0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 07:44,
Mám to samý autí rok najel jsem zatím cca 50 tkm naprosto bez problémů, ještě jsem nic neměnil, jenom olej. Jinak vše souhlasí, ale já osobně jezdím se spotřebou 7,5 l, ale je to hlavně o naložení 1,6 s prázdným autem jede slušně ale naložený už je to horší, doporučuju pokud budete jezdit často s plně naloženým vozem volit raději motor 2,0 l i když já tahám i dost těžký vleky cca 800 - 900 kg a i s tím se dá rozumně jezdit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 08:15, kik
Mam Primeru P11 z roku 96 druhym rokem, kupoval jsem ji s cca 117 tkm, ted ma asi o 40 tkm vice. Je to 2.0 s prumernou spotrebou okolo 7.5 - 8litru. Dost zalezi na tom, kde a jak clovek jezdi. Ve meste je to klidne za 10 l, pokud ale jezdim delsi trasy rychlosti 90-100 km/hod, pak mi spotreba klesa tak na 6.5 l. Zatim jsem menil jenom olej, ted me cekaji zadni brzdove kotouce a cidlo ABS. Nove stoji cca 4500 - 5000 bez DPH, na vrakovisti se da sehnat za cca tretinovou cenu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 08:52, spolehlivost neni vsechno
Auto neni spatny. Bohuzel nic nevyjadruje, je chladny, prumerny. Jinak recenze dobra, zadny prechvalovani, vypada to, ze je napsana podle pravdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 10:23, nenápadné ale skvělé auto
David napisał:
Auto neni spatny. Bohuzel nic nevyjadruje, je chladny, prumerny. Jinak recenze dobra, zadny prechvalovani, vypada to, ze je napsana podle pravdy.
Jak to tak vypadá budu muset napsat recenzi na primeru podle svých představ.Je jasné že se motor 1.6 do kombi vůbec nehodí protože je prostě slabý.Mám 2.0 a to je skok velký podle toho co jsem měl možnost se v tom projet(73vs.96-110Kw-bohužel kombi pouze 96).Jinak auto pod konzervativním vzhledem skrývá určitě to lepší i z dnešního pohledu a jízní vlastnosti kombi zatím k nejlepšímu z kombi aut.Jednoduše na kvalitních pneu sedí jako přibitá,přesné řízení,motor je špička mezi dvoulitry svým zátahem odspodu a výkonem nad 4000 tis.Ot/min(trojka se dá rozjet až na 160kmh) a jiné...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 10:32, Primera P11
Mám P11 SE 96 kW už čtyři roky. Se závěry autora lze souhlasit s drobnými odchylkami. Dvoulitrový motor má větší potenciál a tak problémy s výkonem nemám žádné. Verze SE má také lepší kvalitu plastů v interiéru. A ke spotřebě. Mohu soudit jen podle palubního počítače, proto bych za výsledky ruku do ohně nedal. Takže dlouhá trasa běžnou rychlostí tak 6 až 6,5. Pokud si dám záležet a jedu "eko" což neznamená, že jsem brzdou provozu, ale zábava to není žádná, tak i 5,7. Na druhé straně můj kluk jel Červenohorské sedlo 16 - 18 litrů.
(Byl jsem rád, že jsem u toho nebyl )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 10:49, Dily
Me by zajimalo prosim, ty ceny dilu, za jakeho obchodu? Auto kelly? Dekuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 10:54, LPG
K tomu lpg me jeste napadalo, mate monovstrik LPG nebo primovstrik? kolik vas stala prestavba a dke jste ji nechaval delat? Pri monovstriku, ktery je levnejsi je normlani, ze spotreba vzroste a vykon klesne, ale u primovstriku, ktery je dost drahy, by jste nemel pocittit temer zadny rozdil ani ve spotrebe ani ve vykonu, jen opravdu minimalni rozdil. Kdyz jsem premyslel prestavbe Punta na lpg, tak primovstrik na nej by vysel na 35 tis, tak jsem si to hodne rychle rozmyslel. Tehdy jsem mel najezd okolo 3O tis km rocne, ted uz by se me to ani nevyplatitlo, ale dnes se vyplati koupit jedine auto uz prestavene, nebo necaht prestavet formana, ktery vyjde na 10 tis
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 11:09, RE: kik
anonym napisał:
Mam Primeru P11 z roku 96 druhym rokem, kupoval jsem ji s cca 117 tkm, ted ma asi o 40 tkm vice. Je to 2.0 s prumernou spotrebou okolo 7.5 - 8litru. Dost zalezi na tom, kde a jak clovek jezdi. Ve meste je to klidne za 10 l, pokud ale jezdim delsi trasy rychlosti 90-100 km/hod, pak mi spotreba klesa tak na 6.5 l. Zatim jsem menil jenom olej, ted me cekaji zadni brzdove kotouce a cidlo ABS. Nove stoji cca 4500 - 5000 bez DPH, na vrakovisti se da sehnat za cca tretinovou cenu.
Primera není špatný auto, 2.0 je ideální volba, hezký svezení, supr podvozek pro závodníky (i když ten při normálním ježdění na 99% nevyužiješ, naopak ve městě je to až moc tvrdý kostitřas - vlastní zkušenost). Sám jsem o P11 uvažoval, ale za rozumný peníz byly jen sedany (nic neuvezeš) bez klimy (nechápu, že do téhle třídy nedávali klimu, i když u aut pro CZ trh nic nenormálního..). Hatchbeky nebo kombiky s klimou měly zase moc najeto.. Protože nejsem masochista abych se koupal ve vlastním potu a protože potřebuju praktické auto s přístupným kufrem (nic-moc dizajn P11 mi nevadí), šel jsem jinam.. Min spotřebě 6,5 u dvoulitru a takhle těžkého auta sám neveříš.. 7,5 by se dalo zkousnout, ale tohle je blbost.. Ty opravy jsou obecně u japončíků problém (drahy servis a nd), zčásti se to na druhou stranu dá zmírnit druhovýrobou nebo vrakáčem..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 12:11, RE: spolehlivost neni vsechno
David napisał:
Auto neni spatny. Bohuzel nic nevyjadruje, je chladny, prumerny. Jinak recenze dobra, zadny prechvalovani, vypada to, ze je napsana podle pravdy.
V tomto případě jsi vedle jak ta jedle. Auto je opravdu nenápadný a ve spojení s 1,6 bude i trochu nudný, ale to hlavní v čem Primera vyniká je její podvozek na který má jenom málo i dnešních aut. Kdo s tim kdy jel, tak ví o čem mluvim, bohužel je to vykoupený menším pohodlím což může být při našem stavu silnic docela nepříjemný, ale jakmile jí vemete do zatáček, tak na to okamžitě zapomenete. Ve spojení s tlumiči Cayaba (který se snad dávaly jako prvovýrobní) auto sedí jak přibitý, nenakloní se ani o chlup a neustřelí a když už ustřelí, tak jste v tom až po uši, ale to už fakt musí bejt divočina, v podstatě jste limitovaný jen kvalitou obutí a svým pudem sebezáchovy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 12:16, RE: Primera P11
Loris napisał:
Mám P11 SE 96 kW už čtyři roky. Se závěry autora lze souhlasit s drobnými odchylkami. Dvoulitrový motor má větší potenciál a tak problémy s výkonem nemám žádné. Verze SE má také lepší kvalitu plastů v interiéru. A ke spotřebě. Mohu soudit jen podle palubního počítače, proto bych za výsledky ruku do ohně nedal. Takže dlouhá trasa běžnou rychlostí tak 6 až 6,5. Pokud si dám záležet a jedu "eko" což neznamená, že jsem brzdou provozu, ale zábava to není žádná, tak i 5,7. Na druhé straně můj kluk je...
No nejsem si úplně jistý tvým údajem, ale můžu potvrdit, že ten dvoulitr má určitě menší spotřebu než 1,6. Já mam úplně to samý co ty (P11, 2,0i, 96kw, výbava SE) na PC nespoléhám a tak si vedu "deníček" kam píšu najetý km a natankovaný litry, jednou za měsíc dotankuju, sečtu km a vydělim, tak dostaneš ten nejpřesnější možný údaj o spotřebě. Jezdim město/mimo tak půl na půl a spotřeba se pohybuje minimálně mezi 7,5 - 7,8.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 12:21, RE: kik
kiks napisał:
Primera není špatný auto, 2.0 je ideální volba, hezký svezení, supr podvozek pro závodníky (i když ten při normálním ježdění na 99% nevyužiješ, naopak ve městě je to až moc tvrdý kostitřas - vlastní zkušenost). Sám jsem o P11 uvažoval, ale za rozumný peníz byly jen sedany (nic neuvezeš) bez klimy (nechápu, že do téhle třídy nedávali klimu, i když u aut pro CZ trh nic nenormálního..). Hatchbeky nebo kombiky s klimou měly zase moc najeto.. Protože nejsem masochista abych se koupal ve vlastním potu...
Já ten dvoulitr mam a pod 7 litrů jsem se ještě nedostal, ale ani ne přes 8, což na 2,0i motor a mou svižnou jízdu je super hodnota. Podvozek je fakt dost tuhej a občas mam pocit, že to ze mě vytřese duši, ale ty jízdy v zatáčkách... Co se týče těch ND, tak ty ceny jsou fakt pekelný, ostatně jako jakýkoliv jiný orig. ND, u Japonce máš ale jistotu, že ty díly tak často potřebovat nebudeš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 12:26, RE: LPG
mufik.martin napisał:
K tomu lpg me jeste napadalo, mate monovstrik LPG nebo primovstrik? kolik vas stala prestavba a dke jste ji nechaval delat? Pri monovstriku, ktery je levnejsi je normlani, ze spotreba vzroste a vykon klesne, ale u primovstriku, ktery je dost drahy, by jste nemel pocittit temer zadny rozdil ani ve spotrebe ani ve vykonu, jen opravdu minimalni rozdil. Kdyz jsem premyslel prestavbe Punta na lpg, tak primovstrik na nej by vysel na 35 tis, tak jsem si to hodne rychle rozmyslel. Tehdy jsem mel najezd ...
Mam monovstrik, nechaval jsem to delat v AutoGas Kansky v Hradci Kralove. Vami popsane vlastnosti jsem u primovstriku vedel take, ale ze stejnych duvodu jsem si to rozmyslel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 12:28, RE: spolehlivost neni vsechno
David napisał:
Auto neni spatny. Bohuzel nic nevyjadruje, je chladny, prumerny. Jinak recenze dobra, zadny prechvalovani, vypada to, ze je napsana podle pravdy.
Bodejt, ja taky nerikal, ze je to nejaka perla silnic. Proste je to pro toho kdo ceka od auta sluzbu. Uzil jsem si to minule auto -Renault Clio Williams :). Az na ty opravy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 13:02, RE: Primera P11
bestdrifter napisał:
No nejsem si úplně jistý tvým údajem, ale můžu potvrdit, že ten dvoulitr má určitě menší spotřebu než 1,6. Já mam úplně to samý co ty (P11, 2,0i, 96kw, výbava SE) na PC nespoléhám a tak si vedu "deníček" kam píšu najetý km a natankovaný litry, jednou za měsíc dotankuju, sečtu km a vydělim, tak dostaneš ten nejpřesnější možný údaj o spotřebě. Jezdim město/mimo tak půl na půl a spotřeba se pohybuje minimálně mezi 7,5 - 7,8.
Je mi jasné, že hodnotit spotřebu podle palubního PC není vůbec přesné, ale na druhé straně kdybych jezdil jako ty město, mimo město, půl na půl tak se i podle PC dostanu na stejná čísla co uvádíš ty. T.j cirka 7,5 až 8 litrů.
Deníček jsem si naposledy vedl před dvaceti lety u Škody 120L a měl jsem roční průměr tak kolem 7,2 litrů. A to jsem autem do města ani nepáchl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 13:26, RE: LPG
autor napisał:
Mam monovstrik, nechaval jsem to delat v AutoGas Kansky v Hradci Kralove. Vami popsane vlastnosti jsem u primovstriku vedel take, ale ze stejnych duvodu jsem si to rozmyslel.
A kolik stala ta prestavba jesti to muzu vedet? protoze LPG je sice levny, ale pri spotrebe 10 - 12 litru to bude trvat dlouho nez se investice vrati, zalezi kolik najezdite. Kdyz lpg tak dneska si jedine uz hotovy, protoze jinak je to pekelna cena a navratnsot v nedohlednu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 13:40,
Děkuji autorovi za objektivní hodnocení jeho auta, člověk se aspoň něco podstatného dozví kromě toho,že to má multilink a nejmenší spotřebu na světě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 13:48, RE: LPG
mufik.martin napisał:
A kolik stala ta prestavba jesti to muzu vedet? protoze LPG je sice levny, ale pri spotrebe 10 - 12 litru to bude trvat dlouho nez se investice vrati, zalezi kolik najezdite. Kdyz lpg tak dneska si jedine uz hotovy, protoze jinak je to pekelna cena a navratnsot v nedohlednu.
Blbost, návratnost Lpg je v dohledu. Známá nechala před týdnem předělat Renaulta Lagunu kombi, 2.0, nalítáno něco přes 100 000 km na Lpg, cena 32 000 Kč, výkonově nepoznáš a spotřeba +- deci rozdíl. Spokojenost. Prostě i v montování Lpg jsou pokroky. Sám Mám Astru, kombi, na LPG jezdím 3 rokem, auto je z 95 roku, 50 000 km nalítáno na Lpg (celkově 231 000km) cena montáže před třemi lety 18 000Kč, spokojenost, žádný problém a jezdím dlouhodobě za levno (1 nádrž mě stojí 550 Kč na Shellce). Chce se to jen informovat a ujasnit si priority.
Lpg doporučuji těm, co najezdí hodně km a nasírá je vysoká cena benzínu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 14:10, RE: spolehlivost neni vsechno
bestdrifter napisał:
V tomto případě jsi vedle jak ta jedle. Auto je opravdu nenápadný a ve spojení s 1,6 bude i trochu nudný, ale to hlavní v čem Primera vyniká je její podvozek na který má jenom málo i dnešních aut. Kdo s tim kdy jel, tak ví o čem mluvim, bohužel je to vykoupený menším pohodlím což může být při našem stavu silnic docela nepříjemný, ale jakmile jí vemete do zatáček, tak na to okamžitě zapomenete. Ve spojení s tlumiči Cayaba (který se snad dávaly jako prvovýrobní) auto sedí jak přibitý, nenakloní se...
Podvozek byl vybornej, dneska ho prekona rada aut jako Focus 2, Mondeo, Mazda6, Vectra GTS, ma k nemu blizko i koncernovej podvozek z golfa 5. Jako olitana stara sunka za 100.000.- je to auto dobry, jak tu nekdo psal i pro zavadniky:) mel jsem tu cest v 2.0 jeste nejaky pribrouseny verzy. Mezi klady asi motor 2.0, podvozek pro ostrou jizdu. Kdyz nekdo jezdi normalne, neni to dobre. Podvozek je velmi spatne odhlucnen, a dost mlati - nerovnosti atd....strasne tvrdy. Co se odhlucneni motoru tyce, oaza ticha to zrovna nebyla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 14:23, Primera
Konecne triezva recenzia ziadne zrovnavanie s Octaviou atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.03.2007 14:52, RE: Primera
Paolo napisał:
Konecne triezva recenzia ziadne zrovnavanie s Octaviou atd.
Tu sem taháš ty,blbečku...
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.