mikes napisał:
Vas styl odpovedi (predevsim v one diskusi o golfu) mi pripominai jeden letity vtip:
Telemost mezi Moskvou a Washingtonem. Dotaz z Washingtonu: Za jak dlouho si u vás průměrný dělník vydělá na automobil? Odpověď: A vy zase mlátíte černochy. :o)
Asi tak. Odpovidate na neco uplne jineho nez pisu a s dez/informacemi zonglujete lepe nez politici.
K vyse uvedenemu, napisu to na rovinu - mit auto stredni tridy s takovym prostorem vevnitr a kufrem je proste trapas. To, ze prostor v kabine musel byt...
1. Ten vtip neznám (ale pár vtípků o blondýnkách ano - nejste vy náhodou blondýn?)
2. Nejlepší konstrukce je kupé? Wooooov! Já vím, ale ...
Ano "cupka" Citroën GT mne letos v Paris zaujala (já ten pár zadních dveří totiž trochu "navíc" vozím) a NAVÍC ty elektromotory v zadních kolech "aktivující se a pomáhající" při zrychlení či aktivaci ESP se mi moooooooc líbí
3. Mondeo má LEPŠÍ podvozek (co do celkových jízdních vlastností) než-li C5, má ale také HORŠÍ trakci přední nápravy (myslím, že používá prostorově méně náročné a "horší" McPherson a NE dvojité lichoběžníky) a když se podíváte na obě auta z onoho (doporučovaného) profilu - není divu. Vyhovuje-li vám lépe Mondeo - není to špatná volba (co do jízdních vlastností, podle posledních tabulek spolehlivosti GÜV ....)
4. S tou politikou nesmíte soudit podle sebe(já vím "podle sebe - soudím tebe" - toho se TĚŽKO zbavuje)! Mne politici - až uráží, jejich praktiky se mi opravdu NElíbí. Žonglovat bohužel neumím, jak jste na tom vy (na amatéra dobré - tipla bych)?
5. Vnitřní prostor věru problém není (dokonce zde v rámci "palby" do C5 kdosi pravý opak napsal - zbytečně moc metrů krychlových - tak teď nevím, která kritika je správně "málo nebo moc? Vaše nebo jeho? - no HLAVNĚ že kritika
6. Víte jaký je mezi námi rozdíl? Já v těch vozech o kterých mluvíte jela - vy jen teoretizujete (pravděpodobně). Já mám jisté OPRAVDOVÉ teoretické znalosti - vy jen kritizujete (určitě). O pár dnů zpět jste VELMI chválil až VELEBIL golf a dokonce si, že bmw 1 (hlavně v zatáčkách ujede) vymyslel. Tak co teď hrajete? Současná C5 je docela povedené auto a za pár dní uvidíme, zda se dostane mezi finalisty Car of the Year (existuje jistá - samozřejmě malá - možnost, že lidé do soutěže vybírající a hodnotící /za česko pan Hyan/ tomu rozumí maličko, úplně malilinko lépe, než-li vy)
7. Samozřejmě poskakování ve frontě na červenou má ZÁSADNÍ vliv na spotřebu (opakovaně to píši ohledně Brumly, také jsem na své stránce dala ukázku spotřeby při "běžné" jízdě - 9,9 litru - já NEbajkařím). Ale při počasí blížící se tropickým teplotám spotřeba JE jiná, než třeba dnes nad ránem a redaktoři projíždějí stále stejný okruh ve stejné době (a snaží opravdu o identické podmínky pro test), jen ty teploty prostě ohlídat nejdou - a rozdíl ve spotřebě vskutku "vyrobí".
8. Do UPOMÍNEK: Až budu mluvit s někým z konstuktérů Rolls Royce Phantom (obzvláště coupe), nesmím jim zapomenout vyřídit váš vzkaz: "Mít vůz nejvyšší kategorie, s tak gigantickým rozvorem, s takovým prostorem vevnitř (mimochodem EVIDENTNĚ vůbec netušíte jaký je vnitřní prostor C5 - tady vám to DOST ujelo...) a kufrem je prostě trapas." Jakýsi mikeš, zastánce a fanda golf, by vám vysvětlil JAK auto postavit (aby jste POŘÁDNÝ zavazadelník měli
9. To s tou "teoretickou příručkou" a "hlava/nehlava" je opravdu ffftipné - oceňuji! Vy už musíte být HODNĚ zoufalý, co? Jo a zkuste nějak "vybruslit" z toho svého "golf bmw zadek ukáže..." (tam vám to "bajkaření" šeredně NEvyšlo..)
10. ...už se těším...
11. Co říkáte na víkendové XY-té vítězství Citroën ve WRC? Dospěláci - Seb Loeb - Citroën C4 (na druhém místě Dani Sordo také C4), juniorka - Martin Prokop - Citroën C2 (takové úspěchy nemělo ani před lety subaru s Imprezou.. a navíc nejde o jedno auto, jeden úspěch .. vzpomínáte na snahy VW se v soutěži pod několika značkami prosadit? V 80tých s Audi - paráda, později .....)