mikes napisał:
Proti staré C5 je to designově rozhodně pokrok, ta stará se, mě osobně, nelíbila vůbec, ale chápu že každému se líbí něco jiného. Přesnost PP je chvályhodná, spotřeba při economy jízdě taky (ono to asi vic nez teplota ovlivni provoz pri testovaci jizde). Dynamika motoru na urovni konkurence az lehce za ni. Co me zaráží jsou hodně úzké zadní dveře a malý prostor za zadních sedadlech na to, že se jedná o střední třídu s rozvorem 2815mm a auto pres délky 4,77. O kufru 439litru (na urovni Fabie sedan) ani nemluve.
Víte mikeši (stále se na vás za "golf" v diskuzi pod "Evropský bestseler v .." zlobím!), ono i v tomto případě se, aplikovat boční pohled a míti rentgenové oči - jak jsem vám pro pochopení problematiky doporučila, vyplatí. Pohledem z profilu zjistíte, že "rozložení" je trošičku jiné, než jste zvyklý. V praxi takováto konstrukce zajistí excelentní bezpečné jízdní vlastnosti (nejlepší možná přední náprava - zabírající /pochopitelně/ více místa v kombinaci s "uložením" motoru - ) skvostnou trakci, výborné výsledky crash testu i bezpečnosti pro chodce - "cenou" za to je třeba onen menší zavazadelník (je to asi jako nedávno zde také zmiňovaný objem nádrže (která je před/pod "kufrem") a zavazadlového prostoru - když uděláte jedno větší = to druhé bude menší - prostě "něco za něco").
Opravdu je to tak, jak jsem se rozepsala v "golfdiskuzi" s vámi, s trochou nadsázky totiž platí že: "Pokud má vůz s delším rozvorem - KRATŠÍ vnitřní prostor + menší zavazadelník = jde o lépe konstruovaný vůz, s lepšími jízdními vlastnostmi. Pokud má vůz s kratším rozvorem - VĚTŠÍ vnitřní prostor + objemnější zavazadelník = jde o hůře konstruovaný vůz, s horšími jízdními vlastnosmi.
Možná to napoprvné zní trochu "divně" - ale opravdu to NENí nesmysl, jak se někomu může zdát
PS: Teplota i nadmořská výška VELMI ovlivní chod motoru, to jen pro pořádek