anonym napisał:
Jak "mojí vinou"? Auta se sypou zcela neočekávaně kdykoliv, komukoliv.
Hm, tak to je právě velký omyl. Spoustě problémů se dá předejí pravidelnou kontrolou a údržbou. Netvrdím, že se podaří nalézt všechny dosluhující komponenty a netvrdím, že jen autorizovaný servis je toho schopen. Pár příkladů:
- přetáhnutí výměny oleje = přidřený motor (myslím extrémní ignorantství)
- nedolévání při úbytku = zadřený motor
- nevšimnutí si sjetých desek = rovnou nové kotouče
- nevýměna palivového filtru = spálení čerpadla
- nevýměna kabinového filtru = spálení ventilátoru, vlkost v autě malý výkon větrání
- chod motoru na 3 válce= a) nejde jiskra - odmaštění stěny válce a následné přidření+spálení katalyzátoru b) nejde palivo=nevývažek motoru a zvýšená námaha ložisek s možností poškození
- nevývažek na kole = vyšší opotřebení tlumičů i třeba samotných ramen
- super výkonné HiFi, neony, přídavná světla= spálení málo dimenzované elektrické soustavy, spálení alternátoru
To bylo jen pár věcí, které mě z placu napadly...