0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Astra G Caravan - problémy ve velkém balení

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:47, RE: Alex
anonym napisał:
No ono kdybych to nemel neustále v servisu tak bych najel i víc :)) S těma závadama jsem to určitě už koupil, nebylo možné aby se mi to všechno rozbilo mojí vinou, samozřejmě, že na pozdějších závadách možná určitou vinu mám, ale na ty prvotní určitě ne.
Nebyl jsi s tím u Zralého ve Stodůlkách? Stejně "odborně" se mi hrabali v autě a nic neopravili..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:52, RE: Reakce
anonym napisał:
Díky za všechny reakce, psal jsem svoje problémy i na serveru astra-g.cz a moc mě tam lidi neporadili, tady už bylo několik zajímavých postřehů, všem za ně děkuji. Psal mi jeden pán přímo na mail (tímto mu děkuji) a jeho závada se tvářila stejně, nakonec se prý jednalo o "přiškrcenou hadici odvzdušnění nádrže" cituji: Po ujetí cca 70 km vlivem úbytku benzínu a nedostatečném vyrovnávání tlaku v nádrži z důvodu nefunkčního odvzdušnění, dochází v nádrži k podtlaku a tudíž do motoru nejde palivo neb...
Hele to přiškrcení hadice se dá odzkoušet tak, že zkusíš odšoroubovat víčko nádrže dáš místo něho nějakou záslepku s dírkou, aby se tam nedostal větší bordel a pojedeš, když se závada neprojeví, jsi doma. A výměna, respektive kontrola té hadičky nebude žádná drahá záležitost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 13:00, RE: Nissan
anonym napisał:
Díky za tip, nevíte náhodou nějakou www nebo si to mám najít?
www.autopalacevysocany.cz přejmenovali to, jinak inzerujou i tady na TipCarsu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 13:07, RE: Nissan
anonym napisał:
Ano, je to přesně tak. Vždy se najde nějaká erudovaná piča, co jednou od Lojzka v hospodě slišela, že Renault koupi Nissana, a pak blije rozumy.
....v hospodě slišela? No, to jsem ještě neslyšel....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 13:25, pepa
jezdím v note-u dva roky, najeto přes sto tisíc a zatím jsem měnil jenom tři prasklý žárovky. takže Nissan - dobrá volba! Jsem rád že jste mi potvrdil, že Opel stále nebrat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 13:29, RE: Nissan
anonym napisał:
Díky za typ, na Primery jsem se už taky koukal, padl mi do oka všemi vychvalovaný 2.0benzín, prý absolutně bezproblémový motor, jen myslim že pokud bych do ní šel tak spíš do sedanu, ale předpokládám že ve verzích žádné rozdíly nebudou. Opravdu je dovoz lepší než koupit nějaký z ČR?
Jo ten 2.0L 16V 103 KW-dobrej tah,v otáčkách výkon a spotřeba kolem 8.5L-řetěz místo řemenu-není co dodat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 13:33, RE: pepa
anonym napisał:
jezdím v note-u dva roky, najeto přes sto tisíc a zatím jsem měnil jenom tři prasklý žárovky. takže Nissan - dobrá volba! Jsem rád že jste mi potvrdil, že Opel stále nebrat
Podle jednoho auta se nedá soudit celá produkce. Ale vždycky se najde někdo, kdo si na tom jednom buď nepovedeném nebo zanedbaném kusu snaží léčit nějaký svůj problém.
Co se týče Nissanu, tak ho beru jako celkem spolehlivou značku i přes to, že můj dobrý kamarád pořídil Almeru Tino s motorem 1.8 16V a vlivem enormní spotřeby oleje ten motor zadřel. Ano je to jeho chyba, že nekontroloval stav, ale co má co motor v Nissanu žrát olej! Motor má po generálce, ale olej tam leje vesele dál a do budoucna má jasno. Nissan už to nebude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 14:12, RE: Alex
anonym napisał:
Nebyl jsi s tím u Zralého ve Stodůlkách? Stejně "odborně" se mi hrabali v autě a nic neopravili..
Tam sem nebyl, jezdil sem s tim do Čakovic, celkem sem s nima byl spokojenej, tedy až na to že mi zatim nepřišli na tu mojí výbornou závadu :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 14:18, RE: Reakce
David V napisał:
Hele to přiškrcení hadice se dá odzkoušet tak, že zkusíš odšoroubovat víčko nádrže dáš místo něho nějakou záslepku s dírkou, aby se tam nedostal větší bordel a pojedeš, když se závada neprojeví, jsi doma. A výměna, respektive kontrola té hadičky nebude žádná drahá záležitost.
Při nejbližší delší cestě vyzkoušim, kdybych to víčko jen sundal tak by hrozilo že se mi něco dostane do nádrže i když tam je ještě to hlavní víko na karoserii?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 14:23, RE: Reakce
anonym napisał:
Při nejbližší delší cestě vyzkoušim, kdybych to víčko jen sundal tak by hrozilo že se mi něco dostane do nádrže i když tam je ještě to hlavní víko na karoserii?
Nedostane, ale já si při psaní příspěvku nebyl jist, jestli to víčko tam máš, tak jsem to napsal opatrněji. Pokud tam ten dekl je, tak bych oddělal jen to hlavní víčko přímo na trubce do nádrže.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 14:49, RE: pepa
David V napisał:
Podle jednoho auta se nedá soudit celá produkce. Ale vždycky se najde někdo, kdo si na tom jednom buď nepovedeném nebo zanedbaném kusu snaží léčit nějaký svůj problém.
Co se týče Nissanu, tak ho beru jako celkem spolehlivou značku i přes to, že můj dobrý kamarád pořídil Almeru Tino s motorem 1.8 16V a vlivem enormní spotřeby oleje ten motor zadřel. Ano je to jeho chyba, že nekontroloval stav, ale co má co motor v Nissanu žrát olej! Motor má po generálce, ale olej tam leje vesele dál a do budouc...
To já u primery dvoulitru dolévám mezi výměnama (13000km)max 1l....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 15:13, RE: pepa
anonym napisał:
To já u primery dvoulitru dolévám mezi výměnama (13000km)max 1l....
To já u Vectry 1.8 mezi výměnami olej dolévat nemusím. Netvrdím, že to je vrchol spolehlivosti, ale o motoru v autě opravdu nevím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 15:26, RE: Alex
anonym napisał:
No ono kdybych to nemel neustále v servisu tak bych najel i víc :)) S těma závadama jsem to určitě už koupil, nebylo možné aby se mi to všechno rozbilo mojí vinou, samozřejmě, že na pozdějších závadách možná určitou vinu mám, ale na ty prvotní určitě ne.
Jak "mojí vinou"? Auta se sypou zcela neočekávaně kdykoliv, komukoliv.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 15:55, RE: Alex
anonym napisał:
Jak "mojí vinou"? Auta se sypou zcela neočekávaně kdykoliv, komukoliv.
Hm, tak to je právě velký omyl. Spoustě problémů se dá předejí pravidelnou kontrolou a údržbou. Netvrdím, že se podaří nalézt všechny dosluhující komponenty a netvrdím, že jen autorizovaný servis je toho schopen. Pár příkladů:
- přetáhnutí výměny oleje = přidřený motor (myslím extrémní ignorantství)
- nedolévání při úbytku = zadřený motor
- nevšimnutí si sjetých desek = rovnou nové kotouče
- nevýměna palivového filtru = spálení čerpadla
- nevýměna kabinového filtru = spálení ventilátoru, vlkost v autě malý výkon větrání
- chod motoru na 3 válce= a) nejde jiskra - odmaštění stěny válce a následné přidření+spálení katalyzátoru b) nejde palivo=nevývažek motoru a zvýšená námaha ložisek s možností poškození
- nevývažek na kole = vyšší opotřebení tlumičů i třeba samotných ramen
- super výkonné HiFi, neony, přídavná světla= spálení málo dimenzované elektrické soustavy, spálení alternátoru
To bylo jen pár věcí, které mě z placu napadly...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 16:14, astra přes 200
Mám starou astru 1997, 260 tis, za dobu provozu / jsem 2 majitel/ jsem měnil řemen, kolem 250homogenní kloub, brzdový destičky, alternátor, cca a 4 roky výfuk celkově tak za 20-25 tic s autem jsem spokojený myslím že ve stejný třídě bude lepší asi focus a golf ale ne o moc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 16:30, Franta:)
A další známej!!! Nevěděl jsem, že máš takovou smůlu s tou Astrou, zdála se mi OK. David D.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 17:00, Zavada na Astre
Jezdil jsem s Astrou starsi generace, zavada byla, ze obcas se rozsvitila kontrolka diagnostiky a s autem jsem sotva dojel. Pak to zase bylo v poradku. Po vsech peripetiich, jako je mj. i vymena ridici jednotky se nahodou zjistilo, ze mechanici nalisovali rozvodove kolo pres trn, takze melo vuli, obcas se pootocilo a rozjelo se casovani ventilu. Temer se na to nedalo prijit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 17:37, RE: pepa
David V napisał:
To já u Vectry 1.8 mezi výměnami olej dolévat nemusím. Netvrdím, že to je vrchol spolehlivosti, ale o motoru v autě opravdu nevím.
jo tak to ja u vectry dolejvam na kazdych 1000 min. 0,5 litru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 17:51, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Kdyby do toho předchozí majitel aspon maličko investoval, neřešil by jsi takový problémy. Typický příklad, jak se u nás auta prodávají- zamaskovat a narafičit a prodat. Tu závadu co popisuješ bude opět to čidlo, co jsi už jednou měnil, Aspon u vectry teda byly dvě, tak možná to druhé to může být(vadné)- čidlo otáček motoru.
Jaký předchozí majitel? Byla nová!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 17:54, Hodne problemu
jsem mel se svou astrou taky, byl to rok 97 a zacalo to prkotinkama jako treba altec, pak se odporoucela klima a ja zacal pri 120 kkm tusit certa... Do techto udalosti jsem byl horlivym zastancem znackoveho servisu, "voni kluci to maj v malicku, jeste kdyz tam prdnou ten kompjutr tak to maj fakt hele zmaknuty." No ale co cert asi chtel- zacala me kapat chladici kapalina do kabiny, a sice z topeni. Mel jsem zrovna dovolenou a prselo, tak jsem do toho v garazi " vlezl" a problem lokalizoval. Mezi vymenikem a potrubim k motoru (oboji z hliniku) je slavny ventil z umele hmoty. Na hlinikovych trubkach jsou O-krouzky z gumy a odsud me to teklo. Zavezl jsem ore do servisu a popsal presne co maji vymenit. Za 1 hodinu telefon, ze prej je ten ventil jako spatnej a ze se to neda vopravit, pac umela hmota a ze teda JEDINE vymenit cely dil za 3 000 Kc. Rikam, ne ventil ok, pac jsem na nej pul hodiny cumel, jestli neni prasknuty.....ze ne, ze jedine vymenit, jinak prej nic delat nebudou. Tak jsem koupil krouzky gumove za 2 Kc, auto vyzvednul a rekl jim, ze prisli na veky o zakaznika, ze se osi/rat teda nedam. Pak jsem mel pokoj, az do doby kdy zacaly poblikavat ruzne kontrolky, tak jsem to radsi prodal a zaprisahnul se ze opel ne. Problemy ma zcela nepochybne kazda znacka, ale takove mantaky, jake zamestnava opel, to se tedy nevidi. Auto vam chcipa, ale neni tam zadna zavada, protoze ten "kompjutr nam tu nic neukazuje..."
Opel je super auto. kdyz je v zaruce a muzete ho za 2-3 roky poslat dal. Ojetinu v zadnem pripade nekupovat!
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.