nebo štěstí na kus, každopádně spokojenost. Co se týče hlučnosti, Octavie I 1,6 55kw byla o dost hlučnější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.10.2009 07:12, rada
to José Armando Peňaanál: Můžeš nějak rozvést, co se stalo s motorem TSI po těch 150 tis. km, když píšeš, že katastrofa?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.10.2009 07:34, rada
mam OII 2,O TDI 103kw, rok 2006 naj. ted 75tis a příští rok ji chci prodat a zrovna jsem řešil problém jestli mi to vůbec nekdo uvěří , když při prodeji bude mit opravdu najeto cca 90tis km. S autem jsem celkem spokojeny, ale je to škoda. Motor hlučny, olej už moc ani nežere, ale uvnitř pořád něco klepe, vrže, skřípe. Na tohle jsem moc haklivý, zlaty passat B5.Průměrna spotřeba 6,2 ale jezdím pouze město a celkem svižně. Zatim bez jakekoliv poruchy, jen běžná údržba.
reagować
  1 2 3 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.