0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Hyundai Getz?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:37, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Ne do C1 se dává, trochu modernější, trochu tižší, velmi úsporné HDi.
PS: Možná by sis to měl raději někam napsat:
Budoucnost = HDi
Čo bolo to bolo = TDi
M - M
Modernější a tišší ano, úspornější a spolehlivější ne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:41, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
jj ale před vectrou bude ještě v levým pruhu předjíždět kamion jak jsme na to z českých luhů a hájí zvyklí;)
To zrovna včera - kamion a na něj nalepené Mondeo. Já se nalepim na Mondeo, kamion uhne a já furt nalepenej na Mondeo. Taky uhlo, to je jasný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:42, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Common rail nemam, u Glóbusu občas tankuji, protože tam občas jezdim pro uzeniny. Schválně jsem si trochu nafty odlil do zkumavky a v laborce tam nasypal hydrooxid syřičitanu sraselného a reagovalo to, jak má. Nafta Globus neni norší než nafta jinde.
Teda přiznávám, že nevím jak reaguje siřičitan draselný s naftou, ale snad chutná tak jako v pivu.
Nafta v Globusu je prostě česká nafta. Vem své TD-TD na baštu do německa a uvidíš jak bude ševelit td-td-td.
Jo a když tam budeš, zkus koupit i uzeniny, uvidíš jak ..
Marťan - Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:43, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
To zrovna včera - kamion a na něj nalepené Mondeo. Já se nalepim na Mondeo, kamion uhne a já furt nalepenej na Mondeo. Taky uhlo, to je jasný.
Nojo, Kylie to je dračice, to je jasný. Tak na kolik to s tebou rozjela?
M - M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:44, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Nojo, Kylie to je dračice, to je jasný. Tak na kolik to s tebou rozjela?
M - M
Kylii osobně neznám a bude tomu tak i nadále. Ale v hádce s tím blbem testujícím SUV jsem jí fandil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:45, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Economy run je vždy pod 4, při spěchu a kalupu 4,67. Jednou jsem jezdil jen v ucpané Praze a to pak byl vír v nádrži - 5,36!
V Praze to bylo jak jsi hledal kde má Kylie koncert? No to je jasný že ses nesoustředil na spotřebu! A když jezdíš pod ty 4 litry, jaký používáš slicky?
Marťan - Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:45, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Ne ne panove, predtim sem mel frantika a to byl opravdovy pechacek Takze jeste jednou - brzdy byly podelane od vyroby a vytekly tlumic sem ani nijak nezaregistroval. Jestli vam to prijde jako nejake velke problemy a musite se do me navazet tak me poucte v cem jezdite vy at vim, ktere auta jsou stoprocentni.
Ani já se do Vás nenavážím a uznávám že Getz není vůbec zlá volba, nicméně skutečnost že za 50.000 km jste měl na svém voze 2 závažné závady, tím spíš že jedna byla přímo z výroby, nesvědčí o dobrém kousku. A když už se ptáte čím jezdím tak teď zrovna fungl novou Imprezou, před tím Legacy a najeto 205.000 km pouze se základní údržbou. Nikomu to ovšem necpu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:47, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
motor ve 525TDs snese i řepkový olej. Takže nafta od Glóbusa je pro něj hotový balsám. Tomu kdo má ale v autě commonrail bych tankování u Glóbusa vysoce nedoporučil. Jirka
A PROTO vivat TDi. My Globusáci na tédéíčko dopustiť nedáme! My ho nedáme! TDi forewer! (tedy ve verzi před PD, nejlépe s 66 kW - pozn. autora)
M - M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:48, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Teda přiznávám, že nevím jak reaguje siřičitan draselný s naftou, ale snad chutná tak jako v pivu.
Nafta v Globusu je prostě česká nafta. Vem své TD-TD na baštu do německa a uvidíš jak bude ševelit td-td-td.
Jo a když tam budeš, zkus koupit i uzeniny, uvidíš jak ..
Marťan - Martin
V Dojčlandu asi lepčí naftu maj. Příští týden pojedem s Tédéíčkem do rajchu, tak si pošmákne. Globus bere naftu od stejného dodavatele, jako všichni ostatní u nás a nepajcuje ji - proto stejná. Uzeniny maj nejlepší v Lídlu, to je stejné dogma, jako že common rail je spolehlivější než Tdi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:52, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
figo napisał:
Ani já se do Vás nenavážím a uznávám že Getz není vůbec zlá volba, nicméně skutečnost že za 50.000 km jste měl na svém voze 2 závažné závady, tím spíš že jedna byla přímo z výroby, nesvědčí o dobrém kousku. A když už se ptáte čím jezdím tak teď zrovna fungl novou Imprezou, před tím Legacy a najeto 205.000 km pouze se základní údržbou. Nikomu to ovšem necpu.
To je vidět, že se vyznáte. Subaru (od Imprezy nahoru) jsou supr. Taky nikomu necpu svého VW, pouze tady diskutérům oznamuju, že žere míň než jejich auta a problémy, jaké jejich auta mají, taky nemá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:52, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Kolodмj napisał:
No problém je, že 1.9 TDI 66kW není TDI PD. A znám člověka, který s ním najel 500 000 km. Sice blbec někde ve 200 000 km prorazil vanu a vytekl mu olej, čehož si nevšiml a zadřel to, ale po opravení vany a rozhejbání motoru s olejem to jezdí doteď.
...a za devatero řekami a devatero horami, určitě všichni jezdí v TD-TD ale bez PD.
To musí být krása v jednom autě najezdit 500 000 kilometrů. Je-li průměrný český řidič, jezdí tím vozem už .... 28 let!

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:55, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
A PROTO vivat TDi. My Globusáci na tédéíčko dopustiť nedáme! My ho nedáme! TDi forewer! (tedy ve verzi před PD, nejlépe s 66 kW - pozn. autora)
M - M
Učíš se rychle. A doufám, že názorový posun se odrazí i ve volbě dalšího vozu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:00, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
V Dojčlandu asi lepčí naftu maj. Příští týden pojedem s Tédéíčkem do rajchu, tak si pošmákne. Globus bere naftu od stejného dodavatele, jako všichni ostatní u nás a nepajcuje ji - proto stejná. Uzeniny maj nejlepší v Lídlu, to je stejné dogma, jako že common rail je spolehlivější než Tdi.
Lídl taky miluju, moja stará nesmí indě nakupovať, sic bych ju seřezal (v Lídlu je totiž nejlevněji, víme?).
No já to myslel upřímně (kde já jsem to jenom slyšel?) s tím NDRNSRSRN nebo jak se to včíl menuje. Paliva tam maj lepší (to není vtip, místní směsky ať benzínu či nafty jsou děsný) a uzeniny taky. A s tím Globusem máš určitě pravdu, je tam to samé co jinde a pokud to náhodou zrovna u týhle jedný pumpy neřežou, tak pro ne.
CR a TDi máš pravdu napůl. Je lepší deset let staré TDi (před PD) nebo CR. A příští rok se budeš ptát: Je lepší 11 let staré.. A ten další: Je lepší 12 let ...
No a common rail není až tak špatnej a jedna babička co jezdí každý rok na kontrolu má 1.4 HDi a to přežilo i 240 000 km a víc jak 300 000 a víc jak cca 13 - 14 let stejně nemá smysl. To by se mělo povinně šrotovat a dostávat bonus na nový auto (což není můj výmysl, to občas někde kde stáří aut překročí rozumnou mez, dělají).
Marťan
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:01, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Učíš se rychle. A doufám, že názorový posun se odrazí i ve volbě dalšího vozu!
Jasná páka bratře! U mě je rozhodnuto!
Mě se líbí Kylie (i s C5)
M - M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:06, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Modernější a tišší ano, úspornější a spolehlivější ne.
Tož ten motor v C1 je ten samý co v něm ta babička 240 000 km najezdila (jen kvůli převodovce se sníženým výkonem) a já počitál jeho rozbor v Auto diesel a já počitál o ňom i inde a on opravdu very spolehlivý a on opravdu 240 000 km ohne Problem vydrží. To (taky) není vtip a to taky myslím upřímně.
Marťan
PS: A docela úspornej taky je, opravdu se dá dostat na 3,5 litru (i když to už nejedeš) a ty 4 - 4,5 je normální při běžnym provozu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:09, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Kylii osobně neznám a bude tomu tak i nadále. Ale v hádce s tím blbem testujícím SUV jsem jí fandil.
To já jí fandím furt eště. Zajímalo by mě jestli je to všechno pravda, protože jestli jo ... tak ... jsem z ní docela hotovej
A to je pravda jako že se
Marťan - Martin jmenuju
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:13, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Matrix má čelní plochu 1740 x 1635 a 1370 kg, C1 1630 x 1465 a 800 kg. Čili to si srovnávejte třeba s Atosem/i10...
A že by se s naftou dostali na spotřebu o 0,6 litrů pod uváděnou výrobcem? To docela pochybuju, leda by se hooodně snažili. Já uvádím spotřebu při normální jízdě se svižnými rozjezdy na světlech.
Svižný rozjezd na světlech má Kylie s třílitrem, ne hyuiandiai Matrix!
To přirovnání k C1 byl vtip, ale C1 je kupodivu taky docela svižná hračka a s benzínem se i při protáčení koleček na semaforech dá jezdit za 5,00 litru na sto km.
Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:19, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
figo napisał:
Ani já se do Vás nenavážím a uznávám že Getz není vůbec zlá volba, nicméně skutečnost že za 50.000 km jste měl na svém voze 2 závažné závady, tím spíš že jedna byla přímo z výroby, nesvědčí o dobrém kousku. A když už se ptáte čím jezdím tak teď zrovna fungl novou Imprezou, před tím Legacy a najeto 205.000 km pouze se základní údržbou. Nikomu to ovšem necpu.
Také jsem měla Subaru (Legacy 2.5). A vím že to není běžné, ale ještě v záruce (ve 30 000 km? už nevím přesně) mi odešel motor (výrobní vada).
Jaký motor jste si do nové Imprezy vybral a co jste měl v Legacy? Z nové Imprezy jsem trochu nesvá, nevím co si myslet - jaká je v provozu?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:19, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Jestli pastí myslíte odolný, spolehlivý a úsporný motor 1,9 Tdi 66 Kw s rotačním čerpadlem, tak to myslíte blbě. Zkuste se na ten motor zaptat někoho, komu jich rukama prošly stovky, ne odborníků z fór, jejichž vrcholnou zkušeností je jízda na zadním sedadle tátova služebního Focuse. Pod články je tu rozsáhlá diskuse na téma TDi vs. common rail. Tdi je překonáno - to ano. Ale co se spolehlivosti (nemyslím teď PD), odolnosti a spotřeby týče, tak ne.
Máme v rodině dva kousky e46 z toho jeden 330d s CR najeto téměř 190tkm bez jediné poruchy, spotřeba 6,4 dlouhodobá. Výkon kultivovanost atd tady asi nebudeme s tdtdtdtdtd porovnávat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 14:20, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
...a za devatero řekami a devatero horami, určitě všichni jezdí v TD-TD ale bez PD.
To musí být krása v jednom autě najezdit 500 000 kilometrů. Je-li průměrný český řidič, jezdí tím vozem už .... 28 let!

Tdi 66 KW s rotačním čerpadlem není motor pro průměrného českého řidiče.
reagować
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.