Muroň napisał:
V Dojčlandu asi lepčí naftu maj. Příští týden pojedem s Tédéíčkem do rajchu, tak si pošmákne. Globus bere naftu od stejného dodavatele, jako všichni ostatní u nás a nepajcuje ji - proto stejná. Uzeniny maj nejlepší v Lídlu, to je stejné dogma, jako že common rail je spolehlivější než Tdi.
Lídl taky miluju, moja stará nesmí indě nakupovať, sic bych ju seřezal (v Lídlu je totiž nejlevněji, víme?).
No já to myslel upřímně (kde já jsem to jenom slyšel?) s tím NDRNSRSRN nebo jak se to včíl menuje. Paliva tam maj lepší (to není vtip, místní směsky ať benzínu či nafty jsou děsný) a uzeniny taky. A s tím Globusem máš určitě pravdu, je tam to samé co jinde a pokud to náhodou zrovna u týhle jedný pumpy neřežou, tak pro ne.
CR a TDi máš pravdu napůl. Je lepší deset let staré TDi (před PD) nebo CR. A příští rok se budeš ptát: Je lepší 11 let staré.. A ten další: Je lepší 12 let ...
No a common rail není až tak špatnej a jedna babička co jezdí každý rok na kontrolu má 1.4 HDi a to přežilo i 240 000 km a víc jak 300 000 a víc jak cca 13 - 14 let stejně nemá smysl. To by se mělo povinně šrotovat a dostávat bonus na nový auto (což není můj výmysl, to občas někde kde stáří aut překročí rozumnou mez, dělají).
Marťan