0
powrót
 

diskuze k tématu: Prvních 23 tis. km s novou Imprezou

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 08:26, RE: COŽE ???
Vorsprung durch Technik napisał:
Recenze byla opravdu povedená, stylisticky vytříbená, kéž by všechny vypadaly takto. Bravo!
Avšak některé z autorových formulací nutí k úvaze, že se nejedná o zcela objektivní hodnocení vozu. To nechť si každý přebere sám...
Velký kámen úrazu Subaru - spotřeba však stojí za hlubší rozbor. Jak je možné, že Němci dokáží s motory mnohem silnějšími a současně při pohonu 4x4 dosahovat nesrovnatelně lepších výsledků (např. Audi A4 2.0 TFSI quattro - 155 kW, prům. spotřeba 7,1 l / 100 km) ??? Jak je m...
Tak Audi A4 2.0 TFSI quattro se 155 kW jsem ještě neviděl. To je nějaký nový motor?
Jinak 2.0 TFSI má 147 kW a v edici DTM 162 kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 08:44, RE: COŽE ???
Vorsprung durch Technik napisał:
Recenze byla opravdu povedená, stylisticky vytříbená, kéž by všechny vypadaly takto. Bravo!
Avšak některé z autorových formulací nutí k úvaze, že se nejedná o zcela objektivní hodnocení vozu. To nechť si každý přebere sám...
Velký kámen úrazu Subaru - spotřeba však stojí za hlubší rozbor. Jak je možné, že Němci dokáží s motory mnohem silnějšími a současně při pohonu 4x4 dosahovat nesrovnatelně lepších výsledků (např. Audi A4 2.0 TFSI quattro - 155 kW, prům. spotřeba 7,1 l / 100 km) ??? Jak je m...
A spotřebu tohoto vozu bych odhadoval lehce přes deset litrů na sto. Jestli-že 2.0 TFSI v Audi A3 s předním náhonem má kombinovanou spotřebu 9,4 l/100 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 09:01, RE: COŽE ???
1.8 Turbo napisał:
Tak Audi A4 2.0 TFSI quattro se 155 kW jsem ještě neviděl. To je nějaký nový motor?
Jinak 2.0 TFSI má 147 kW a v edici DTM 162 kW.
Ano Audi A4 2.0 TFSI má nově i 155 kW pod kapotou, ale že by mělo spotřebu 7,1 l se mi nezdá. Mám odhad tak na 9 litrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 09:03, RE: COŽE ???
Rubal napisał:
Ano Audi A4 2.0 TFSI má nově i 155 kW pod kapotou, ale že by mělo spotřebu 7,1 l se mi nezdá. Mám odhad tak na 9 litrů.
Tak to se omlouvám, já se se 155 kW v A4 ještě nesetkal, ale máte pravdu, mrknul jsem na net a tam opravdu jsou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 09:24, RE: COŽE ???
1.8 Turbo napisał:
A spotřebu tohoto vozu bych odhadoval lehce přes deset litrů na sto. Jestli-že 2.0 TFSI v Audi A3 s předním náhonem má kombinovanou spotřebu 9,4 l/100 km.
Chlapi, je to tak jak píšete, do PR materiálů lze uvést lecos, realita však bývá dost velkým zklamáním. U subaru prostě uvedou průměr 8,4 a více méně je to odraz reality, u drtivé většiny konkurence vám uvedou něco ve stylu 7,1 ale realita je o litr až dva jinde. Porovnávejme tedy dlouhodobou průměrnou spotřebu z provozu a ne to, co nějaký chytrák vyzkouší v laboratoři a prohlásí to za průměrnou spotřebu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 09:32, RE: Trochu drahý, ne?
TOM napisał:
Tak jestli ti rozdíl mezi 520 a 540 připadá jako slovíčkaření,tak pro mě je to jako NEBE a DUDY!!
V roce 90 se 540 nedělala. Takže asi ta 520 vid.Předpokládám,že to byla ještě 12 ventilová hlava,( rok 90 byl zlomový) takže jen 95 kW.Pak hned má ten příběh jinou barvu.A co ty Subaru co tam porážíte?- nejsou to náhodou JUSTY?
Jestli ses opravdu dokázal držet za tím BMW,tak to jen podporuje mojí myšlenku,kterou tu propaguji, ale plno příznivců moderních konstrukčních a technických řešení jí ne...
Jezdíme to na Berounsku, pokaždé jinde. Tratě jsou převážně asfalt, silnice 2 a 3. třídy. Subaru tam jezdí také, ale nevyhrávají. Alespoň jsem je nikdy na stupních vítězů neviděl. Hodně Octavie RS, Fabie RS, BMW E46Ci 330, pak tam má jeden maník porsche (starý) a taky to válcuje. Z "mrdek" dominuju já ve feli, (jel jsem to minulý víken - pro sebe zkoušku při provozu s A3 2.0 FSi a o moc lepší - časově to nebylo), pak Garde a jeden magor má golfa 3asi 170kW a to s tím autem cvičí, hrabe na trojku, stovka asi za 5 vteřin...magor...nechce nám říci co tam má...nějaký tajemství, odhaduju na nějaký 2.8 V6 hodně poladěnej, ale nevim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 09:39, RE: COŽE ???
Vorsprung durch Technik napisał:
Recenze byla opravdu povedená, stylisticky vytříbená, kéž by všechny vypadaly takto. Bravo!
Avšak některé z autorových formulací nutí k úvaze, že se nejedná o zcela objektivní hodnocení vozu. To nechť si každý přebere sám...
Velký kámen úrazu Subaru - spotřeba však stojí za hlubší rozbor. Jak je možné, že Němci dokáží s motory mnohem silnějšími a současně při pohonu 4x4 dosahovat nesrovnatelně lepších výsledků (např. Audi A4 2.0 TFSI quattro - 155 kW, prům. spotřeba 7,1 l / 100 km) ??? Jak je m...
To je pravda, Němci, konkrétně u BMW mají nejlepší poměr spotřeba/výkon. Audi dnes také dotahuje. A vozit se po německých vozech druhořadé kategorie jako Škoda a VW, že mají HTP, nebo TDi je směšný, zvláště z důvodu, že když TDi vzniklo, v Japonsku neznali co je to nafta a jejich auta rezavěla už v katalogu - ono to i dneska na některé modely sedí. Design japonských aut je rok od roku upadající. Před 10-15 lety se jednalo o skutečně povedené kousky, dneska je to běs. Místo aby si lidé našli zalíbení v dokonalosti, tak čuměj jenom po tom co je neušlechtilý levný a hnusný a nablbujou si, že je to hezký. Debilní reklama je v tom podporuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 09:55, pěkná recenze
konečně po delší době zas smysluplná recenze. Díky !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 10:21, RE: Trochu drahý, ne?
dpwagen napisał:
Taky to nepochopim, takovejch penez, a to jsem subaru ridil. 4x4 je fajn, ale nejak me to nepoblaznilo. Když se clovek zamysli nad tou cenou 630.000.- tak je to dost....za spetku korejskeho designu, papundekl interier. Radeji bych ozelil 4x4 a vzal neco co vypadá ne jako i30 ale trochu dospele, právě mazdu 6, mondeo nebo BMW3/A3. Tímhle modelem jsem nejel, ale je mi jasne, za na kostkach to bude za 3 roky vrzat jak zebrinak a az se trochu ojede podvozek, bude to rumpal. Kamarad mel pujcene Subar...
To jsi tu vlasenku zkousel se spolijezdcema na palubě? Takových hrdinů vesnice už bylo. A to si říkáš dobrý řidič.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 10:26, RE: Gratuluji k výběru!
Zdenda napisał:
Tak koukám ,že už s asi od Kylie odpovědi nedočkám a i když to Koloss moc nerozepisuje, tak jsme zase u toho.
Už tady někdo napsal, já též, že 2,0 TDi se zrovna moc nepovedl. A to jsou pořád ty testy a testy, Jak se to dá hodnotit? Motor roku asi těžko něco řekne, nějakej "dlouhodobej test" na 100 000 km asi taky ne, většina věcí odchází až tak po 200 000 km. Statistika TUV: na německý technický Vám asi těžko zjistěj vadný vstřiky nebo čerpadlo, protože bez toho tam ani nedojedete a to jsou ty ...
Zdendo, jestli ty tady trochu záměrně nemateš lidi? Kde jsi vzal,že výměna vstřiků vyjde na 80 tis Kč?? I v době,kdy se to moc neumělo opravovat a bylo to jako novinka ještě drahý stály celý vstřikovače 8-15 tis Kč. Dnes je situace jiná,ceny šly dolů a taky už se umějí měnit jen vstřikovací trysky. Ne celé vstřikovače.Není problém udělat tedy GO zmiňované soustavy do 15 tis Kč. ( bez čerpadla).Ale jeho oprava už taky ani náhodou nevyjde na 50tis Kč. Není problém se s tím čerpadlem vejít v diesel-servisu do 20tis Kč. Navíc životnost celého systému při použití správného paliva a pravidelné výměně naftového filtru je dnes přes 300 000km.
No, a k těm statistikám- jistě můžeme mít výhrady k TUV,ale jistou vypovídací hodnotu každopádně mají. A určitě není pravda,že nikdo tam nepřijede s vadným vstřikem nebo čerpadlem. Takových lidí je,to by ses asi divil. Dyt prvotní příznaky( které jsou třeba i pozvolné - hlučnost motoru,spotřeba,kouřivost..) plno majitelů vůbec ani nepozná a jezdí vesele dál.
Stejně jako můžeme mít pochybnosti k TUV,můžeme je mít ( a já myslím i větší) k praxi tvých známých mechaniků. Že mu tam přijela po sobě tři pokažená Mondea....? A dva Citroni..? Co když je to daný jen statistickým výskytem vozů v okolí daného mechanika?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 12:57, RE: COŽE ???
figo napisał:
Chlapi, je to tak jak píšete, do PR materiálů lze uvést lecos, realita však bývá dost velkým zklamáním. U subaru prostě uvedou průměr 8,4 a více méně je to odraz reality, u drtivé většiny konkurence vám uvedou něco ve stylu 7,1 ale realita je o litr až dva jinde. Porovnávejme tedy dlouhodobou průměrnou spotřebu z provozu a ne to, co nějaký chytrák vyzkouší v laboratoři a prohlásí to za průměrnou spotřebu.
Ale to moje starý dobrý TDi s rotačním čerpadlem opravdu žere méně než má napsáno v brožuře.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 13:02, RE: COŽE ???
dpwagen napisał:
To je pravda, Němci, konkrétně u BMW mají nejlepší poměr spotřeba/výkon. Audi dnes také dotahuje. A vozit se po německých vozech druhořadé kategorie jako Škoda a VW, že mají HTP, nebo TDi je směšný, zvláště z důvodu, že když TDi vzniklo, v Japonsku neznali co je to nafta a jejich auta rezavěla už v katalogu - ono to i dneska na některé modely sedí. Design japonských aut je rok od roku upadající. Před 10-15 lety se jednalo o skutečně povedené kousky, dneska je to běs. Místo aby si lidé našli zalí...
Já si myslím že třeba koncernový 1.8 Turbo má taktéž dobrý poměr spotřeba/výkon. Z vlastní zkušenosti to vím. Nejezdím zrovna economy a spotřebu mám dlouhodobě většinou 7,9l/100 km. Při economy jízdě se dá mluvit i o 6,5 až 7 litrech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 14:05, Milý Zdendo, aneb spolohlivost C5!
Zdenda napisał:
Zdravím Kylie,
reaguji ještě na včerejší diskuzi. Jsem velmi rád, že jste už trochu slevila (dalo to zabrat co) Protože ještě v úterý jste mě vyváděla z "omylu", že C5 je na tom hůře než Focus (mé tvrzení) a C5 byla na 17. místě (jedno číslo co se hodilo do krámu). Další den je C5 průměrně spolehlivá a dnes je možná na tom o chloupek lépe Focus než C5. A ještě k tomu zprůměrování, tak tedy ta C5 je na 51. místě a ten Focus byl nejhůře na 39., což ale není průměr ! Ten půměr vychází na 33. mís...
Víte, ono je to dost jinak, dokonce málem obráceně. Od prvopočátku píši, že spolehlivost/poruchovost NENí problémem C5 (ani předchůdce Xantia). Po vypočítání a zveřejnění "průměru" tu málem boucháte šampaňské, že ... Přitom od PRVOPOČÁTKU popisuji C5 jako p-r-ů-m-ě-r-n-ě spolehlivý vůz. Ostatně výsledky se vám nepatrně posunou, pokud půjdete ještě o pětiletku dozadu (že Citroën je ... a není to ani auto jak je nespolehlivý ... a stále v servisu .... = jste jistě sám četl 100x), či škrtnete nejhorší a nejlepší výsledek, či použijete místo průměru medián.
Ostatně 51. kdosi vypočítal? Nu to JE dokonce mírný nadpůrměr (v reálném životě-provozu průměrně spolehlivý vůz), resp. za posledních 15 let, letošní rok se prodává již nová C5, 7-8 let života té minulé a dalších 8 let Xantia - v praxi co do poruchovosti průměrně spolehlivá auta (dokonce mnohem více - tak 90% - umístění v horní polovině tabulek) - dokonce vlastně mírně NADprůměrně spolehlivá.
Toť má reakce na stovky a stovky "odborných" názorů o francouzských sra... atd. Statistiky nelžou - já také ne...
Za výměnu vstřikovačů nedáte 80 t. - to už je skoro blábol - ostatně pokud víte, součástky (jako vstřikovače) používá mnoho automobilek stejných to se nevyvíjí jiné pro Audi a jiné pro Volvo (ostatně reálné servisní náklady jsou stejné). To že u Mercedes zaplatíte za výměnu oleje o 300% více než u Citroën je hra (to ale jistě víte sám).
Směšujete 2 různé ankety. Motor roku není tolik "populární" tolik "pro dav" je více odborná, naopak Auto roku je komerčními tlaky prolezlá, ostatně na Auto roku v česku - nemá nikdo - 90% vítězství škoda auto? Jednou karoserie hatchback, příští rok kombi atp.?
Vy si stále myslíte, že "bojujete" s pitomou blondýnkou, co si dupe střevíčkem, aby byla chytřejší? Když jsem opakovaně napsala, že se občas okrajově pohybuji v novinářských kruzích - to nebyl výmysl...
Víte, známý automechanik je hezká věc, ale o tom jak to funguje vám jeden dva opraváři příliš neřeknou (věřte že česko je místo ve světě docela specifické a někdy těžko srovnatelné)
Navíc, což již říkám opakovaně, tady se v celé zemi za rok prodá zahrničních vozů, jako v jednom větším městě typu München. Dalším problémem je, jak tu kdosi zmínil, počet najetých km ("podtočení" o 100.000 km není problém, dokonce ani o 200.000 km není vzácností - to se pak těžko objektivně posuzuje).
Jezdíte-li raději v Octavii TDi - je to jen a jen vaše věc (toto auto znám a VÍM v čem jsou rozdíly, myslím že VY ty rozdíly neznáte...
Pěkný den, Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 15:27, RE: COŽE ???
TOM napisał:
Kde jsi vzal tu informaci,že Audi A4 2,0 TFSI quattro bere 7,1l/100km? Máš ji doma,máš to vyzkoušený? Uvádíš to jako dlouhodobý průměr jo?Já jen aby nevznikla nějaká mýlka. A seš si jistej,že má 155 kW?
A to,že přímovstřikové motory berou míň je přece jasný. To víme všichni a není potřeba se nad tím podivovat.
Údaje, kterými jsem operoval, jsou z webových stránek Audi. Nemám obavy o to, že by výlsedná dlouhodobá spotřeba byla o litr či dva, jak někdo z vás psal, vyšší.
Autor recenze také uvedl papírovou spotřebu, výsledná komb. spotřeba je podle něj o 0.4 l na 100 km vyšší. Stejná odchylka se dá očekávat i u A4.
Takže - SubaSHIT nebrat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 15:28, RE: COŽE ???
dpwagen napisał:
To je pravda, Němci, konkrétně u BMW mají nejlepší poměr spotřeba/výkon. Audi dnes také dotahuje. A vozit se po německých vozech druhořadé kategorie jako Škoda a VW, že mají HTP, nebo TDi je směšný, zvláště z důvodu, že když TDi vzniklo, v Japonsku neznali co je to nafta a jejich auta rezavěla už v katalogu - ono to i dneska na některé modely sedí. Design japonských aut je rok od roku upadající. Před 10-15 lety se jednalo o skutečně povedené kousky, dneska je to běs. Místo aby si lidé našli zalí...
Naprosto souhlasím. Kdyby Japonci alespoň ten marketing uměli :))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 18:21, RE: COŽE ???
Vorsprung durch Technik napisał:
Údaje, kterými jsem operoval, jsou z webových stránek Audi. Nemám obavy o to, že by výlsedná dlouhodobá spotřeba byla o litr či dva, jak někdo z vás psal, vyšší.
Autor recenze také uvedl papírovou spotřebu, výsledná komb. spotřeba je podle něj o 0.4 l na 100 km vyšší. Stejná odchylka se dá očekávat i u A4.
Takže - SubaSHIT nebrat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vůbec si nemyslím,že by motor 2,0 TFSI byl špatný. Právě naopak a zároveň nepochybuji,že bude mít menší spotřebu než motor Subaru.Však všichni víme kdo vyhrává motor roku do 2 litrů.
ALE - kde si vzal těch tvých 7,1 l/100km?? tady - http://www.audi.cz/modely/nove_audi_a4/a4_limuzina/motory -
je uvedená spotřeba 7,4 l/100km.( 2,0 TFSI quattro - 155kW)
Otázka ovšem je,jak moc se v různých autech povede přiblížit tabulkovým hodnotám. Až s tím autem tady někdo ujede 10tis km a napíše,že má dlouhodobou spotřebu tolik a tolik,můžem se o tom bavit. Jinak jsme čistě na teoretický rovině a můžem se jen dohadovat zda je možné s ní dlouhodobě dosáhnout spotřeby do 8l.
Takže ano - ten motor je lepší,ale ne o tolik jak se snažíš tady podat. Jak jsem již napsal - přímovstřik u benzinu je logický vývojový krok a kdo ho ted má,má náskok.Audi ovšem není samo. - např. - BMW 330xi (200kW) - 8,0 l /100km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.09.2008 20:23, RE: COŽE ???
TOM napisał:
Vůbec si nemyslím,že by motor 2,0 TFSI byl špatný. Právě naopak a zároveň nepochybuji,že bude mít menší spotřebu než motor Subaru.Však všichni víme kdo vyhrává motor roku do 2 litrů.
ALE - kde si vzal těch tvých 7,1 l/100km?? tady - http://www.audi.cz/modely/nove_audi_a4/a4_limuzina/motory -
je uvedená spotřeba 7,4 l/100km.( 2,0 TFSI quattro - 155kW)
Otázka ovšem je,jak moc se v různých autech povede přiblížit tabulkovým hodnotám. Až s tím autem tady někdo ujede 10tis km a napíše,že má dlouhod...
Ano, je možné, že jsem se přehmátl. Nedělejme z tří desetin litru aféru...
Mým záměrem bylo ukázat na technickou vyspělost Němců na jedné straně a zaostalost Japonců na straně druhé. Benzinové motory a koneckonců i dieselové, jež opouštějí továrny německých automobilek, prostě nemají konkurenci. A někdo to prostě nechce přiznat!!!
Jako v momentě, kdy má auto vážící zhruba 1350 kg o výkonu 110 kW spotřebu 8,4 l (Subaru) a další vůz asi o 100 kg těžší, s motorem se 155 kW spotřebu o celý litr nižší je třeba se zastavit a vážně pouvažovat nad tím, co se nám tady někdo snaží namluvit!!!!!!
Snažme se vidět věci skutečně takové, jakými se nám jeví a nefiltrovat je přes subarovské, potažmo japonské, prasklé brýle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.09.2008 21:09, RE: COŽE ???
Vorsprung durch Technik napisał:
Ano, je možné, že jsem se přehmátl. Nedělejme z tří desetin litru aféru...
Mým záměrem bylo ukázat na technickou vyspělost Němců na jedné straně a zaostalost Japonců na straně druhé. Benzinové motory a koneckonců i dieselové, jež opouštějí továrny německých automobilek, prostě nemají konkurenci. A někdo to prostě nechce přiznat!!!
Jako v momentě, kdy má auto vážící zhruba 1350 kg o výkonu 110 kW spotřebu 8,4 l (Subaru) a další vůz asi o 100 kg těžší, s motorem se 155 kW spotřebu o celý litr nižš...
Nechci tady působit jako nějaký advokát Subaru. Spíš jsem čekal,že se ozvou nějací "subaristi". Pokud nechceme dělat aféru z tvého omylu 0,3l,pak bych ani nemluvil o nějakém výrazném náskoku něměckých modelů,který možná v reálném provozu bude taky cca těch 0,3l.
Dyť ještě Audi 2,0 TFSI Quattro( 147 kW) modelového roku 2007 mělo tabulkovou spotřebu 8,8l/100km. Nevím jestli s novým modelem zavedli něco jako "efficient dynamics" u BMW nebo čím se jim povedlo dosáhnout spotřeby 7,4l, ale taky bych z toho nedělal takovou aféru a výrazný závěry o zastaralosti japonského automobilového průmyslu.
Jak říkám - pro mě osobně vozy Subaru nikdy nepředstavovaly nějaký výrazný vrchol či sen,ale nezatracoval bych je zas tak moc jak to děláš ty.
Navíc obecně musíme počítat s japonskými vozy jako takovými už jen díky jejich celkovým prodejům.
PS : nikdy by mě nenapadlo,že se budu zastávat japonců ( já - příznivec BMW)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.09.2008 21:16, RE: Trochu drahý, ne?
dpwagen napisał:
Jezdíme to na Berounsku, pokaždé jinde. Tratě jsou převážně asfalt, silnice 2 a 3. třídy. Subaru tam jezdí také, ale nevyhrávají. Alespoň jsem je nikdy na stupních vítězů neviděl. Hodně Octavie RS, Fabie RS, BMW E46Ci 330, pak tam má jeden maník porsche (starý) a taky to válcuje. Z "mrdek" dominuju já ve feli, (jel jsem to minulý víken - pro sebe zkoušku při provozu s A3 2.0 FSi a o moc lepší - časově to nebylo), pak Garde a jeden magor má golfa 3asi 170kW a to s tím autem cvičí, hrabe na trojku...
Tak hej dpwagen,napiš nám víc o těch vašich soukromých RZtách!!
Zkus lépe popsat trasu ( přece se nestydíš napsat ty vesnice kudy jedete ) ,kolik km,jaký časy a jak se tam může normální člověk mezi vás dostat?
A nepiš Porsche( starý) - snad umíš popsat co je to za model. A jaký ty Subaru tam dostávají od vás na prdel?
A ještě - kdo vám zajišťuje uzavření tratě na samotný závod?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.09.2008 21:40, RE: COŽE ???
TOM napisał:
Nechci tady působit jako nějaký advokát Subaru. Spíš jsem čekal,že se ozvou nějací "subaristi". Pokud nechceme dělat aféru z tvého omylu 0,3l,pak bych ani nemluvil o nějakém výrazném náskoku něměckých modelů,který možná v reálném provozu bude taky cca těch 0,3l.
Dyť ještě Audi 2,0 TFSI Quattro( 147 kW) modelového roku 2007 mělo tabulkovou spotřebu 8,8l/100km. Nevím jestli s novým modelem zavedli něco jako "efficient dynamics" u BMW nebo čím se jim povedlo dosáhnout spotřeby 7,4l, ale taky bych ...
Já - příznivkyně C5 (a 6) bych si dovolila se subaru také zastat. Nemyslím, že "papírová" hodnota pár desetin litru je na autě to nejdůležitější. Práce s těžištěm je u subaru příkladná a použití boxer motorů též - už proto si "odpustek" za nějakou desitinku navíc zaslouží.
Subaru samozřejmě v česku nemají takový "voršpruňg skrzeva reklamu" jako audi, ale zajímavé automobily to jsou... (v poslední době i v česku i za dobrou cenu).
PS: Nemám nic proti audi, ale nemyslím, že by zrovna subaru horem-dolem-předem- zadem-vždy-a-všude válcovalo.
Pěkný den, Kylie
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.