je to trochu jak říká Pavlik. Ta elektronika je a bude úplně ve všem a je potřeba to tak brát. Už to nejsou ty poctivý auta alá Gulwing nebo landcruiser
, ale prostě jen spotřební věc alá mobil. Akorát větší
. Vemte si takový parkovací asistent co se pomalu stěhuje do mainstreamu...spojení elektro-elektronicky-mechanicy-hydraulického serva, kompletního motormanagementu, elektro-elektronicko-mehanicky-hydraulických brzd, automatické převodovky...což je vesmír sám pro sebe
....cokoliv zahapruje, tak budete rádi, když se na nouzák doplazíte do servisu kde vyklepnete vejplatu jako varan vejce a budete rádi
. Mrtě jednotek, snímačů, serv, plastovejch dílečků titěrných jako tanga gogo tanečnice...jak to může dopadnout...? No ztěží tak, že si to celé po dvaceti letech těžkého provozu koupí puboš kterého živí maminka a spokojeně na to bude lovit buchty, jako to šlo dotěď...je to nezvratný přerod auta z plechu, gumy a skla co má duši na ...no větší mobil
. K těm renckům...co vím z vlastní zkušenosti nebo z doslechu od kolegů...první megany a laguny...praskající svody, vypečený zadní světla, vadný zapal. moduly, vysypaný katy, pohasínající palubky, praskající žárovky, vyžvejkaný táhla řazení, podtejkající brzd. válce. Druhá generace meganů a lagun...hlavně elektronika, vadný karty a jejich snímače, chyby který neexistujou, nutnost opakovaně strkat kartu, dostupný jen některý funkce, nelze startovat, zarezávající zadní třmeny, taky vysypaný katy, brzd. válce, serva, ložiska-náboje. Ale to maj i jiný značky...neumím už odlišit co je propaganda a co pravda
, ta antirenault nálada ve společnosti už je ale tak rozšířená, že ji těžko co zvrátí...obecně jsou podle mě nadprůměrně poruchový, ale že by byly neprovozovatelný...to zase ne. Mě se spíš hnusej designově. Ale komplet celá nabídka. Jediný co Renault přinesl zajímavého je Avantime. Skáčou od rohu do rohu, extrém střídá extrém, co nová řada to nový směr, žádná návaznost...teď do toho ten samsung...no pro mě mrtvá automobilka. Kdyby se nespojila s Nissanem, tak by snad už musela udělat bankrot. Myslím, že jí čím dál víc drží nad vodou projekty jako logan, atd. Dost jí klesají prodeje, ve světě ji skoro nikdo nezná. Winterkorn řekl, že jestli dnes chcete být úspěšní, tak je potřeba být doslova všude...podívejte na koncern...portfolio od Lupa po Veyron, prodej od mexica po čínu, kde prodávaj, tam skoro továrna, stavěj pořád další, jasný definování značek od superlůzy, přes mainstream přes manager class, přes luxus, po super luxus, supersport...to je ono. A co renault? Co říkáte...že koleos...jo táák běžný ničím nezajímavý stupidní suv který už dělá každej kdo má díru do řitě, víte co bude po meganu? Co je u ren. luxus? Má nějaký? Má laguna čtyřkolku? Je to vlastně ještě laguna? Co bude po cliu? Bude pokračovat Modus? Prostě divná automobilka beze směru. Jo vlastně...elektromobily...na tom to nepostavěj...je moc brzy... Subjektivní názor...prosím přes hlavu ne
, byl bych blbější než jsem a to už bych asi nedal