0
powrót
 

diskuze k tématu: Pohodlí, spotřeba, prostor a cena do 240 tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 10:24, Mondeo
Já teda nevím, ale myslím si, že obecně diesly nad 150 tisíc km začínají být potenciálně problémové a čtu poprvé, že by inovované TDCI měly být po větším nájezdu nějak zvlášť horší, než ostatní produkce.

Co se týče benzínu, tak bych doporučil rovnou 2.0, protože 1.8 je pro kombi už poměrně slabá (kombi je o 50 kg těžší než hatchback, který mám já). Dvoulitr jezdí se stejnou spotřebou jako 1.8 při lepší dynamice. Ale sehnat jej chce trochu trpělivosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 10:43, rada
Pětiválec Audi 2,5TDi 103kw, který byl např v první Audi A6, pak se montoval do Volva by měli vyhlásti minimálně nejlepším motorem desetiletí. Volvo jej neumělo dobře uložit, tak u něj nebyl tolik kultivovaný. První A6 v německu cenově převyšují cenu A6 druhé generace. Nová doba, úspory a technologie nemusí být vždy ku prospěchu věci. V dnešní době, kvalitu aby člověk řádně pohledal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 12:35, rada
no ja by to vzal jak to vypada z venku aby to nebylo schnili ty pico jedna vusukana kdys budes mit jaky keci tak to vyresime mi dva slabko jedna bjes do spiny kurvo co si mislis vo sobe ze si nekdo nebo co ja te propleska az potece rajska
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 12:42, rada
to bych dal 5 kc vic na a nesermne vylizanej mosku semnou si nekdo nebude zahrava usmudlana devko ani se to neumi mej a tu picu jak ma zarostlou meche a mas fylcki a das mi skero 500 kilo nesermne jinak uvis
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 13:54, RE: Mondeo
Koloss napisał:
Já teda nevím, ale myslím si, že obecně diesly nad 150 tisíc km začínají být potenciálně problémové a čtu poprvé, že by inovované TDCI měly být po větším nájezdu nějak zvlášť horší, než ostatní produkce.

Co se týče benzínu, tak bych doporučil rovnou 2.0, protože 1.8 je pro kombi už poměrně slabá (kombi je o 50 kg těžší než hatchback, který mám já). Dvoulitr jezdí se stejnou spotřebou jako 1.8 při lepší dynamice. Ale sehnat jej chce trochu trpělivosti.
Presne jak pises,
aktualne shanim taktez Mondeo Mk3 - 2,0 benzin hatchback se slusnou vybavou a max. 180t km najetyma a je to problem....
Kde jsi shanel/sehnal Ty? Hledal jsem i na zahranicnich inzertnich serverech a kdyz uz jsem nasel..tak to bylo pres 800+km daleko...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 14:15, RE: Mondeo
_Tomas napisał:
Presne jak pises,
aktualne shanim taktez Mondeo Mk3 - 2,0 benzin hatchback se slusnou vybavou a max. 180t km najetyma a je to problem....
Kde jsi shanel/sehnal Ty? Hledal jsem i na zahranicnich inzertnich serverech a kdyz uz jsem nasel..tak to bylo pres 800+km daleko...
Je to divné, ale obě své Mondea jsem sehnal přes Annonci na internetu, první (Mk1/1993) v Hodoníně a druhé (Mk3) v Praze. Mk3 byl problém, protože kromě motoru jsem si vymýšlel ještě interiér velur (jen ve výbavě Ghia a ne vždy) a barvu jsem nechtěl černou a tmavě modrou. Tyhle požadavky stačily na to, že se výběr zůžil přímo drasticky a hledal jsem 3 měsíce. Nakonec jsem sehnal díky tomu, že cena byla mírně vyšší - 230 tisíc před třema rokama za ročník 12/2001, bylo to jen o trochu víc než průměr, ale zase tam byla serviska a ve výbavě i tempomat a střešní okno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 17:07, rada
Myslím, že tak jako Vy uvažuje hodně rodin s dětmi (včetně mě).
Ovšem také záleží na tom, kolik km najezdíte / rok.
Já tento problém budu také brzy řešit, protože mám už starší OPEL VECTRA caravan,
1.8, 16V benzín (r.v. 1998).
Ale moje doporučení pro Vás je v současné době následující:
1/ FORD MONDEO III., r.v. cca 2007, motor 1.8 benzín (pokud najedete do 10000 km/rok)
FORD MONDEO III., r.v. cca 2007, motor 2.0 TDCI diesel (pokud najedete více než
10000 km/rok)
2/ FORD FOCUS II., r.v. cca 2007, motor 1.6 benzín (pokud najedete do 10000 km/rok)
FORD FOCUS II., r.v. cca 2007, motor 1.6TDCI diesel (pokud najedete do 10000 km/rok)
K níže uvedeným:
- 2.5 TDI - (Audi, VW) - nedoporučuji; poruchovost, vysoké pov.ručení, hlučnost
- Dacia logan MCV, Duster - také nedoporučuji; kvalita a la socialismus
Hodně štěstí při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 17:11, TDCI vs Benzin
V rodine mame 2 mondea kombi, oba modely 2004 jeden TDCI 130 koni a druhy 2,0 benzin a spokojenost s obojim. Spotreba benzinu cca 9 a nafty cca 7 zalalezi kde a jak s tim jezdim....benzin je tissi, ale i tak me prijde na to tezke auto kdyz se nalozi slaby...naopak naftak ma stale jeste trochu sily zrychlovat....spolehlivost nechci hodnotit u nafty, mam anjeto 165 tis a koupil jsem ho se 155 tis km, ve fordu merili vstriky a pry jsou stale v norme tak uvidim...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 18:25, Laguna
A co Renault Laguna,sam mam ted rok 2006 v 3L automat,ale daji se sehnat krasne DCI do ceny jaka je pozadovana a poface uz je II spolehliva ja zadny problem nemam,mista hromada a o vybave se ani nebavim,ta je top
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 19:21, rada
fordem tam a vlakem zpatky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 19:28, rada
favorit kombajn je fajn. doporucuju
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.04.2010 19:36, RE: Laguna
ToJa napisał:
A co Renault Laguna,sam mam ted rok 2006 v 3L automat,ale daji se sehnat krasne DCI do ceny jaka je pozadovana a poface uz je II spolehliva ja zadny problem nemam,mista hromada a o vybave se ani nebavim,ta je top
Jo taky doporučuji lagunu po faceliftu, s autem taky žadnej problém není a 1.9dci je super!!! Mám combi a je tam nádhernej prostor!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 00:41, RE: Mondeo
_Tomas napisał:
Presne jak pises,
aktualne shanim taktez Mondeo Mk3 - 2,0 benzin hatchback se slusnou vybavou a max. 180t km najetyma a je to problem....
Kde jsi shanel/sehnal Ty? Hledal jsem i na zahranicnich inzertnich serverech a kdyz uz jsem nasel..tak to bylo pres 800+km daleko...
Zdravím, na vyhledávání, prověřování a individuální dovoz aut se zaměřuji. Pokud budete mít zájem, mrkněte na moje stránky. Odkazy najdete pod mými články Aleš Zich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 00:46, RE: Mondeo
Koloss napisał:
Já teda nevím, ale myslím si, že obecně diesly nad 150 tisíc km začínají být potenciálně problémové a čtu poprvé, že by inovované TDCI měly být po větším nájezdu nějak zvlášť horší, než ostatní produkce.

Co se týče benzínu, tak bych doporučil rovnou 2.0, protože 1.8 je pro kombi už poměrně slabá (kombi je o 50 kg těžší než hatchback, který mám já). Dvoulitr jezdí se stejnou spotřebou jako 1.8 při lepší dynamice. Ale sehnat jej chce trochu trpělivosti.
Vcelku souhlasím, většina CR dieslů je v posledních letech při vyšším nájezdu náchylnější k poruchám. U Mondea to může být i jejich velkým množstvím na trhu = více strojů ke zkoumání = logicky se jich může více porouchat..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 13:59, citroen?
motory HDI jsou vysoce spolehlive? kdyby tam napsali treba toyotu a 2,0 D-4D, tak to by meli pravdu? ale kouzelnici z PSA? No nezlobte se na me, ale kdyz vim jak oni vyrabi auta, jak pristupuji k vlastni konstrukci a nad cim oni mavnou rukou ( po strance kvality ) tak bych ho nikdy nechtel... motory HDI jsou svetlejsi prumer, ale rozhodne to neni nejak extra spolehlivy motor... na to si dejte veliky pozor! A 1,6 hdi? az vam odejde filtr pevnych castic, date za neho 30 litru a za tyden vam odejde znovu, tak si povime. U tohoto komponentu je jista jen zivotnost - cca. 150k km. Ale je spousta pripadu kdy odesel po 2000 km... to uz na tom je lepe snad i VW a jejich 1,9 TDi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 15:15, RE: citroen?
handis napisał:
motory HDI jsou vysoce spolehlive? kdyby tam napsali treba toyotu a 2,0 D-4D, tak to by meli pravdu? ale kouzelnici z PSA? No nezlobte se na me, ale kdyz vim jak oni vyrabi auta, jak pristupuji k vlastni konstrukci a nad cim oni mavnou rukou ( po strance kvality ) tak bych ho nikdy nechtel... motory HDI jsou svetlejsi prumer, ale rozhodne to neni nejak extra spolehlivy motor... na to si dejte veliky pozor! A 1,6 hdi? az vam odejde filtr pevnych castic, date za neho 30 litru a za tyden vam odejde...
Tak to sa trocha mylite s tym 1,6 Hdi. "Podarilo "sa mi kupit C5 1,6 Hdi s 325 tis. km, rok vyroby 2005. Turbo a spojka povovdne a zatial slape velmi slusne. Na dialnici max. 180km/hod a pri 135km/hod na tempomate spotreba cca 6 litrov. Trocha pocut remenicu..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 19:22, RE: citroen?
handis napisał:
motory HDI jsou vysoce spolehlive? kdyby tam napsali treba toyotu a 2,0 D-4D, tak to by meli pravdu? ale kouzelnici z PSA? No nezlobte se na me, ale kdyz vim jak oni vyrabi auta, jak pristupuji k vlastni konstrukci a nad cim oni mavnou rukou ( po strance kvality ) tak bych ho nikdy nechtel... motory HDI jsou svetlejsi prumer, ale rozhodne to neni nejak extra spolehlivy motor... na to si dejte veliky pozor! A 1,6 hdi? az vam odejde filtr pevnych castic, date za neho 30 litru a za tyden vam odejde...
Filtr pevných částic odchází pouze lidem, kteří si diesel koupili přesto, že se pohybují výhradně po městě. Neznám žádný případ zničeného filtru u auta, které se alespoň jednou za týden "podívá" mimo město. Filtr se prostě musí "regenerovat" - já hlášku palubního PC o regeneraci filtru znám pouze z manuálu ( 0-150 tisíc km), ale jezdím často dálnici a nebojím se přidat (je mi celkem jedno, jestli jedu za 5,3 nebo za 5,6) takže filtr má příležitost k regeneraci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 20:04, RE: citroen?
Pavlik napisał:
Filtr pevných částic odchází pouze lidem, kteří si diesel koupili přesto, že se pohybují výhradně po městě. Neznám žádný případ zničeného filtru u auta, které se alespoň jednou za týden "podívá" mimo město. Filtr se prostě musí "regenerovat" - já hlášku palubního PC o regeneraci filtru znám pouze z manuálu ( 0-150 tisíc km), ale jezdím často dálnici a nebojím se přidat (je mi celkem jedno, jestli jedu za 5,3 nebo za 5,6) takže filtr má příležitost k regeneraci.
Přesně tak! Dnes je moderní diesel, každej jouda ho koupí i třeba manželce na nákupy a pak se nestačí divit. Prostě ropák musí jezdit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 21:18, RE: citroen?
handis napisał:
motory HDI jsou vysoce spolehlive? kdyby tam napsali treba toyotu a 2,0 D-4D, tak to by meli pravdu? ale kouzelnici z PSA? No nezlobte se na me, ale kdyz vim jak oni vyrabi auta, jak pristupuji k vlastni konstrukci a nad cim oni mavnou rukou ( po strance kvality ) tak bych ho nikdy nechtel... motory HDI jsou svetlejsi prumer, ale rozhodne to neni nejak extra spolehlivy motor... na to si dejte veliky pozor! A 1,6 hdi? az vam odejde filtr pevnych castic, date za neho 30 litru a za tyden vam odejde...
Pokud skutečně VÍTE jak koncern PSA konstruuje diesely a kde přesně šetří, pak by mne tyto informace velmi zajímaly! Pokud byste je nechtěl psát sem, klidně si za ně i soukromě zaplatím, protože jsou pro mne profesně velmi cenné.. Pokud se samozřejmě dozvím něco co už nevím. Sem bych pak jen pro ostatní napsal, zda k něčemu informace byly či nikoliv.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.04.2010 21:48, Trio Galaxy, Alhambra, Sharan
Dobrý den, je mi jasné, že pokud budeme hledat Sharana s nájezdem do 100 tis. km, nejspíš cenový limit přešvihneme, ale v případě volby Galaxy bych řekl, že by to nemusela být špatná volba jak pro dvě děti, tak pro dva psy. On ani takový Espace by nemusel být pro rodinu špatný. Když budeme uvažovat pokaždé jen pět sedadel, myslím, že by se tam ti psi vešli a pro zbytek posádky mi tyhle varianty přijdou o trochu příjemnější než "dodávkový" Partner.
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.