0
powrót
 

diskuze k tématu: Uživatel Fabie - který diesel je lepší?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 19:22, SDi

je mi líto, ale jezdím denně Praha a celá ČR jako obchodní zástupce a nikdy jsem neměl v Praze spotřebu nad 5,5l a to se/jí honím jak ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 19:53, Dízl je dízl
A kdo ho nemá ten by ho strašně chtěl ale nemá na něj tak jen kritizuje. My majitelé naftáku víme o čem mluvíme. I ta moje baba už by do benzínu nevlezla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 20:15, RE: dobrá příležitost pro pubertální benzínofily
anonym napisał:
No jo, ale proto ze svym autem clovek jezdi porad a ma to naucene. Kdyz sedne do dieselu (tdi) tak pusti spojku najednou pri prvnim naznaku tahu motoru, pak se divi ze to na volnobeh nevystreli z krizovatky ale chcipne... S atmo dieselem je narust sily motoru plynulejsi, to je fakt, ale ne zas o tolik, pri volnobeznych otackach turbo stejne nefunguje.
Jenže turbomotor s neběžícím turbem a atmosférický bez něj je dost propastný rozdíl ve výkonu při stejným obsahu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 20:18, RE: dobrá příležitost pro pubertální benzínofily
anonym napisał:
Ono to vetsinou zdecha kdyz se nekdo snazi skoro na volnobeh (je to diesel, tocak ma nizko, tak co bych slapal na plyn... :o)
Myslim, ze spousta expertu blekota o traktorovem zvuku ale v zivote v tom aute nejeli, slyseli to tak maximalne zvenci a to co posloucha nekdo stojici je asi kazdemu ridici ukradene.
BTW, nedavno jsem videl (a hlavne slysel) napr. Citroena C4 Picasso v dieselu po nastartovani, pral bych vam to slyset, kam se hrabe TDI kulturou projevu. Ja cekal ze mu ten motor kazdou ch...
A napadlo tě třeba,že prostě s tím motorem něco měl?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 20:26, RE: fabia za půl mega
gld napisał:
kúpiš si čo, hm? 20 rokov staré BMW 745i čo žere aj trávu pri ceste, kľudne, len či ti zvýši vreckové na benzín
Za půl mega dvacet let starýho bavoráka?? To bude o HODNĚ novější. Nehledě na to,že před dvaceti lety se 745i nevyráběla. Ale to ty nemůžeš vědět.
A pokud někomu jde fakt o spotřebu, tak ve srovnatelných výkonech bude ve spotřebě BMW těžko hledat přemožitele. Ať už benzin nebo nafta.
A výkonové spektrum, které BMW pokrývá je hodně široké. Každý si může vybrat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 20:47, RE: fabia za půl mega
anonym napisał:
Za půl mega dvacet let starýho bavoráka?? To bude o HODNĚ novější. Nehledě na to,že před dvaceti lety se 745i nevyráběla. Ale to ty nemůžeš vědět.
A pokud někomu jde fakt o spotřebu, tak ve srovnatelných výkonech bude ve spotřebě BMW těžko hledat přemožitele. Ať už benzin nebo nafta.
A výkonové spektrum, které BMW pokrývá je hodně široké. Každý si může vybrat.
bolo myslené obrazne, v starých báwach sa až tak nevyznám, to máš pravdu, nie je to môj "šálok kávy" , ale každý si vie spraviť obraz čo myslím, nevybúrený maník kúpi veľký nemecký krížnik čo má najlepšie časy dávno za sebou a potom machruje pred majiteľmi fábií ako on výborne nakúpil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 20:49, RE: Dízl je dízl
anonym napisał:
A kdo ho nemá ten by ho strašně chtěl ale nemá na něj tak jen kritizuje. My majitelé naftáku víme o čem mluvíme. I ta moje baba už by do benzínu nevlezla.
moja reč
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 21:59, dieselmánie
Hezkou žabomyší válku tady vedete . Jako by to nebylo docela fuk, ať si každý jezdí čím chce, když to splňuje normy a má to technickou a emise, ne? Mně víc vyhovuje benzín, jiným zase nafta. Každý ať si vybere podle vkusu, ovšem nelíbí se mi věc, na kterou jsem poukazoval už před časem - když se podíváte napříč auto servery, uvidíte patrnou převahu článků o nafťácích. Docela mediální masáž. Vždycky se zaraduju, když jednou za čas vyjde článek o nějakém autě, kde se nerozvíjí diskuse o tom, jak kdo jezdí "economy rallye" za 3 litry na 100. Zajímavé příspěvky - David V a jeden z anonymů. Slušným uživatelům zdar .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 21:59, RE: Dízl je dízl
gld napisał:
moja reč
tak tak .. já letitej benzín a manuál vyznavač jsem nyní vyznavač nafty ve spojení s automatem..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.04.2008 22:09, RE: TDI je TDI
anonym napisał:
Max výkon ve 2000 otáčkách? To tak možná kamiony nebo autobusy. Osobní dieselová auta dosahují max výkon,tak někde kolem 4000 ot. Při těch 2000 mají max točivý moment,což samozřejmě taky neni vůbec od věci. To jen na upřesnění.
si přečti parametrové tabulky chytráku! 80% točivého momentu máš už kolem 1700-3000otč podle nalazení nebo či je to TDi nebo CR..A mít většinu kroutáku v nižších ot. je velká výhoda proti benzínu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 12:19, Jednoznačne odporúčam 1.9 TDI
Mám Ibizu 1.4 TDI 59kW. Výkon motora je dostatočný, priebeh krútiaceho momentu mizerný - použiteľný rozsah je 2000-3500 ot./min. Motor je veľmi hlučný, hlavne na diaľnici nad 120km/h. Po dvojhodinovej diaľničnej jazde ma bolí hlava.

SDI by som určite nebral, predbiehať tým kamión idúci 90km/h je už dosť riskantné.

1,9TDI je z týchto motorov jednoznačne najlepšia - ťahá od 1700ot./min., je menej hlučná ako 1,4 TDI a má dostatok výkonu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 14:33, RE: Dízl je dízl
anonym napisał:
tak tak .. já letitej benzín a manuál vyznavač jsem nyní vyznavač nafty ve spojení s automatem..
A tak ja zas automat nemusím, k dieselu sa príliš nehodí, radšej manuálny 6-kvalt
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 15:23, RE: diesel
anonym napisał:
Passat B7? To existuje? Aha, model z budoucnosti. Podle vyjádření oficiálního zastoupení VW současná vyráběná verse Passata je B6!
navim,třeba je to opravdu te verze B6, prostě nová verze s 2.0 TDi PD103kW, nic moc motor, zbytečnej turboefekt a docela řechtačka. Brácha má fungl novou Lagunu 2.0 DCI 16V, 150ks. ten motor má charakteristiku projevu jak benzin, plynulej zátaki do vysokých otáčeka neskutečně tichej......jo, holt nejlepši naftovej 4válec současnosti s nejvyššim výkonem, jen nevim z či je dílny,jestli Renaultu nebo Nissanu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 16:01, RE: Dízl je dízl
gld napisał:
A tak ja zas automat nemusím, k dieselu sa príliš nehodí, radšej manuálny 6-kvalt
Právě že extra hodí, líp než manuál. Třeba taková 320D s automatem je ideální kombinace. A 335D už v manuálu ani neexistuje.
A nebo třeba 2.0TDI s DSG je nádherné spojení. Kdo zní ví o čem je řeč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 16:23, RE: diesel
anonym napisał:
navim,třeba je to opravdu te verze B6, prostě nová verze s 2.0 TDi PD103kW, nic moc motor, zbytečnej turboefekt a docela řechtačka. Brácha má fungl novou Lagunu 2.0 DCI 16V, 150ks. ten motor má charakteristiku projevu jak benzin, plynulej zátaki do vysokých otáčeka neskutečně tichej......jo, holt nejlepši naftovej 4válec současnosti s nejvyššim výkonem, jen nevim z či je dílny,jestli Renaultu nebo Nissanu
Nejlepší naftový čtyřválec současnosti s nejvyšším výkonem?150 koní? Si zaspal dobu ne?? Bmw dělalo naftový čtyřválec se 150 konmi už před sedmi lety,dnes dělá témeř každý se 170 a někdo i s 185 konmi. A Bmw? - naftový dvoulitrový čtyřválec s více jak 200 konmi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 16:48, RE: diesel
anonym napisał:
Nejlepší naftový čtyřválec současnosti s nejvyšším výkonem?150 koní? Si zaspal dobu ne?? Bmw dělalo naftový čtyřválec se 150 konmi už před sedmi lety,dnes dělá témeř každý se 170 a někdo i s 185 konmi. A Bmw? - naftový dvoulitrový čtyřválec s více jak 200 konmi.
bracha ma slabši verzi 150ks, delaji i silnejsi kolem 175 ks, mas pravdu s tim BMW, maji taky 175 ks dvoulitr čtyřválec, tzn Renault i BMW maji nejsilnejsi dvoulitry na trhu........ ten 200ks od BMW ma napr 325D, ale to je šestihrnec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 18:34, RE: Jednoznačne odporúčam 1.9 TDI
anonym napisał:
Mám Ibizu 1.4 TDI 59kW. Výkon motora je dostatočný, priebeh krútiaceho momentu mizerný - použiteľný rozsah je 2000-3500 ot./min. Motor je veľmi hlučný, hlavne na diaľnici nad 120km/h. Po dvojhodinovej diaľničnej jazde ma bolí hlava.

SDI by som určite nebral, predbiehať tým kamión idúci 90km/h je už dosť riskantné.

1,9TDI je z týchto motorov jednoznačne najlepšia - ťahá od 1700ot./min., je menej hlučná ako 1,4 TDI a má dostatok výkonu.
Není sporu, že 1,9 TDI je nejlepší motorovou variantou. Měl jsem krátkou Fábii 1,9 SDI ... úžasné autíčko, motor si nechá všechno líbit, slušná spotřeba, podstatně horší akcelerace, ale když se rozjela na dálnici, tak jí žádný kopec nezastaví -). Maximálka 190,- km/hod. Víc už opravdu ne a traktorová sluchátka na uši.
Teď mám Fábii combi 1,4 TDI (51 kW). Vybíral jsem mezi variantou 51 kW a 59 kW a překvapivě to vyhrála ta slabší ... lepší zvuk a lepší průběh točivého momentu. Týdně najedu 1.000 km (cca 1/2 po dálnicích) a zatím jsem spokojený. Dlouhodobá spotřeba cca 4,8 litru. Nad 80 km/hod podle zvuku nepoznáte, že jedete s tříválcem. Přidávám do nafty VIF aditivum (mělo by mimo jiné navyšovat cetanové číslo nafty) ... motor ztichne a i subjektivně lépe jede.
Netvrdím, že nejsou lepší auta (třeba AUDI 4,2 TDI V8), ale já jsem spokojený.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:30, RE: diesel
anonym napisał:
bracha ma slabši verzi 150ks, delaji i silnejsi kolem 175 ks, mas pravdu s tim BMW, maji taky 175 ks dvoulitr čtyřválec, tzn Renault i BMW maji nejsilnejsi dvoulitry na trhu........ ten 200ks od BMW ma napr 325D, ale to je šestihrnec.
Jo, 325 d je šestihrnec,ale v těch je BMW ještě mnohem dál a tam už atakuje 300 koníků. - BMW 335 d - 210 kW (286 k) A ten suprový čtyřválec? To je 123 d - 2 litry obsah - 150 kW (204 k) - biturbo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:36, RE: diesel
anonym napisał:
bracha ma slabši verzi 150ks, delaji i silnejsi kolem 175 ks, mas pravdu s tim BMW, maji taky 175 ks dvoulitr čtyřválec, tzn Renault i BMW maji nejsilnejsi dvoulitry na trhu........ ten 200ks od BMW ma napr 325D, ale to je šestihrnec.
VW přece taky dělá naftový dvoulitr se 175 koni.PSA taky,ikdyž z obsahu 2,2,Toyota je ještě trochu výš....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 21:45, RE: diesel
anonym napisał:
Nejlepší naftový čtyřválec současnosti s nejvyšším výkonem?150 koní? Si zaspal dobu ne?? Bmw dělalo naftový čtyřválec se 150 konmi už před sedmi lety,dnes dělá témeř každý se 170 a někdo i s 185 konmi. A Bmw? - naftový dvoulitrový čtyřválec s více jak 200 konmi.
Najlepší neznamená automaticky najvýkonnejší, na to pozor hoši...ale inak súhlas BMW má dobré turbodiesle
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.