Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.
0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 19:30, Milý nokunoka(o)!
nokunoka napisał:
Zdravím, pro mne bylo nejpohodlnější Volvo V70. Dovedl bych si představit v něm, respektive za jeho volantem a v jeho sedačkách, strávit dalekou cestu na dovolenou. Citroen neznám, nevím, nikdy se mi "Citrónky" nelíbily, ale netvrdím, že jsou špatné. Věřím, že C5 by mohla být povedeným vozem, jen nemám touhu jej zkoušet. Osobně momentálně vlastním Mazdu 6, ale zde mi poslední dobou začal vadit tvrdší podvozek (asi nějak stárnu či co :o) a také dynymické vlastnosti motoru 2.0 benzin, takže pokuku...
Takže vy fanda do ČÍNSKÝCH aut? Jsem MOC zvědava kam bude Volvo pod novým majitelem směřovat...
To s tím "tvrdším" podvozkem ZNÁM, také jsem NE"začínala" na hydropneumatických podvozcích Citroën ,-)
Mazdu 3 mám MOC ráda a ve své kategorii mi příjde VELMi povedená, Mazda 6 je (z MÉHO pohledu) trošičku "jen" větší 3ka, resp. JÁ od vozu střední třídy očekávám něco maličko "jiného"
NEjsem rozhodně příznivkyně francouzských (ani žádných jiných, popravdě ani ZNAČEK), konkrétně u CITROËNu mi vyhovují "vyšší" verze modelu C5 a C6 (a jsem MOC zvědavá na DS5 - ale to jsou do jisté míry - konstrukčně/"pod kabátkem" STEJNÁ auta/STEJNÝ technický základ ... a TEN mi "vyhovuje"
Jinak jsem kdysi "miblovala" Maserati - takové to "hranaté" Quattroporte a Shamal a půjdu-li do daleké minulosti tak "společné dítko" právě s CITROËNem Maserati SM
Nu a "odvždy" jsem měla (pro jeho "jinost" a "POCTIVÝ" přístup) ráda/mi bylo sympatické SUBARU (jedno jsem i měla)
Volví R5 D5 NENí špatný (ale V6 3.0 HDi je LEPŠí - vážně ,-) ale 2.5T je VÝBORNÝ (znám ho z trošičku MENŠíHO S40 a je to taková "malá raket(k)a" - mimochodem 500 PS verzi tohoto motoru v FORDu Focus RS bych docela RÁDA vyzkoušela - a spotřeba samozřejmě bude VYŠŠí, ale pamatuji-li se až tak "úchylná" NEbyla..
Pěkný den

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 19:37, Milý Pitrisek(u)!
Pitrisek napisał:
Tak přece změna Kylie se stala velkou příznivkyní dehtu. ))
NEřekla bych "příznivkyní" (teoreticky mám stále NEjraději "víceválcové víceobjemové" BENZíNové motory - "toužím" a "fascinuje" mne dvanáctiválec v BMW 760, famózní je 6.3 osmiválec od AMG, kapitola sama pro sebe je Corvette ...
... ale VYHOVUJE mi na delší (dálniční) cesty Citroën C5 a do toho současného je "NEJ-" motor momentálně "DIESEL" (a je opravdu POVEDENÝ .-)
Pěkný den (ach a momentálně jsem "příznivkyně" FANTASTICKÉHO "komlexního" vozu, do kterého se toho i relativně dost vejde, je pohodlný na běžné denní ježdění, umí jezdit až překvapivě úsporně, je vzhledově docela "chic" a "s pustem v nose" umí jezdit PŘES 300 km/h a jmenuje se CALIFORNiA ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 19:52, RE: Milý Pitisek(u)!
Pitrisek napisał:
No možná jsem já Googl používal v době kdy vy jste ještě netušila že existuje i tak díky za poučení nicméně přes váš vodopád slov a capslocku jsem se stejně nedozvěděl na co jsem se vás ptal. Takže děkuji nemám zájem.
Já vám na něco NEodpověděla? To mne "muzí" (mohu to ještě napravit?)
PS: S tím GOOGLEíkem si NEbuďte až tak jistý ,-)
(česko je ZVLÁŠTNí zem, myslím že patří mezi nějaké 3-4 na planetě kde GOOGLE moc "nefrčí" ale mám "osobního hackera" (www.hifi-voice.com - abych mu také trochu "reklamu" udělala ,-) který mne na Google upozornil ... takže je dost MOŽNÉ, že ještě PŘETíM než jste... .-)
PS: Momentálně mne "vybavil" 64bitovými "radostmi" (tedy softwarem) - nu popravdě "čekala jsem VÍC"


reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 20:25, RE: Milý Pitisek(u)!
Kylie napisał:
Já vám na něco NEodpověděla? To mne "muzí" (mohu to ještě napravit?)
PS: S tím GOOGLEíkem si NEbuďte až tak jistý ,-)
(česko je ZVLÁŠTNí zem, myslím že patří mezi nějaké 3-4 na planetě kde GOOGLE moc "nefrčí" ale mám "osobního hackera" (www.hifi-voice.com - abych mu také trochu "reklamu" udělala ,-) který mne na Google upozornil ... takže je dost MOŽNÉ, že ještě PŘETíM než jste... .-)
PS: Momentálně mne "vybavil" 64bitovými "radostmi" (tedy softwarem) - nu popravdě "čekala jsem VÍC"


No nebudeme se hádat jelikož jsem hezkých pár let dělal profesionálně v oblasti IT tak ten náskok u mne asi bude, teprve od loňského roku jsem se vrátil k mé druhé lásce a to jsou automobily (tedy ne že bych si teprve koupil auto ) a začal jsem podnikat v osobní přepravě ale nejsem taxikář spíš přeprava vnitrostátní a mezinárodní, ale můžu vás ubezpečit že jsem nikdy nepoužíval seznam, centrum či co to češi k vyhledávání využívají. A k mé otázce je v předchozím příspěvku, napsala jste nějaké časy ale nedoplnila jste kterou elasticitu máte na mysli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 20:32, RE: Milý Pitrisek(u)!
Kylie napisał:
NEřekla bych "příznivkyní" (teoreticky mám stále NEjraději "víceválcové víceobjemové" BENZíNové motory - "toužím" a "fascinuje" mne dvanáctiválec v BMW 760, famózní je 6.3 osmiválec od AMG, kapitola sama pro sebe je Corvette ...
... ale VYHOVUJE mi na delší (dálniční) cesty Citroën C5 a do toho současného je "NEJ-" motor momentálně "DIESEL" (a je opravdu POVEDENÝ .-)
Pěkný den (ach a momentálně jsem "příznivkyně" FANTASTICKÉHO "komlexního" vozu, do kterého se toho i relativně dost vejde, je poho...
Já jsem spíše zastáncem že nafta patří do traktoru ale vnucovat to nikomu nechci a nebudu sám bych si auto v dieslu nikdy nekoupil ale to je můj problém ti co mají nafťáky to je jejich problém nejsem nijak ortodoxní a co se týče autka které si ještě rád přikoupím ale asi to nezvládnu letos i když jsem si myslel že ano, takže až příští rok bude to nesofistikovaný, nedokonalý, ale můj srdcový vůz Ford Mustang 5.0 V8.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 22:11, RE: Milý Pitisek(u)!
Pitrisek napisał:
No nebudeme se hádat jelikož jsem hezkých pár let dělal profesionálně v oblasti IT tak ten náskok u mne asi bude, teprve od loňského roku jsem se vrátil k mé druhé lásce a to jsou automobily (tedy ne že bych si teprve koupil auto ) a začal jsem podnikat v osobní přepravě ale nejsem taxikář spíš přeprava vnitrostátní a mezinárodní, ale můžu vás ubezpečit že jsem nikdy nepoužíval seznam, centrum či co to češi k vyhledávání využívají. A k mé otázce je v předchozím příspěvku, napsala jste nějaké...
Časy které jsem zmínala se týkají zrychlení z 80 - 120 km/h (v testech nejčastěji ještě bývá 60- 100) ale "obecně" v ELASTICITĚ je V6 3.0 HDi (stejně jako všechny přeplňované, o to víc DVĚMA turbodmychadly, motory) VELMi dobrý
Já se profesionálně IT nikdy NEvěnovala (ale můj hacker ANO - a činí tak dodnes, ten odkaz byl jen na "zábavné" stránky, jinak danielbrezina.com) takže bych to viděla (+/-) na "remízu" .-)
Jo a (abych odpověděla i na váš textík "dole" - NEbudete věřit, ale je vidět že s mým hackerem máte stejný (IT) "původ" - jeho vysněné auto je .... stejné jako vaše - opravdu!
Už jsem v životě pár auta měla a s hodně jezdila a do jisté míry s tou naftou do traktoru souhlasím (to aktuální je teprvé DRUHÉ naftové), na druhou stranu v posledních letech udělaly naftové motory O-B-R-O-V-S-K-Ý skok a motory jako 23d a 35d od BMW a 3.0 HDi a dříve 2.2 HDi a 250 CDi od Mercedes za to OPRAVDU STOJí..
... ale velkoOBJEMový víceválec ... (no na tom se evidentě SHODNEME
Dobrou noc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 00:26, RE: Milý Pitisek(u)!
Kylie napisał:
Časy které jsem zmínala se týkají zrychlení z 80 - 120 km/h (v testech nejčastěji ještě bývá 60- 100) ale "obecně" v ELASTICITĚ je V6 3.0 HDi (stejně jako všechny přeplňované, o to víc DVĚMA turbodmychadly, motory) VELMi dobrý
Já se profesionálně IT nikdy NEvěnovala (ale můj hacker ANO - a činí tak dodnes, ten odkaz byl jen na "zábavné" stránky, jinak danielbrezina.com) takže bych to viděla (+/-) na "remízu" .-)
Jo a (abych odpověděla i na váš textík "dole" - NEbudete věřit, ale je vidět že s ...
No když jsem koukal na ty "zábavné stránky" tak jsem zavzpomínal na své časy kdy jsem pracoval v HiFi ale to je již nějakých 17let nazpátek a připomněl jsem si to nedávno když jsem vezl na výstavu High End Praha jednomu na stránkách vaše "hekra" zmíněnému hifi studiu vše co bylo k viděni na stánku, (nemám jen koncesi na osobní přepravu ) Takže s vaším "hekrem" toho mám společného víc než dost Jen jsem z opašného konce republiky. Dobrou noc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 07:21, RE: Milý nokunoka(o)!
Kylie napisał:
Takže vy fanda do ČÍNSKÝCH aut? Jsem MOC zvědava kam bude Volvo pod novým majitelem směřovat...
To s tím "tvrdším" podvozkem ZNÁM, také jsem NE"začínala" na hydropneumatických podvozcích Citroën ,-)
Mazdu 3 mám MOC ráda a ve své kategorii mi příjde VELMi povedená, Mazda 6 je (z MÉHO pohledu) trošičku "jen" větší 3ka, resp. JÁ od vozu střední třídy očekávám něco maličko "jiného"
NEjsem rozhodně příznivkyně francouzských (ani žádných jiných, popravdě ani ZNAČEK), konkrétně u CITROËNu mi ...
Do čínských aut neee :o) do nedávna bylo Volvo Švédské, takže samozřejmě myslím Volvo až do nedávné současnosti ;o) Je škoda, že se Volvu nedařilo vyhrabat se sraček (s prominutím), ale dle mého názoru si za to může samo, důvody jsou přitom tak prosté, nudný a usedlý design vozidel, který zkrátka neměl šanci uspět u širokého obecenstva, upjatost na americký trh, upjatost na bezpečnost, kterou Volvo připomínalo vždy, jenže tohle nezláká potencionální zákazníky. Dalo by se pokračovat. Zrovna tak Saab, který se nedovedl za 20 let vzpamatovat. Možná si Volvo zaslouží, "trest" v podobě Čínského majitele - ale abychom se nepletli, Číňany bych nepodceňoval... Volvo má slušný technický základ a pokud to nový majitel nezmrví, bude se možná na co těšit. Ukáže čas.
Rozkodně souhlasím, že 5ti válcový D5 není úplně ten nejlepší (nemám tato sova rád, kdo určí, co je nejlepší) diesel, že se najdou zdařilejší 6ti válce, ale když holt člověk nechce Francouze, tak koupí Švéda, a když holt má jen 5 válců, bude to muset člověku stačit :o)
2.5T je masakr, ale spotřeba je taktéž masakr (samozřejmě jak pro koho, dle možností každého). Pro člověka (např. pro mě), který tráví plno času jízdami městem, je to jako mít žíravinu v peněžence... I když nutno uznat, že jsou i žravější motory. Ale to svezení za to možná stojí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 08:26, RE: Nejen pro Valnohu!
Kylie napisał:
Dobrý vkus!
Jedničku jsem zkoušela, ale tam bych (já osobně) volila cupku 23d, neb motor 30i je sice SKVĚLÝ (no 35i by ...) ale 1čka má přeci jen menší nádrž atd., prostě do jedičky se Mi "líbí/pasuje" 23d
S trojkou mám maličkou zkušenost jak s 330i sedan, tak s 330xd cupka a podvozek (i motory) jsou SKVĚLÉ, ale to vše je NIC proti
M3 - konkrétně verze CSL (nebo jak to bylo? .-) to je skoro AUTO SNŮ
Takže byste měl (dle mne) volit to, neb v těch předchozích bych vás s C5 V6 Biturbo mohla docela...
Jak jistě víte tak jízda v atě není jen o tom jezdit rovně. Jak jsem již psal C5 jsem nejezdil ale pochybuji o tom že na nějakém zatáčkovém úseku by se držela výše zmiňovaným v patách.
Kdybych chtěl dálničního polykače kilometrů beru 550i nebo M5
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 12:27, pružné zrychlení
Porovnávat pružné zrychlení z 80-120km/h u automatu a manuálu je HODNĚ zkreslující. Mluvím o těch udajích - citroen 4,9s, M3 5,4s. Automat logicky při snaze maximálně zrychlit z 80-120 podřadí - uděláte-li totéž u M3 a nepojedete na 5 pro kterou je ten údaj 5,4s, tak se dostanete pod 3 vteřiny a ještě k tomu pokud chceme mluvit o tom které auto je rychlejší - nebudem se pohybovat v takových směšných rychlostech - ano taky uznávám více elasticitu, ale proč neporovnat zrychlení z 100-200, nebo z 200-250, nebo 250-300... mluvit o pružném zrychlení - klidně ano, ale prosím nezkreslovat údaje. A k tomu všemu jak už tu někdo napsal - kdo ví o čem skutečně M3 je, nenapadlo by ho nikdy ho srovnávat s C5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 13:05, RE: pružné zrychlení
TOM napisał:
Porovnávat pružné zrychlení z 80-120km/h u automatu a manuálu je HODNĚ zkreslující. Mluvím o těch udajích - citroen 4,9s, M3 5,4s. Automat logicky při snaze maximálně zrychlit z 80-120 podřadí - uděláte-li totéž u M3 a nepojedete na 5 pro kterou je ten údaj 5,4s, tak se dostanete pod 3 vteřiny a ještě k tomu pokud chceme mluvit o tom které auto je rychlejší - nebudem se pohybovat v takových směšných rychlostech - ano taky uznávám více elasticitu, ale proč neporovnat zrychlení z 100-200, nebo z 2...
Samozřejmě, srovnávat C5 s M3 je jako 1.2HTP a 1.2 TSi. Citroen je stále lidovka ať někdo chce (Kylie) nebo ne...stejně je to jedno. Já mám auto vyloženě pro svezení když chci. Většinou stojí v garáži. Každá nutná jízda mě spíš obtěžuje, a je mi fakt jedno, jestli jedu Felicí nebo BMW7. Stejně praha-brno-praha a mám toho plný brejle a nechci auto dva dny vidět. Známej se nedávno ženil ve Vídni a já tam letěl, jen abych nemusel řídit.....Třeba co teď se mi líbí je Peugeot 407, sice je to vysírka, ale za rozumnej peníz, do kila najeto, hezkej, tichej a zároveň dobře drží stopu. 2.0i 16V - mám motor otestovanej z C4 a naprosto postačí. M3 je fajn, akorát na něj nemám a C5 bych si nekoupil, z jednoho důvodu - je ošklivá. Toť vše. A z každýho auta vylezete po 2 hodinách jízdy rozlámaný. Já byl paradoxně nejmíň rozlámanej z Fabie a nejvíc z Laguny 98, protože má měkká sedadla. Nadruhou stranu už po 30 minutách mám tendence zavírat oči (na dálnici), takže je to spíš než autem nějaký můj "jízdní" únavový syndrom.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 13:30, RE: pružné zrychlení
logins01 napisał:
Samozřejmě, srovnávat C5 s M3 je jako 1.2HTP a 1.2 TSi. Citroen je stále lidovka ať někdo chce (Kylie) nebo ne...stejně je to jedno. Já mám auto vyloženě pro svezení když chci. Většinou stojí v garáži. Každá nutná jízda mě spíš obtěžuje, a je mi fakt jedno, jestli jedu Felicí nebo BMW7. Stejně praha-brno-praha a mám toho plný brejle a nechci auto dva dny vidět. Známej se nedávno ženil ve Vídni a já tam letěl, jen abych nemusel řídit.....Třeba co teď se mi líbí je Peugeot 407, sice je to vysírka,...
No budu s tebou trošku nesouhlasit jel jsem s Mondeem Ostrava - Paříž - Hořice v podkrkonoší - Ostrava s tím že jsem si v Paříži zdřímnul dvě hoďky v autě a když jsem dojel do Ostravy tak jsem si zdřímnul hoďku a půl ve své posteli vstal jsem zajel ostřikat auto od největšího hnusu a šupajdil jsem do Prahy a odtud za dvě hoďky do Ostravy. Když jsem se vrátil byl jsem docela unavený ale rozhodně ne rozlámaný, a to je mi 41 a to co tady popisuji bylo za 57 hodin i s těma přestávkami na spaní 4354Km. Takže na někoho auto působi uspávacím dojmem a někoho to řízení holt baví .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 13:56, Milý TOMe!
TOM napisał:
Porovnávat pružné zrychlení z 80-120km/h u automatu a manuálu je HODNĚ zkreslující. Mluvím o těch udajích - citroen 4,9s, M3 5,4s. Automat logicky při snaze maximálně zrychlit z 80-120 podřadí - uděláte-li totéž u M3 a nepojedete na 5 pro kterou je ten údaj 5,4s, tak se dostanete pod 3 vteřiny a ještě k tomu pokud chceme mluvit o tom které auto je rychlejší - nebudem se pohybovat v takových směšných rychlostech - ano taky uznávám více elasticitu, ale proč neporovnat zrychlení z 100-200, nebo z 2...
Tentokrát s vámi NEmohu zcela SOUHLASit.
V některých časopisech problematiku vidí podobně jako vy, jinde testují elasticitu i u automatických převodovek - k tomuto pohledu se řadím i já.
A při předjíždění (řekněme vyčkávání za kamionem jedoucím oněch 80 km/h a pak předjíždění přeci PODřazuje JAK automat tak to děláme ručně).
A k oné M3 (zmiňována byla - nemýlím-li se - její MINULÁ generace) tak tam jde o ČTVRTÝ (nikoliv 5tý jak uvádíte vy) rychlostní stupeň.
Zrovnatak NEšlo o srovnávání CiTROËNu C6 3.0 HDi a BMW M3 ale JEN o "zajímavůstku" právě v oné elasticitě, resp. o to že turbo/biturbo motory (bez ohledu na značku) jsou v této disciplíně ... prostě vynikající (a současné M3 tam velmi dobře konkuruje i soupeř z domácí stáje 35i)
Zrychlování ve vyšších rychlostech (řekněme "naddvěstěkilometrových" je - dle mých zkušeností - dáno V PRVNí řadě OBJEMEM motoru, resp. víceobjemový motor je tam prostě "ve výhodě" - konkrétně i "stará" C5 se "starým" benzínovým 3.0 V6 si tam byla "velmi sebejistá" ...
Zrychlování z 250-300 km/h je už disciplína jen pro "několik vyvolených" a byť jsem s pár takovými vozy je(zdi)la, tak HLAVNíM problém je na tyto "experimenty" najít (vhodnou a také prázdnou) dálnici.
Troufám si tvrdit že VÍM "o čem" je vůz jako M3 a proto KLIDNĚ srovnávám elasticitu C5 3.0 HDi s M3 nebo třeba GOLFem GTi (poslední generace je VELMi povedená), který mne při předjíždění toho kamionu OPRAVDU ZDRŽUJE
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 15:06, RE: pružné zrychlení
Pitrisek napisał:
No budu s tebou trošku nesouhlasit jel jsem s Mondeem Ostrava - Paříž - Hořice v podkrkonoší - Ostrava s tím že jsem si v Paříži zdřímnul dvě hoďky v autě a když jsem dojel do Ostravy tak jsem si zdřímnul hoďku a půl ve své posteli vstal jsem zajel ostřikat auto od největšího hnusu a šupajdil jsem do Prahy a odtud za dvě hoďky do Ostravy. Když jsem se vrátil byl jsem docela unavený ale rozhodně ne rozlámaný, a to je mi 41 a to co tady popisuji bylo za 57 hodin i s těma přestávkami na spaní 4354K...
Mondeo je velmi povedený stroj. Vám je 41 a po takové cestě OK?? To já bych byl totall....a je mi 24. Ale je to tím, mě baví se na auto dívat, udržovat ho, mejt ho atd...jízda mě baví jen na okruhu nebo uzavřené cestě, kde si zablbnu, ale běžnej provoz mě vcelku obtěžuje....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 15:15, RE: Milý TOMe!
Kylie napisał:
Tentokrát s vámi NEmohu zcela SOUHLASit.
V některých časopisech problematiku vidí podobně jako vy, jinde testují elasticitu i u automatických převodovek - k tomuto pohledu se řadím i já.
A při předjíždění (řekněme vyčkávání za kamionem jedoucím oněch 80 km/h a pak předjíždění přeci PODřazuje JAK automat tak to děláme ručně).
A k oné M3 (zmiňována byla - nemýlím-li se - její MINULÁ generace) tak tam jde o ČTVRTÝ (nikoliv 5tý jak uvádíte vy) rychlostní stupeň.
Zrovnatak NEšlo o srovnávání CiTRO...
A o tom právě píši - pokud si s tím manuálem v M3 podřadím dostanu zrychlení 80-120 pod 3s a to je v porovnání s 4,9s nebetyčný rozdíl. Proto ten údaj 5,4s byl uveden výrazně nefér v porovnání s podřazujícím automatem. Chápem se? A pokud jsi do příspěvku s těmito údaji napsal(a) - ...čtyřlitrový osmiválec bmw... - generace je tím myslím jasně dána.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 15:43, RE: pružné zrychlení
logins01 napisał:
Mondeo je velmi povedený stroj. Vám je 41 a po takové cestě OK?? To já bych byl totall....a je mi 24. Ale je to tím, mě baví se na auto dívat, udržovat ho, mejt ho atd...jízda mě baví jen na okruhu nebo uzavřené cestě, kde si zablbnu, ale běžnej provoz mě vcelku obtěžuje....
Nezbývá než souhlasit opravdu je mondeo velmi povedený stroj a přesto že jsem si jej po zralé úvaze koupil sám jsem byl překvapen že jsem po této konkretní jízdě nebyl jako je u mne zvykem, ničím rozmrzelý nebo rozladěný jelikož u každého auta si dokážu najít problém ať už s tím že někde tlačí kde nemá a nebo není něco umístěné tam kde bych to já chtěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 15:44, RE: Nejen pro Valnohu!
Valnoha napisał:
Jak jistě víte tak jízda v atě není jen o tom jezdit rovně. Jak jsem již psal C5 jsem nejezdil ale pochybuji o tom že na nějakém zatáčkovém úseku by se držela výše zmiňovaným v patách.
Kdybych chtěl dálničního polykače kilometrů beru 550i nebo M5
Jak jistě víte, tak i Citroën C5 umí zatáčet .-)
Díky oné sofistikované konstrukci uchycení náprav (vpředu lichoběžníky vzadu multilink) na jakémkoliv zatáčkovitém úseku samozřejmě NEMÁ (možná spíše "nemůže mít") žádná problém, ale POCHOPITELNĚ by mi BMW M3 ujelo (nejen na okresce, zrovna tak na dálnici) ...
... nic to nemění na tom že motor V6 3.0 HDi je VELMi "čilý" a přitom s "rozumným" apetitem (to že bych M3 dohnala JEN kdyby si dal DELŠí pauzu na Tankstelle - neb VĚTŠí spotřebu má, a to o dost - jsem již NAPSALA).
Shrnu-li to zatímco zde v reálu by vás ZASKOČIL a co se týká "dálničního polykání kilometrů" vozy O TŘÍDU VÝŠ jako BMW 550i či M5 jsou SAMOZŘEJMĚ ještě lepší, ale právě v té "dálkové" jízdě je jim "za pár korun" VELMi schopným konkurentem (nic víc nic méně) - a co se "pododovsti" a NE"ůnavy" na dálkových cestách týče, tam jim "soupeř v třídě" Citroën C6 je soupeřem větším než byste čekal (to prosím NEchápejte NIJAK jinak než je napsáno! .-)
Současný Citroën C5 V6 3.0 HDi s dvěma turby ve verzi Exclusive (nejlépe v příplatkové "všude"kůži Criollo je prostě pohodlným vozem s ve střední třídě NEběžnou sofistikovanou konstrukcí podvozku /teď bohužel od lichoběžníků k "obyč" McPherson-ům přešel i Mercedes u třídy E .-(( / a velmi moderním pro někoho až NEčekaně dynamickým motorem
(vy ne milý Valnoho, ale aby to zas někdo hloupě NEPŘEKRUCOVAL, to NEznamená že to je NEJ- auto na světě apod. to znamená že tato verze je VELMI POVEDENÉ auto střední třídy
Pěkný den (a umí i zatáčet ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 15:49, RE: Milý Pitisek(u)!
Pitrisek napisał:
No když jsem koukal na ty "zábavné stránky" tak jsem zavzpomínal na své časy kdy jsem pracoval v HiFi ale to je již nějakých 17let nazpátek a připomněl jsem si to nedávno když jsem vezl na výstavu High End Praha jednomu na stránkách vaše "hekra" zmíněnému hifi studiu vše co bylo k viděni na stánku, (nemám jen koncesi na osobní přepravu ) Takže s vaším "hekrem" toho mám společného víc než dost Jen jsem z opašného konce republiky. Dobrou noc.
Svět je opravdu MENŠí než se zdá ,-)
PS: O té výstavě jsem to četla (docela "aktuálně" to tam měl hned první den večer)
PPS: Mám se zeptat jestli tím "HiFi" myslíte OBOR hifi, nebo ČASOPIS HiFi (jestli za b) tak se prý musíte znát (byť tehdy byl "školou povinný" .-)
Pěkný den (a to "vysněné" auto vám OBĚMA přeji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 19:02, RE: Milý Pitisek(u)!
Kylie napisał:
Svět je opravdu MENŠí než se zdá ,-)
PS: O té výstavě jsem to četla (docela "aktuálně" to tam měl hned první den večer)
PPS: Mám se zeptat jestli tím "HiFi" myslíte OBOR hifi, nebo ČASOPIS HiFi (jestli za b) tak se prý musíte znát (byť tehdy byl "školou povinný" .-)
Pěkný den (a to "vysněné" auto vám OBĚMA přeji
Bylo to za a) šéfoval jsem v Ostravě obchod s elektronikou a současně HiFi studio.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 19:14, RE: pružné zrychlení
Pitrisek napisał:
Nezbývá než souhlasit opravdu je mondeo velmi povedený stroj a přesto že jsem si jej po zralé úvaze koupil sám jsem byl překvapen že jsem po této konkretní jízdě nebyl jako je u mne zvykem, ničím rozmrzelý nebo rozladěný jelikož u každého auta si dokážu najít problém ať už s tím že někde tlačí kde nemá a nebo není něco umístěné tam kde bych to já chtěl.
Bavíme se doufám o Mondeu KM3 (2001-2008)....to jsem myslel já, nové zatím moc dobře neznám a jízdně údajně polevilo (není tak zábavný) - a taky nemluvim o té šílené dřevěné nebo stříbrné palubovce, to je sranda, myslel jsem si při uvedení na trh. MK3 měla po faceliftu 2004 nejhezčí palubku snad ze všech fordů, co sjeli za posledních 20 z linky, u MK4 slibovali a výsledek teda prda :(((
reagować
  1 ... 5 6 7 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.