Takze trosku bych to poupravil, nebot jsem uz tretim rokem vlastnikem tohoto priblizovadla, Civic 5D, motor D14A12, 66kW, 140 tkm. Autor je zrejme z auta nadsen, to ja jsem byl za zacatku taky. Takze poporadku:
1. Spotreba - neni to spatne, moje dlouhodoba je 6.2, dalka/mesto 70/30, da se na dalku minimalne kolem 5.5, coz je uz na hrane, dostat se na dalku pres 8 se mi nepovedlo, ale zase jsem se tak nesnazil.
2. Motor netoci 7500 ani nahodou, omezovac je na 7200, pricemz tocit nad 6500 je zbytecne, redline zacina na cca 6800. Max. vykon kolem 6100, kroutak ZOUFALY!!! navic vrcholi az hodne vysoko, kolem 4500, takze predjizdet na petku se opravdu nevyplati
3.Koroze - neni to tak strasny, mam taky chyceny lemy, ale podivej se na tehdejsi opely (astry i predchozi generace), prvni fokusy, megany, laguny, dokonce sem videl dost rezatou Octu I - pod listami dveri a u prednich podbehu.
Ochrana posadky - 3 hvezdy a 50% za celni naraz neni zadna slava, ale zase na rok 1995 ...
4. Nevim kde autro prisel na to ze seriovy podvozek je super - je to na tehdejsi dobu Hondi klasika - mekke pruziny a tvrde tlumice ( v serii naprosto priserne tlumice Delphi) spolu s casto vymlacenymi silentbloky zadnich podelnych ramen se auto dooost naklani, stopu ovsem drzi pomerne slusne (pokud je slusna silnice, coz u nas je problem) Jinak ze by auto filtrovalo nerovnosti je dost velky blabol, obcas mam pocit, ze citim i hrbolek kde se vcera vyblila beruska
5. Sedacky - velmi pohodlne, mam rovnych 190, a tolik mista nad hlavou jako v Honde mam malokde, vzadu je to slabsi, ale jedinci do cca 175 si za mne sednou v pohode.
6. Snadne parkovani - to je OK, ale auto je znacne preposilovane, coz zejmena pri vyssich rychlostech dost vadi!
7. Topeni - slabe, slabe, slabe
8. Kufr - 380 l je dostacujici, i kdyz chapu ze pro chaluparsky narod je kufr Octy neprekonatelnou modlou
To sem se ale rozepsal