Kobyla napisał:
No tak půjdu s pravdou ven.To auto je a asi stále bude modla českých řidičů i když nechápu proč,O2.Podle mě je docela dobrá do rychlosti 140,pak se podle mě začínají projevovat její karosářské nectnosti při rychlejším manevrování.Kdybych měl Imprezu,tak bych se neudělal.Pojišťovák bez mrknutí oka vyplnil protokol o totálce.Rok starý vrak jsem speněžil a ten frajer z Prahy co so pro něj přijel,prohlási,že v Polsku za měsíc opět jezdí.Perlička na konec.Od magistrátu jsem dostal pokutu 3000,za to ž...
Myslím, že jste měl BIG štěstí ..
Ohledně Octavie jsem se již opakovaně vyjádřila. Není to od VW špatná myšlenka, špatný koncept. Vadí mi (jednoznačně) NADsazená cenová politika a ono (pro mne až NEpochopitelné) zbožňování, či spíše až "glorifikace". Z typického rodinného liftback/kombi dělat (málem) supersport, jak je (ZCELA) běžné - to mi logiku NEdává. Přitom ani motorová paleta není nijak výjimečná až mimořádná (některé motory snad až lehce zastaralé, nebo rozhodně NE NADprůměrné). Trochu (tragi)komické je, že ještě větším (přebytkem) sebevědomí bývají obdařeni majitelé Superb(ů) - jehož podvozek /a konstrukce vůbec) je snad ještě ZA octavií 2. generace (mluvím o tom prvním - ten současný je - myslím - již o.k.).
Impreza je "maličko" jinde (a nejen ona, i "obyč" Legacy se silnice drží a drží ..), a i když cenový rozdíl mezi ní a octavia není až takový, (naprostá, totální) většina si raději O2 koupí (k JEJICH škodě) - no zkušenosti jsou k NEzaplacení (a bohužel NEpřenosné..)
Ohledně "zmrtvýchvstalého" vraku - já "vím", to mi ale snad ani neříkejte..
PS: Ještě, že tam hajný Robátko nebyl - to jste měl štěstí (TO jsem "sečtělá", že? .-)