0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupě Volva S40

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.08.2008 08:45, RE: Volvo spíš ne.
anonym napisał:
Ano Volvo se opravdu snažilo převzatý model Mitsubishi Carisma "vylepšit". Podvozek jako celé auto je samozřejmě stejný je to asi jako když porovnáváte Audi A3 a Golf.
Rozhodně nelze doporučit tento model volvo i z důvodů velké poruchovosti (dle TÜV).
Vůz vznikl opravdu z úsporných důvodů v době vážné finanční krize automobilky (krátce před prodejem) a nepatří ke skvostům značky ani spolehlivostí, ani bezpečností, ani motoricky.
Odkazuji na velký srovnávací test v Auto moto und sport, kde v d...
Dle testu TUV pro auta z roku 2000 se S/V40 pohybuje kolem dvacateho mista, daleko pred jinymi premiovymi typy aut, takze se spolehlivosti to nebude tak spatne....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 30.08.2008 22:06, S40 2002 po šesti letech, 1.8, 160.000
Někdo řekne průměr, pro mně je to velmi střízlivé decentni autíčko bez rádoby efektních vyskakanejch chromovanejch umělohmotnejch pitomostí, s nadčasovým designem vevnitř i venku.

Dneska se taková klasika neda sehnat - nesnasim červené a fialové budíky, hliník (vypada jak ešus) a chromované rámečky na každé blbině.

Prima svezení ve městě, čitelně ovladatalené ve 210, při akceleraci mě dostane někdo jen s výrazně silnějším motorem.
Skvělá sedadla, nebolí z nich záda.
Slušné repro.

Podvozek mě nikdy nenechal ve štychu i za velmi nepříznivého počasí, chová se kulturně i na vodě, sněhu, ledu i v 15cm sněhové břečky.

Za celou dobu ŽÁDNÁ závada, absolutní spolehlivost, kromě spotřebáku.

Spořeba něco kolem 8,5 litru při každodenním provozu. Při 200 si cucne, ale to si cucne každý.

Je mi moc líto, ale průměrem to nazvat rozhodně nemůžu, rozhodně to byla vynikající volba. Nové auto srovnatelných vlastností hledám už delší dobu.

1.6 ne: to je na tuhle váhu velmi slabý motor, obzvláště s klimatizací.

Pozor, model 1.8 2002 a 2003 má jiné motory a převedovky: 2002 má motor a převodovku Renault, 2003 Volvo.
2002: výrazně živější motor s plošší charakteristikou, záběr od nízkých otáček, volnější převodovka.
2003: musí se podřazovat při akceleraci, převodovka je jinak uspořádaná, zato přesnější.
Model 2002 bych za model 2003 nevyměnila kvůli výkonu motoru.
reagować
Tomio
ilość wystąpień1
data registracji04.12.2013
Środa 04.12.2013 15:19, Volvo V40 - majitel
Dobrý den,

Byl jsem druhým majitelem Volva V40 1,9TD r.v. 1998 cca osm let.

A musím konstatovat několik základních faktů.

1. spolehlivost - spolehlivé, bez závad, osobně jsem najel více než 230tis. Km, a kromě provozních náplní a spotřebních věcí (tlumiče, brzdy) jsem měnil pouze jednu věc v motoru a ta na sobě měla nápis Renault a stála cca 1500kč v autrizovaném servisu Volvo.

2. cena náhradních dílů a servisu - prosím Vás nepište tady pohádky o drahých dílech a servisu. Cena autorizovaného servisu je srovnatelná s autorizovaným servisem Škoda auto. A cena originálních dílů je LEVNĚJŠÍ než u mnohých jiných automobilek. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že na Š. Octávii, či Renault Megane jsou srovnatelné díly mnohem drahší.

Co je trošku slabší (u tohoto modelu) jsou jízdní vlastnosti, nečekejte sportovní jízdu. Ale oproti tomu je jízda po dálnici (včetně D1) pohodlná bez nějakého "třepání", "drncání", či vrzání plastů v ineriéru.
Průměrná spotřeba s "normální nohou" při jízdě převážně v kopcovitém terénu venkova jižní moravy činila 5,6 l nafty/100km. Po dálnici se dalo na tempomat jet za 4,9 až 5,8l/100km.

Rozhodně jsem s tímto vozem byl spokojen a asi bude moje další auto opět Volvo.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.