0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Hyundai Getz?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 12:45, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Spíš měl předtím Oltcita a na stejné množství závad byl zvyklý během 500 km.
Muroňu ten Hyuiandiaie nebo jak se to píše, dopadl i v němcích v testu spolehlivosti dobře. On asi opravdu nebude úplně špatnej.
M - M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 12:47, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Mně se Getz líbí a dokonce jsem o něm uvažoval. Jelikož si rád zajezdím svižně a za levno, rozhodl jsem se nakonec jinak.
Vooouuu! Co je to svižně? Já myslel, že máš věčný nízkospotřebový motor 66 kW?
M + M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 12:55, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Potíže se vstřikovacím čerpadlem považuji za hodně velký problém - motor, který se toho dožije ve 130tkm, bych neoznačil za spolehlivý. Dlouhodobá spotřeba 5,5-6 vám přijde příznivá? Pane, já mám dlouhodobou spotřebu 4,5! A jestli se mi na motoru do 200tkm objeví jakýkoli problém se vstřikováním, přestanu ho označovat za spolehlivý. Určitě nemusím psát, jaký mám ve voze motor, to každému dojde.
5,5-6 litrů v MPV třeba já považuji za nízkou spotřebu. Víte, jakou to má čelní plochu? Vy jezdíte ve Sharanu nebo v Alhambře, že to chcete srovnávat?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:00, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Jestli pastí myslíte odolný, spolehlivý a úsporný motor 1,9 Tdi 66 Kw s rotačním čerpadlem, tak to myslíte blbě. Zkuste se na ten motor zaptat někoho, komu jich rukama prošly stovky, ne odborníků z fór, jejichž vrcholnou zkušeností je jízda na zadním sedadle tátova služebního Focuse. Pod články je tu rozsáhlá diskuse na téma TDi vs. common rail. Tdi je překonáno - to ano. Ale co se spolehlivosti (nemyslím teď PD), odolnosti a spotřeby týče, tak ne.
No problém je, že 1.9 TDI 66kW není TDI PD. A znám člověka, který s ním najel 500 000 km. Sice blbec někde ve 200 000 km prorazil vanu a vytekl mu olej, čehož si nevšiml a zadřel to, ale po opravení vany a rozhejbání motoru s olejem to jezdí doteď.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:01, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
5,5-6 litrů v MPV třeba já považuji za nízkou spotřebu. Víte, jakou to má čelní plochu? Vy jezdíte ve Sharanu nebo v Alhambře, že to chcete srovnávat?
Já jezdím v C1 - to je vnitřním prostorem také takové mpv, i když trošičku menší. A s benzínem se hravě dostanu i pod 5 litrů, ti s naftou prý i na 3.5 litru.
Marťan - Martin
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:03, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Vooouuu! Co je to svižně? Já myslel, že máš věčný nízkospotřebový motor 66 kW?
M + M
Relativně malé a lehké auto je s ním velice živé. Až uvidíš na dálnici polo s blikajícím levým blinkrem v levém rpuhu nalepené na vůz před ním (ne žádné HTP, ale aspoň Vectra), tak to jsem já.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:06, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Tdi 1,9 66 Kw s rotačním čerpadlem mám, škodu nikoli. Nafta v Globusu špatná není, kámoš s BMW 525 tds jezdí jen na ni a spokojenost. Levná je proto, že si dávají malou marži, aby přitáhli lidi k hypermarketu.
motor ve 525TDs snese i řepkový olej. Takže nafta od Glóbusa je pro něj hotový balsám. Tomu kdo má ale v autě commonrail bych tankování u Glóbusa vysoce nedoporučil. Jirka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:07, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Jo jo, trivalec je optimalni pro dalnicni provoz ... to jsou zase nazory. Jinak Getz povazuju za solidni alternativu k Fabii.
On tenhle motor samozřejmě na dálnici ideální není.
Ale to není kvůli počtu válců, nýbrž kvůli otáčkám. Na spotřebu je ideálná rozmezí 1900-2600 rpm, přičemž těch 2600 na pětku točí někdy při reálných 110-115 km/h...
Optimální je tedy jezdit s ním po normálních silnicích delší štreky, to by se člověk mohl dostat i k 5 l/100 km.
Při dálničních 130/140 bych to viděl spíš skoro k 7.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:09, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Kolodмj napisał:
No problém je, že 1.9 TDI 66kW není TDI PD. A znám člověka, který s ním najel 500 000 km. Sice blbec někde ve 200 000 km prorazil vanu a vytekl mu olej, čehož si nevšiml a zadřel to, ale po opravení vany a rozhejbání motoru s olejem to jezdí doteď.
Přečti si pořádně můj příspěvek. Píšu, že TDi bez PD je spolehlivé. Takže to samé co ty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:09, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
figo napisał:
Souhlas, Getz je solidní plnohodnotný malý vůz. Jenom ten člověk co psal nahoře že mu za 50.000 km odešly zadní bubny a vytekl tlumič a pochvaluje si spolehlivost je zřejmě typický český člověk co si neumí přiznat že měl na ten svůj kousek pecháčka.
Závady na spotřebním materiálu jsou naprostá drobnost odstranitelná prostou výměnou. Navíc je otázka, jak s tím zacházel předchozí majitel, takže materiál, který by měl obvyklou životnost odejde klidně po půlce doby. Třeba jízda se zataženou ruční brzdou nebo používání extrémně rozbitých silnic. Nesouvisí to se spolehlivostí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:15, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Já jezdím v C1 - to je vnitřním prostorem také takové mpv, i když trošičku menší. A s benzínem se hravě dostanu i pod 5 litrů, ti s naftou prý i na 3.5 litru.
Marťan - Martin
Ono se do C1 dává TDi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:19, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Já jezdím v C1 - to je vnitřním prostorem také takové mpv, i když trošičku menší. A s benzínem se hravě dostanu i pod 5 litrů, ti s naftou prý i na 3.5 litru.
Marťan - Martin
Matrix má čelní plochu 1740 x 1635 a 1370 kg, C1 1630 x 1465 a 800 kg. Čili to si srovnávejte třeba s Atosem/i10...
A že by se s naftou dostali na spotřebu o 0,6 litrů pod uváděnou výrobcem? To docela pochybuju, leda by se hooodně snažili. Já uvádím spotřebu při normální jízdě se svižnými rozjezdy na světlech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:22, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Ne ne panove, predtim sem mel frantika a to byl opravdovy pechacek Takze jeste jednou - brzdy byly podelane od vyroby a vytekly tlumic sem ani nijak nezaregistroval. Jestli vam to prijde jako nejake velke problemy a musite se do me navazet tak me poucte v cem jezdite vy at vim, ktere auta jsou stoprocentni.
Závažné problémy to nejsou a do vás se nenavážím. Ale od spolehlivého auta bych minimálně do 100tis. čekal absolutně bezproblémový provoz. Proti Getzovi nic nemám, kdybych si kupoval nové malé auto, Getz by byl volba č. 1., páč se mi líbí (hlavně palubní deska - což je pro řidiče asi důležitější) a servis hundaje mám za barákem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:25, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Muroňu!!! Neříkal jsi že 4,67 l? Nenadržuješ ty tomu svýmu TD-td-td?
Marťan - Martin
To je průměr, když nejezdim na spotřebu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:28, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Relativně malé a lehké auto je s ním velice živé. Až uvidíš na dálnici polo s blikajícím levým blinkrem v levém rpuhu nalepené na vůz před ním (ne žádné HTP, ale aspoň Vectra), tak to jsem já.
Nojo Kylie říkala, že ti občas za odměnu dovolí přivázat si to pola za svůj třílitr. Je to jízda? A na kolik tě roztáhla nejvíc?
M - M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:30, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
motor ve 525TDs snese i řepkový olej. Takže nafta od Glóbusa je pro něj hotový balsám. Tomu kdo má ale v autě commonrail bych tankování u Glóbusa vysoce nedoporučil. Jirka
Common rail nemam, u Glóbusu občas tankuji, protože tam občas jezdim pro uzeniny. Schválně jsem si trochu nafty odlil do zkumavky a v laborce tam nasypal hydrooxid syřičitanu sraselného a reagovalo to, jak má. Nafta Globus neni norší než nafta jinde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:31, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
To je průměr, když nejezdim na spotřebu.
Jo jako průměr na všední dny a průměr na svátky? No dobrý?
Takže když jedeš economy run, tak 4,5 litru, a když to svištíš v levým dálničním pruhu tak 4,67 litru? No fakt dobrý!
M - M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:33, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Relativně malé a lehké auto je s ním velice živé. Až uvidíš na dálnici polo s blikajícím levým blinkrem v levém rpuhu nalepené na vůz před ním (ne žádné HTP, ale aspoň Vectra), tak to jsem já.
jj ale před vectrou bude ještě v levým pruhu předjíždět kamion jak jsme na to z českých luhů a hájí zvyklí;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:33, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
Muroň napisał:
Ono se do C1 dává TDi?
Ne do C1 se dává, trochu modernější, trochu tižší, velmi úsporné HDi.
PS: Možná by sis to měl raději někam napsat:
Budoucnost = HDi
Čo bolo to bolo = TDi
M - M
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 13:34, RE: 1.5 CRDi 60 kW, 3 válce
anonym napisał:
Jo jako průměr na všední dny a průměr na svátky? No dobrý?
Takže když jedeš economy run, tak 4,5 litru, a když to svištíš v levým dálničním pruhu tak 4,67 litru? No fakt dobrý!
M - M
Economy run je vždy pod 4, při spěchu a kalupu 4,67. Jednou jsem jezdil jen v ucpané Praze a to pak byl vír v nádrži - 5,36!
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.