autor napisał:
tak tenhle civik by pánové asi ujel všem tady zůčastněným,ano cruisi bohužel i tobě
,alepson vidíte co dělá spojení systému vtec a turbodmychadla jen tak pro ukázku:http://www.youtube.com/watch?v=FdijTTxWwWk
to autor: no počítat umím a pořád mi vychází teda 2390 a ne 1800, jak jsi psal v recenzi, ano vím, že jsi prodejce, ale to ostatní majitele , nebo potenciální majitele Hondy moc nezajímá, cenu by jsi měl psát reálnou. Jinak jsi teda pane dost demagog a každej kdo se podívá do katalogu kelly to vidí...básníš tady o levných rozvodech na hondu, ale to koukáš na ty nejlacinější, např.
vodní pumpa Starline za 678 Kč... bez urážky, ale NEJLACINĚJŠÍ SHIT.
Na stejnou Hondu se dá ale jak jistě moc dobře víš koupit vodní pumpa Nipparts za 2253 Kč !!! Když to porovnáme s mým "VWpaskvilem" Škoda octavia combi 1,8 T, tak vodní pumpa Starline je za 670 Kč, a ta nejdražší, FEBI je za 1721 Kč !!! tak bych mohl pokračovat u kladek a řemenů, takže tady nevymejvej mozek srovnáváním nejlevnějších dílů na Hondu a nejdražších na octavii. Jinak i kdyby nakrásně vyšly rozvody na Octavii dráž, není to nic nenormálního octavia je úplně jiné, větší auto než civic a motor 1,8 T a 1,4 16V je taky jako srovnávat hodinky a holinky. jak jsem psal, užívej si ten brutální zátah, já si ho budu užívat taky(asi máme každej jiný nároky no, já bych z 66kw fakt tak vopocenej nebyl) a i když jsem to nikdy nedělal, tak mám takový pocit, že až uvidim Civika tak mu asi ukážu jak vypadá 1,8T zezadu :o)) ale to už bych se snižoval na tvojí závodnickou a soutěživou úroveň, na silnici nezávodím a i když jezdim rychle, nemám potřebu komukoliv dokazovat, jak mi jezdí auto dobře.