0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Astra G Caravan - problémy ve velkém balení

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 09:53, RE: Nissan
tomaskrtek napisał:
4 roky starý Nissan po prvním majiteli-praseti-zabavený leasing, najeto 70tkm, po dvou těžkých haváriích a jedné lehčí-pět let naprosto bezproblémového provozu, dalších 130tkm, bez jediné závady, za celou dobu pouze přední kotouče+desky, zadní desky, spojka+plat. svíčky (hned po zakoupení) a jedna manžeta na poloose, jinak skutečně 100%ní držák. Kuriozní mi přišla hláška technika při geometrii ve 180ti tis.km-časem by to chtělo vyměnit jeden čep ! Prodáno na ND po poslední havárii-bloncka v A...
nissan byl jiste dobre auto, ale dokud ho neprevzal renault, a nezacali setrit na kvalite...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 10:05, RE: Smůla
anonym napisał:
jojo opel a opel servis, dobre si pamatuji, kdyz jsem byl nestastnym majitelem beckove omeg s v6 motorem, jak nebyli schopni objevit zavadu (spatne kabely ke svickam) a rekli mi jen- diagnostika nic neukazuje, vse je v poradku (aut o nebylo schopne vyjet vetsi kopec), ale opravdu nevime co s tim, muzeme zkusit menit jednotlive bloky a nektery z nich to nakonec bude (vse v tisicich az desetitisicich)
Taky jsem kdysi řešil problém s chodem motoru (a japoncem, sic!) a ve značkovém servisu Suzuki mi na běžné diagnostice nic nezjistili, až v servisu Bosch, kde pomocí osciloskopu a já nevím čeho všeho ještě jsou schopni proměřit cokoliv, včetně odahelní chyb co nejsou zapsány v řídící jednotce. Navíc všechny popsané závady mohou mít stále jednu a tu samou příčinu a vůbec nemusí být problém v jednotlivých komponentech. Doporučuji taky pořádný servis s pořádnou diagnostikou namísto metody pokus-omyl jak nabízejí značkové servisy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 10:09, RE: Co se čílíte
anonym napisał:
Počet závad je trochu rozsáhlý. Souhlas. Záleží ale na úhlu pohledu. Nedávno tady byla recenze na Octávii s podobným počtem problémů (jen o málo míň) a autor byl spokojen. Takže co je spolehelivé u Octávie může být velkým množstvím závad u Astry... .

Osel
no jo, ale u Oktávek je to všechno přece spotřební materiál, to nevíš Oslíku?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 10:22, RE: Nevím proč každý musí mít Ochcávku nebo "němčíka"
anonym napisał:
po jistých zkušenostech je to nakonec japonec a jen se spokojeně usmívám...
tak se spokojeně usmívej blbečku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 10:22, RE: Nissan
anonym napisał:
nissan byl jiste dobre auto, ale dokud ho neprevzal renault, a nezacali setrit na kvalite...
ano, všichni cpou peníze do kvality, jenom Renault na ní začal v Nissanu šetřit....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 10:56, RE: Nissan
anonym napisał:
ano, všichni cpou peníze do kvality, jenom Renault na ní začal v Nissanu šetřit....
ALIANCE RENAULT-NISSAN

Aliance Renault-Nissan, uzavřená 27. března 1999, představuje jedinečné partnerství dvou globálních společností, které se spojily se záměrem dosáhnout výkonnosti společnou strategií, společnými cíly a zásadami, výsledky ovlivněnou synergií a sdílenou osvědčenou praxí. Obě společnosti respektují a posilují svou příslušnou identitu i svou značku.

Renault a Nissan se sídly v Paříži a Tokiu mají samostatnou manažerskou strukturu a své vlastní operace prostřednictvím příslušných exekutivních výborů. Každá společnost má odpovědnost vůči svým akcionářům a svému představenstvu. Přesto má každý partner značný podíl u druhého partnera. Renault vlastní 44,3 % společnosti Nissan a Nissan 15 procent společnosti Renault.
Z tohoto vyplývá že Nissan nebyl převzatý Renckem, pouze že se majetkově propojili a spolupracují, toť vše. Nevšiml jsem si že by kvalita Nissanu nějak klesla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 11:01, RE: Nissan
anonym napisał:
ano, všichni cpou peníze do kvality, jenom Renault na ní začal v Nissanu šetřit....
Doporučím pisateli recenze primeru P11C combi od roku 2000 se dá sehnat za slušný peníz a dobré kondici-zejména dovoz z venku.Sám jsem měl omegu a co bylo zajímavé-když se s ní jezdily štreky po evropě tak držela.Ale jak jsem s ní začal jezdit couračky po městě začalo se všechno sypat.Např praskl drřák řemenice a všechno se zamotalo a rozsekalo-oprava 8tis.ted s nissanem prakticky do servisu vůbec nejezdím jenom na výměnu oleje.Za rok a půl provozu a nejetí 50tis.km jsem nepotřeboval jedinou součástku kromě olejového a vzduchového filtru.Doporučuji toto vozidlo i když nemá nijak vysokou prestiž ale kdo s tím jezdí-neměnil by.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 11:01, RE: Nissan
tomaskrtek napisał:
ALIANCE RENAULT-NISSAN

Aliance Renault-Nissan, uzavřená 27. března 1999, představuje jedinečné partnerství dvou globálních společností, které se spojily se záměrem dosáhnout výkonnosti společnou strategií, společnými cíly a zásadami, výsledky ovlivněnou synergií a sdílenou osvědčenou praxí. Obě společnosti respektují a posilují svou příslušnou identitu i svou značku.

Renault a Nissan se sídly v Paříži a Tokiu mají samostatnou manažerskou strukturu a své vlastní operace prostřednictvím příslušn...
Ano, je to přesně tak. Vždy se najde nějaká erudovaná piča, co jednou od Lojzka v hospodě slišela, že Renault koupi Nissana, a pak blije rozumy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 11:04, RE: Nissan
anonym napisał:
nissan byl jiste dobre auto, ale dokud ho neprevzal renault, a nezacali setrit na kvalite...
Přesněji napsáno státní moloch renault chtěl pozvednout technickou úroveň svých výrobků akvizicí japonského nissanu ale dopadlo to přesně naopak
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 11:21, Japonci
uz taky nejsou, co to bejvalo. Letos jsem musel na sve Almere N15 menit baterii (po 10 letech), ted zarovky v hlavnich svetlometech (taky 10 let) a loni jsem zavaroval spoj predposledniho a posledniho dilu vyfuku. Halt, nejak se to po tech 10 letech a 150 k km zacina srat. A jeste tam furt musim lejt benzin, jinac to, mrcha, nechce jet. A pak si vyberte Japonce ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 11:24, RE: Japonci
anonym napisał:
uz taky nejsou, co to bejvalo. Letos jsem musel na sve Almere N15 menit baterii (po 10 letech), ted zarovky v hlavnich svetlometech (taky 10 let) a loni jsem zavaroval spoj predposledniho a posledniho dilu vyfuku. Halt, nejak se to po tech 10 letech a 150 k km zacina srat. A jeste tam furt musim lejt benzin, jinac to, mrcha, nechce jet. A pak si vyberte Japonce ...
Dobrej JOKE.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 11:33, RE: Nissan
tomaskrtek napisał:
ALIANCE RENAULT-NISSAN

Aliance Renault-Nissan, uzavřená 27. března 1999, představuje jedinečné partnerství dvou globálních společností, které se spojily se záměrem dosáhnout výkonnosti společnou strategií, společnými cíly a zásadami, výsledky ovlivněnou synergií a sdílenou osvědčenou praxí. Obě společnosti respektují a posilují svou příslušnou identitu i svou značku.

Renault a Nissan se sídly v Paříži a Tokiu mají samostatnou manažerskou strukturu a své vlastní operace prostřednictvím příslušn...
Co takhle statistiky TUV, takový škvár přece nebude v alianci renault-nissan nikdo číst, že ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 11:35, RE: Trochu moc
anonym napisał:
No vidíš, kdybys tenkrát koupil Octávku, nemusel bys řešit takovýhle hafo závad! Kdyby moje Fábie měla polovinu závad co tvoje Astra, už bych ji nechtěl vidět a urychleně se jí zbavil ! Na takovouhle pokladničku bych teda nervy neměl.
Ty jsi nějakej astrolog? Ty znáš budoucnost každého jednotlivého vozu? Nebo jsi jen žvanil, hladící si škodobrko? Co bys říkal ke koupi mé fábie, která mě stála 70 táců na opravách (prasklé topení, 2x výměna stabilizátorů, prasklá vodní pumpa, cca 20 žárovek do světel atd. atd.) během 5-ti let od nového do 70 tis km? Doporučil bys mi nekoupit fábii? Asi těžko co
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:02, Reakce
Díky za všechny reakce, psal jsem svoje problémy i na serveru astra-g.cz a moc mě tam lidi neporadili, tady už bylo několik zajímavých postřehů, všem za ně děkuji. Psal mi jeden pán přímo na mail (tímto mu děkuji) a jeho závada se tvářila stejně, nakonec se prý jednalo o "přiškrcenou hadici odvzdušnění nádrže" cituji: Po ujetí cca 70 km vlivem úbytku benzínu a nedostatečném vyrovnávání tlaku v nádrži z důvodu nefunkčního odvzdušnění, dochází v nádrži k podtlaku a tudíž do motoru nejde palivo nebo jde ale špatně (cuká). Po určité době, když motor nejde se tlaky vyrovnají a motor běží dál... určitě to vyzkouším, jen by mě zajímalo na kolik taková oprava přijde, doufám, že pokud se jedná jen o hadici, nemuselo by to být nic hrozného.
Ještě chci reagovat na nějaké Vaše dotazy:
Je pravda že jsem s Astrou taky neřešil závady typu ložiska, ramena či svítící nebo nefunkční kontrolky, myslím že už jsem si těch závad užil dost, to už by bylo na mě moc :) Spíš sem se snažil vypsat co se mi všechno rozbilo, než co mi všechno fungovalo.
Samozřejmě je možné že se k autu původní majitel nechoval nijak krásně, ale to bohužel není jak zjistit, ale asi něco bude na tom, že ho prodával právě v té době, riziko koupě ojetého vozu, to si ale asi člověk opravdu nevybere, ale o vytopení auta jak se tu někdo ptal bych pochyboval.
O malém vytáčení motoru jsem už taky něco slyšel, při jízdě po Praze se auto opravdu moc nevytáčí, ale na oficiálních zdrojích (pokud se nepletu) jsem nic takového nečetl, ale asi na tom něco bude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:16, RE: Nissan
anonym napisał:
Doporučím pisateli recenze primeru P11C combi od roku 2000 se dá sehnat za slušný peníz a dobré kondici-zejména dovoz z venku.Sám jsem měl omegu a co bylo zajímavé-když se s ní jezdily štreky po evropě tak držela.Ale jak jsem s ní začal jezdit couračky po městě začalo se všechno sypat.Např praskl drřák řemenice a všechno se zamotalo a rozsekalo-oprava 8tis.ted s nissanem prakticky do servisu vůbec nejezdím jenom na výměnu oleje.Za rok a půl provozu a nejetí 50tis.km jsem nepotřeboval jedinou sou...
Díky za typ, na Primery jsem se už taky koukal, padl mi do oka všemi vychvalovaný 2.0benzín, prý absolutně bezproblémový motor, jen myslim že pokud bych do ní šel tak spíš do sedanu, ale předpokládám že ve verzích žádné rozdíly nebudou. Opravdu je dovoz lepší než koupit nějaký z ČR?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:25, RE: Nissan
anonym napisał:
Díky za typ, na Primery jsem se už taky koukal, padl mi do oka všemi vychvalovaný 2.0benzín, prý absolutně bezproblémový motor, jen myslim že pokud bych do ní šel tak spíš do sedanu, ale předpokládám že ve verzích žádné rozdíly nebudou. Opravdu je dovoz lepší než koupit nějaký z ČR?
Podle mého by bylo nejlepší podívat se přímo v Nissanu-Summit auto P-9 Kolbenova např., mají tam bazary s autama co vykoupili na protiúčet, obvykle k nim i jezdili na servis a je známá historie. Sólo dovoz z venku se pro běžného člověka může změnit v noční můru-reklamace apod.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:30, Alex
...no jestli s tím najel za půl roku 5 mio km a točí to do 3 mio otáček...tak se vůbec divím, že to přežilo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:38, RE: Alex
anonym napisał:
...no jestli s tím najel za půl roku 5 mio km a točí to do 3 mio otáček...tak se vůbec divím, že to přežilo...
No ono kdybych to nemel neustále v servisu tak bych najel i víc :)) S těma závadama jsem to určitě už koupil, nebylo možné aby se mi to všechno rozbilo mojí vinou, samozřejmě, že na pozdějších závadách možná určitou vinu mám, ale na ty prvotní určitě ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:40, RE: Nissan
tomaskrtek napisał:
Podle mého by bylo nejlepší podívat se přímo v Nissanu-Summit auto P-9 Kolbenova např., mají tam bazary s autama co vykoupili na protiúčet, obvykle k nim i jezdili na servis a je známá historie. Sólo dovoz z venku se pro běžného člověka může změnit v noční můru-reklamace apod.
Díky za tip, nevíte náhodou nějakou www nebo si to mám najít?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.05.2008 12:45, RE: Reakce
anonym napisał:
Díky za všechny reakce, psal jsem svoje problémy i na serveru astra-g.cz a moc mě tam lidi neporadili, tady už bylo několik zajímavých postřehů, všem za ně děkuji. Psal mi jeden pán přímo na mail (tímto mu děkuji) a jeho závada se tvářila stejně, nakonec se prý jednalo o "přiškrcenou hadici odvzdušnění nádrže" cituji: Po ujetí cca 70 km vlivem úbytku benzínu a nedostatečném vyrovnávání tlaku v nádrži z důvodu nefunkčního odvzdušnění, dochází v nádrži k podtlaku a tudíž do motoru nejde palivo neb...
Měl jsem s Astrou G r. 98 se stejným motorem podobný problém, svítila hláška motoru a ten cukal. V autorizovaném servisu to ti amatéři neopravili ani na 5x (furt jen měnili součástky, ale závada trvala), šel jsem k soukromému opraváři, oprava za patnáct stovek a měl jsem 3 roky a 45tis km klid, astra šlapala dobře, pak prodej. Na stránkách Opelclubrenbau.cz najdeš v diskuzi kontakty na šikovné opraváře (nebudu tady jmenovat).
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.