ijon napisał:
Nutnost výměny rozvodového řetězu po 100.000 km je skutečně... pozoruhodná. Asi někde udělali soudruzi v SRN velkou chybu, řemeny dnes už běžně vydrží 120.000. Rekord drží kolega s Passatem 1.8, která na jeden řemen najel přes 300.000 km (omylem, sám na výměnu zapomněl a od servisu nemůžu nic očekávat).
Jinak záruční podmínky u Audi jsou obvykle zcela striktní a moc se s nikým nemažou, pokud to tedy zrovna není nějaký německý autožurnál. Ověřeno na dvou A4, u kterých se vysypala přední náprava v...
Měl jsem dvě A6, jednu z roku 2004 /koupena při najetých 130 a najezdil jsem s ní 70/ a teď druhou, z roku 2006, koupena s najetými 60 a teď má 100 /to asi nebude tak průkazné/ - ani jedna z nich neměla nikdy žádnou závadu. Jediné s čím se jezdilo do servisu byla servisní prohlídka. Tipoval bych, že problém bude s tím motorem, spíš než s autem jako takovým...
Koneckonců A6 vyhrává žebříčky spolehlivosti.