0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 21:23, RE: Milý TOMe!
TOM napisał:
A o tom právě píši - pokud si s tím manuálem v M3 podřadím dostanu zrychlení 80-120 pod 3s a to je v porovnání s 4,9s nebetyčný rozdíl. Proto ten údaj 5,4s byl uveden výrazně nefér v porovnání s podřazujícím automatem. Chápem se? A pokud jsi do příspěvku s těmito údaji napsal(a) - ...čtyřlitrový osmiválec bmw... - generace je tím myslím jasně dána.
Tak neb NEmám fotografickou paměť musela jsem POČKAT abych se doma v klidu na tu "problematiku" podívala.
V našem "rozhovoru" VALNOHA zmiňoval zcela konkrétně BMW M3 E46 (k té patří na ČTVRTÝ rychlostní stupeň ono zrychlení za 5,4 s) - je faktem že já v DALŠÍM příspěvku zmiňovala a myslela na SOUČASNOU M3 s osmiválcem - takže k TÉ:
V testech jsem bohužel NEnašla zrychlení z 80-120 km/h na NIŽŠí rychlostní stupně, ale na VI. je to 7,3 s, na V. 5,8 s ... takže na III. (což je nejnižší rychlost. stupeň na který to lze = tedy pěkně "nadoraz" k 8000 otáček vytočený motor) to opravdu MŮŽE být někde - tipla bych spíše NAD oněmi vámi zmiňovanými (viz doleji BMW M6) 3 s ... i tak (nebo právě proto? .-) se mi 4,9 s u "totálně pohodového" CiTROËNu C5 3.0 HDi zdá VÝBORNÝ výsledek
NEvím máte-li s takovým podřazováním (u TAK silných vozů ... jako je M3) praxi, ale myslím že v Auto Motor und Sport MAJí důvod proč v testech u ELASTICITY uvádějí "jen" ty vyšší rychlosti ..
Pro zajímavost ještě totéž (802-120 km/h) u BMW M6
na VII. 9,4 s
na VI. 6,7 s
na V. 5,5 s
na IV. 4,2 s
Zkuste si do výše uvedených času "dosadit" zde spíše "přehlížený" (ne-li opovrhovaný) NEsportovní a opravdu "luxusně pohodový" Citroën C5 V6 3.0 HDi a jeho čas s AUTOMATICKOU převodovkou
BEZ jakéhokoliv "stresování/namáhání" apod., prostě "na automat" 4,9 s
Mně se to zdá VYNIKAJÍCÍ
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 21:37, Malá OPRAVA
Kylie napisał:
Tak neb NEmám fotografickou paměť musela jsem POČKAT abych se doma v klidu na tu "problematiku" podívala.
V našem "rozhovoru" VALNOHA zmiňoval zcela konkrétně BMW M3 E46 (k té patří na ČTVRTÝ rychlostní stupeň ono zrychlení za 5,4 s) - je faktem že já v DALŠÍM příspěvku zmiňovala a myslela na SOUČASNOU M3 s osmiválcem - takže k TÉ:
V testech jsem bohužel NEnašla zrychlení z 80-120 km/h na NIŽŠí rychlostní stupně, ale na VI. je to 7,3 s, na V. 5,8 s ... takže na III. (což je nejnižší rychlost. st...
Tam u M6 má být samozřejmě 80 - 120 km/h ... nikoliv 802 km/h .-)
PS: NEvím jak je to v současném BMW M3 (ale "teoreticky se mi MOC líbí"), mám však "trošičku" zkušeností s jedním VELMi silným atmosfericky plněným benzínovým motorem v SL 6.3 AMG a ujišťuji vás že s podobnou zkušeností NEuvěřitelné zrychlení CiTROËNu 3.0 HDi oceníte ještě více. Zatímco ten bleskové předjetí "podává/provádí" STEJNĚ jako jakoukoliv jinou činnost - tedy "naprosto v klidu, nenuceně a v pohodě" - zatímco u SL (to mluvím o situaci při STŘEŠE NAHOŘE!) je podřazení až na III. stupeň a "zadupnutí" pedálu doprovázeno "škubnutím" pudelky a TVRDÝM (docela "drsným") "zařváním" motoru (což se v praxi CHLAPEČKŮM asi i "líbí" ... ale asi také ne "stále" pořád dokola - uznávám že tohle ale může být čistě MŮJ "problém" - já prostě raději "poklidnější" podání výkonu ....)
Prosím NE"překládejte" si to že COKOLIV mám PROTI BMW M3 (ať už minulé či současné)! Chtěla jsem JEN upozornit na - tipla bych že pro 99% čtenářů - až NEčekanou "věc" (a já byla "učena" že ELASTICITA je DŮLEŽITĚJŠí než to až maličko "hloupé" a většinou vyhledávané 0-100 km/h ...
... když už tak "alespoň" 0-160 km/h /klidně i na vyšší rychlost/ - to o motoru řekne VÍCE, "slušně svižný" automobil by to měl zvládnout cca do 20 sekund)
Dobrou noc
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 22:32, RE: pružné zrychlení
logins01 napisał:
Bavíme se doufám o Mondeu KM3 (2001-2008)....to jsem myslel já, nové zatím moc dobře neznám a jízdně údajně polevilo (není tak zábavný) - a taky nemluvim o té šílené dřevěné nebo stříbrné palubovce, to je sranda, myslel jsem si při uvedení na trh. MK3 měla po faceliftu 2004 nejhezčí palubku snad ze všech fordů, co sjeli za posledních 20 z linky, u MK4 slibovali a výsledek teda prda :(((
No já teda píšu o MK IV chcete-li i když je to správně MK III jelikož údajná MK II byl jen výrazný facelift MK I. Jde konkretně o toto auto http://moje.auto.cz/Petrko/obrik.html jinak mně se ta palubka líbí nelíbilo se mi to původní provedení "dřeva" které vypadalo jako korek a ta stříbrná v titaniu mně nebere vůbec. A nenechte se mýlit různými odbornými testy mondeo je sice větší a těžší ale není to tak strašné, nicméně rozhodně nevyměklo zatáčky jdou s nim vymetat nádherně stále jen ten podvozek je komfortnější tak si spousta lidí myslí že je i měkčí není to tak. Jezdil jsem se všemi typy mondei a "MK II" tedy facelift z roku 1998 ještě vlastním. Jezdil jsem i snad všemi modely scorpia, sierrama, granadama taunusama atd. Měl jsem i americké fordy ale new mondeo je zatím to nej co jsem od fordu řídil u verze ghia fajn sedačky nejsou ani moc měkké ani moc tvrdé zkrátka akorát. No jezdím skoro pořád tak to ocením a ty jízdní vlastnosti taky. Ráno jedu do Vídně ve středu do mnichova atp. prostě kam klienti potřebují, Jinak spousta lidí namítne že v interieru jsou tvrdé plasty atp. ano jsou ale na místech kde mi to nevadí a jsou tam i měkčené plasty. Mondeo ani můj názor na něj nikomu nevnucuji každý si musí najít to správné auto sám. Pro zábavu ještě přikoupím Mustanga ale až vyjde s tim novým pětilitrem 412HP plánoval jsem to na letošek ale asi se to nepodaří takže next year.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 23:29, RE: pružné zrychlení
Pitrisek napisał:
No já teda píšu o MK IV chcete-li i když je to správně MK III jelikož údajná MK II byl jen výrazný facelift MK I. Jde konkretně o toto auto http://moje.auto.cz/Petrko/obrik.html jinak mně se ta palubka líbí nelíbilo se mi to původní provedení "dřeva" které vypadalo jako korek a ta stříbrná v titaniu mně nebere vůbec. A nenechte se mýlit různými odbornými testy mondeo je sice větší a těžší ale není to tak strašné, nicméně rozhodně nevyměklo zatáčky jdou s nim vymetat nádherně stále jen ten podvoz...
Mno....dívám se na odkaz, mondeo chválím, hlavně barvu - sladění. Motor 2.0 - 107kW znám z MK3 (docela jede, moc zase nežere, akorát je víc slyšet,trochu víc, od 3500ot.....možná, že v novym bude líp utlumenej, pomohl by ale šestikvalt, motor výkonem by stačil, otáčky hodit o 500-700 dolu...). Jenom k palubce - dřevo, nechápu, ale vypadá líp jak onen "korek". Můžu dotaz? vy děláte dálkového řidiče na objednávku?? Jinak k fordum -měl jsem možnost vzít MK2, loni, když jsem potřeboval rychle auto ze dne na den, vyhrála nakonec prastará laguna 1 r.v.95, sice na mě celý půl rok mluvila německy - hlasový počítač, abych zavřel dveře apod..ale jinak to byl rozdíl třídy - hluk, brzdy, komfor, protikorozní ochrana, výbava (měl jsem Baccaru, takže ABS, 4xkotouče, šíbr, vytápěná všehna křesla, klimatronik, 2 pytle, elektrická roletka na okně, kožená sedadla, rádio 6x80W, asferická zrcátka), nabízené mondeo mělo airbag a centrál, toť vše :). Teď koukám po jiném, novějším, mám možnost M. MK3, a zase to vyhrává Francie - prozměnu P407 :).....osobně věřim, že se k fordu časem dopracuju, MK3 jsem asi přecenil, nebo jsem se nechal ovlivnit dojmem majitelů, při přímém porovnání se mi zdá P407 skoro ve všem lepší, otázka co bude, až se začne sypat.
P.S.: Nejpovedenější ford byl stejně scorpio MK1 (cca 83-87 do faceliftu), to jsem chtěl koupit, ale hezký jsem dnes již nesehnal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.04.2010 23:51, RE: pružné zrychlení
logins01 napisał:
Mno....dívám se na odkaz, mondeo chválím, hlavně barvu - sladění. Motor 2.0 - 107kW znám z MK3 (docela jede, moc zase nežere, akorát je víc slyšet,trochu víc, od 3500ot.....možná, že v novym bude líp utlumenej, pomohl by ale šestikvalt, motor výkonem by stačil, otáčky hodit o 500-700 dolu...). Jenom k palubce - dřevo, nechápu, ale vypadá líp jak onen "korek". Můžu dotaz? vy děláte dálkového řidiče na objednávku?? Jinak k fordum -měl jsem možnost vzít MK2, loni, když jsem potřeboval rychle auto ...
Na dotaz odpovídám: ano. Vždycky říkám že jsem takový taxi s dlouhým doletem . Přesně tedy vlastním koncesi na osobní vnitrostátní a mezinárodní příležitostnou přepravu. www.osobnipreprava.eu . No a ke scorpiu měl jsem tu MK I v provedeni Ghia což byly i takové vychytávky jako elektricky nastavitelné zadní ještě jednou pro jistotu zadní opěradla, vyhřívání předního skla nebo automatické zapnutí stěrače zadního okna při zařazení zpátečky a zapnutých předních stěračích na rok 1994 dobrý. I když předtím jsem měl třeba i granadu 2.8i Ghia z roku 1982 která měla na tu dobu taky super výbavu. A k renaultum akorát jediné měl jsem R25 V6 Injection akčni model Spring úžasně vybavené auto včetně te němky která mě sprdavala za nezavřené okna a kufr atp. ale problémy problémy a problémy a vše jen díky té elektronice co ovládala úplně vše dnes jsou v tom u renaultu doufám dále tenkrát bylo auto vybaveno sice vším ale nebylo to tak aby na to byl spoleh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 10:04, RE: Milý TOMe!
Kylie napisał:
Tak neb NEmám fotografickou paměť musela jsem POČKAT abych se doma v klidu na tu "problematiku" podívala.
V našem "rozhovoru" VALNOHA zmiňoval zcela konkrétně BMW M3 E46 (k té patří na ČTVRTÝ rychlostní stupeň ono zrychlení za 5,4 s) - je faktem že já v DALŠÍM příspěvku zmiňovala a myslela na SOUČASNOU M3 s osmiválcem - takže k TÉ:
V testech jsem bohužel NEnašla zrychlení z 80-120 km/h na NIŽŠí rychlostní stupně, ale na VI. je to 7,3 s, na V. 5,8 s ... takže na III. (což je nejnižší rychlost. st...
Víš, osobo říkající si Kylie, rád bych s kýmkoliv diskutoval na dané téma, protože mě prostě diskuze o autech baví. Mohl bych rozebírat co vše bylo napsáno - v čem dobře, v čem špatně, v čem nepřesně a v čem zkresleně. Třeba to jak vyzdvihuješ slovo DALŠí příspěvek přičemž 5,4s a čtyřlitrový osmiválec je v JEDNOM příspěvku, nebo bysme mohli diskutovat o tom zdali je řazení namáhavé/stresující - v BMW ??? ) Vrcholem tvých omylů je napsat, že pro M3 dosáhnout na trojku 120 je nadoraz... ))) Mohl bych tu napsat kolik při tom točí otáček a že to FAKT není nadoraz, kolik jede na jednotlivé kvalty, mohl bych tě poslat jít si do toho auta sednout a projet se, mohl bych tě poslat přečíst si nějakou motoristickou literaturu jak ty to s oblibou každému děláš, protože tvrzení, že M3 je na trojku při 120 v 8000ot je na úrovni pětiletého děcka, ale víš co - neudělám to. A víš proč? - ty říkáš, že máš problémy s pamětí, ale věř, že někteří lidi ne. A já vím moc dobře co jsi zač.
Pro ty co, stejně jako ty, možná zapomněli a nebo nečetli - doporučuji si vyhledat článek s názvem - Je Citroen C5 s 1,6 HDi tou nejlepší volbou? z 15.7.2009 a přečíst si posledních cca 10 příspěvků diskuze. Tam se jasně osoba říkající si Kylie a dalšími nicky projevila jako psychicky narušený člověk a s takovým diskutovat nechci.
Moje rada - baví tě diskutovat o autech?, znalosti celkem máš, to se musí uznat, občas se spleteš (jako každý) - tak si založ nový Nick, věcně diskutuj k danému problému, piš normálně a nikdy se nezmiňuj o Citroenu C5 - to by tě hned každý poznal a tvůj výlev z diskuze pod zmíněným článkem tě zabil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 10:44, RE: pružné zrychlení
Pitrisek napisał:
Na dotaz odpovídám: ano. Vždycky říkám že jsem takový taxi s dlouhým doletem . Přesně tedy vlastním koncesi na osobní vnitrostátní a mezinárodní příležitostnou přepravu. www.osobnipreprava.eu . No a ke scorpiu měl jsem tu MK I v provedeni Ghia což byly i takové vychytávky jako elektricky nastavitelné zadní ještě jednou pro jistotu zadní opěradla, vyhřívání předního skla nebo automatické zapnutí stěrače zadního okna při zařazení zpátečky a zapnutých předních stěračích na rok 1994 dobrý. I když...
Věřte nebo ne, moje Laguna fungovala skvěle. Měla teda najeto "jen" 180.000km, když jsem jí kupoval (na stáří 14 let to šlo), ale snad jediné co zlobilo byla pamět sedadel - 1-2-3, ta totiž žádné nastavení neudržela. A druhá věc - to nebyla vina auta - každý koho jsem vezl, kamarádi, kolegové, rodiče kdokoliv...prostě každej to zjistil, že jsou na sedačce nějaké páčky a začal manipulovat a vozit se....což mě celkem sr...o, přeci jen k tomu věku auta jsem to zbytečně nechtěl pokoušet. Naštěstí vydrželo do prodeje a co vím, novému majiteli slouží taky výborně. Motor super, stará dobrá osmi ventilová 2.0i - 83kW, tichá, při 150km/h 3500 otáček....nebylo si na co stěžévat a jezdil jsem dálky okolo 7,5 litru, město do 10. Scorpio bych v téhle verzi docela bral...klidně bych s ním jezdil i dneska. Granada se mi líbí (nevím jaký je to mark - jezdil v ní starej v Profesionálech). Jinak vím, že špatnej nebyl ani taunus, toho měl strejc v Německu 1.6GL). Sice údajně někdy v roce 79 byl ford zažalovanej za nedbalost, padala taunusům kola a nějaký důchodci se v tom zabili a nebyli jediní..ale nevím, to jenom z doslechu. Děda měl přes tuzex sierru, bílou 1.6 L, nebo CL....holá v základu, jen servo a centrál...ta se rozpadla po pěti letech (převodovka, motor, total...takže ji za 95.000 Kčs prodal a za 90t. koupil nové Fávo :o) (rok 89)....to jseme drželi jako 3.-4. auto donedávna, kvůli tažnýmu zařízení :) a za celou dobu se na něm nic neodešlo, kupodivu ani nerezlo, mělo najeto cca jen 65t.. Ještě jsem ho někdy v r.2006 za 30t. pustil do světa:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 12:09, RE: Milý TOMe!
TOM napisał:
Víš, osobo říkající si Kylie, rád bych s kýmkoliv diskutoval na dané téma, protože mě prostě diskuze o autech baví. Mohl bych rozebírat co vše bylo napsáno - v čem dobře, v čem špatně, v čem nepřesně a v čem zkresleně. Třeba to jak vyzdvihuješ slovo DALŠí příspěvek přičemž 5,4s a čtyřlitrový osmiválec je v JEDNOM příspěvku, nebo bysme mohli diskutovat o tom zdali je řazení namáhavé/stresující - v BMW ??? ) Vrcholem tvých omylů je napsat, že pro M3 dosáhnout na trojku 120 je nadoraz... )))...
Mám SMUTNÝ pocit že mne "za každou cenu" potřebujete "trumfnout" (dohledejte si prosím to s tou M3 - NEJDŘÍVE jsme se bavili o MINULÉ generaci a potom jsem V DALŠÍM příspěvku napsala osmiválec 4 litr atd. - ano "spojila" jsem OBĚ DOHROMADY, neb já pomýšlela spíše na tu SOUČASNOU, zatímco Valnoha zvažuje tu MINULOU
A buďte prosím STEJNĚ (sebe)kritický i KE SVÝM příspěvkům - NAPROSTO KONKRÉTNí časy (dle AMS) u BMW M3 i M6 jsem vám vypsala ...
... asi nějak NEvíte co s tím že?
PS: Za"protiúčitit" na mne když VÁM dojdou argumenty (smiřte se s tím že JAKÝKOLIV dvěma turby přeplňovaný motor je oproti jakkoliv povedenému atmosferickému prostě "ve výhodě" - a TO jsem tím chtěla říci/na TO jsem chtěla upozornit) - možná jste si to až tolik NEuvědomoval, možná se vás "dotklo" že i "běžný" Citroën C5 je do jisté míry soupeřem TAKovým vozům jako je řada M od BMW, NEvím, ale tenhle váš poslední příspěvek je opravdu HODNĚ "out" a "unfair", prostě PODPÁSOVKA.
PS: Bude-li to pro vás stravitelnější, proti M3 M5 či M6 si tedy představte Jaguar XF (tam je výhoda stejného zadního pohonu a "můj" motor 3.0 HDi tam je "neomezen" v plném výkonu 202 kW/600 Nm, a je tak ještě LEPŠíM "soupeřem")
Nebo jak jsem napsala již VÝŠE, uvědomte si že atmosferickým víceválcům BMW eM jsou VELKÝM soupeřem i motory z vlastní stáje 35i a 35d
Sbohem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 12:27, Ještě drobnost ...
TOM napisał:
Víš, osobo říkající si Kylie, rád bych s kýmkoliv diskutoval na dané téma, protože mě prostě diskuze o autech baví. Mohl bych rozebírat co vše bylo napsáno - v čem dobře, v čem špatně, v čem nepřesně a v čem zkresleně. Třeba to jak vyzdvihuješ slovo DALŠí příspěvek přičemž 5,4s a čtyřlitrový osmiválec je v JEDNOM příspěvku, nebo bysme mohli diskutovat o tom zdali je řazení namáhavé/stresující - v BMW ??? ) Vrcholem tvých omylů je napsat, že pro M3 dosáhnout na trojku 120 je nadoraz... )))...
... říkáte "ale víš co - neudělám to" - ALE UDĚLEJTE .-)
Přiznám že NEvím jak to myslíte s tím zařazením za III. a že to je "bubost" na úrovni 5ti letého dítěte (už jste asi dlouho s žádným pětiletým dítětem nemluvil .-)
Dala jsem na vás a PODÍVALA se (to s tou 3kou jsem napsala "z praxe", přiznám že za II. - jak asi naznačujete - jsem při předjíždění kamionu, o což zhruba jde u těch 80-120 km/h asi NEzařadila) na graf "rozložení" rychlostí u BMW M6 a na II. rychlostní stupeň se dostanete MAXimálně na 108 km/h - ach a je to při 7750 otáčkách ,-)
(samozřejmě můžete argumentovat že předjížděcí úkon začínáte na 2ku a po vytočení nadoraz AŽ POTÉ řadíte mnou zmiňovanou 3ku ... tak to zas nechápu to zpochybnění otáček ... neb se prostě k těm MNOU ZMIŇOVANÝM 8000 prostě MUSÍTE přiblížit.
Takže PROSÍM nebyl-li to jen nějaký "hloupý protiútok" tak VYSVĚTLETE jak jste to myslel??
Má PRAXE je (nikoliv z BMW eM, ale z "podobného" typy vozu) že KDYŽ už chcete opravdu "razantně" zrychlit, podřadíte na TROJKU
PS: NEmám přímo problémy "s pamětí", ale popravdě co jsem někde řekla či napsala jeden konkrétní den např. před rokem - to si OPRAVDU NEpamatuji ... ale BEZ problémů se k tomu (a ráda) vyjádřím (a CHYBY samozřejmě dělám - o jedné vím i v této diskuzi, prostě jsem myslela na "dvě věci současně" - to se mi STÁVÁ - prostě myšlenky jdou trochu RYCHLEJi než "vyťukání písmenek" a výsledkem bylo 500 PS u Fordu Focus RS .-)
(je to 350 PS ... víc by asi ani ta jejich "geniální" přední náprava nepřenesla ,-)
NEbojte se - já zase KONČíM (ne-li "navěky" tak alespoň "nadlouho
Ale ODPOVĚDĚT jak jste to myslel s těmi RYCHLOSTMi a s těmi OTÁČKAMi - to byste MOHL
PPS: Ale my jsme spolu DISKUTOVALi i PO 15.7.2009 !!! (tak COpak jste to tak najednou "vytáhl"?? ,-)
Sbohem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 12:47, Už jsem si ...
TOM napisał:
Víš, osobo říkající si Kylie, rád bych s kýmkoliv diskutoval na dané téma, protože mě prostě diskuze o autech baví. Mohl bych rozebírat co vše bylo napsáno - v čem dobře, v čem špatně, v čem nepřesně a v čem zkresleně. Třeba to jak vyzdvihuješ slovo DALŠí příspěvek přičemž 5,4s a čtyřlitrový osmiválec je v JEDNOM příspěvku, nebo bysme mohli diskutovat o tom zdali je řazení namáhavé/stresující - v BMW ??? ) Vrcholem tvých omylů je napsat, že pro M3 dosáhnout na trojku 120 je nadoraz... )))...
... DOHLEDALA tu vámi zmiňovanou diskuzi (myslela jsem že jde o něco ohledně AUTíček .-)
PS: To asi NEmůžete pochopit (vaše paní/přítelkyně či sestra ale jistě ANO) - podívejte co jsem "schytala" jen jsem tu - v této diskuzi - "první řádky" napsala (to byla taková "obrana", nebo spíše "podpora", prostě pomoc jak se "vypořádat" s některými až PŘÍLIŠ "drsnými" narážkami/urážkami .. je jasné že to NEchápete - pořádný CHLAP se o to jak věci vypadají "z opačné" strany přece NEstará ,-)
PS: Ale na to "vysvětlení" ohledně rychlostí a otáček jsem MOC zvědavá!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 14:11, Pro Toma: - proč nemá Kili pravdu?
To se tady hádáte o tomto autě s tímto motorem?
BMW M6 má atmosféricky plněný, vysokootáčkový deseti válcový motor, který dosahuje až k 8250 ot./min. Nejvyšší výkon je 373 kW při 7750 ot./min, objem zůstává těsně pod hranící pěti litrů ( 4999 cm3). Točivý moment 520 Nm, když je na otáčkoměru 6100 ot./min, ale už při 1300 ot./min je k dispozici 380 Nm a síla pak s otáčkami plynule roste, takže od 5500 ot./min výše je k dispozici 80% maxima. Válce jsou do V svírající úhel 90°.Hlava válců je z hliníkové slitiny. Rychlejší časování ventilů se projevilo lepší odezvě motoru a snížení spotřeby. Po odstranění omezovače rychlosti maximální rychlost je nad hranicí 300 km/hod. Omezovač do 250 km/h.
Výkon motoru vozu BMW M6 je přenášen sedmistupňovou automatickou převodovkou SMG. Ta nabízí 11 druhů řazení od normálních po ryze sportovní.
Tak proč ne tolik na tu plnou sportovní dvojku?

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 14:32, RE: Pro Toma: - proč nemá Kylie pravdu?
Abík napisał:
To se tady hádáte o tomto autě s tímto motorem?
BMW M6 má atmosféricky plněný, vysokootáčkový deseti válcový motor, který dosahuje až k 8250 ot./min. Nejvyšší výkon je 373 kW při 7750 ot./min, objem zůstává těsně pod hranící pěti litrů ( 4999 cm3). Točivý moment 520 Nm, když je na otáčkoměru 6100 ot./min, ale už při 1300 ot./min je k dispozici 380 Nm a síla pak s otáčkami plynule roste, takže od 5500 ot./min výše je k dispozici 80% maxima. Válce jsou do V svírající úhel 90°.Hlava válců je z hli...
Přiznám že tomu také NErozumím - jak to TOM myslí..
M6ka (nevím přesně jak M3ka) se na II. rychlostní stupeň dostane MAXimálně na 108 km/h - proto je jasné PROČ údaj o zrychlení/elasticitě z 80 na 120 km/h na 2ku NENí "k dispozici" = protože to prostě NEjde.... a PROTO jsem napsala že to JDE "přinejlepším" na 3ku a motor bude vytočený někam k MAXimálním 8 t. otáčkám ....
... NEmám "patent na rozum", ale "trošičku" s v AUTíčkách "vyznám" a přiznávám že NErozumím jak to TOM myslel (nebo co se mu "nelíbilo"), neb "tak to přece prostě JE", nebo??
PS: A já mám MOC ráda velkoobjemové víceválcové atmosferické motory ... bohužel jejich doba asi končí (nebo alespoň nastává "soumrak" .-( příští motor(y) pro M3 M5/6 asi (určitě) budou PŘEPLŇOVANÉ "méně-objemné/-válcové" jednotky - bohužel ,-((
Pěkný den a pěkné Velikonoce (Abík(ovi) i všem ostatním ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 14:46, U A6 to asi byla bolest tohoto ročníku.
Můj známý toto auto A6 dostal v r.05 jako služební. S autem jezdil, prostě jako se služebním. Po ca 25 t. km. mu ten motor taky odešel. Vyměnili mu ho za nový v Německu u Audi. Společnost byla D-Cs.
Nedávno jsem mluvil s kamarádem, který pracoval u Forda. Tématem byl Focus, který jsem si chtěl koupit. Nekoupil jsem si ho. Jeho šéf, už také dnes nejezdí ve vychvalovaném Mondeu. Inu koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Nejhorší je, že vám dnes nikde nepřiznají barvu. A to ani ti zatrpklý majitelé. Úplným strašákem pro člověka, který si dokáže na nové auto vydělat, jsou ceny oprav za závady po záruce. Nemluvím o příznivcích ojetin kolem 1/4 mega najetých km.
Jinak pro Kili. Proč se ty ojeté C5, velmi dobře vybavené, prodávají ojeté doslova za pár babek? V testech (C5 po fejzu.) na D stránkách o něm psali, že je velmi dobré, samá chvála. Jedna nevýhoda, velmi rychlá ztráta hodnoty. Jinak pokládám každou novou C5 za velmi dobré auto. Ojeté za vyhozené peníze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 15:19, Milý Abík(u)!
Abík napisał:
Můj známý toto auto A6 dostal v r.05 jako služební. S autem jezdil, prostě jako se služebním. Po ca 25 t. km. mu ten motor taky odešel. Vyměnili mu ho za nový v Německu u Audi. Společnost byla D-Cs.
Nedávno jsem mluvil s kamarádem, který pracoval u Forda. Tématem byl Focus, který jsem si chtěl koupit. Nekoupil jsem si ho. Jeho šéf, už také dnes nejezdí ve vychvalovaném Mondeu. Inu koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Nejhorší je, že vám dnes nikde nepřiznají barvu. A to ani ti zatrpklý majitelé....
Ceny přece NEodpovídají (reálné) kvalitě (a samozřejmě NEjen u aut .-)
Jsou "zajeté" zvyky a dle TĚCH lidé nakupují/"vzniká" cena ojetiny (pravda někdy díky tomu vznikají až ABSURDNí NAD- či POD-hodnocení ... tak to ale prostě je. Jsou to takové "vlny" kde jsou lidé (tedy VĚTŠINA lidi - "dav") přesvědčeni že nej- je tahle značka/tenhle model vozu (že tam hraje DOST velkou roli i KONKRÉTNí motor to už spíše NEberou v potaz .-) občas se "hitem" stane nějaký model televizoru (i když ten opravdu kvalitní byl v nabídce před 4mi roky ale výrobce onen dav "trefí" i po letech ... byť tou dobou je "nej-" už něco ZCELA jiného atd. atp.
PS: Minulá (hlavně po faceliftu) i současná generace C5 je (hlavně na delší a dálkové trasy a ZDŮRAZŇUJi že NE se VŠEMi motory! .-) hodně povedené auto, ale "předsudky" typu že "neumí zatáčet" a podobné "bubosti" jsou (nevím proč a popravdě mi to nikdo nikdy nebyl schopen vysvětlit ODKUD to "ví") bazarovou cenu asi "srážejí" -
- což je u té poslední generace opravdu "k neuvěření", neb sofistikovanější a modernější technická řešení opravdu TĚŽKO hledat a ve vyšších výbavách myslím i velmi DOBŘE VYPADÁ. Ex- i interiér, ten hlavně v kůži Criollo opravdu působí /trošičku .-) jako v těch (nej)dražšších vozech vůbec - ostatně loni (předloni?) dostal ineriér C5 (myslím že právem) ocenění NEJ- interiér roku ... takže CO se lidem (stále) NE"líbí" opravdu NEtuším (a kvalita zpracování je CHVÁLENA i v německém tisku ,-)
Pěkný den (třeba s C5 V6 3.0 HDi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 17:09, RE: Pro Toma: - proč nemá Kylie pravdu?
Kylie napisał:
Přiznám že tomu také NErozumím - jak to TOM myslí..
M6ka (nevím přesně jak M3ka) se na II. rychlostní stupeň dostane MAXimálně na 108 km/h - proto je jasné PROČ údaj o zrychlení/elasticitě z 80 na 120 km/h na 2ku NENí "k dispozici" = protože to prostě NEjde.... a PROTO jsem napsala že to JDE "přinejlepším" na 3ku a motor bude vytočený někam k MAXimálním 8 t. otáčkám ....
... NEmám "patent na rozum", ale "trošičku" s v AUTíčkách "vyznám" a přiznávám že NErozumím jak to TOM myslel (nebo co se mu ...
Ach jo....
BMW M3 E46 točí na trojku v 80 km/h cca 4tis ot, ve 120 km/h točí tedy 6tis ot a je v nejlepší náladě zrychlovat ke 160km/h. To znamená - ve 120km/h NENÍ TROJKA vytočená na 8tis.ot. - to je to cos tu už dvakrát napsala a pokud si toto opakovaně myslíš, tak....Už se chápem?
Ono totiž 120 km/h a víc na trojku dokáže jet asi téměř každý auto, takže myslet si, že M3 tady má trojku vytočenou nadoraz je fakt úsměvný....
A zkus si najít vlastní příspěvek, kdes napsala v jednom řádku : 5,4s u čtyřlitrového osmiválce BMW - ale to jen tak pro pořádek
Co jsem chtěl napsat, jsem napsal, že mi nerozumíš je mi jedno a věř, že FAKT nemám potřebu ti něco dokazovat nebo tě v něčem přebíjet a připomenout tvoje velmi sprosté výpady pod článkem z července 2009 není podpásovka - to je jen připomenutí reality a tobě toho, že někteří lidé nezapomínají. Svádět to na obranu proti výpadům - opět pro mě úsměvná výmluva. Říkáš, že na tebe jen co se objevíš hned lidi útočí...tak se zkus zamyslet proč. Nevěřím, že to nevíš. I já,když jsem tě jakžtakž respektoval jsem se ti snažil v dobrém poradit at furt dokola neopakuješ jednou vyřčené a další a další nedostatky zastinující možná slušnou znalost aut. Takže pak si můžu jen myslet, že to děláš schválně a jsi skutečně psychicky narušený jedinec s kterým mě fakt nebaví diskutovat. Sorry.
Jinak totiž teorie pružného zrychlení je velmi zajímavá a stojí za to jí rozebírat a porovnávat a věř, že fakt dobrá auta skutečně dokáží při využití maximálního potenciálu motoru (což automat dělá ale u M3 to není ani 5 ani 4, ale právě ta trojka) zrychlit za časy blížící se třem sekundám a ti skutečně dobří i pod 3s.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 17:37, RE: Pro Toma: - proč nemá Kylie pravdu?
TOM napisał:
Ach jo....
BMW M3 E46 točí na trojku v 80 km/h cca 4tis ot, ve 120 km/h točí tedy 6tis ot a je v nejlepší náladě zrychlovat ke 160km/h. To znamená - ve 120km/h NENÍ TROJKA vytočená na 8tis.ot. - to je to cos tu už dvakrát napsala a pokud si toto opakovaně myslíš, tak....Už se chápem?
Ono totiž 120 km/h a víc na trojku dokáže jet asi téměř každý auto, takže myslet si, že M3 tady má trojku vytočenou nadoraz je fakt úsměvný....
A zkus si najít vlastní příspěvek, kdes napsala v jednom řádku : 5,4s u...
Jak vidět NErozuměla jsem vám jen já ... a NENí divu ,-)
A "rozlobil" jste mne s těmi "VÝPADY" - podívejte se prosím na časovou osu - CHRONOLOGIi oněch "výpadů" a .... smát se můžete, nicméně já se JEN a POUZE "bráním"!
PS: Stejné je to tím BMW M3 - když se podíváte O JEDEN PŘÍSPĚVEK VÝŠ - zjistíte že mluvíme o E46 - pravda v tom dalším jsem "přešla" do současné generace a OPRAVDU tam zmiňuji onu kombinaci času a SOUČASNÉ generace
Vy se ale nějak NE a NE vyjádřit k těm časům (elasticitě 80 - 120 km/h s) u M3 a M6 - respektive (a to se NEzlobte) "OKECÁVÁTE TO" ,-)
Na III. rychlostní stupeň se to SAMOZŘEJMĚ (u vozů řady "eM" - slova o "ti skutečně dobří sem NEpatří - NEmluvili jsme o "supersportech" NEměří, neb u M3 a M5/6 to prostě na 3ku NEjde
Sorry ale (do jisté míry) děláte PŘESNĚ TO, z čeho mne "obviňujete"
Pěkný den (a u M6 na 120 km/h prostě NEzrychlíte - takže u M3 asi také NE, takže prosím NE"okecávejte" to - prostě jste se "sekl" - to je NORMÁLNí, mně se to TAKÉ stává ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 17:52, to je teda pech !!!!!
Jéééžiš to je smůla jak prase !!! Vůbec vám nezávidím, upřímnou soustrast. To jste teda chytil víc než černého petra Je jedno kde jste to koupil, fungovat to musí !!! A když tak sypat popel nahlavu a opravit a ne takové vymouvačky. ...Jasně že je nevhodné soudit z jehoho vyjímečného a extrémního případu, ale to abych pošilhávání po Q7 teda přehodnotil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 17:58, RE: Pro Toma: - proč nemá Kylie pravdu?
Kylie napisał:
Jak vidět NErozuměla jsem vám jen já ... a NENí divu ,-)
A "rozlobil" jste mne s těmi "VÝPADY" - podívejte se prosím na časovou osu - CHRONOLOGIi oněch "výpadů" a .... smát se můžete, nicméně já se JEN a POUZE "bráním"!
PS: Stejné je to tím BMW M3 - když se podíváte O JEDEN PŘÍSPĚVEK VÝŠ - zjistíte že mluvíme o E46 - pravda v tom dalším jsem "přešla" do současné generace a OPRAVDU tam zmiňuji onu kombinaci času a SOUČASNÉ generace
Vy se ale nějak NE a NE vyjádřit k těm časům (elasticitě 80 - ...
Asi mám vlčí mlhu - vy píšete, že u M3 a M5/6 to prostě na trojku NEjde??????
))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 18:21, RE: to je teda pech !!!!!
Ráďa napisał:
Jéééžiš to je smůla jak prase !!! Vůbec vám nezávidím, upřímnou soustrast. To jste teda chytil víc než černého petra Je jedno kde jste to koupil, fungovat to musí !!! A když tak sypat popel nahlavu a opravit a ne takové vymouvačky. ...Jasně že je nevhodné soudit z jehoho vyjímečného a extrémního případu, ale to abych pošilhávání po Q7 teda přehodnotil.
PECH to tedy opravdu je a "pošilhávání" po Q7 bych URČITĚ přehodnotila, ale NE z důvodu že bych očekávala poruchu (ale z důvodu "přístupu" firmy Audi možná ANO), ale že to je takový "mastodont", skoro PRAVÝ OPAK toho jak se má vůz konstruovat - no prostě jsou LEPŠí vozy
Pěkný den (já "obecně" auta typu Q7 NErada, ale přiznávám že mne tak nějak "přitahuje/fascinuje BMW X6 ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.04.2010 18:23, RE: Pro Toma: - proč nemá Kylie pravdu?
TOM napisał:
Asi mám vlčí mlhu - vy píšete, že u M3 a M5/6 to prostě na trojku NEjde??????
))))
Ano .-)
PS: Až do 120ti km/h - PROTO se elasticita při "tak nízké" rychlosti v testech NEdělá (a rychlostní stupně a u nich naměřené časy máte výše ...
... ale jinak jste se z toho "vykroutil" MOC pěkně ,-)
Pěkný den
reagować
  1 ... 6 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.