0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupě Volva S40

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 14:38, RE: M
Muroň napisał:
Už jsem pak tu diskusi nečetl, omlouvám se. Ten motor není horší než moje TDi, jen víc žere. Nevím, jestli přepočítáváš spotřebu na nějaké jednotky výkonu či hmotnosti, ale já počítám spotřebu podle metodiky užívané Autoklubem ČR, tj. l*100/km. A podle těhle počtů mi to žere 4,5 a tomu pánovi včera něco přes 6 a na základě toho mohu dospět k závěru, že na stejné množství PHM ujedu více kilometrů resp. na stejné množství km spotřebuji méně PHM.
porovnáváme sice neporovnatelné ale já to přepočítaval na jednoho koníka. tam mi to vyšlo 0,0511 x 0,032 ve tvuj neprospěch ) ale jak říkam je to blbost no to porovnávat................
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 14:50, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
jiriez napisał:
Vážený pane Dvorský,
až zase příště budete dávat zasvěcené rady, poraďte se laskavě s někým, kdo S 40 nebo V 40 vlastní nebo s ní někdy jel. Vaši "reportáž" lze považovat za kompilát různých příspěvků, které se tu a tam vyskytují na netu.

Ale k věci: vlastním už pět let S 40 1.8 r.v. 2000, avšak jezdlil jsem nějaký čas i stejně starým BMW 3, manželka má už dva roky MB C 220 CDI, r.v. 1998, takže mám jistě dobrou možnost srovnání. Rozhodně si nemyslím, že by S 40 bylo ve všech ohledech tak prům...
Pane Jiří, vždyť vy své auto máte rád a proto jste jím okouzlen. Pan Dvorský se v autech velice vyzná (např. napsal o mém motoru, že je pro něj typická " Velmi nízká spotřeba, nízká hlučnost a relativně levné náhradní díly jako rozvodové sady, filtry...," což je pravda!!!) a S/V 40 hodnotí v kontextu celého modelového spektra Volva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 15:17, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
Muroň napisał:
Pane Jiří, vždyť vy své auto máte rád a proto jste jím okouzlen. Pan Dvorský se v autech velice vyzná (např. napsal o mém motoru, že je pro něj typická " Velmi nízká spotřeba, nízká hlučnost a relativně levné náhradní díly jako rozvodové sady, filtry...," což je pravda!!!) a S/V 40 hodnotí v kontextu celého modelového spektra Volva.
Myslím,že pan Dvorský napsal dobrý článek,objektivní a nezaujatý.Přesto - nebo právě proto,pokud bych stál o Volvo,určitě bych volil minimálně 70 a ještě lépe 80.Náklady jsou samozřejmě vyšší,ale to už je auto.A s pětiválcem 2.5 bude jezdit za 9 litrů v bezpečí a pohodě půl milionu kilometrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 15:29, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
Muroň napisał:
Pane Jiří, vždyť vy své auto máte rád a proto jste jím okouzlen. Pan Dvorský se v autech velice vyzná (např. napsal o mém motoru, že je pro něj typická " Velmi nízká spotřeba, nízká hlučnost a relativně levné náhradní díly jako rozvodové sady, filtry...," což je pravda!!!) a S/V 40 hodnotí v kontextu celého modelového spektra Volva.
Souhlas, pan Jiří se do svého Volva zamiloval, to znám, taky někdy neobjektivně bráním svoji Imprezu :o)) Jinak pan Dvorský píše články objektivní, kupte si někdy časopis autoojetiny, možná budete překvapeni znalostmi a technickou fundovaností autorů, pana Dvorského nevyjímaje. Pan Jiří má prostě štěstí na dobrý kousek, budiž mu to přáno, nicméně zde je poradna obecná, nikoliv test jednoho konkrétního kusu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 15:30, RE: Volvo spíš ne.
anonym napisał:
Tak ono je to trochu jinak, samozrejme, ze to Volvo je:
Takže i když jsou oba vozy vyráběny ve stejném závodě, nejsou identické a to dokonce ani podvozkem. Mají sice mnoho prvků stejných, což je dobře, neboť to snižuje výrobní náklady a díky tomu si toto Volvo mohli dovolit i ti, pro něž jsou větší modely Volva finančně nedostupné, nicméně rozhodně se jedná o dva naprosto odlišné vozy. Kupříkladu je rozdíl v brzdách, které má Carisma na zadní nápravě bubnové, oproti kotoučům použitých ve S/V 40....
Ano Volvo se opravdu snažilo převzatý model Mitsubishi Carisma "vylepšit". Podvozek jako celé auto je samozřejmě stejný je to asi jako když porovnáváte Audi A3 a Golf.
Rozhodně nelze doporučit tento model volvo i z důvodů velké poruchovosti (dle TÜV).
Vůz vznikl opravdu z úsporných důvodů v době vážné finanční krize automobilky (krátce před prodejem) a nepatří ke skvostům značky ani spolehlivostí, ani bezpečností, ani motoricky.
Odkazuji na velký srovnávací test v Auto moto und sport, kde v duelu byl jako lepší vyhodnocen levnější bratr - dárce orgánů Mitsubishi Carisma.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 15:34, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
Muroň napisał:
Pane Jiří, vždyť vy své auto máte rád a proto jste jím okouzlen. Pan Dvorský se v autech velice vyzná (např. napsal o mém motoru, že je pro něj typická " Velmi nízká spotřeba, nízká hlučnost a relativně levné náhradní díly jako rozvodové sady, filtry...," což je pravda!!!) a S/V 40 hodnotí v kontextu celého modelového spektra Volva.
Muroň má vždycky pravdu! A model 40 opravdu není hvězda z nabídky Volva. A Muroň má vždycky pravdu! A to vím protože jsem Marťan - Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 16:04, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
anonym napisał:
Myslím,že pan Dvorský napsal dobrý článek,objektivní a nezaujatý.Přesto - nebo právě proto,pokud bych stál o Volvo,určitě bych volil minimálně 70 a ještě lépe 80.Náklady jsou samozřejmě vyšší,ale to už je auto.A s pětiválcem 2.5 bude jezdit za 9 litrů v bezpečí a pohodě půl milionu kilometrů.
S tou spotřebou, no nevím. Nedávno jsem zkoušel S 80 T5, jelo to bezva, ale průměrná spotřeba 11,6 l / 100 km, a to jsem to moc nehonil...Na druhé straně jsem zkoušel S 60 v dieslu 120 kW, a ta mě fakt dostala. Bezva odpich, průměrná spotřeba 6,5 l/100 km nafty, no víc si může člověk přát...o).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 16:44, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
jiriez napisał:
S tou spotřebou, no nevím. Nedávno jsem zkoušel S 80 T5, jelo to bezva, ale průměrná spotřeba 11,6 l / 100 km, a to jsem to moc nehonil...Na druhé straně jsem zkoušel S 60 v dieslu 120 kW, a ta mě fakt dostala. Bezva odpich, průměrná spotřeba 6,5 l/100 km nafty, no víc si může člověk přát...o).
Kultivovanější motor?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 16:48, RE: V40
Muroň napisał:
Volno si beru v pátek a motor mám...neunavuji vás už s tím motorem?
Muroňu! Až budeš mít v pátek volno, zkus si půjčit nové Volvo 40 (na podvozku Focusu) s motorem 2.5 T. TTTTo je paráda, tohle volvo jo! A je fuk jestli S 40, nebo V50, nebo C30 - je to totiž furt to samý auto na furt tom samym podvozku (od Fordu) s těma furt samejma motorama (něco vlastní, nafty citrón) a je to docela povedený (ale předražený). A to vím, protože Marťan Martin jsem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 16:50, RE: S/V 40
anonym napisał:
Hmm, s těma zrcátkama se mi nestává, asi kus od kusu. Ale kolega má u nové A6 2.7 TDI meluzínu u puštěné klimatizace..., pak se v tom má člověk vyznat...;o).
...si měl kopit novou C6 2.7 HDi. Pár písmenek člověk poplete a co to udělá ... Meluzínu! A eště k tomu má blbší motor! Nojo, měl dávat pozor!
Marťan - Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 17:02, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
anonym napisał:
Muroň má vždycky pravdu! A model 40 opravdu není hvězda z nabídky Volva. A Muroň má vždycky pravdu! A to vím protože jsem Marťan - Martin
Ty si kreten hlavne a predevsim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 17:33, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
anonym napisał:
Ty si kreten hlavne a predevsim.
My se známe? Když mě tak důvěrně voslovuješ, kdo si ty anonymoususi? A minulý volvo 40 je nic moc prostě plečka, kopie Mitsubishi Carisma vyráběná v Holandsku, nepovedený slabý motory s velkou spotřebou, poruchovost taky žádnej zázrak. Ta a teď se ukaž...
Marťan - Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 17:53, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
anonym napisał:
Ty si kreten hlavne a predevsim.
Ty jsi přeplňovanej blb.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 18:56, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
Muroň napisał:
Ty jsi přeplňovanej blb.
Jo a na přeplňování je použito pumpe-düse, takže ti to v hlavě chrochtá a brzy čekej poruchu!
M-M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 19:37, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
jiriez napisał:
Vážený pane Dvorský,
až zase příště budete dávat zasvěcené rady, poraďte se laskavě s někým, kdo S 40 nebo V 40 vlastní nebo s ní někdy jel. Vaši "reportáž" lze považovat za kompilát různých příspěvků, které se tu a tam vyskytují na netu.

Ale k věci: vlastním už pět let S 40 1.8 r.v. 2000, avšak jezdlil jsem nějaký čas i stejně starým BMW 3, manželka má už dva roky MB C 220 CDI, r.v. 1998, takže mám jistě dobrou možnost srovnání. Rozhodně si nemyslím, že by S 40 bylo ve všech ohledech tak prům...
Nenapsal bych to lepe, mam V 40 1.8 2001 a vse co je uvedeno je objektivní pravda. Souhlasím s mizernou schopností tlumit nerovnsti (především na 16" kolech), jinak je podvozek velice dobře vyvážený a i přes vyšší náklon v zatáčkách je velice čitelný. Ještě bych zmínil nadprůměrné brzdy, které nevadnou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 19:48, RE: Volvo spíš ne.
anonym napisał:
Tak ono je to trochu jinak, samozrejme, ze to Volvo je:
Takže i když jsou oba vozy vyráběny ve stejném závodě, nejsou identické a to dokonce ani podvozkem. Mají sice mnoho prvků stejných, což je dobře, neboť to snižuje výrobní náklady a díky tomu si toto Volvo mohli dovolit i ti, pro něž jsou větší modely Volva finančně nedostupné, nicméně rozhodně se jedná o dva naprosto odlišné vozy. Kupříkladu je rozdíl v brzdách, které má Carisma na zadní nápravě bubnové, oproti kotoučům použitých ve S/V 40....
S tím podvozkem to tak být nemůže, neboť zavěšení zadních kol na čtveřici ramen má nejen carisma, ale třeba i Space Star a hlavně Colt a Lancer z roku 1992. To byla ještě spolupráce s Volvem v úplných plenkách. Nevím, zad-li je S40 podvozkově úplně stejná, avím jistě, že nápravy u carismy jsou dílem japonské značky.,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 20:44, RE: Volvo spíš ne.
anonym napisał:
S tím podvozkem to tak být nemůže, neboť zavěšení zadních kol na čtveřici ramen má nejen carisma, ale třeba i Space Star a hlavně Colt a Lancer z roku 1992. To byla ještě spolupráce s Volvem v úplných plenkách. Nevím, zad-li je S40 podvozkově úplně stejná, avím jistě, že nápravy u carismy jsou dílem japonské značky.,
Jo, jasně že jo! Volvo S40 nebylo nijak zvlášť chválený ani jako novinka, tak co řešíme po tolika letech? I ta Carisma tehdy dopadla v testech líp!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 23:22, V 40 scéna
Dobrý den v roce 2001 nebo 2 jsem se stal svědkem zajímavé scénky v autosalonu Volva. Paní byla v servisu s V 40 a při čekání si stěžovala prodejci na jízdní vlastnosti. Jen odešla, přitočil se ten prodejce k druhému a oba se se smíchem podivovali jak někdo může čekat od takové sr*čky jako V 40 dobré jízdní vlastnosti, měli legraci z toho že si měla koupit lepší (odhaduji že mysleli 60 nebo 80). tolik k tématu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.08.2008 23:38, RE: Trocha objektivity by neškodila, pane Dvorský
Muroň napisał:
Pane Jiří, vždyť vy své auto máte rád a proto jste jím okouzlen. Pan Dvorský se v autech velice vyzná (např. napsal o mém motoru, že je pro něj typická " Velmi nízká spotřeba, nízká hlučnost a relativně levné náhradní díly jako rozvodové sady, filtry...," což je pravda!!!) a S/V 40 hodnotí v kontextu celého modelového spektra Volva.
Muroňu, nízkou hlučnost tvůj TDI má, jenže pouze tehdy, když je V-Y-P-N-U-T-Ý !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.08.2008 00:22, S40 vs Carisma
Osobně bych si S 40 NIKDY nekoupil. Jezdil jsme s ním cca půl roku. Vlastním Carismu. Hrozný řazení, podvozek (ještě ten od Mitsubishi), malý vstupní otvor do kufru, menší než do Carismy, mám jí též jako sedan, takže praktičnost bídná. Měřím 175 cm a přesto je ve voze místa jak v hodinkách, nastupování a vystupování je utrpení, motor 1.9 TD 85 kW je šílenej traktor. Interiér hnusnej a vypadá chudě, zvenku nic moc. Ale to je individuální. Osobně bych si tento vůz nekoupil. Bylo to služební auto na kterym bylo zajímavýjen to, že to bylo VOLVO
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.