0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké ojeté kombi střední třídy?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 08:07, rada
Zdravím,jestli není až tak důležitá prostornost a objem kufru, volil bych BMW s dieslovým 2,0D.Výkon dostatečný, perfektní svezení.6 válec bych volil jen v případě absolutní převahy jízdy po dálnici. Možná bych ještě zvážil zařadit do výběru Mondeo 2,2tdci(perfektní podvozek, velký prostor ve všech směrech) a nějakého japonce(Mazda 6, Toyota Avensis).Hodně zdaru při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 09:19, rada
Nejlépe je se v každém projet a vyzkoušet o čem to je. Každý dává přednost něčemu jinému a u vybraných značek je veliký rozdíl ve svezení - podvozku,akceleraci, ovladatelnosti apd. Pokud vybíráte ojeté auto z hlediska úspory spotřeby, nákladů, asi byste nejmenoval víceobjemové motory.Ale každá ojetina dříve či později si vyžádá větší dodatečné investice.Jezdil jsem ve všech jmenovaných značkách. Můj subjektivní výběr z těchto značek by byl asi Peugeot.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 11:40, rada
Já osobně bych volil Audi Avant 2002 1.9 TDI,určitě potěší se svojí skromnou spotřebou a aerodinamikou co se týče servisu je dostupný a né tak drahý jak se říká třeba brz.destičky 1400,výměna oleje vás vyjde do 2000 kcjinak starty v zimě jsou bez problémů TDI měli starty vždy dobré.Co se týče Avantu 2.5 TDI tam už je to trochu náročnější, zde trpí turbo,odchází čerpadlo.Peugeot SW HDI je pěkné auto ale motoricky na tom dobře není ať už o zmýněné spotřebě a háklivému systému HDI který nesnáší nekvalitní naftu.BMW 330D a 320D to už je asi pro náruživější řidiče ale rozhodně tady dávám přednost před Peugeotem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 12:22, rada
To je celkem dost "různorodý" PŘEDvýběr, ale já bych volila bmw 330d AUTOMAT (záleží JAK jezdíte, ale VĚTŠINĚ řidičů BOHATĚ ... no i mně ,-) ... postačí VÝBORNÝ naftový dvoulitr)
PS: Pokud u vás "zvítězí" Audi A4, tak V6 2.5 TDi NEee! Zdůrazňuji v ŽÁDNÉM případě NE tento motor (skoro JAKÝKOLIV jiný - asi NEJ by byl benzínový 1.8 T co znáte i z Octavie)
PPS: Není v česku moc "in", ale jako bazarový "NEJlepší vůz střední třídy" Svět motorů označil Citroën C5. V reálu je lepší/spolehlivější/bezpečnější než "příbuzný" Peugeot 407, ale OBA jsou NEJlepší s MOTORizací 2.2 HDi (po faceliftu 2.2 HDi Biturbo).
Veselé Velikonoce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 15:47, rada
Doporučuji 407! Jde o technicky vyspělejší a novější vůz, bude mnohem snadnější narazit na velmi pěkný kousek se serviskou a reálnými km např. kolem 100tkm. A4 a BMW jsou sice pěkné a na svou dobu i nadčasové, ale za stejnou cenu budou o 2-3 roky starší a většinou dovoz z D s minimálně 250.000km! A4 s 2.5tdi není zrovna nejlepší motorizace, když už tak 1.9 96kw jede téměř podobně. Co se týče převodovky tak u koncernu z těchto let jedině manuál..automat je velmi pomalý. U Peugeotu bych automat klidně doporučil, neboť zde nelze řadit rychleji ani s manuálem. BMW všichni jen chválí, ale já osobně nemám zkušenost. Předpokládám, že chcete auto za cenu lehce přes 200.000kč a za těchto předpokladů jedině Peugeot!
to Kylie: Myslím, že tazatel chce prostorné a především pohledné auto a to druhé C5 rozhodně není. (dle mě spíš hnus, o který nikdo pohledem nezavadí..možná jen ženská, která vnímá pouze barvu)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 16:56, rada
Každopádně volit mezi Audi a BMW, já osobně doporučuji Audi, jelikož ji také vlastním, konkrétně 1.9 TDI (74kW), r. v. 2002 a jsem nadmíru spokojen. Výborné auto na spotřebu a nenáročné na servis, vozidlo vlastním necelý rok a za tu dobu jsem měnil pouze olej a brzdový spínač (otázka 250 Kč), jinak jen jezdím a to každý den (najeto cca 30 000 km). Vyvaroval bych se Peugeota 407, vůz je to sice hezký, ale dosti poruchový a později každopádně hůře prodejný. U Audi hlavně volit motor 1.9 TDI, ne 2.5 TDI a s manuální převodovkou. Když BMW, tak 320 nebo 330 D s manuálem, ale bývají také občas problémové. Můj názor je jednoznačně AUDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 18:32, rada
To Kylie,
mohla byste prosím přestat blabolit v CZ forech a raději začít otravovat v Německu nebo Rakousku. Z Čech zjevně nejste a vaše příspěvky se nedají číst. Všichni už pochopili, že C5 2.2 HDI BI/TWIN - TurBO je nejlepší auto. S automatem. Díky
Osobně bych se koukl po Mondeu 2.0 nebo 2.2 TDCi. Výborný podvozek, slušná spolehlivost i cena. Další dobrá volba je Avensis od Toyoty nebo Mazda 6. Někdo ale japonské vozy nemusí. Pokud jde o velikost, není špatný ani Opel Vectra. Moje srdcová záležitost je BMW 330xd. Toto si hodlám pořídit v nejbližší budoucnosti potom, co můj ford doslouží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 20:04, rada
Hlavně doporučuji NEbrat P407. Jedno z nejméně spolehlivých aut (dle TUV) - myslete si co chcete. Ale že je na spodních příčkách, je holý fakt. Opravdu raději zvolit C5. To ale platí obecně vždy - než P307 raději C4. Peugeot je prostě ten horší. Kdo raději koupí Škodu než VW? Asi nikdo. A kdo u nás raději koupí Peugeot než Citroen? Skoro každý... Prostě padlé na hlavu.
Já bych volil BMW 330D manuál. Ale Audi je také dobrá volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 20:41, rada
A4 bude předpokládám PD tak to nebrat, ukázka toho jak relativně solidní auto lze podělat motorem. BMW bude asi dobrá pokladnička. 407 SW 2.0 HDI má můj známý od novoty rok a tři čtvrtě najeto 100 tis. a neměl jedinný problém. Tak asi ty statistiky TUV buď lžou nebo nevím. Zápory jsou v málém zavazadlovém prostoru relativně, a na to jaký má auto rozvor tak je vzadu málo místa. Motor celkem v pohodě krom řazení to je hrozné už od novoty. Určitě půjde sehnat za dobrý peníz velmi dobře vybaven. Doporučoval bych podívat se v německu.
Stejně si ale myslím, že nějlepší je brumla Citron 2.2 HDI v biturbu bez křídla, na barvě nezáleží, pokud možno s Hydrou 3 plus.......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 20:49, rada
Řeším podobný problém, ledacos jsem přečet a ve všech zminovaných autech jsem se byl svést. Je to opravdu jen o tom co od auta očekáváte. Pokud jste labužník pak BMW řady 3. Hlavně s 3.0D manuál-super zážitek, ale velice málo místa a to jak pro cestující tak náklad. A4 1.9 TDI 98kW je na tom o poznání lépe, ale i když je tento motor usporný je hodně hlučný a způsobuje vybrace do pedálů i volantu, o řazení nemluvě (mám ho v Passatu) Pokud preferujete konfort a skvělé odhlučnění, pak je na místě francouz. Je prava, že bych se přiklonil raději k C5. Hydroaktiv ocelovou pružinou nenahradíš HDI je sice žravější ale oproti TDI výrazně tišší a kultivovanější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.04.2009 21:42, rada
Já bych zvolil určitě Audi...Mám A4 avant 1.8T quattro a nemám sní žadný problém, jinak z naftových motorů určitě 2.5TDi automat, když se o ně člověk stará tak jak má, slouží skvěle...Měl jsem ho v A6 a byl jsem s ním velice spokojen, vyměnil jsem ho za benzin jen z důvodu toho, že jsem chtěl "vyzkoušet zase něco jiného"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 07:46, rada
jednoznačně pokud oželíte malinko prostoru oproti třeba P407 atd bych volil 330dTA. Poskytne vám super jízdní vlastnosti super dynamiku atd. Jen ne tolik vnitřního prostoru jako třeba zmiňovaný Pegó. Spotřeba oproti 2,0d o litr vyšší ale vyplatí se.
Nedá mi ale nedoporučit podívat se spíš po benzínovém 6-ti válci. Není znám nájezd km který s autem plánujete ale v případě ojetiny jsou již rozdíly minimální, náklady na opravy však dosti vysoké.
Přeji šťastnou ruku při výběru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 09:57, rada
Upozorňujeme, že v rámci přehlednosti budou příspěvky mimo téma smazány...díky za pochopení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 11:17, rada
Ahoj, drive jsem si nedovedl predstavit koupit si jiny vuz, nez BMW..... pak jsem nejaky cas pracoval u BMW a kdyz jsem videl, jak nespolehliva je rada e90, tak jsem se techniku ptal, jak je na tom e46....ani jeden servisak nemel BMW....trpi hodne napravy, hodne zlobi elektronika a interier je hodne stisneny. design e46 i po faceliftu v 2002je na muj vkus dost zastaraly a nejlepsi jednozonova klima je proti audi a4 8e s 2zonovou klimou v zakladu trochu zklamani.....servis vam taky neudelaji jentak nekde a s vetsi zavadou vetsinou skoncite v autorizovanem servisu ...jen pro info za praci 2000kc/hod bez dph. Jizdni vlastnosti jsou urcite z vaseho vyberu u BMW nejlepsi......to je bez diskuze, jenze zadni nahon je dobry sluha, spatny pan....na suchu bomba......ale kdyz jsem jel na mokru po rovine s BMW 123D a padla oranzova, tak jsem jen pridal a protoze silnice byla mirne sklonena, tak z niceho nic mi zadek ujel, ja jel bokem a koukal jsem, jak se blizi svodidla.....dost prace s rizenim, nic se nestalo, jen mi pul hodiny busilo srdce.....proste na bezne jezdeni dost mrcha.
uz pracuji jinde a uz pres rok jezdim audi a4 avant 8e5 z roku 2003 s 1.9TDi 96kW a 6st.manualem......
za ten rok jsem najel 45 000km a nemenil bych.... nebojim se jet, ani kdyz je mokro, s BMW potrebuje hodne soustredeni na rizeni a pokud jezdite hodne po dalnici, tak ono treba kdyz vyjedete z prahy, tak u amsterdamu uz moc soustredeny nejste a pokud celou cestu prsi, tak s bmw opravdu nic moc...nedej boze, ze by napadl snih....to je dat to do garaze a na jare vyndat.....
audi je lepe zpracovana, rozhodne pri 130km/h je tizsi nez e46 320d se 110kw motorem....100kw urcite nebrat....je prostornejsi, za hodinu v autorizovanem servisu jen 750kc/h coz oproti 2000kc/hod u bmw je velky rozdil.... vetsina dilu je dobre sehnatelna ze superbu a je fakt levna....u BMW zapomente, ze je neco levnyho....naprava vyjde 2tolik, co u audi a nepocitam praci.....atd..... design urcite lepe hodnotim u audi......hlavne e46 se vyrabi od 98 a audi 8e od 2002, takze bmw je konstrukcne 11let stare auto!!!!!!!!!!!!!!!!
pokud hodne jezdite, kupte si audi, pokud najedete 10tis po okreskach a nepotrebujete auto v zime, na mokru nebo jste vyborny ridic a mate energie na soustredenost na rozdavani a velkou penezenku, kupte BMW....ridicsky lepsi auto neni.
na peugeot 407 bych byt vama uplne zapomnel... najel jsem s tim sice jen 1000km, ale jedine, co hodnotim kladne je, ze na volnobeh je diesel zvenku vyrazne tizsi, nez audi, ale to je vsechno....oproti audi zevnitr vypada lacine, rizeni je divne, razeni je hrozne a mate pocit, ze to tak trochu plave, asi diky maxi previsum....hlucnosti ve 130km/h se neda srovnavat ani s audi, ani s BMW......mozna s octavii natoz ve 180km/h...to je vzit si s sebou sluchatka,...spis hluchatka.......
pokud jezdite hodne po nemeckych dalnicich, vubec peugeot nebrat, protoze udrzet 407 ve 190km/h v mirne zatacce mezi carami je velka prace.....
ja doporucuji AUDI A4....super spolehlivy tichy spolecnik na dalnice..... a motor doporucuji 1.9TDi -96kw s 6st.manualem....310Nm kroutak.... ta 2.5Tdi neni o tolik silnejsi a servis je vyrazne drazsi a podle recenzi, co jsem cetl je i mnohem mene spolehlivy...... jo a to ze nekdo v diskuzi psal, ze mu 1.9TDi v passatu huci, tak vubec nebrat v potaz....passat je proti a4 spatne odhlucnena konzerva s vlecnyma ramenama, ktera snad vw pouziva jeste z golfa 2generace!!!!
co se tyce zustatkove ceny....pokud si srovnam, kolik pred rokem stala ma a4 a kolik v te dobe stala 407 a srovnam to ted....tak haha....audi si proste drzi ceny, zatimco peugeot spadl o hroznou sumu dolu....takze pokud koupite ted a4 i 407 napr za 350tis, za dva roky dostanete v bazaru za 407 tak o 100min, nez za audi.... a myslim, ze audi diky sve spolehlivosti za ty 2roky provozu bude stat mnohem min nez stale porouchany peugeot....
dalsi otazka je, ze si musite vybrat za stejny penize bud starsi audi nebo mladsi peugeot.... a ze prumerny majitel audi najede 40 000km/rok, zatimco prumerny majitel peugeotu naskrace 15 000km/rok......takze audi zabere vic casu pri objizdeni bazaru, nez narazite na malo jety kus a bacha na tachometr.....audiny hodne staci.....dovolim si tvrdit, ze audi diky lepsimu zpracovani se 200 000km na tachometru bude vypadat zachovaleji, nez peugeot se 100 000km a na tom je zalozeno staceni tachometru..... pokud pujdete po audi, divejte se po ovladaci svetel...po 150 tis km zacina byt osoupana cerna barva a prosvita bily plast, kouknete se, jak je osahany volant a to je asi vsechno....sedacky maji super tvar bez znamek opotrebeni i po 400 tisicich km....bratr ma 307 a ma nejeto 150 tis a sedacky jsou temer na vymenu....hnus!!!!!
HODNE STESTI pri vyberu..... S pozdravem Jirka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 16:16, rada
Kupte si Ford Mondeo 2.0 TDCI - získáte v mnoha ohledech kompromis mezi Vámi uvedenými vozy a jako bomus navíc podstatně větší vnitřní prostor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 16:32, rada
Také řeším podobnou otázku: slušně ojeté auto střední třídy. Mám, co se týká spolehlivosti, výborné zkušenosti s VW regal, také mám léty prověřeného mechanika opravujícího za slušný peníz nejvíc právě tuto značku. Zároveň mě ale trápí zájem zlodějů a tyto vozy (známému nedávno ukradli právě Audinu). To se týká i BMW, které by mě zaujalo určitě lepšími jízdními vlastnostmi, i když se nechystám nějak extrémně někde závodit, driftovat apod. Navíc, nejvíc toho najezdím po dálnici, takže tam mi Audi svými jízdními vlastnostmi rozhodně postačí.
Takže si asi nejdřív ujasni, kde budeš parkovat, kam to budeš vozit spravovat a kde budeš jezdit. U A4 postačí motor 1.9Tdi, stejně jako u BMW 320d dvoulitr. Pokud by´s chtěl opravdu nějaké excelentní výkony, ber tu A4 2,5TDi jako čtyřkolku a u BMW si kup třílitrový benzin.
Hlavní přednost Peugeotu nebo Citroenu vidím v možnosti bezstarostného parkování na nehlídaných místech, což ale u nás zase bohužel není tak málo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 17:19, rada
Nenechte si radit od lidí co Peugeota 407 2.0HDI 16V nemají. Já ji vlastním , mám najeto od nového vozu 183.000km.S vozem jsem maximálně spokojen.Koupeno v ČR jako nové.Pravidelný servis jen Peugeot.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 18:33, rada
Pohodlný vůz - Peugeot 407 SW
Divoký vůz - BMW E46
Poslušný vůz - Audi A4
Bral bych Audi avant, ale pouze 1.9TDI nebo 1.8T....a určitě manuál!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 20:01, rada
Ak nemáš garáž a parkuješ vonku tak audi nekupuj , je tam velké riziko krádeže. Kolega prišiel o 2 autá v priebehu 4 rokov a hádaj aké? V poslednej dobe idú na dračku aj autá značky BMW . S Peugeotom skúsenost nemám ale vyzerá dobre . Možno by som ešte išiel aj do Mondea
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.04.2009 20:50, rada
Kylie:
vážená dámo (nevím, zdalůi slečna, či vdaná paní). Napřed zodpovím Vaši otázku na téma vinylů: pokud jste alespoň trošičku malinko v obraze ve světě high-endu, tak byste mohla vědět, že ńejvětší hudební fajnšmekří poslouchají téměř bez výjimky ptávě vynily pro jejeich zatím nepřekonanou zvukovou kvalitu. Pokud to chcete objasnit, mailem rád zodpovím, ať tu neodbíháme do diskuze.
Jinak ad auta: sám mohu porovnat a ohodnotit to, co jsem měl:
Octavia 1,9 TDI 81kW(čip 96 od Cimbu), Superb 2,5 V6 120kW tiptronioc, P406, P807 a nyní bohužel P407SW1,6HDi.
Obecně: kdo nemá potíže se zády a páteří, nechť klidně volí koncerny typu Š,VW, A,S.
Kdo che požitek a pohodlí, klidně výjimku z koncernů - výše zmíněný Superb. Mám najeto 140tkm - bez poruchy, pokud nepočítám výměnu nějakého čidla teploty. Spotřeba 7,1/100 a o komfortu si může nechat zdát jak Peugeot, všechny Octavie a A4. O něco líp je na tom A6 ale klidu a pohodlí za jízdy v SUperbu bohužel a ji ta nedosahuje. Mluvím o Superbu r.v. 2004 a tzv. kulaté A6, ne té dnešní.
Peugeoty: jednoznačně nej byla P406 - pohodlí, spotřeba, láce, prostor. 807 nepočítám, to bylo určením jinde. P407SW - mám ho 14 dní - zatím jsem s ním najel asi 500km a mohu prohlásit, že už asi nee. Nyní stojí již 4. den v servisu a nejde nestartovat (startér je v pořádku a po otočení klíčem se ani nehne, závady načtení žádné, lámou si hlavy a nevědí, s tímhle se prý nesetkali. Jinak servis je docelá pálka, FAP je problém, zpracování proti Š a VW (A) je horší. Abych jen nehanil- lepší komfort jízdy (klid, pohodlí, spotřeba a 80kW stačí, pokud nechci trhat asfalt). Jen ty poruchy...
A6 má můj dvorní mechanik kam jezdím se oběma koncerny co mám (O + Superba) a není to tak horké, jak se o tom vykládá: je to jen ten samý chrochták jako je právě ta O nebo SUperb, zastarlé motory s předkomůrkovým vstřikem).
Mondeo: říká se, nekupuj auta, co začínají na F: Fiaty, Fordy, Francouze. O Mondeu to platí částečně taky, ale auto vyniká prosotormew a phodlím a 2,2TDCI mě doslova učarovala, ale vadí mi poněkud náchylnost na korozi u vozů 5-6 let a tuctový vzhled. Jinak ten motor a podvozel je výtečný, kufr to samé. Kdyby byla bývala dobrá nabídka na Mondeo v kombi a nenaskytnul se mi ten levný P407SW, šel bych právě do Mondea 2,2TDCi.
C5 - lákavá volba, ale nemastný neslaný vzhled, je to Francouzˇ(= to samé jako Fiat, Ford, a jiné značky ze stejné kvalitativní katefgorie).
Řeknu to tak: tazatel ať si vše v klidu projede a pročte a rozhodne se sám. Jsou to de facto jeho peníze, ne?
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.