0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Scénic II - bezproblémový sluha pro každý den

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 02:46, Muroň vám to vysvětlí
Tomuhle (typu vozidel) já nerozumím, ale Rudlík Muroň se v Renaultech vyzná a tipla bych, že spolehlivost chválit nebude (v TÜV jsem si našla v jednotlivých letech "umístění" 90., 66., 55., 88., 90., - ze všech (106ti - 110ti hodnocených), takže .. no matematika mne nikdy nebrala, ale majitel má zatím spíše trošičku štěstí, řekla bych (a Rudlík - Muroň vám to vysvětlí..)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 06:19, RE: Muroň vám to vysvětlí
Kylie napisał:
Tomuhle (typu vozidel) já nerozumím, ale Rudlík Muroň se v Renaultech vyzná a tipla bych, že spolehlivost chválit nebude (v TÜV jsem si našla v jednotlivých letech "umístění" 90., 66., 55., 88., 90., - ze všech (106ti - 110ti hodnocených), takže .. no matematika mne nikdy nebrala, ale majitel má zatím spíše trošičku štěstí, řekla bych (a Rudlík - Muroň vám to vysvětlí..)
Moc díky za statistiky TÜV, ale viděl bych to jinak. Prostě je spokojen se svým autem a nějaké statistiky jsou mu ukradené. Taky zrovna nemáte auto z prvních míst. S tímto typem aut nemám nejmenší problém, jen bych možná volil Grand Scenic. Jinak fajn článek, dík.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 08:36, Auto po prvnim majiteli
Spise je jasny, ze kdyz je to auto po prvnim majiteli s protkazatelnym servisem, ze se to nesype byt je to frantik nebo drakula.
Pokud si poridite byt BMW ale po 6 majiteli (kdy bazar lakuje prvnim majitelem v CR), bez servisky nebo s podezrelou serviskou, tak se clovek nesmi divit, ze si domu dovezl kasicku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 09:57, Srovnání s prémiovými auty???
recenze velmi dobrá,opravdu objektivní,solidně popsané.
Ale srovnání s Audi A6,BMW 5 to mě nakoplo,abych se přihlásil.Když píšete výbava,jízda atd,nevím teď slovo od slova,že je to SKORO srovnatelné tak je to opravdu hodně nadhodnocené.
Nemyslím,že jízda by se dala byť jen přirovnat k těmto vozům (hluk od podvozku,motoru,projetí zatáček i přímá jízda,tlumení nerovností...) a podobná výbava?No nevim.
Přeju spokojenost s autem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 10:28, RE: Muroň vám to vysvětlí
Kylie napisał:
Tomuhle (typu vozidel) já nerozumím, ale Rudlík Muroň se v Renaultech vyzná a tipla bych, že spolehlivost chválit nebude (v TÜV jsem si našla v jednotlivých letech "umístění" 90., 66., 55., 88., 90., - ze všech (106ti - 110ti hodnocených), takže .. no matematika mne nikdy nebrala, ale majitel má zatím spíše trošičku štěstí, řekla bych (a Rudlík - Muroň vám to vysvětlí..)
Spolehlivost na Renaultech nechválím (problémové Laguny a Megany II. gen), ale pán zřejmě koupil dobrý kus a dobře mu slouží, navíc se k němu chová hezky. Po 100tkm může mít potíže se vstřikovači nebo turbem, ale taky nemusí a všem dětským nemocem se jeho Scénic vyhnul (nebo už je absolvoval u prvního majitele). Znám pána, který měl Scénic I. generace, byl s ním navýsost spokojen a vyměnil ho po třech letech za Scénic II. gen., se kterým se z třetiny cest vracel na odtahovce (pokud vůbec vyjel) a po roce se ho celý nešťastný zbavil. Můj strýc jezdí jen na Renaultech, občas s nima potíže má, ale nic zásadního a je se stájí spokojen. Nejraději měl Scénic RX, který mu ukradli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 10:50, solidni recenze
Dobre napsano, takhle by se mely recenze psat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 11:18, az na ten zaver
vcelku ctive napsane, jen ten zaver me zarazil. Srovnani s premiovou tridou bych se skutecne neodvazil, nejde totiz jen o prostor uvnitr, ale celkove vlastnosti. Nechce se mi prilis verit, ze by napr. pri vyssich rychlostech slo tyto vozy srovnavat z pohledu zehleni nerovnosti, hluku atd. Presto preju majiteli dalsi desetitisice bezproblemovych km. Az to bude mit 150 tis. tak by to chtelo dalsi dojmy :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 12:30, RE: Muroň vám to vysvětlí
Kylie napisał:
Tomuhle (typu vozidel) já nerozumím, ale Rudlík Muroň se v Renaultech vyzná a tipla bych, že spolehlivost chválit nebude (v TÜV jsem si našla v jednotlivých letech "umístění" 90., 66., 55., 88., 90., - ze všech (106ti - 110ti hodnocených), takže .. no matematika mne nikdy nebrala, ale majitel má zatím spíše trošičku štěstí, řekla bych (a Rudlík - Muroň vám to vysvětlí..)
Závěrečné porovnání s A8 a BMW 7 bylo trochu úsměvné, ale chápu, každý máme rád své auto, i kdyby bylo nevím jaké. Spolehlivost resp "spolehlivost" je spíš dána jasným původem. V tuzemsku jsou mnohdy prodávané vyložené vraždy a nur fur exporty ze kterých se dělají funglovky, pak je jasné že se to vysype tak i tak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 12:43, RE: Muroň vám to vysvětlí
Kylie napisał:
Tomuhle (typu vozidel) já nerozumím, ale Rudlík Muroň se v Renaultech vyzná a tipla bych, že spolehlivost chválit nebude (v TÜV jsem si našla v jednotlivých letech "umístění" 90., 66., 55., 88., 90., - ze všech (106ti - 110ti hodnocených), takže .. no matematika mne nikdy nebrala, ale majitel má zatím spíše trošičku štěstí, řekla bych (a Rudlík - Muroň vám to vysvětlí..)
TUV neberte lidi vubec vazne. V rodine Seat Toledo 1998, podle statistiky TUV je to auto na druhem miste od konce a presto za 4 roky provozu a 80 tis km zacalo ten jen zlobit neco na motoru (TDI 81kw) vaha to neni, ale auto najednou ztrati vykon a po nastartovani to opet funguje. Takze pujde do Diesel servisu, ale jinak na 80 tis km to byla jedina zavada. Jinak unavene zadni pruziny, nove brzdy, olej, rozvody, ale to nejsou zavady. Jo jeste jsem zapomel, prestala svitit pristrojovka, takze dalsi zavada :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 13:06, RE: Muroň vám to vysvětlí
mufik.martin napisał:
TUV neberte lidi vubec vazne. V rodine Seat Toledo 1998, podle statistiky TUV je to auto na druhem miste od konce a presto za 4 roky provozu a 80 tis km zacalo ten jen zlobit neco na motoru (TDI 81kw) vaha to neni, ale auto najednou ztrati vykon a po nastartovani to opet funguje. Takze pujde do Diesel servisu, ale jinak na 80 tis km to byla jedina zavada. Jinak unavene zadni pruziny, nove brzdy, olej, rozvody, ale to nejsou zavady. Jo jeste jsem zapomel, prestala svitit pristrojovka, takze dalsi zavada :)
Ajajaj - zřejmě zatuhlé naklápění lopatek turba (tohle je právě ten důvod, proč nedám dopustit na TDi 66 KW, ve kterém proměnou geometrii lopatek nemám) - zřejmě to bude jádro pudla, jestli Ti to padá do nouzáku (do ŘJ je detekováno překročení plnícího tlaku), který se po nastartování vynuluje. Bude třeba to minimálně repasovat. Nebo to může být vadný ventil N75, který omezuje plnící tlak vzduchu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 13:08, Rencek
Renaultům moc nefandím. Bohužel se ke mě dříve dostala ta pověst než to auto. U Oplea to bylo opačně )
Myslím, že má majitel štěstí, že se mu podařilo sehnat dobrý kus, i když na druhou stranu musím konstatovat, že já na své ojetině, která byla 8-mi letá v době koupě zaznamenal první vážnější závadu (usměrňovací diody) až po cca 40000 km. Do té doby snad nějaká žárovka. Chci tím říci, že po 25-tisících bez investic není ještě důvod k jásání.
Srovnání s prémiovkami mi přijde doslova nevhodné, zejména po motorové stránce je hodnocení naprosto zcestné. Pidi naftový 4-válec se nikdy nevyrovná jakémukoliv velkoobjemovému benzínovému 6+ válci. Co do výkonu, kultivovanosti, tichosti a poslechu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 13:26, Pochvala
Článeček je to opravdu velmi pečlivě napsaný, to je tedy fakt, to pochvalu zaslouží.
Srovnání s prémiovými vozy - proč ne, ale VELMi mne překvapilo bmw 7 V12 - těch je i v německu VELMI málo - i "velmi movití" zůstávají u osmiválců (v reálném provozu mezi nimi už není moc rozdíl a náklady jsou ... i pro ty movité!) - no možná mu "jen" závidím já totiž s bmw V12 ještě NEjela ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 13:52, RE: Auto po prvnim majiteli
Brachy napisał:
Spise je jasny, ze kdyz je to auto po prvnim majiteli s protkazatelnym servisem, ze se to nesype byt je to frantik nebo drakula.
Pokud si poridite byt BMW ale po 6 majiteli (kdy bazar lakuje prvnim majitelem v CR), bez servisky nebo s podezrelou serviskou, tak se clovek nesmi divit, ze si domu dovezl kasicku.
To jako se auto po 2.hém majiteli vyhazuje na šrot???Jestli si myslíte,že vůz po 41.majiteli z ČR je záruka úspěchu tak se opravdu pletete!!!Auto třeba z Prahy i po 1.majiteli je opravdu hrůza!!To radši z dovozu po 5.majitelých a bez servisní knížky než vyhopsané z Prahy!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 15:11, RE: Pochvala
Kylie napisał:
Článeček je to opravdu velmi pečlivě napsaný, to je tedy fakt, to pochvalu zaslouží.
Srovnání s prémiovými vozy - proč ne, ale VELMi mne překvapilo bmw 7 V12 - těch je i v německu VELMI málo - i "velmi movití" zůstávají u osmiválců (v reálném provozu mezi nimi už není moc rozdíl a náklady jsou ... i pro ty movité!) - no možná mu "jen" závidím já totiž s bmw V12 ještě NEjela ...
souhlas, hezká recenze, sám o Scénicu, ale spíš ve verzi Grand uvažuji jako nástupce svého Megana II Sedan.

TUV statistiky je potřeba brát s velkou rezervou. Podle nich bych měl být pořád v servisu, normální provoz bych nezažil jak je rok dlouhej a auto mělo být už dávno v šrotu. Jediná poruchu za cca 50 tis co jsem měl byla indukční cívka - hádejte co na ní bylo napsáno? Made in Germany....

V rodině máme s frantíky dobré skušenosti, hlavně s Citroeny (zdravím Kylie). Jasně, ne každému můžou vyhovovat z hlediska jízdních vlastností, přece jenom jsou zaměřené na pohodlí než na "sportovní jízdu v kolonách při rychlosti 60-70km". Interiér taky není tak konzervativní. Ale to že Franta v hospodě povídal že se serou a proto je lepší si připlatit 20% za germána, to je vysloveně k smíchu. Všechny automobilky šetří kde se dá, takže všechny auta se taky kazí. Ano, někdy člověk narazí na výjimečný kus a fakt leje jenom benzin a vodu do ostřekovačů, ale jinak je poruchovost myslím hodně podobná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 15:42, TUV a STK
Myslím si,že je trochu dost nefér,aby TUV a STK dělalo statistiky o spolehlivosti vozidel.Kontroluje jen jejich technický stav,ale neprovádí zaruční a ani pozáruční opravy,natož odtahavovou službu.O spolehlivosti vozidel by měli vést statistiku prodejci či servisy,nebo uživatelé.Každý rok,když mám číst hodnocení automobilů,tak vím jaký bude výsledek.Na 1.-3. místě jsou vždy automobilky ze SRN a asi vím proč.Stejně jako Automix velice kladně hodnotí VW či Svět motorů atd.Vystřídal jsem poměrně dost značek a záleží na štěstí při koupi,o péči (dodržovat výměny náplní a kvalitní palivo) a taky na servisu.To je můj poznatek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 15:52, rencka nikdy
Jako rencka nikdy nekupujte jako, je to smejd, ma neter mela megana a to byl jako sunt, furt to bylo v servisu ze jo, rencek je spatny auto jako vsichni francouzke vozi jako. Jo, nissan je taky dojebanej francouzama, jiz to neni dobra kara, krome GTR, ten vyrabi jenom japka nastesti. Poslednej dobrej frantik byl pezot 406, ten byl docela pohodovej. Ja se v tom vyznam, smarja co sem ja prodal aut, to byla fuska. Nastesti uz v tom nedelam.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 16:20, RE: TUV a STK
Kobyla napisał:
Myslím si,že je trochu dost nefér,aby TUV a STK dělalo statistiky o spolehlivosti vozidel.Kontroluje jen jejich technický stav,ale neprovádí zaruční a ani pozáruční opravy,natož odtahavovou službu.O spolehlivosti vozidel by měli vést statistiku prodejci či servisy,nebo uživatelé.Každý rok,když mám číst hodnocení automobilů,tak vím jaký bude výsledek.Na 1.-3. místě jsou vždy automobilky ze SRN a asi vím proč.Stejně jako Automix velice kladně hodnotí VW či Svět motorů atd.Vystřídal jsem poměrně do...
ADAC dělá statistiky na základě výjezdů k poruchám: http://m.ihned.cz/c4-10073040-28777370-700000_pdadetail-spolehlive-auto-sledujte-nejen-znacku-ale-i-rok-vyroby
http://www.adac.de/images/Pannenstatistik%202007_tcm8-214903.pdf
Nedá se tomu však věřit, protože tam nemají Citroen C5....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 17:01, RE: TUV a STK
Muroň napisał:
ADAC dělá statistiky na základě výjezdů k poruchám: http://m.ihned.cz/c4-10073040-28777370-700000_pdadetail-spolehlive-auto-sledujte-nejen-znacku-ale-i-rok-vyroby
http://www.adac.de/images/Pannenstatistik%202007_tcm8-214903.pdf
Nedá se tomu však věřit, protože tam nemají Citroen C5....
A trošku jsem si to projel do minulosti - letem světem: do roku 2004 ve svých třídách vládly Toyoty (Starlet, Corolla, Avensis/Carina), pak je vytlačily malé Audi a BMW, taky Mišubitsi a Mazdy, dříve také Nissan (jen Micra si vede dosud dobře). Občas se mezi ně protlačil VW (např. Polo v roce 1998), Suzuki (Baleno) či Fiesta. Ve vyšších třídách vítězí MB, BMW a Audi.
Mezi nejvíce poruchovými vozy drží prim Renaulty (Clia, Megany a hlavně Laguny), dříve věrně doprovázené Fiaty, občas Alfami. Svého času byla nejporuchovější ve své třídě Felicie, propadl tam i Getz. Mezi většími vozy se stabilně na chvostu umísťovala Omega, překvapivě tam dvakrát spadlo i Volvo řady 70. Citroeny padaly mezi nejporuchovější řadami AX a BX, naopak Xsara Pikaču se v roce 2005 umístila jako nejspolehlivější malé MPV.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 17:03, RE: TUV a STK
Muroň napisał:
ADAC dělá statistiky na základě výjezdů k poruchám: http://m.ihned.cz/c4-10073040-28777370-700000_pdadetail-spolehlive-auto-sledujte-nejen-znacku-ale-i-rok-vyroby
http://www.adac.de/images/Pannenstatistik%202007_tcm8-214903.pdf
Nedá se tomu však věřit, protože tam nemají Citroen C5....
Není divu, mne "porucha" potkala (shodou okolností) jednou v česku a jednou v rakousku - takže ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.10.2008 17:06, RE: TUV a STK
Muroň napisał:
A trošku jsem si to projel do minulosti - letem světem: do roku 2004 ve svých třídách vládly Toyoty (Starlet, Corolla, Avensis/Carina), pak je vytlačily malé Audi a BMW, taky Mišubitsi a Mazdy, dříve také Nissan (jen Micra si vede dosud dobře). Občas se mezi ně protlačil VW (např. Polo v roce 1998), Suzuki (Baleno) či Fiesta. Ve vyšších třídách vítězí MB, BMW a Audi.
Mezi nejvíce poruchovými vozy drží prim Renaulty (Clia, Megany a hlavně Laguny), dříve věrně doprovázené Fiaty, občas Alfami. Svéh...
Statistikám bych doporučila věřit, ale "s rozumem". I v případě totálně "průšvihového" modelu s poruchovostí 84% - zrovna vy můžete patřit mezi 16% "šťastných" - totální premiant všech statistik napříč státy - Toyota Prius - jistě občas někomu zazlobí.
Takže, všechny možné statistiky poruchovosti sehnat, protřebat - zamíchat - použít..
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.