Kylie napisał:
Článeček je to opravdu velmi pečlivě napsaný, to je tedy fakt, to pochvalu zaslouží.
Srovnání s prémiovými vozy - proč ne, ale VELMi mne překvapilo bmw 7 V12 - těch je i v německu VELMI málo - i "velmi movití" zůstávají u osmiválců (v reálném provozu mezi nimi už není moc rozdíl a náklady jsou ... i pro ty movité!) - no možná mu "jen" závidím já totiž s bmw V12 ještě NEjela ...
souhlas, hezká recenze, sám o Scénicu, ale spíš ve verzi Grand uvažuji jako nástupce svého Megana II Sedan.
TUV statistiky je potřeba brát s velkou rezervou. Podle nich bych měl být pořád v servisu, normální provoz bych nezažil jak je rok dlouhej a auto mělo být už dávno v šrotu. Jediná poruchu za cca 50 tis co jsem měl byla indukční cívka - hádejte co na ní bylo napsáno? Made in Germany....
V rodině máme s frantíky dobré skušenosti, hlavně s Citroeny (zdravím Kylie). Jasně, ne každému můžou vyhovovat z hlediska jízdních vlastností, přece jenom jsou zaměřené na pohodlí než na "sportovní jízdu v kolonách při rychlosti 60-70km". Interiér taky není tak konzervativní. Ale to že Franta v hospodě povídal že se serou a proto je lepší si připlatit 20% za germána, to je vysloveně k smíchu. Všechny automobilky šetří kde se dá, takže všechny auta se taky kazí. Ano, někdy člověk narazí na výjimečný kus a fakt leje jenom benzin a vodu do ostřekovačů, ale jinak je poruchovost myslím hodně podobná.