mikes napisał:
Asi jste si zase zapoměla spapat uklidňující prášky, jinak si ty vase prispevky tezko vysvetluji...
ad 2) nepsal jsem, ze coupe ma nejlepsi konstrukci, ale ze vy pokladate za nejlepsi konstrukci, nejakym zahadnym omylem, jizdni vlastnosti, cemuz odpovida kupe - logika fakt neni vase silna stranka... clovek asi nema az tak moc ocekavat, ze? :o)
ad 5) podstatna jsou fakta, ne nejaky vas brumla co pise ze C5 ma nadbytecny prostor v metrech krychlovych, to bude asi "expert" na vasi urovni co v aut...
2) s logikou se já můžu (v pohodě) schovat za to že "su" blondýnka, co vy?
5) já jen, že kritika přišla na to že "moc vlevo" i na "moc vpravo" - podstatou je, že vnitřního prostoru je dost - tipuji, že jste (v žádné) C5 ještě nikdy neseděl ani s ní nejel (ani původní z roku 2001, ani po faceliftu 2004/5, ani tou letošní - nemám pravdu?
7) nedávnu tu jeden z redaktorů popisoval, JAK testovací okruhy projíždí, aby zcela srovnatelných podmínek dosahli - já připojila (pravdivý) fakt o rozdílu ve spotřebě vzhledem k teplotě (jestli jsou 4 stupně nad nulou, nebo 34 stupně nad nulou JE pro motor rozdíl) a nadmořské výšce (to se netýká "tohoto" testu, ale velký vliv na chování motoru to má)
8) o "neschopnosti" konstruktérů jste mluvil (to neokecáte) - já jen že to není neschopností (stará C3 má opravdu větší zavazadelník než nová Fabia) konstruktérů, ale úmysl (zde "posílený" změnou konstrukce na sedan a trochu "jiným" pojetím vozu než dříve)
Nevymýšlím si - to jste si ještě nevšiml? Mluvím pravdu a bez problémů dávám odkazy, kde si to lze ověřit - jako např. teď naposled konkrétní fotky o spotřebě Brumly ...)
9) ohledně golf 32 a bmw 130 - jsem vám odkaz dala. trochu jsem to nechápala (právě vzhledem ke konstrukci obou vozů - o níž jsme pod "evrospký bestseler" diskutovali), nyní už vím, že údaje které mi tehdy kolega přeposlal byly pravdivé - v případě Golf R32 šlo o podvod - "pravé" výsledky (kontrolované novináři několika redakcí) a prováděné jak na Nürnburgring tak Hockenheim a měření jak zrychlení, tak brzdné dráhy, tak časů na kolo, tak slalom mezi kužely - vše golf prohrál (o spotřebě nemluvě)
BMW opravdu (to si fakt stále myslíte, že "plácám" a vymýšlím si?) disponuje "lepší" konstrukcí než-li Golf (o deset cm delší rozvor také dělá své (to si opravdu myslíte, že specialista na "lidová auta" drtí jednu z "nej" automobilek na světě? Pochopím, že vám "vadí" když je v něčem lepší "můj" Citroën, ale "nadřazovat" Volks wagen NAD bmw - to už je i na mne moc...
11) shodou okolností tento víken ve světové sérii WRC (tak jak je v posledním desetiletí běžné) vyhrály vozy Citroën (několik málo vítězství Subaru Impreza - ještě před nadvládou Citroën si spíše pamatujete, že?) a skvěle jel i Martin Prokop juniorku a se svým C2 1600 také zvítězil (v českých podmínkách patří k nejůspěšnějím automobilových závodníkům vůbec - zvláštní jak málo se mu tisk věnuje)