0
powrót
 

diskuze k tématu: KUPUJEME AUTO: Benzín, nebo nafta?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.06.2006 20:41, RE: článek
marek napisał:
toje zajimave ze letosni zimu tolik naftaku zamrzlo i kdyz jsou tak dobre prisady! ha nech se vysmat.
ja netvrdim ze zato muze motor,to je jasny ze zmrzne nafta, a muzes tankovat kde chces. a odkdy benzin zamrza?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 04.06.2006 20:56,
Nafta patří do kamen ! ! !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 04.06.2006 21:13, benzín je budoucnost
Podívejte se například na recenzi Hondy Civic. Až Vám ti Vaší vyklepaní diesely udělají takové hodnoty, v takovém obsahu, bez turba a s takovou spotřebou tak se můžete ozvat. tel. 728022663 A abych se toho dožil !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 04.06.2006 21:37, RE: benzín je budoucnost
rumis napisał:
Podívejte se například na recenzi Hondy Civic. Až Vám ti Vaší vyklepaní diesely udělají takové hodnoty, v takovém obsahu, bez turba a s takovou spotřebou tak se můžete ozvat. tel. 728022663 A abych se toho dožil !!!
Zdravím všechny benziňáky, hlavně však ty 100octaňáky!! Musím se opět shodnout s kolegou rumise, který ví o čem mluví. V dřívější době sem také vlastnil vůz s agregátem TD a s velkou radostí sem ho předal svemu otci. Bylo to to nejhorší co sem kdy měl. Vykašlal sem se na všechny ty TDI, HDI,JTD,.... Není nad krasu a ticho čistého a dokonale fungujícího japonského benzínového motoru. Je sice pravda, že Japonci začali dělat dieselové agregáty, ale to jen z nutnosti trhu. Musím ještě dodat, že sem jel ve velké množství vozů, ale vždy když sem měl řídit diesel, tak mi vstávaly vlasy na hlavě(a že jich nemám málo)!!!Proto všem radím:"NAFTA PATŘÍ DO KAME" ,vykašlete se na ty uchrochtané, vyklepané, zadýmené zmetky, co pracujou beztak na pryncipu náhodných výbuchů!!!! Prej chip tuning, se ani nedivím, že ty plečky co lítají na to černé svinstvo, které akorát ničí životní prostředí, musí chipovat bo z 2l zdv. objemu vytahnou tak 96kW vykonu a už je to nahranici totaální destrukce!!!! Tak čááááu a benzin-wikonu ČEST!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.06.2006 20:21, RE: benzín je budoucnost
eTeflon napisał:
Zdravím všechny benziňáky, hlavně však ty 100octaňáky!! Musím se opět shodnout s kolegou rumise, který ví o čem mluví. V dřívější době sem také vlastnil vůz s agregátem TD a s velkou radostí sem ho předal svemu otci. Bylo to to nejhorší co sem kdy měl. Vykašlal sem se na všechny ty TDI, HDI,JTD,.... Není nad krasu a ticho čistého a dokonale fungujícího japonského benzínového motoru. Je sice pravda, že Japonci začali dělat dieselové agregáty, ale to jen z nutnosti trhu. Musím ještě dodat, že sem ...
a vis ze jeden z prvnich diesel motoru z primym vstrikem udelalo Isuzu a to je myslim japonec NE.Jo a s tim zivotnim prostredim to si delas srandu,a chip tuning potrebuji akorat benzinaky aby mnely aspon nejaky kroutak a nemusely se furt vytacet kdo v tom kravalu ma pak vydrzet
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.06.2006 11:05, RE: benzín je budoucnost
golf tdi napisał:
a vis ze jeden z prvnich diesel motoru z primym vstrikem udelalo Isuzu a to je myslim japonec NE.Jo a s tim zivotnim prostredim to si delas srandu,a chip tuning potrebuji akorat benzinaky aby mnely aspon nejaky kroutak a nemusely se furt vytacet kdo v tom kravalu ma pak vydrzet
nechci se hadat ale mam za to ze isuzu je korejec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.06.2006 11:26, RE: benzín je budoucnost
golf tdi napisał:
a vis ze jeden z prvnich diesel motoru z primym vstrikem udelalo Isuzu a to je myslim japonec NE.Jo a s tim zivotnim prostredim to si delas srandu,a chip tuning potrebuji akorat benzinaky aby mnely aspon nejaky kroutak a nemusely se furt vytacet kdo v tom kravalu ma pak vydrzet
šéfe kdyby měli naftové auta tak přísné emisní hodnoty jako benzínové tak by mi na tomhle světě bylo strašně krásně. A s tím kraválem bych se radši vůbec nezmiňoval.
Jenom pro Vaši informaci - VW golf r. v. 96 1.9 Tdi 66kw
Nissan 200SX r. v. 91 1.8T 124kw

Že by 5 let, menší obsah a 80 koní rozdíl ????? Neuvěřitelné !!!!!
Kroutící moment je důležitá věc ale k čemu Vám je když si Vás nějaké malé, lehké BENZÍNOVÉ auto dá k snídani kdy bude chtít ?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.06.2006 12:07, RE: benzín je budoucnost
golf tdi napisał:
a vis ze jeden z prvnich diesel motoru z primym vstrikem udelalo Isuzu a to je myslim japonec NE.Jo a s tim zivotnim prostredim to si delas srandu,a chip tuning potrebuji akorat benzinaky aby mnely aspon nejaky kroutak a nemusely se furt vytacet kdo v tom kravalu ma pak vydrzet
Nazdar Golfe TDi, tak tos asi neslyšel tak trochu vytočený DIESEL, navíc mám svou firemní Škodu Octavii 1.9TDi 81kW r.v.:2004, koupil jsem ji jen kvůli kolegovi bo je stejný chrochták jak 85% celé Evropy a doteťka tohoto skutku těžce lituju, že sem udělal takovou cypovinu. Já blbec sem měl radši koupit něco normálního v benzinu!Asi tu plečku prodám a koupíme tak rok starou Mazdu 6 v kombajnu a hlavně v benzínu. Připadáš mi jako bublina f bojleru! Zdar eTeflon
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.06.2006 15:21, poradte
Lidi nebudu tu apelovat na vaše příspěvky.Akorát všude stejně píšou furt japonec.Nic proti japoncům,ale mě jejich nafty úsporný nepřijdou a vtom jejich Novém Civicu 2.2 140ps mi přijde dost málo na takový objem.To i Nový Accent 1.5 crdi 110ps.nebo vw(ale to je PD)1.9tdi i 150ps.
Mě se ten civic líbí ale 50000kč na jetýho fakt nemám.
Ale proč píšu,potřebuju poradit-odjakživa jsem byl zastáncem benzínu,jenže toho dost najezdím a když se chci svést po dálnici svižněji(150-180km/h)tak můj benzín jede v tu chvíli tak za 12litrů,což u nafty nehrozí,to jedu tak za 6litrů ne???když jsme byli na dovolené před 2 lety jel sem s dieselem po dálnici kolem těch 130pořád,4 lidi,naložený a necelých 5litrů spotřeba.tak mi poradte,mám koupit diesela,přemýšlím o golfu IV TDI???
vím že je tu skoro samý odpůrce,ale mě to leze do peněz a nepřijde mi nějak rozdílné náklady jak provozní,udržba mezi benzinem a dieselem
Poradte laikovi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.06.2006 21:29, RE: poradte
xxx napisał:
Lidi nebudu tu apelovat na vaše příspěvky.Akorát všude stejně píšou furt japonec.Nic proti japoncům,ale mě jejich nafty úsporný nepřijdou a vtom jejich Novém Civicu 2.2 140ps mi přijde dost málo na takový objem.To i Nový Accent 1.5 crdi 110ps.nebo vw(ale to je PD)1.9tdi i 150ps.
Mě se ten civic líbí ale 50000kč na jetýho fakt nemám.
Ale proč píšu,potřebuju poradit-odjakživa jsem byl zastáncem benzínu,jenže toho dost najezdím a když se chci svést po dálnici svižněji(150-180km/h)tak můj benzín jed...
Máte pravdu že rozdíl v nákladech na opravu opravdu moc není. Je taky pravda že s dieselem budete jezdit usporněji, ale jak ???? S dnešními cenami phm se diesel kupovat nevyplácí. Před čtrnácti dny jsme s kamarádem jeli na jižní moravu kupovat (benzínovou) Oktávku. Začal jsem se o tomto problému bavit s majitelem autobazaru a bylo mi dost zřetelně řečeno že nafta je už přežitá. Třeba to byl jeho názor ale pokud máte možnost setkat se s člověkem který rozumí tomu jak teče trh s ojetými auty tak se skuste zeptat na jeho názor.
Ještě se poptejte Vašich známích jestli někdy s naftou jeli na plný plyn. Určitě nejeli za 5 nebo 6 litrů. Podotýkám že palubní počítač slouží pouze pro orintační spotřebu paliva.
U japonských aut těchto kategorií nedostanete takový výkon jako u ostatní konkurence, opět máte pravdu ale zkoušel jste někdy zapřemýšlet proč ??
Japonci si totiž do značné míry potrpí na kvalitu a hlavně na SPOLEHLIVOST. Na co dělat vyhoněné motory u kterých vám za 150tis km odejde například turbo, u starších vstřikovací čerpadlo . . .atd.
Vám jako odběrateli se líbí když má auto napsané koně ale skuste si tipnout co takový motor vydrží.
Pokud si koupíte japonské auto tak máte jasno hned v několika bodech
- toto auto za několik let pořád dobře prodáte.
- bude si držet cenu
- koupíte ato s kvalitním a precizním dílenským zpracováním
- pokud nezanedbáte údržbu, auto Vás nikdy nezklame
Pokud jste už pevně rozhodnut pro naftu, doporučil bych Vámi zmiňený Civic.
Nejsem příznivcem nafty ale pokud nejste žádný závodník a potřebujete šetřit je u Vás nafta na správném místě. Pokuste se ještě seznámit s hodnotami benzínových motorů kolem obsahu 1.4 - 1.6. a uvidíte že pod šest litrů se vlezete taky a jizda může být jak sportovní tak levná. Záleží na Vás. Např Honda Civic 1.5 16V VTEC
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.06.2006 18:46, RE: poradte
rumis napisał:
Máte pravdu že rozdíl v nákladech na opravu opravdu moc není. Je taky pravda že s dieselem budete jezdit usporněji, ale jak ???? S dnešními cenami phm se diesel kupovat nevyplácí. Před čtrnácti dny jsme s kamarádem jeli na jižní moravu kupovat (benzínovou) Oktávku. Začal jsem se o tomto problému bavit s majitelem autobazaru a bylo mi dost zřetelně řečeno že nafta je už přežitá. Třeba to byl jeho názor ale pokud máte možnost setkat se s člověkem který rozumí tomu jak teče trh s ojetými auty tak ...
Díky za odpověd.Já právě nevím,jestli teda do nafty nebo benzínu.Všichni kolem mě v rodině mají naftu,jezdí za nic jen já mám benzína a nadávám.Potřebuju aby to mělo trošku větší jak zavazadlový prostor tak v interieru,stačí 3.dv pro mě a partnerku.Jezdím skoro pořád,chci to auto taky na dovolenou.A když jedu po dálnici 130km/h jedu prostě za 8litrů a u nafty tak za 6litrů.A jako každej normální chlap kterýmu koluje benzín v krvi to na dálnici nakrmím a to je pak znát.
No a na toho zmíněného civica nemám tolik peněz
víte o nějakém autě které žere kolem 6litrů po dálnici a je v benzínu??
O civicu 1.5 vtec vím,znám taktéž osobu která dělala v hondě 10let a o tomhle modelu řekl,že stím uměl ject i za 5,5litrů.
Já bych chtěl ale něco novějšího tak r.v2002 aspoň a aby to mělo min těch 110koní.O jakém modelu auta bych měl tedy přemýšlet???hlavně aby to nežralo a mohl stím jezdit pořád
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.06.2006 20:04, RE: poradte
xxx napisał:
Díky za odpověd.Já právě nevím,jestli teda do nafty nebo benzínu.Všichni kolem mě v rodině mají naftu,jezdí za nic jen já mám benzína a nadávám.Potřebuju aby to mělo trošku větší jak zavazadlový prostor tak v interieru,stačí 3.dv pro mě a partnerku.Jezdím skoro pořád,chci to auto taky na dovolenou.A když jedu po dálnici 130km/h jedu prostě za 8litrů a u nafty tak za 6litrů.A jako každej normální chlap kterýmu koluje benzín v krvi to na dálnici nakrmím a to je pak znát.
No a na toho zmíněného civ...
píšete že nemáte moc peněz a chcete auto r. v. 2002 ????
Pokud Vám civica pochválil, nevím důvod proč ho nekoupit. Rok výr. 2000, 115 koní, pěkný stav, 185000,- ? ? ? ? ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 10:44, RE: poradte
rumis napisał:
píšete že nemáte moc peněz a chcete auto r. v. 2002 ????
Pokud Vám civica pochválil, nevím důvod proč ho nekoupit. Rok výr. 2000, 115 koní, pěkný stav, 185000,- ? ? ? ? ?
tam úplně v první zprávě jsem se přemáčknul.Myslel jsem že nemám úplně na toho novýho civica 500000kč.
Mám na to auto 250000kč
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 11:23, RE: poradte
xxx napisał:
tam úplně v první zprávě jsem se přemáčknul.Myslel jsem že nemám úplně na toho novýho civica 500000kč.
Mám na to auto 250000kč
Tak proč nekoupit civica který se Vám vleze do Vašich peněz ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 22:22, RE: benzín je budoucnost
eTeflon napisał:
Zdravím všechny benziňáky, hlavně však ty 100octaňáky!! Musím se opět shodnout s kolegou rumise, který ví o čem mluví. V dřívější době sem také vlastnil vůz s agregátem TD a s velkou radostí sem ho předal svemu otci. Bylo to to nejhorší co sem kdy měl. Vykašlal sem se na všechny ty TDI, HDI,JTD,.... Není nad krasu a ticho čistého a dokonale fungujícího japonského benzínového motoru. Je sice pravda, že Japonci začali dělat dieselové agregáty, ale to jen z nutnosti trhu. Musím ještě dodat, že sem ...
nafta patri do kamen a BENZIN DO ZIPPA
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.06.2006 17:49, RE: poradte
rumis napisał:
Tak proč nekoupit civica který se Vám vleze do Vašich peněz ?
koukal jsem tady na toho civica,ale přijde mi docela drahý,sice je to vtec a má to kulový najeto,ale 1.4 je o dost levnější.Eště nad tím popřemýšlím.Ale stejně díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.06.2006 19:13, RE: benzín je budoucnost
golftdi napisał:
nafta patri do kamen a BENZIN DO ZIPPA
golftdi - aspoň s toho zapalovače nelítají černé brykety s komínu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.06.2006 14:51, RE: benzín je budoucnost
rumis napisał:
golftdi - aspoň s toho zapalovače nelítají černé brykety s komínu
mylsim si ze benzin neni budoucnost.....se podivejte na nova auta....budoucnost je vodik a kdovi co jeste...benzin i nafta do 60 let dojdou a pak budeme chodit pesky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.10.2006 01:21, RE: článek
Mirda napisał:
Já pořád nechápu o jakých vyšších nákladech je řeč,(kromě případu kdy kupuji nový vůz).
- Zkuste se podívat na bazar na netu, ceny benzinových a dieselových vozů se prolínají.
-Např. Ford vyrábí benz.1.8 85kw. ale i Diesel 1.8 85kw TDCI . Takco povinné ručení ?
- Žhavicí svíčky u moderního dieselu vydrží běžně 100 000 km. Kolikrát byjste měnili levnější svíčky na benzinu?
- Ramena na přední nápravě trpí snad jen u Peugeotu ( nadměrně).
- Turbo, jak správně jezdit s turbodieselem bylo popsáno zd...
Taky nechápu ty zvýšený náklady na údržbu u dieselů . Opravoval jsem barák a tak jsem si koupil " Otroka " Citroen C25 2,5 D . Už mu moc nechybí k nalítanejm 500 000 km . Znal jsem předchozího majitele a byl jsem u toho, když měnil vstřik. trysky hned co tu dodávku koupil v roce 1995. Já je měnil loni . Nalítalo se na nich 247 000 km . Při - 20 stupních startuje nadrc . Dbám na výměnu oleje a filtrů podle ujetejch kilometrů a jinak do ní jen leju naftu . Jezdím s ní 14 km do práce za 7,5 l /100 km .S tunou za zády 10-10,5 l /100 km . Poslední dva roky najezdím okolo 11 000 km . Předtím 25 000 km.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.