0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2.0 HDI - spořivý sedan

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 18:11, Poruchovost C5
Attila napisał:
Ano ano, kombik se mi taky veeelice libi, ale muj strach z poruchovosti citroenu ma nedava silu poridit jej!
Poruchovost je ok. Tedy není to žádný premiant, ale OPRAVDU průměr. Projděte si tabulky a mnohá auta, která podvědomě "NAD" C5 řadíte, překvapivě "POD" najdete...
Prostě "PRŮMĚRNĚ" spolehlivý vůz (výhodou navíc je, že se většinou jedná o "bubosti" - které tedy také dovedou pěkně ...., ale v ceně opravy se to projeví kladně).
Mimochodem už jsem, maje k dispozici poslední tabulky GÜV "udičku" nadhodila .... a nikdo nic! Nebojte NECHCI trápit (C5 je - to by jste neuhodli - průměrná), ale některé výsledky opravdu překvapí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 18:38, RE: Pohled z profilu
radek 1.6 napisał:
Samozřejmě, že myslím Mladou Boleslav a samozřejmě vím, že ČR není vlastníkem Škoda Auto, pokud na to narážíte. Pro mne je důležité spíše to, že tam (alespoň myslim) pracují z 99% češi.
Co myslíte socialistiskou pracovní dobou to tedy nechápu. Je veřejným tajemstvým, že mají nepřetržitý provoz.. To má být socialistické?
Opravte mne, jestli se pletu ale den má podle mne 24 hodin jak jinak chcete spravedlivě rozdělit pracovní dobu při počtu více než cca 20 000 zaměstnanců.
Já pracuji např. od...
Poměr domácích a zahraničních pracovníků ve škodě mladá boleslav neznám, ale 99% to na 100% nebude - bez ironie! V nošovicích-kolíně NEpracují češi?
Linky samozřejmě jedou na třísměnný provoz (většinou), ale pracovní týden německého zaměstnance koncernu VW je (snad) nejkratší na světě - myslím, že 28 hodin týdně!!! To jsem měla na mysli - to nazývám "socialistickými manýry".
PS: Ok - svůj "atak" beru zpět (názor ne) - nechtěla jsem se vás osobně dotknout, vyznělo-li to tak, omlouvám se
PPS: Ještě k sérii Le Mans - 24hodinovka skončila v pořadí: Audi, Peugeot, Peugeot, Audi, Peugeot, Audi - "plichata?" - některé jiné závody série - např. (nejen!) Sebring vyhrál Peugeot..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 18:51, RE: Citroën C5
radek 1.6 napisał:
Všechny Vaše příspěvky můžete shrnout jednou větou, a to: Citroen se mi líbí a myslim si, že je to nejlepČí auto na světě.
NejleŠí (pročpak to zvýrazněné "č"? auto na světě je přeci Bristol Figther T - to je přeci jasné, ne?
Citroën C5 (či C6) mi pro MÉ účely (velmi) vyhovuje a NEzaslouženě je zde vnímán (nepravdivě - nezaslouženě) jako (dosti) podprůměrný poruchový vůz - takhle je to prosté. Naopak produkty VW jsou až "glorifikovány" - já si myslím, že TAK to opravdu je - a svými příspěvky se snažím úvést vše na "pravou" míru.
Zcela objektivně (to je prokazatelné, tabulek a institucí věnujících se poruchovosti/spolehlivosti aut je povícero - ta data jsou snadno dosažitelná) C5 NENí velmi, nebo dokonce jen NADprůměrně poruchový vůz (ani jeho předchůdce Xantia) - ŽE je tak zde vnímán - musíte uznat sám. Za spolehlivý je považován třeba Passat - naprosto NEzaslouženě - oba bych popsala (na základě DAT - nikoliv dojmů a názorů z "hospody") jako průměrně spolehlivé. Reálné vnímání (nejen místních diskutujících) je však ZCELA jiné - až nesmyslné. PROTI tomu se snažím "bojovat".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 19:09, RE: Citroën C5
radek 1.6 napisał:
Pan Nerruda by z Vás měl radost. Vaše slova: C5 popisuji jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady......... Zajimavé, že o záporech zde nemluvíte a pokud chcete říct, že žádné nemá, tak je to pouze Váš zaslepený názor....
Dobrá jiná formulace: Co do spolehlivosti je C5 (i její předchůdce Xantia - to už je docela dlouhé období) průměrně spolehlivý vůz (dle TÜV, J.D.Power i GÜV).
Mezi nesporné klady (kdy až VÝRAZNĚ převyšuje konkurenci) jsou naftové motory (v případě 2.2 HDi a 2.7 HDi - oba vybavené dvěma turby jde o nejprogresivnější konstrukci, kde může konkurovat pouze absolutní světová motorářská jednička - firma BMW), bezpečnost - jeden z prvních výrobců vybavující vozy kolením airbagem, model C5 minulé generace byl dlouhou dobu dokonce nejbezpečnějším vozem segmentu. Originální hydropneumatické odpružení (obdobné systémy najdete jen u vozů VÝRAZNĚ dražších) zajistí velmi pohodlnou jízdu - ostatně i "kultura" chodu motorů je chválena, šestiválec 2.7 HDi je opakovaně označen za "nejkultivovanější" dieslový motor na světě. U letošní generace je pro uchycení kol přední nápravy použito dvojitých lichoběžníků, což je nejlepší možné (a nejsložitější = nejdražší) řešení - myslím, že to momentálně nenabízí nikdo (mohu se plést) z ostatních výrobců (ale i tak se NEznalí domnívají, že ...)
Vyhovují vám tyto formulace více (to není "můj" originál, to si přečtete v angličtině, němčině - i češtině)?
Já "nepracuji" se "zaslepenými názory" - snažím se používat (prokazatelná a DOKAZATELNÁ) fakta.
Každé auto, každý výrobek má nějaké mínusy. Já vám poměrně podrobně popsala CO mi vadí na nákupu modelů VW (konkrétně u Octavie bych na první místo dala poddimenzovaný rozvor a přemrštěnou cenu, v dnešní době i zastaralé naftové motory - chápu že zde koncern "dojíždí" starší pumpe-düse, ale v době kdy common rail v danném objemu běžně nabízí Kia Daewo(Chevrolet) a další ... výměna měla proběhnout o "model" dříve - a "jen" průměrnou bezpečnost) - co VÁM "vadí" na C5?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 19:38, RE: Citroën C5
Kobyla napisał:
Děkuji za doporučení,ale bohužel jsem od mala krátkozraký a tak mám upravené brýle na noční jízdu po českých polňačkách a na kvalitní cesty v 15.ce EU.Taky mě docela mrzí názor docela velké populace, na auta vyráběná mimo SRN.I když víme své kde všude se montují a za kolik se prodávají.Proto se směji kritice,která směřuje směrem k Fiatu či Citroenu a Renaultu.Kontrolní otazka:na jaké formuli F1 byla reklama TAG Heuer a poháněl jí motor Porsche?Určitě to víte.Hezký i když ubrečený den.
Jsem "potěšena" za diskutujícího s rozhledem resp. NADhledem
K té F1 se přiznávám, že nevím. Spíše sleduji Seba Loeba a spol. ve WRC - to mi příjde k "reálným" autům blíže. F1 to jsou trochu "kosmické" technologie, ostatně řidičům se (myslím že oprávněně) přeci říká "pilot": Pokud vím, dlouhodobě reklamu TAG Heuer "vozí" McLaren - to s tím motorem - opravdu NEtuším která bije - "bolí" to, ale nevím všechno... auuu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 20:58, RE: Citroën C5
Kylie napisał:
NejleŠí (pročpak to zvýrazněné "č"? auto na světě je přeci Bristol Figther T - to je přeci jasné, ne?
Citroën C5 (či C6) mi pro MÉ účely (velmi) vyhovuje a NEzaslouženě je zde vnímán (nepravdivě - nezaslouženě) jako (dosti) podprůměrný poruchový vůz - takhle je to prosté. Naopak produkty VW jsou až "glorifikovány" - já si myslím, že TAK to opravdu je - a svými příspěvky se snažím úvést vše na "pravou" míru.
Zcela objektivně (to je prokazatelné, tabulek a institucí věnujících se po...
Tohle je podle mne zbytečné. Mě zase vadí, že se sousta lidí "obouvá", a to zcela neprávem do Škodovek. Já si vybírám auto podle osobních zkušeností a ceny. Dříve sem jezdil combikem 1.9/66 kW a neměl sem s tim jedinej problém, prostě je to tak. Po 320tisících se ji prodal. Věřte tomu nebo ne, kdybych o tom napsal článek, tak spousta lidí bude říkat, že sem magor nebo že si vymýšlím... proč?
Já se vůbec nebraním jiným automobilům ale to třeba až časem, když se rozroste rodina. Ford S MAX, nissan X trail........
Co mi vadí na C5? Jednoduchá odpověď. Pro auto nemam využití, jezdit s tim po Praze je blbost a na to abych 1x týdně stál v kolonách směrem na Brno mi Octávia bohatě stačí. Manželka jezdí C3 a prostě ne. S tim autem jsou pořád problémy. viz např. zatýkaní, samo se stahuje pravé přední okno, vytékání chladící kalpaliny atd.... Existují samozřejmě záruční podmínky ale někdo tam s tim autem stejně musí zajít/zajet a jelikož moje žena tohle neřeší, odnášim to já
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 22:39, RE: Citroën C5
radek 1.6 napisał:
Tohle je podle mne zbytečné. Mě zase vadí, že se sousta lidí "obouvá", a to zcela neprávem do Škodovek. Já si vybírám auto podle osobních zkušeností a ceny. Dříve sem jezdil combikem 1.9/66 kW a neměl sem s tim jedinej problém, prostě je to tak. Po 320tisících se ji prodal. Věřte tomu nebo ne, kdybych o tom napsal článek, tak spousta lidí bude říkat, že sem magor nebo že si vymýšlím... proč?
Já se vůbec nebraním jiným automobilům ale to třeba až časem, když se rozroste rodina. Ford S MAX, nissa...
Rozhodně se nechci "obouvat", snažím se psát fakta DŮVOD, proč kritizuji, jsem napsala. Nejsem si jista CO míníte tím "spousta lidí .. se neprávem" - celkem tyto stránky sleduji (a mám pocit že spíše "fandové" VW převažují). Já rozhodně kritizuji zcela KONKRÉTNÍ věci - a za tím si stojím, to co jsem napsala je, bohužel, pravda.
Nevím jestli máte zkušenosti i s jinými modely jiných značek - co bych já volila v nižší střední třídě jsem již (opakovaně) napsala.
Pokud jste (s jakýmkoliv!!!) vozem najezdil přes 300.000 km BEZ jediného "zakolísání" - jde čistě statisticky o velmi výjimečný případ (to ale asi víte i beze mne - něco občas "zazlobí" i u naprostých premiantů typu Toyota Prius)Ostatně řeč musí být o první verzi Octavie - a ta rozhodně mezi "premianty" NEpatřila (aní její koncernové "varianty"). Mrknete-li na statistiky poruchovosti vašeho vozu - s trochou nadsázky se nelze divit určité poruchovosti vaší C3 (jaký jste vybral motor?), máte totiž "štěstí" a "bezporuchovost" vybrány "do konce života"
Mluvíte-li pravdu, chybu jste udělal, že jste se na automobilku neobrátil - vskutku jde o naprosto ojedinělou událost.
Vámi uváděné "chyby" C5 mne vcelku potěšily - vlastně 0. Že vám konkrétně se "nehodí" to samozřejmě není chyba, zrovna tak vám (momentálně) je "k ničemu" mpv S-max, či SUV X-trail (myslím, že trošičku "vedu" na body
C3 je něco HODNĚ jiného než C5. Znám sice jedny majitele C3 1.4 HDi a ti "taková dramata" nezažívají, ale to je tak vše, co k tomu mohu dodat (no, trošičku mne překvapilo ono "vytékání chladící kapaliny" - o tom jsem neslyšela, nebo to rozhodně nepatří k "běžným" závadám, ale rozhodně to zní reálnějí, než 320 tisíc kilometrů "bez chybičky").
Dívám se na statistiku GÜV a malé C3 a není to žádná katastrofa (víceméně průměr). Rozhodně ZA C3 (a C2 - hodnoceny společně - stejně jako Toledo/Leon apod.) skončily a dle této německé statistiky pracující s 5 miliony vozidel jsou "poruchovější" vozy: Ka, Smart, A2, Polo, 206, Clio, Twingo, Panda, Corsa (Fabia je o 2 příčky "výš", před C2/3). - Tolik fakta.
Dle svých předchozích příspěvků působíte (a sám se popisujete) jako jednoznačný "příznivec" domácí české škody auto, trochu mne překvapuje, že jste pro manželku zvolil vůz jiné (navíc francouzské) značky (to není až tak obvyklé - i u méně "zapálených" ...)?
PS: Nereagoval jste na mé "výtky" vůči "koncernu" i "octavii" - znamená to "souhlas"?

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 22:47, Série závodů Le Mans
radek 1.6 napisał:
Jsi trapná..Tvoje argumenty jsou jen plácáním do vody a dokazování si vlastní inteligence (o které u tebe pochybuji).
Co třeba jiné soutěže? Pomůžu ti, co třeba 24 hodin Le Mans, můžeš mi říct jak tam dopadl citroen??? Jak prosim tě dopadl tebou opovrhovaný "koncern VW" v poslednim závodě??
Byl tam vůbec citroen??
Kdyby si to třeba nepochopila, tak citroeny nemam rád Zůstanu věrný své Octavii combi 1.6 Zatim ahoj a doufám, že se ti to brzy rozsype
Nějak jste zapomněl zareagovat na vámi připomenutý závod 24 hodin Le Mans ..
NEmáte rád Citroën - a manželce TAKOVÝ fanda C3 koupí? Unglaublich!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 22:57, Ad "silné narážky na VW"
radek 1.6 napisał:
Možná jsem trochu šovinista ale na to, že máte volební právo teprve (tušim, že od r. 1921) bych být Vámi nerozváděl moc téma "80%"
Nepřímo (přesto je to znát) dost silně narážíte na VW, později oponujete stylem: "pokud Vám to vyhovuje tak si ho proboha kupte". Čímž se podle mne snažíte říct, já nic, já muzikant, já jsem nic neřekla a začnete poukazovat na jiné téma o kterém se /mylně) domníváte, že něco víte.. Slušně řečeno si nevidíte do pusy
Evidentně jste "náruživý koncernista" - proč jste koupil C3?
Mé připomínky jsou ZCELA konkrétní - NEnavážím se do VW - kritizuji ZCELA konkrétní "věci" - víte, že jste na jednu jedinou NIJAK nereagoval (vám ty finanční "úlety" koncernu, jež jste - ano VY osobně - koupí svého minulého a současného vozu "spoluplatil"?)
Já NE-muzikant - já upozorňuji na zcela konkrétní "události" a "příhody" - jež se prokazatelně staly; u techniky opět na zcela konkrétní věci (o nichž se v odborném tisku běžně píše..)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 23:03, RE: Pohled z profilu
radek 1.6 napisał:
Debatu o ceně jsme již jspolu jednou vedli "Problém" je v tom, že se považuji za rozumného člověka a nepotřebuji jezdit autem více než 350 km ( střed je Praha a naše kotlina je malá), jinak využívám jiných dopravních prostředků, slyšela jste o letadlech?? Proto budu vždy podporovat domácí produkty a ne spoznorovat francouze.
Nechám Vám Váš sen, sněte dál v ženském světě iluzí. Potřebujete si zřejmě dokázat, že to umíte tomu proklatému a nižšímu plemenu (mužům) nandat, že?
Tak nyní jsem ZCELA zmatena. VŽDY budete kupovat podporovat JEN domácí produkty (ale JEN některé) a HLAVNĚ - NEsponzorovat francouze - a máte krom Octavie i C3? A jako "na just" (výrazně) poruchovější, než je statistický průměr modelu (výsledky statistik GÜV jsou v příspěvku "dole")
Tak já opravdu nevím, s nespecifikovaným modelem z dílen VW jste statisíce kilometrů - bez jediné poruchy - najel, NEsnášíte Citroën - NEsponozoroval byste francouze, ale (nadprůměrně poruchový) C3 vlastníte.
Já budu asi blondýna - tohle nějak NEchápu..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 23:05, RE: Citroën C5
radek 1.6 napisał:
Pan Nerruda by z Vás měl radost. Vaše slova: C5 popisuji jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady......... Zajimavé, že o záporech zde nemluvíte a pokud chcete říct, že žádné nemá, tak je to pouze Váš zaslepený názor....
Vámi zmjňovaný "zaslepený názor" snad nemám, ale vy jste také žádnou "chybu" a "zápor" také nenašel (a "chyby" u Octavie jsme "společně" pojmenovali, že..), tedy pokud za "chybu" nepovažujeme - že C5 by jste nevyužil - jak níže píšete..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 23:14, RE: Citroën C5
radek 1.6 napisał:
Pan Nerruda by z Vás měl radost. Vaše slova: C5 popisuji jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady......... Zajimavé, že o záporech zde nemluvíte a pokud chcete říct, že žádné nemá, tak je to pouze Váš zaslepený názor....
Konzultovala jsem vámi kritizovanou větu s Buřtíkem (s panem Nerudou se nepodařilo navázat kontakt) a prý je naprosto ok! Takže CO se vám nezdálo? Citroën C5 je z pohledu dlouhodobého sledování průměrně spolehlivý vůz, který zaujme několika nespornými klady, jimiž předčí i nejlepší z konkurentů - takhle se vám to líbí víc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.10.2008 23:25, RE: Pohled z profilu
radek 1.6 napisał:
Samozřejmě, že myslím Mladou Boleslav a samozřejmě vím, že ČR není vlastníkem Škoda Auto, pokud na to narážíte. Pro mne je důležité spíše to, že tam (alespoň myslim) pracují z 99% češi.
Co myslíte socialistiskou pracovní dobou to tedy nechápu. Je veřejným tajemstvým, že mají nepřetržitý provoz.. To má být socialistické?
Opravte mne, jestli se pletu ale den má podle mne 24 hodin jak jinak chcete spravedlivě rozdělit pracovní dobu při počtu více než cca 20 000 zaměstnanců.
Já pracuji např. od...
Nechápu, co je "samozřejmého" zrovna na M. Boleslavi. Já nějak nemohu pochopit ten rozdíl mezi montovnou v Kolíně - Nošovicích či Kolíně. Prostě tam zahraniční automobilky vyrábějí za pomoci českých dělníků auta - ŽÁDNÝ rozdíl mezi nimi přeci NENí.
Ve všech těchto továrnách (jistě) převažují čeští zaměstnanci, ale ve všech pracují i ukrajinští, polští atp. dělníci.
Byla jsem už na hodně kontinentech, a v tomto případě máme jednoznačně shodný názor, všude den trvá 24 hod.
Ještě ke spolehlivosti vašeho vozu Octavia - dle posledních německých tabulek GÜV jde o malinko pod- v reálu PRŮMĚRNĚ spolehlivé vozidlo. Octavia jee (co do spolehlivosti) hodnocena stejně jako C5 - jen o "kategorii" níže (nižší střední třída - ne jako v česku, kde je ze záhadných důvodů řazena mezi Mondeo, Passat, Accord či C5)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 02:02, RE: Pohled z profilu
mikes napisał:
ad 5) Kylie, tak to je slabe. Takove zklamani. Skoncilo to zase u odpovedi "... a vy zase bijete cernochy". Ja cekal ze rozstrelite mou argumentaci smrticim stylem vam vlastnim - napr. ze Fabia sedan prvni generace ma prece kufr 438liltru, kdezto Citroen C5 ma kufr 439litru, to je o cely litr vic, takze je VĚTŠÍ, a ono nic :o)
Alespon me pobavil vas hluboky obdiv cinskych konstrukteru :o)
Proč jen ad 5)? Mikeši, potěšte blondýnku, vyjádřete se i k ostatnímu..
PS: A VYSVĚTLETE KONEČNĚ, JAK JE TO S TÍM GOLF CO HRAVĚ ZADNÍ SVĚTLA BMW UKÁŽE!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 02:17, RE: Pohled z profilu
Kylie napisał:
1. Ten vtip neznám (ale pár vtípků o blondýnkách ano - nejste vy náhodou blondýn?)
2. Nejlepší konstrukce je kupé? Wooooov! Já vím, ale ...
Ano "cupka" Citroën GT mne letos v Paris zaujala (já ten pár zadních dveří totiž trochu "navíc" vozím) a NAVÍC ty elektromotory v zadních kolech "aktivující se a pomáhající" při zrychlení či aktivaci ESP se mi moooooooc líbí
3. Mondeo má LEPŠÍ podvozek (co do celkových jízdních vlastností) než-li C5, má ale také HORŠÍ trakci přední nápravy (myslím, že ...
Asi jste si zase zapoměla spapat uklidňující prášky, jinak si ty vase prispevky tezko vysvetluji...

ad 2) nepsal jsem, ze coupe ma nejlepsi konstrukci, ale ze vy pokladate za nejlepsi konstrukci, nejakym zahadnym omylem, jizdni vlastnosti, cemuz odpovida kupe - logika fakt neni vase silna stranka... clovek asi nema az tak moc ocekavat, ze? :o)
ad 5) podstatna jsou fakta, ne nejaky vas brumla co pise ze C5 ma nadbytecny prostor v metrech krychlovych, to bude asi "expert" na vasi urovni co v aute vozi taky jen kabelku...
ad 7) teplota meni spotrebu radove v procentech max., doprava v desitkach procent, to je ten malicky rozdil.
ad 8) moc vas prosim, nikomu nic nevzkazujte ode me, protoze to bude zase nejaka blbost, kterou jste si vymyslela a ja ji nerekl, nerad bych byl s vami jakkoliv spojovan.
ad 11) rally jsem nesledoval, nejak mi ale unika spojitost s diskusi...
ad 9) Co nedokazete pochopit na tom, ze v testu Golf R32 zajel okruh rychleji nez BMW i130? Jen tady uz prosim vas nepiste jako argument neco ve stylu "ale BMW ma lepsi konstrukci", to uz by bylo i na me moc...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 02:23, Hlásím Brumlo-poruchu!
Je vhodná chvíle "přiznat" že Brumla maminku "pozlobil"! Plujeme si tak v poklidu krajinou (nějakých 250 km cesty za námi), přibrzdím za nějakým nákladním vozem s řidičem obdařeným přehnaným sebevědomím, a na displeji se objeví něco jako (on mluví mnoha jazyky - 8mi, ale čeština mezi nimi není) "problém s kontrolou rychlosti" - a doporučení navštívit servis, jinak se vše jevilo ok. Plujeme si to dál, "nákladní optimista" hned po pár kilometrech ukončil svůj "bleskový" předjížděcí manévr, my maličko zrychlili (to už jsme byli pár km v Deutschland) optimální cestovní rychlost nalezli, já zmáčkla tlačítko tempomat - Brumla napsal: "problém s kontrolou rychlosti"!
Rozepisovat kolikrát jsem to ještě zkusila nebudu, omezím se na: "neukecala jsem ho!" Dojeli jsme, zaparkovali, vše ok (ten NEfungující tempomat mi ale VELMI NEvyhovoval). Při cestě zpět já do Brumly sedla, rozjeli jsme se, za městem na dálnici tempomat zmáčkla - a SUPER! Vše fungovalo jak se patří. Po nějakých 250ti kilometrech cesty jsem přibrzdila ... jo ano správně ..."kontrola rychlosti problém" (a vydrželo mu to, potvoře, zase až do prahy).
No, druhý den jsme k panu doktorovi hned vyrazili ... a "operace" se podařila, už jsme zase ok (ale bylo to až druhý den, museli to objednat, něco jako "senzor kontroly rychlosti" - prý jsou snad dva, se po pár set kilometrech "přehřál" a počítač raději celý okruh odpojil. Tipuji opravu "za pár korun" - ale nicméně TAKOVÝMITO problémy Citroën opravdu trpí - TO není nijak výjimečné. Tak a (nerada), ale je to venku (když už jsem tam byla, zimní pneu jsem si nasadit nechala - tak alespoň to mám "za sebou").
Dobrou noc, nebo spíš už pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 07:30, RE: Hlásím Brumlo-poruchu!
Kylie napisał:
Je vhodná chvíle "přiznat" že Brumla maminku "pozlobil"! Plujeme si tak v poklidu krajinou (nějakých 250 km cesty za námi), přibrzdím za nějakým nákladním vozem s řidičem obdařeným přehnaným sebevědomím, a na displeji se objeví něco jako (on mluví mnoha jazyky - 8mi, ale čeština mezi nimi není) "problém s kontrolou rychlosti" - a doporučení navštívit servis, jinak se vše jevilo ok. Plujeme si to dál, "nákladní optimista" hned po pár kilometrech ukončil svůj "bleskový" předjížděcí manév...
OMG............je te plny server
STFU!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 09:31, RE: Pohled z profilu
Kylie napisał:
Proč jen ad 5)? Mikeši, potěšte blondýnku, vyjádřete se i k ostatnímu..
PS: A VYSVĚTLETE KONEČNĚ, JAK JE TO S TÍM GOLF CO HRAVĚ ZADNÍ SVĚTLA BMW UKÁŽE!!!
Hmmm, a copak vam schazi? Potrebujete komentar k tomu , zda se dokazete rozvlnit pri "I should be so lucky"? Reaguju na texty, ktere obsahuji alespon nejaky naznak rozumu, moc jsem jich nenasel, tak neplytvam svym casem.

Co se tyka Golfu, napsal jsem to uz asi 3x, a uz jste velka holka, cist snad umite (i kdyz nekdy o tom pochybuji), tak jste si mohla podklady najit sama. No ale kdyz to nezvladate, ze jste to vy, tady je link (snad to redakce nesmaze, je to i v jejim zajmu, jinak tady bude Kylie zamorovat okoli dotazy na Golfa kazdy den):

http://www.autobild.de/artikel/mercedes-benz-clc-350_bmw-130i_vw-golf-r32_783715.html
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 09:35, RE: Pohled z profilu
Kylie napisał:
Pochopit psaný text prý dělá problém až 80% populace, jsem v jedné analýze četla.. (trochu výjimečný jste, v tomhle směru ale asi ne..)
Z celého srdce vám přeji zbytek života "v" a "s" Fabia sedan (a sobě v C5) - souhlasíte? :o)
To není obdiv - on ten průměrný konstruktér čínských aut opravdu vaše znalosti hravě v prach rozmetá (rozdíl mezi námi je, že já si to uvědomuji, vy jste se místo do fronty na "rozum" ještě jednou k okénku: "SEBEVĚDOMÍ" postavil.
Ano "černochy" opravdu hlava n...
Ja vam preji zbytek zivota v C3, spokojena?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 10:18, statistika diskuse - Kylie vs ostatni
Statistiky teto diskuse:
Stav k 7.10.08 10:00

Ostatni_______
diskutujicich: 16
pocet slov celkem: 1833
pocet znaku celkem: 8852

Kylie_______
diskutujicich: 1
pocet slov celkem: 4761
pocet znaku celkem: 23800
reagować
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.