Kylie napisał:
Koloss
! To jste si nemusel vymýšlet! To prostě NENÍ pravda. Dělá-li vám to dobře, je to vaše věc, ale tohle prostě není pravda (jaký motor máte a jakému "fandíte" vy, když vám stojí za to se takhle "namáhat"?)!
Co říkáte na (německé) hodnocení, kde HDi motor dopadá v testech lépe než 2.0 TDi (mluvím o poruchovosti - spolehllivosti, zdroj např. AutoTip)
Tak koukám ,že už s asi od Kylie odpovědi nedočkám a i když to Koloss moc nerozepisuje, tak jsme zase u toho.
Už tady někdo napsal, já též, že 2,0 TDi se zrovna moc nepovedl. A to jsou pořád ty testy a testy, Jak se to dá hodnotit? Motor roku asi těžko něco řekne, nějakej "dlouhodobej test" na 100 000 km asi taky ne, většina věcí odchází až tak po 200 000 km. Statistika TUV: na německý technický Vám asi těžko zjistěj vadný vstřiky nebo čerpadlo, protože bez toho tam ani nedojedete a to jsou ty největší dardy, co většinu lidí položí. Pak tady ještě může bejt test ojetiny typu koupíme starej krám s 300 000 km a ujedeme dalších 100 000 km a pak uvidíme co se vysype, hezký, ale u jednoho kusu? Asi jak v loterii. Pak je tady JD. power, což je jakási spokojenost uživatelů, která je teda hodně ošemetná, jednak jde o image značky, cenu aj. A je tady faktor, že spoustě lidí některý závady přijdou normální. Je všeobecně známá věc, že na Francouzských autech vám většinou uhnije výfuk velmi brzo, takže, když vám lidi řeknou, mám Francouze a mám najetejch 300 000 a furt to jezdí, ale že jim 3x uhnil výfuk na s-áč a odešli 2x poloosy je normální, protože jim řekli v servisu, že je to normální
.
A už mě nic dalšího nenapadá. Noo že by ty automechanici, co mi řeknou: mám tady třetí mondeo za krátkou dobu, co má v háji čerpadlo, nebo třeba ten Bosch servis, co je opravuje: otázka mohlo by to bejt to čerpadlo a kolik to bude stát? A co máte za auto a kolik máte najeto? No to a to a 250 000 a odpověď, tak to je jasný a to se divíme, že vám vydrželo tak dlouho a to je normální, že odejde.