0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.03.2010 23:01, RE: Řetěz
ijon napisał:
Nutnost výměny rozvodového řetězu po 100.000 km je skutečně... pozoruhodná. Asi někde udělali soudruzi v SRN velkou chybu, řemeny dnes už běžně vydrží 120.000. Rekord drží kolega s Passatem 1.8, která na jeden řemen najel přes 300.000 km (omylem, sám na výměnu zapomněl a od servisu nemůžu nic očekávat).
Jinak záruční podmínky u Audi jsou obvykle zcela striktní a moc se s nikým nemažou, pokud to tedy zrovna není nějaký německý autožurnál. Ověřeno na dvou A4, u kterých se vysypala přední náprava v...
Jestli to ovšem celé, není spíše způsobeno nešetrným zacházením pana majitele. 3,2 FSI máme v A6 již pátým rokem a krom prasklé parkovací žárovky a problémem se zámkem kufru, nebyl sebemenší problém a s vozem je naprostá spokojenost, takže jen na okraj, abychom na A6 od 04 výše neházeli pouze špínu, děkuji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.03.2010 23:38, Tak co jsme se zatím dozvěděli
Přímý přenos diskuze:
Výkop vypadá zajímavě, AUDI za bezmála dva míče odchází motor v době, kdy i motor 1.2 HTP je v záběhu. Poselství od výrobce je jasné- vyliž si prdel, cajzle, a buď rád, že jsme ti neposlali naše echt koscher civil švestky na tříhodinovou mikroprohlídku auta za hranicemi. Buď vítán v šengenu a vypadni a nevracej se, hadráku....
V první polovině zápasu se situace mění. Objevuje se nejdokonalejší létající koberec soudruha Aladina ze žabožroutova, totiž C5 s mandlovejma vočičkama a naprosto nejfamóznějším, megasilným benzínovým motorem V6 (pro neznalé - půlka V12, nebo dvojnásobek V3 1,2 HTP od BMW, tedy BoleslafMotorenWerke) a totální nirvána v podobě dvojitě přeplňovaného dechtového zázraku zvící kroutící moment jako čerpadlo paliva prvního stupně rakety Saturn 5, která vynesla člověka na měsíc. Váha této připomínky o nejlepších autech na světě, vážící se k poruchám konkrétního kusu AUDI 6 v recenzi je podobno poznatku, že po nalití brzdící kapaliny do dózičky pro ostřikovače se nedostavuje kýžený efekt průzračnosti předního okna...
Pár "věcných" diskuzi zachraňuje, ale kam se hrabe poznatek, že majitel AUDI měl prostě smůlu jako prase a svou pasivitou a netečností dal prodejci šanci a neukáznil jej do "správných kolejí". Mnohem lepší "zápas" se odehrává kolem těchto "věcných" poznatků a ten stojí za to. Myslím, že pár fotek s vlající šálou a na kolenou proděravěných riflí natažených na slušném těle a fotografie blonďatých kadeří a usměvavé ženy s plnými rty u motoru V10 nemůže lidskému oku ublížit a pár existencí, kteří nedokáží poslouchat kila monotematických příspěvků ohledně nejlepšího vozu na světě (zde je vážná konkurence a jsemtedy zcela na vážkách, jestli si mám vybrat C5/6 V6 3.0HDI biturbo, nebo O2, PASATTA, AUDI 4/6 fturbodechtu fplné palbě) tento fakt nezmění. Chca nechca, musím konstatovat, že duševní integrita přispěvatelů je vždy odhalena naprosto banálními příspěvky od jisté osoby a mě jako lačného studenta lidských duší tato situace velice zajímá. Každopádně je vždy zajímavé, že někteří přispěvatelé k vulgárním, nebo šovinistickým výpadům nemají potřebu se vyjádřovat a tolerují, nebo ignorují poznámky, které se neváží k tématu. A rozhodně není překvapením, že jsou to povětšinou věcní diskutéři ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 00:36, RE: Tak co jsme se zatím dozvěděli
typek napisał:
Přímý přenos diskuze:
Výkop vypadá zajímavě, AUDI za bezmála dva míče odchází motor v době, kdy i motor 1.2 HTP je v záběhu. Poselství od výrobce je jasné- vyliž si prdel, cajzle, a buď rád, že jsme ti neposlali naše echt koscher civil švestky na tříhodinovou mikroprohlídku auta za hranicemi. Buď vítán v šengenu a vypadni a nevracej se, hadráku....
V první polovině zápasu se situace mění. Objevuje se nejdokonalejší létající koberec soudruha Aladina ze žabožroutova, totiž C5 s mandlovejma vočička...
Milý typek(u) - docela PĚKNĚ jste to "shrnul" (i když možná stačilo říci, že vše je tu "při starém" ,-)
Pěkný den (ach a mezi C5 a C6 a O2 a Passat a A4 a A6 jsou docela VELKÉ rozdíly ... .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 06:36, RE: Nejen pro Valnohu!
Kylie napisał:
C5 (a současná verze s biturbo třílitrem OBZVLÁŠTĚ!) je "provozně" VELMi příjemné auto, ale asi "potisící" ZOPAKUJi, že to na co upozorňuji je fakt, že je (těmi kdo NEmají tušení jak jezdí) z jakéhosi "záhadného" důvodu PODceňována (a ta současná verze už opravdu HODNĚ PODceňována!), u Audi (a vw skoro "obecně" - pravda krom Seat, byť VŠICHNi/všechny koncernznačky používají STEJNOU techniku, jak VŠICHNi tady víme .-) docela často až NEkriticky "přeceňováno/glorifikováno" atd. atp.
PS: To NEzna...
A jsme zase u toho!!!! Píšu že tu C5 cpete všude i tam kde se to absolutně nehodí a uuuups je tu zas.
Já to auto nikdy neměl a nikdy jsem s nim nejel, taky jsem nikde nezmiňoval jeho kvality když ho neznám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 09:04, RE: Tak co jsme se zatím dozvěděli
Kylie napisał:
Milý typek(u) - docela PĚKNĚ jste to "shrnul" (i když možná stačilo říci, že vše je tu "při starém" ,-)
Pěkný den (ach a mezi C5 a C6 a O2 a Passat a A4 a A6 jsou docela VELKÉ rozdíly ... .-)
Ano, Kylie má pravdu, bohužel je tu vše zase "při starém". I když už to nějakou dobu vypadalo velmi nadějně a zdálo se, že Kylie se do zdejších diskuzí snad už nikdy nevrátí, opak se stal pravdou, a já s hrůzou zjistil, že Kylie je zpět. A s ní i její kamarádi v podobě různých Gebrauchtwagenkatalogů, Autozeitungů, Ojetin a podobných tiskovin, což by mi tak nějak ani nevadilo. Kdo si chce ale v diskuzích přečíst nějaké věcné komentáře k danému tématu, má smůlu, protože prakticky v každém jejím příspěvku naráží na neustálé, donekonečna se opakující, demagogické a neuvěřitelně vtíravé vnucování citroenu C5/C6 všude a všem. Normálnímu člověku by z toho už dávno bylo trapně, ne ale Kylie. Nepřekvapuje mě, že pod každým článkem, kde Kylie zanechá své "stopy", se objevuje tolik dalších příspěvků, více či méně vulgárních a urážejících, protože tohle řada zdejších čtenářů už prostě nevydýchá. Nechci malovat čerta na zeď, ale bojím se, že toto její věčné prosazování vozidla C5 se bude po zdejších diskuzích dále nezadržitelně šířit jako mor. Ach jo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 10:54, RE: Nejen pro Valnohu!
Valnoha napisał:
A jsme zase u toho!!!! Píšu že tu C5 cpete všude i tam kde se to absolutně nehodí a uuuups je tu zas.
Já to auto nikdy neměl a nikdy jsem s nim nejel, taky jsem nikde nezmiňoval jeho kvality když ho neznám.
Tak vám to doporučuji NAPRAVIT ,-)
Vyzkoušejte C5 s třílitrovým biturbem nejlépe v kůži Criolo a myslím že budete ZASKOČEN kvalitou palubní desky (na to hodně lidí dá - a "aktuální" C5ka získala za interiér dokonce ocenění!), popravdě jsem zvědava v čem a jaká bude v tomto směru její LUXUSnější verze DS5
Pěkný den (já ve vyšší střední raději třeba s JAGUARem XF nebo LEXUSem GS 450h ... ale technicky se asi NIKDO NEvyrovná nové 5ce - od BMW .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 11:08, Milá A4ko!
A4 napisał:
Ano, Kylie má pravdu, bohužel je tu vše zase "při starém". I když už to nějakou dobu vypadalo velmi nadějně a zdálo se, že Kylie se do zdejších diskuzí snad už nikdy nevrátí, opak se stal pravdou, a já s hrůzou zjistil, že Kylie je zpět. A s ní i její kamarádi v podobě různých Gebrauchtwagenkatalogů, Autozeitungů, Ojetin a podobných tiskovin, což by mi tak nějak ani nevadilo. Kdo si chce ale v diskuzích přečíst nějaké věcné komentáře k danému tématu, má smůlu, protože prakticky v každém jejím př...
Chtěla jsem vám "pomoci" a když už tak důsledně NEčtete ony AutoZeitung(y) a Gebrauchtwagekatalog(y) a Ojetiny apod. tak vám NEčtenářům udělat z nich takový "výcuc", ale když NEchcete, tak samozřejmě můžete Audi A6 hodnotit/brát JEN dle tohoto jediného článku ,-) - tedy jako "průser"
Ach a ve vyšší střední třídě bych NE"šířila jako mor" C5, ale když už tak C6 a komu NEvyhovuje její ULTRAsofistikovaná konstrukce podvozku, tak mně NEJ"sympatičtější" je tam asi Jaguar XF (verze s třílitrovým biturbem 202 kW/600 Nm) - VYNIKAJÍCÍ svezení, SKVĚLÉ auto - fandové německých "prémiových" značek NEzlobte se (nová BMW 5ka vypadá "nadějně"), ale tenhle Jaguar je opravdu VYBORNÝ!
FAKTem prostě je že autor této recenze MĚL (trochu) smůlu (na auto i na chování lidí od Audi), stějně jako to že problémy s "praskajícími" rozvody NEjsou u vw až tak totálně a naprosto ojedinělé - NIC víc, NIC míň..
... a je to bohužel typ závady který VELKÉ škody nadělá - hlavně v peněžence (a i když se vám ta připomínka NEbude líbit, tak "věřte/nevěřte" kdyby se mu totéž stalo např. u Citroënu C6 - po 5ti letech nebo 150.000 km, tedy krátce PO záruce - tak by prodejce/výrobce k němu jako zákazníkovi přistupoval JINAK
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 11:20, RE: Nejen pro Valnohu!
Kylie napisał:
Tak vám to doporučuji NAPRAVIT ,-)
Vyzkoušejte C5 s třílitrovým biturbem nejlépe v kůži Criolo a myslím že budete ZASKOČEN kvalitou palubní desky (na to hodně lidí dá - a "aktuální" C5ka získala za interiér dokonce ocenění!), popravdě jsem zvědava v čem a jaká bude v tomto směru její LUXUSnější verze DS5
Pěkný den (já ve vyšší střední raději třeba s JAGUARem XF nebo LEXUSem GS 450h ... ale technicky se asi NIKDO NEvyrovná nové 5ce - od BMW .-)
Není to ani trošku moje krevní skupina tak nevím proč bych měl někde otravovat abych se mohl povozit.
Momentálně řeším dilema 130i x 330i x M3 e46
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 12:53, RE: Milá A4ko!
Kylie napisał:
Chtěla jsem vám "pomoci" a když už tak důsledně NEčtete ony AutoZeitung(y) a Gebrauchtwagekatalog(y) a Ojetiny apod. tak vám NEčtenářům udělat z nich takový "výcuc", ale když NEchcete, tak samozřejmě můžete Audi A6 hodnotit/brát JEN dle tohoto jediného článku ,-) - tedy jako "průser"
Ach a ve vyšší střední třídě bych NE"šířila jako mor" C5, ale když už tak C6 a komu NEvyhovuje její ULTRAsofistikovaná konstrukce podvozku, tak mně NEJ"sympatičtější" je tam asi Jaguar XF (verze s třílitrovým bi...
Milá Kylie, já Audi A6 nijak nehodnotím/neberu...
A jsme stále u toho, o C6 s ultasofistikovaným podvozkem jsi tady už psala, o jaguaru taky, tak proč to tady omíláš furt dokola??? Vím, že tvoje víra v citroen je absolutně neutuchající a bezmezná (to je tvoje věc), ale přesto nějak nechápu, kde bereš tu jistotu, že by se prodejce/výrobce citroenu v podobném případě zachoval jinak?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 12:53, RE: Nejen pro Valnohu!
Valnoha napisał:
Není to ani trošku moje krevní skupina tak nevím proč bych měl někde otravovat abych se mohl povozit.
Momentálně řeším dilema 130i x 330i x M3 e46
Dobrý vkus!
Jedničku jsem zkoušela, ale tam bych (já osobně) volila cupku 23d, neb motor 30i je sice SKVĚLÝ (no 35i by ...) ale 1čka má přeci jen menší nádrž atd., prostě do jedičky se Mi "líbí/pasuje" 23d
S trojkou mám maličkou zkušenost jak s 330i sedan, tak s 330xd cupka a podvozek (i motory) jsou SKVĚLÉ, ale to vše je NIC proti
M3 - konkrétně verze CSL (nebo jak to bylo? .-) to je skoro AUTO SNŮ
Takže byste měl (dle mne) volit to, neb v těch předchozích bych vás s C5 V6 Biturbo mohla docela "potrápit" (to BEZ legrace!) a vy byste mi URČITĚ chtěl UJET = BMW M3 CSL (no možná bych vás dohonila kdyby jste se hóóóóóódně dlouho zdržel na Tankstelle - i když jedete trvale "NAD200kilometrovou" rychlostí a občas i 230-240 km/h tak se s C5 3.0 HDi průměrně přes 10 litrů NEdostanete (no chvilkově ANO ,-) tak jedině TAK bych vás mohla "uhnat" ...
(a je to určitě ZBYTEČNÉ, a jistě to sám VÍTE, nicméně "provozněpojistné" NÁKLADY u té M3 jsou NE až tak "radostné" .-( to je asi JEDINÁ věc co mne tam "ruší" (navíc já POTŘEBUJi automat - s manuálem totiž NEumím jezdit pomalu
Pěkný den (vpodstatě s JAKÝMKOLIV z vašich "předvybraných" aut - vám přeji ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 13:03, RE: Milá A4ko!
A4 napisał:
Milá Kylie, já Audi A6 nijak nehodnotím/neberu...
A jsme stále u toho, o C6 s ultasofistikovaným podvozkem jsi tady už psala, o jaguaru taky, tak proč to tady omíláš furt dokola??? Vím, že tvoje víra v citroen je absolutně neutuchající a bezmezná (to je tvoje věc), ale přesto nějak nechápu, kde bereš tu jistotu, že by se prodejce/výrobce citroenu v podobném případě zachoval jinak?
No já bych to NE"paušalizovala" na Citroën, nýbž JEN na C5 a C6 (a u C5 navíc JEN na některé modely/motory!)
Samozřejmě že NEmám nic jako "jistotu", ale zákazník C6 (top verzí C5) a vozů řady DS (tam je to dokonce ve smlouvě!) je docela ViP a tak je k němu přistupováno - zatímco např. u DRAŽŠí Audi A6 3.2 jste prostě další člověk co přijel s Audi A6 3.2 (a podobně si "váží" zákazníka třeba u toho LEXUSu či JAGUARu - budete-li se "toulat" po světě stavte se třeba u Citroën Salzburg, VELKÝ komplex s MNOŽSTVÍM modelů a vynikajícími službami ... tipuji/myslím/jsem přesvědčena, že by zákazníka C6 pár kilometrů po záruce NE"vykopali" od dveří ... tak jako se stalo ve výše popsaném případě
PS: A "nadějně" vypadá DS3 (v top verzi tedy URČITĚ .-)
PPS: To je ale asi VŠE
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 13:13, RE: Milá A4ko!
A4 napisał:
Milá Kylie, já Audi A6 nijak nehodnotím/neberu...
A jsme stále u toho, o C6 s ultasofistikovaným podvozkem jsi tady už psala, o jaguaru taky, tak proč to tady omíláš furt dokola??? Vím, že tvoje víra v citroen je absolutně neutuchající a bezmezná (to je tvoje věc), ale přesto nějak nechápu, kde bereš tu jistotu, že by se prodejce/výrobce citroenu v podobném případě zachoval jinak?
To jsou zase hlody................, pravdou je, že svezení, dojem a charakter auta atd..dělá dost a nejvíc. C5 je sice zajímavá (ta nová generace, první byla dost fujky), ale s audi rovnat nejde. Už jenom ta cena.....jediný zajímavý citroen je C4 a právě nová C5. Kdybych měl peníze a kupoval nové auto - moje třída je nižší střední, bohužel, stydím se...určitě bych nekoupil Audi, ani Citroena, ale vzal bych Passata CC...za poloviční cenu audi - stejný podvozek, atd...stejně jde hodnota auta do hajzlu, tak proč to vůbec kupovat....to je můj názor na drahá auta. Rozdíly mezi třídou jsou taky čím dál menší...dnes je malé auto lépe odhlučněné, než střední třída před 15 lety....spousta věcí už se těžce zlepšuje - zrychlení, brzdy, odhlučnění podvozku, motory neslyšíte ale vítr stále šumí...snad jen bezpečnost a spotřeba se zlepšuje....klidně bych jezdil s 15 let starou lagunou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 15:13, Milý logins(i)01(čko)!
logins01 napisał:
To jsou zase hlody................, pravdou je, že svezení, dojem a charakter auta atd..dělá dost a nejvíc. C5 je sice zajímavá (ta nová generace, první byla dost fujky), ale s audi rovnat nejde. Už jenom ta cena.....jediný zajímavý citroen je C4 a právě nová C5. Kdybych měl peníze a kupoval nové auto - moje třída je nižší střední, bohužel, stydím se...určitě bych nekoupil Audi, ani Citroena, ale vzal bych Passata CC...za poloviční cenu audi - stejný podvozek, atd...stejně jde hodnota auta do ha...
Věřte (nevěřte .-) ten HLAVNí (myslí VĚTŠí) rozdíl je PRÁVĚ v ceně
Popravdě SPOUSTY lidí srovnává Octavii (vůz nižžší střední třídy s větším zavazadelníkem/většími převisy) s vozy střední třídy, tak proč NEsrovnávat?
A mimochodem "do nového" převlečený STARÝ Passat (myslím vámi zmiňovaný CC) rozhodně NEmá stejný podvozek jako Audi (či Citroën C5) - tedy dvojité lichoběžníky zajišťující vynikající trakci a menší zpětné "rušení" do volantu - prostě řešení pro "lepší vozy" .-) - používá "běžné" McPherson které najdete třeba v té C4ce apod. a stejné to bude i u příští generace Passat kde se s tím už výrobce ani NEtají - Passat bude technicky "jen" prodloužený (podvozek) GOLFu (tedy taková "vylepšená" předělávka ála Octavia)
SOUHLASím že dnešní "menší" vůz se (vlastně) vyrovná tomu co nabízí xy let starý vůz "vyšší" třídy, ale NE že rozdíly mezi třídami se ZMENŠUJí - naprosto NEJlépe to poznáte na nějaké trochu DELŠí cestě (a tady skoro NEzáleží na značce - říkám SKORO, neb např. C5 používá - víceméně - podvozek z C6, naopak Passat bude mít podvozek Golf - já raději ten PRVNí přístup...), kde jste po cestě prostě "unavenější" apod. nebo vystoupíte "jak z žurnálu" i dálkové trase (jenom dodám že PROTO mi vyhovuje Citroën C5 a "bere" mne C6 neb právě V TÉTO disciplíně jsou PREMIANTY svých tříd, nebo jdou i "nad ně"
PS: Citroën C4 mne přiznám až tak NE"bere" (no snad cupka s docela POVEDENÝM 1.6 HDi), ale OPRAVDU povedená je (alespoň ta nejvyšší verze) nový Citroën DS3
PPS: K vašumu názoru na drahá auta - "ve světě" je taková "zavedená" praxe, že vůz si kupujeme "dle příjmu", cca za (respo. do) 6 měsíčních platů.
Pěkný den (klidně v nové Laguně, je díky špatné pověsti VELMi LEVNÁ a přitom v reálu není vůbec špatná)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 15:40, RE: Nejen pro Valnohu!
Kylie napisał:
Dobrý vkus!
Jedničku jsem zkoušela, ale tam bych (já osobně) volila cupku 23d, neb motor 30i je sice SKVĚLÝ (no 35i by ...) ale 1čka má přeci jen menší nádrž atd., prostě do jedičky se Mi "líbí/pasuje" 23d
S trojkou mám maličkou zkušenost jak s 330i sedan, tak s 330xd cupka a podvozek (i motory) jsou SKVĚLÉ, ale to vše je NIC proti
M3 - konkrétně verze CSL (nebo jak to bylo? .-) to je skoro AUTO SNŮ
Takže byste měl (dle mne) volit to, neb v těch předchozích bych vás s C5 V6 Biturbo mohla docela...
Koukám že Kylie nás zase navštívila. Nicméně dobré věci se nezmění a ať se již hovoří o jakémkoliv autě nakonec je tady vždy a hlavně citroen C5. Teď už i jako reprezentant prémiové třídy a rychlý i jako bawo M3. No jak říkám dobré věci se nemění. Mrzí mně že jste pánové Kylii hned stihli zurážet nejapnými slovy nicméně ji bych zase na oplatku vytknul že pokud naši hezkou zemi jen navštěvuje měla by se vyvarovat informací o blikání a pod. jelikož jezdím po Česku ale i Německu a dalších evropských zemích (jako osobní přeprava a fakt nejezdím s autobusem ) tak nemůžu říct že by Češi až tak moc nevyhazovali blinkry jak Kylie píše ale těch nešvaru je zde dost ale jsou i v Německu. Já vím Němci to svádí na auslenrdy (turky, poláky a já nevím koho ještě) ale ani Němci nejsou dokonalí a o Francouzích se vyjadřovat ani nebudu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 16:15, Miloý Pitisek(u)!
Pitrisek napisał:
Koukám že Kylie nás zase navštívila. Nicméně dobré věci se nezmění a ať se již hovoří o jakémkoliv autě nakonec je tady vždy a hlavně citroen C5. Teď už i jako reprezentant prémiové třídy a rychlý i jako bawo M3. No jak říkám dobré věci se nemění. Mrzí mně že jste pánové Kylii hned stihli zurážet nejapnými slovy nicméně ji bych zase na oplatku vytknul že pokud naši hezkou zemi jen navštěvuje měla by se vyvarovat informací o blikání a pod. jelikož jezdím po Česku ale i Německu a dalších evropský...
C5 V6 3.0 HDi Biturbo (bohužel .-( NENí tak rychlý jako bmw M3, ale i když vás to asi překvapí, v elasticitě (což je v praxi DŮLEŽITĚJŠí než zrychlování z nuly na 100 km/h na které se tolik lidí "soustředí") je dokonce RYCHLEJŠí
Mám-li být přesná 4,9 (u cupky P407 je to 4,7 s) oproti 5,4 s u osmiválcového čtyřlitru bmw.
To prosím NEchápejte jako že mám něco "proti" M3, je to VYNIKAJÍCÍ vůz a popravdě asi bych "měnila" (jen "živit" a "šatit" bych ho nechtěla .-)
Smiřte se s tím že když někdo použije vpodstatě NEJ- konstrukci podvozku/uchycení náprav a dvě turba k šestiválcovému třílitru ... tak to prostě NEbude špatné auto (i když SPOUSTY lidí si raději koupí konfekčnější/horší/levnější řešení podvozku i motoru .. ALE s "tím správným" znáčkem na kapotě - tak já raději tu "sofistikovanější" konstrukci ,-)
PS: To blikání platí samozřejmě NA VŠECHNY, nicméně že se (konkrétně v česku) blinkry moc NEpoužívají (při přejíždění z pruhu do pruhu) to je myslím FAKT
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 16:42, RE: Miloý Pitisek(u)!
Kylie napisał:
C5 V6 3.0 HDi Biturbo (bohužel .-( NENí tak rychlý jako bmw M3, ale i když vás to asi překvapí, v elasticitě (což je v praxi DŮLEŽITĚJŠí než zrychlování z nuly na 100 km/h na které se tolik lidí "soustředí") je dokonce RYCHLEJŠí
Mám-li být přesná 4,9 (u cupky P407 je to 4,7 s) oproti 5,4 s u osmiválcového čtyřlitru bmw.
To prosím NEchápejte jako že mám něco "proti" M3, je to VYNIKAJÍCÍ vůz a popravdě asi bych "měnila" (jen "živit" a "šatit" bych ho nechtěla .-)
Smiřte se s tím že když něk...
Milá Kylie nechce se mi to teď dohledávat nicméně možná a když říkám možná tak tím myslím možná máte pravdu. Jenže pokud chceme říci A musíme dodat i B to znamená jaká elasticita z šedesáti na devadesát z osumdesáti na sto nebo stodvacet při jakém zařazeném převodovém stupni, ano elasticita je velmi důležitá ale jen některá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 16:57, RE: Milý Pitisek(u)!
Pitrisek napisał:
Milá Kylie nechce se mi to teď dohledávat nicméně možná a když říkám možná tak tím myslím možná máte pravdu. Jenže pokud chceme říci A musíme dodat i B to znamená jaká elasticita z šedesáti na devadesát z osumdesáti na sto nebo stodvacet při jakém zařazeném převodovém stupni, ano elasticita je velmi důležitá ale jen některá.
Pravda to samozřejmě je (a GOOGLíkem se to relativně rychle "dohledat"), a je to vlastně logické (M3 v tomto směru úspěšně konkuruje i soupeř z vlastní stáje 335i - prostě dvě turba/nebo dvoukomorové turbo jako v případě motoru 35i) jsou v tomto směru (oproti atmosféře) prostě "ve výhodě" (a to vpodstatě při "jakékoliv" elasticitě)
PS: A oproti JAGUARu má "citroenní" V6 3.0 HDi (asi kvůli přednímu pohonu, určitě kvůli převodovce) maximální točivý moment 600 Nm snížen na 450 Nm - zato "od nevidím do nevidím", v praxi tedy "naplno" zabírá vpodstatě KDYKOLIV
PPS: Já sice co do sympatií NEJraději "klasický" VELKOobjemový atmosferický motor (třeba 6.3 od AMG), ale dvě turba ....
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 16:59, RE: Milý logins(i)01(čko)!
Kylie napisał:
Věřte (nevěřte .-) ten HLAVNí (myslí VĚTŠí) rozdíl je PRÁVĚ v ceně
Popravdě SPOUSTY lidí srovnává Octavii (vůz nižžší střední třídy s větším zavazadelníkem/většími převisy) s vozy střední třídy, tak proč NEsrovnávat?
A mimochodem "do nového" převlečený STARÝ Passat (myslím vámi zmiňovaný CC) rozhodně NEmá stejný podvozek jako Audi (či Citroën C5) - tedy dvojité lichoběžníky zajišťující vynikající trakci a menší zpětné "rušení" do volantu - prostě řešení pro "lepší vozy" .-) - používá "běžné...
Zdravím, pro mne bylo nejpohodlnější Volvo V70. Dovedl bych si představit v něm, respektive za jeho volantem a v jeho sedačkách, strávit dalekou cestu na dovolenou. Citroen neznám, nevím, nikdy se mi "Citrónky" nelíbily, ale netvrdím, že jsou špatné. Věřím, že C5 by mohla být povedeným vozem, jen nemám touhu jej zkoušet. Osobně momentálně vlastním Mazdu 6, ale zde mi poslední dobou začal vadit tvrdší podvozek (asi nějak stárnu či co :o) a také dynymické vlastnosti motoru 2.0 benzin, takže pokukuji po jiném, nějakém pohodlném voze, kde se budu cítit jako doma v křesle a neotlačím si koleno o přístrojovku (jako v druhém voze, Fábii). Možná že "ochutnám" i Citroen, ale mými favority a oblíbenými značkami jsou spíše Volvo, Mazda, Honda, Subaru což je jistě dost kvalirní výběr, jen přemýšlím nad dieselem a zde zkrátka vede Volvo se svým D5. Ještě si říkám, čert vem spotřebu, ale když vidím dnešní ceny, zřejmě si budu muset nechat zajít chuť na V70 2.5T.
Kylie: tvá láska k Citroenu, potažmo zřejmě k francouzským vozům jako takovým, je zřejmá. Vždycky jsem říkal, proti gustu... Pořád lepší, než kdyby si zde urážela, či nějak hulvátsky shazovala jiné značky, jako tomu mnohdy činí druzí...
Každému zkrátka sedí jiný vůz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 17:05, RE: Milý logins(i)01(čko)!
Kylie napisał:
Věřte (nevěřte .-) ten HLAVNí (myslí VĚTŠí) rozdíl je PRÁVĚ v ceně
Popravdě SPOUSTY lidí srovnává Octavii (vůz nižžší střední třídy s větším zavazadelníkem/většími převisy) s vozy střední třídy, tak proč NEsrovnávat?
A mimochodem "do nového" převlečený STARÝ Passat (myslím vámi zmiňovaný CC) rozhodně NEmá stejný podvozek jako Audi (či Citroën C5) - tedy dvojité lichoběžníky zajišťující vynikající trakci a menší zpětné "rušení" do volantu - prostě řešení pro "lepší vozy" .-) - používá "běžné...
Tak přece změna Kylie se stala velkou příznivkyní dehtu. ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.04.2010 17:10, RE: Milý Pitisek(u)!
Kylie napisał:
Pravda to samozřejmě je (a GOOGLíkem se to relativně rychle "dohledat"), a je to vlastně logické (M3 v tomto směru úspěšně konkuruje i soupeř z vlastní stáje 335i - prostě dvě turba/nebo dvoukomorové turbo jako v případě motoru 35i) jsou v tomto směru (oproti atmosféře) prostě "ve výhodě" (a to vpodstatě při "jakékoliv" elasticitě)
PS: A oproti JAGUARu má "citroenní" V6 3.0 HDi (asi kvůli přednímu pohonu, určitě kvůli převodovce) maximální točivý moment 600 Nm snížen na 450 Nm - zato "od nevidím...
No možná jsem já Googl používal v době kdy vy jste ještě netušila že existuje i tak díky za poučení nicméně přes váš vodopád slov a capslocku jsem se stejně nedozvěděl na co jsem se vás ptal. Takže děkuji nemám zájem.
reagować
  1 ... 4 5 6 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.