0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 13:14, Lidi, neblbněte!
Nemůžete dávat iqáčovi ze super-mega-IN autosalonu a servisu za vinu, že se v autech nevyzná! To už byste po nějakém Toníkovi s IQ 89,7 z Horního Dloubalíkova nad Úhlavkou chtěli moc, ne? Takový prolezl taktak základkou a pak se horko těžko probojoval učňákem..nejlépe někde se sáčkem toluenu v závětří....a když ho komanduje namakaný super Dis nebo Bc v modré vybledlé košili, tak už je vymalováno. To je grupa jako ze seriálu "A je to!". Možná by ještě oba byly schopni vyměnit kola u vznášedla, ale poradit si s takovými věcmi jako jsou šestiválce s přímým vstřikem...to už je na ně trošku moc. "Ale pane, dyť to tak má jako bejt, vono to jako žere tendlencten volej jako kliďánko litr na tisíc kiláku.

"Pane dyž se v tom jako nevyznáte, tak jako my za to nemůžem. Hele, tady náš expert na techniku pan Dis Evžen Jebka vám to může potvrdit, jako todlencto. To ví i malý dítě, jako že to řere volej....dyť to je jako supersport tydlencty auťáky. A když není na volej tak si takový auta nekupujte, no ne? Žejó Tondo! No dyť poudám, že jö!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 13:38, TUV a DEKRA
Key1 napisał:
no a ja predpokladam, ze pan recenzent, valnoha a TUV si taky nevymysli

co z toho plyne? to, co jsem napsal ve svem prvnim prispevku. budte radi za bezproblemove A6, jimiz jste majiteli, nebot to zdaleka neni samozrejmost.

ostatne, narazel jsem spis na nabubrele prohlaseni pana "G.", ktere znelo ve smyslu ... "ja mam A6 bez vady a vubec nechapu, jak muze nekdo mit A6 s vadou" .... opet jsme se pane kolego nepochopili
Pánové zmíněné instituce Vám neřeknou vůbec nic o spolehlivosti, ale pouze o závadách na STK kam auto vždy dojede po svých. Obvykle průsak oleje, vůle na nápravách, koroze výfuku, nefunkční náklápění světel apod. Statistika spolehlivosti NEEXISTUJE ! Smiřte se s tím. Pokud aut přestane jet tak obvykle skončí v servisu a ne u DEKRY nebo TUV. Vycházet tedy lze maximálně ze zkušeností reprezentativního vzorku uživatelů což nejsou Ti dva co píši o pár řádků výše. Vodítkem může být index spokojenosti zákazníka což je spíše JD Power, AutoBild statistika nebo tento odkaz z Anglie http://www.reliabilityindex.co.uk/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 13:40, nekvalita značky nebo neschopnost servisního zázemí?
Za tohle by měl dle mého názoru servis pořádně schytat. Protože tímhle jeden servis ku**í jméno celé značky. Řekl bych, že tohle sice závada je, ale pokud by servis zareagoval tak jak měl (správná diagnostika a oprava v záruční době) tak je po problému a autor článku mohl být nadále spokojen se značkou AUDI. Obzvlášť když se nebavíme o nejakém HTP vozidle za 250 tisíc ale o vozidle za 1.7 mega.
Takhle mi to příjde jako typicky český přístup servisů: Něco vám tam klepe, a je to v záruční době? Nevíme, neznáme, přijďte, až se závada projeví. No a až se závada po záruce projeví? tak Vás rádi obsloužíme a problém ochotně vyřešíme ale za nekřesťanské peníze.

Toto podle mě není úplně o značce, ale o lidech, už jen proto, že tak vážná závada v záruční době se zpětně musí projevit v přehodnocení konstrukce motoru.

Jinak co mě zaráží je to, že Audi svým produktům veří tak málo, že na ně dává záruku jen 2 roky a 100tisíc km. Dnes už delší záruční dobu má třeba i obyčejný Ceed...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 13:58, RE: TUV a DEKRA
*autofans* napisał:
Pánové zmíněné instituce Vám neřeknou vůbec nic o spolehlivosti, ale pouze o závadách na STK kam auto vždy dojede po svých. Obvykle průsak oleje, vůle na nápravách, koroze výfuku, nefunkční náklápění světel apod. Statistika spolehlivosti NEEXISTUJE ! Smiřte se s tím. Pokud aut přestane jet tak obvykle skončí v servisu a ne u DEKRY nebo TUV. Vycházet tedy lze maximálně ze zkušeností reprezentativního vzorku uživatelů což nejsou Ti dva co píši o pár řádků výše. Vodítkem může být index spokojenost...
ale sak my taky nejsme s Renem ve pri ohledne statistiky spolehlivosti A6tky . ja, a predpokladam i Reno, moc dobre vime, jaka je statistika osemetna vec a ze je to jedna z mala ved, ktera muze na zaklade totoznych podkladovych dat dospet ke zcela odlisnym zaverum .

jen jsme u kavicky debatovali nad tim, ze nekdo s A6 spokonej jest, jiny spokojen jest mene ... tot vse, opravdu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 14:06, Milý ijon(e)
ijon napisał:
Nutnost výměny rozvodového řetězu po 100.000 km je skutečně... pozoruhodná. Asi někde udělali soudruzi v SRN velkou chybu, řemeny dnes už běžně vydrží 120.000. Rekord drží kolega s Passatem 1.8, která na jeden řemen najel přes 300.000 km (omylem, sám na výměnu zapomněl a od servisu nemůžu nic očekávat).
Jinak záruční podmínky u Audi jsou obvykle zcela striktní a moc se s nikým nemažou, pokud to tedy zrovna není nějaký německý autožurnál. Ověřeno na dvou A4, u kterých se vysypala přední náprava v...
Výměna rozvodového řetězu někde okolo 100 t. km u (některých) vozů vw NENí (bohužel) až tak výjimečná - je to dokonce takové "veřejné tajemství" že "ODCHÁZEJí"
PS: Znám značky kde se rozvody (rozvodové ŘEMENY) mění až po 240.000 km a NEjsou s tím problémy ("tajemství" je ve větší ŠÍŘCE řemenu) - kdo NEvěří ať SÁM vyzkouší (Citroën C5 .-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 14:09, Milý Reno!
Reno napisał:
Měl jsem dvě A6, jednu z roku 2004 /koupena při najetých 130 a najezdil jsem s ní 70/ a teď druhou, z roku 2006, koupena s najetými 60 a teď má 100 /to asi nebude tak průkazné/ - ani jedna z nich neměla nikdy žádnou závadu. Jediné s čím se jezdilo do servisu byla servisní prohlídka. Tipoval bych, že problém bude s tím motorem, spíš než s autem jako takovým...
Koneckonců A6 vyhrává žebříčky spolehlivosti.
Bývávalo bývávalo bývávalo dobře...
PS: Poslední tabulky TÜV fandy koncernu vw asi až tak NEpotěšily - majitelky Citroën(ů) C5 docela ANO ,-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 14:10, RE: TUV a DEKRA
Key1 napisał:
ale sak my taky nejsme s Renem ve pri ohledne statistiky spolehlivosti A6tky . ja, a predpokladam i Reno, moc dobre vime, jaka je statistika osemetna vec a ze je to jedna z mala ved, ktera muze na zaklade totoznych podkladovych dat dospet ke zcela odlisnym zaverum .

jen jsme u kavicky debatovali nad tim, ze nekdo s A6 spokonej jest, jiny spokojen jest mene ... tot vse, opravdu
Inu, však já jsem tu statistiku nadhodil jen tak pro doplnění. Mně stačí mých cca sto tisíc najetých s jedním starším a jedním novějším vozem, bez jediné poruchy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 14:18, Milý Key1(i)!
Key1 napisał:
ale sak my taky nejsme s Renem ve pri ohledne statistiky spolehlivosti A6tky . ja, a predpokladam i Reno, moc dobre vime, jaka je statistika osemetna vec a ze je to jedna z mala ved, ktera muze na zaklade totoznych podkladovych dat dospet ke zcela odlisnym zaverum .

jen jsme u kavicky debatovali nad tim, ze nekdo s A6 spokonej jest, jiny spokojen jest mene ... tot vse, opravdu
Že tenhle případ patří k těm "smolnějším" je JASNÉ (ale chování firmy k zákazníkovi si KRITIKU zaslouží !), stejně jako trochu VYŠŠí REÁLná poruchovost než si možná VĚTŠINA zákazníků/fandů značky představuje.
PS: Já osobně NEJraději a za "nejlepší" považuji dlouhodobé testy (různých) časopisů na 100 a někdy i více tisíc kilometrů (s přesným rozpisem co BYLA závada spíše výjímečná a co je naopak "normální" (a NEpodceňujte "VŠEMOCNÝ" KONCERNový marketing - OPRAVDU určitý vliv má, a občas VĚTŠÍ než by "bylo zdrávo"
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 14:24, Kylie
Kajlí někdo vložil do palice šém hamforáž bacha je z5
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 14:35,
Reno napisał:
Inu, však já jsem tu statistiku nadhodil jen tak pro doplnění. Mně stačí mých cca sto tisíc najetých s jedním starším a jedním novějším vozem, bez jediné poruchy...
no je kouzelne, jaxi tu kazdej melem to svoje, tj. jeden o voze a druhy o koze, ale vyborne si rozumime

2 Reno: avsak ... v pohode. tys nadhodil statistiku, ja nadhodil statistiku - proste jen, abych nezustal pozadu. nic vic, nic min. jsem rad, ze ti A6 slouzi bezproblemove a opet opakuji, ze to, na co jsem reagoval, byla jedna nabubrela veta od "G.". nikoliv A6 jako takova.

2 Kylie: jeee, tebe uz jsem tu dlouho nevidel . avsak pres vsechnu radost ... postradam jistou kontinuitu mezi tvym a mymi prispevky. nerad bych se pletl, ale nezda se mi, ze bych se tu vyjadroval k A6 a jeji poruchovosti, stejne tak ani k servisu a uz vubec ne ke koncernu ;o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 16:09, RE: Milý Reno!
Kylie napisał:
Bývávalo bývávalo bývávalo dobře...
PS: Poslední tabulky TÜV fandy koncernu vw asi až tak NEpotěšily - majitelky Citroën(ů) C5 docela ANO ,-)
Pěkný den
Doprdele,co tu zas chceš??? Už sem slavil výročí......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 16:15, RE: Kylie
Valnoha napisał:
Kajlí někdo vložil do palice šém hamforáž bacha je z5
byla kouřit čur..y v německu a už došla klientela,tak zase přišla plivat hovna na TipCars.........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 16:52, RE: Kylie
Drago5 napisał:
byla kouřit čur..y v německu a už došla klientela,tak zase přišla plivat hovna na TipCars.........
Nebudu /za/stírat že z toho /ne/mám velkou radost
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 18:01, RE: Kylie
Reno napisał:
Nebudu /za/stírat že z toho /ne/mám velkou radost
A sakra, dnešní den už stojí tak jako tak za h.... a teď ještě tohle...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 18:41, RE: nekvalita značky nebo neschopnost servisního zázemí?
Alkantpan napisał:
Za tohle by měl dle mého názoru servis pořádně schytat. Protože tímhle jeden servis ku**í jméno celé značky. Řekl bych, že tohle sice závada je, ale pokud by servis zareagoval tak jak měl (správná diagnostika a oprava v záruční době) tak je po problému a autor článku mohl být nadále spokojen se značkou AUDI. Obzvlášť když se nebavíme o nejakém HTP vozidle za 250 tisíc ale o vozidle za 1.7 mega.
Takhle mi to příjde jako typicky český přístup servisů: Něco vám tam klepe, a je to v záruční době? N...
Dovolil bych si přidat konkrétní příklad s autoservisem Opel. U Astry šíleně pískalo turbo, každý (s rpominutím) blbec slyšel, že je na odpis. V servise ovšem značkový mechanik prohlásil: "Pane, to je turbo, to musí pískat, že jo". Těsně před další termínem servisní prohlídky se turbo rozletělo a zničilo celý motor. Značkový servis zpočátku nechtěl závadu opravit, protože termín prohlídky byl přetažen asi o 200 km (kolega byl na dlouhé služebce). Teprvé po důrazné domluvě našeho právníka servis změnil názor. Abych nekritizoval jen Opel - mohl bych přidat třeba zkušenost se servisem Škoda, kdy nablblý mechanik zničil kompresor klimatizace a servis to pak sluho zapíral...
OPRAVDU PRACUJÍ VE ZNAČKOVÝCH SERVISECH JEN PABLBOVÉ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 18:56, Drago5(ko)
Drago5 napisał:
byla kouřit čur..y v německu a už došla klientela,tak zase přišla plivat hovna na TipCars.........
... to je fakt UBOHÉ (i na vás ,-)
PS: A krom toho že NEumíte na úrovni ani urazit (to chce IQ, a ne to od Toyoty), tak stejně bubě vám jde z pracování informací.
NEvím jak vy, ale já NEmám nic proti TipCars (jak se vám taková pit-most podařila "vymyšeňkovat"? .-) JEN jsem upozornila to že problém rozvodových řetězů u (některých) modelů/motorů vw NENí žádným tajemstvím (stačí číst Gebrauchtwagen katalogy - v česku OJETINY
Pěkný den (všem krom Drago5ky a jemu podobných
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 19:02, Milý Key1(i)!
Key1 napisał:
no je kouzelne, jaxi tu kazdej melem to svoje, tj. jeden o voze a druhy o koze, ale vyborne si rozumime

2 Reno: avsak ... v pohode. tys nadhodil statistiku, ja nadhodil statistiku - proste jen, abych nezustal pozadu. nic vic, nic min. jsem rad, ze ti A6 slouzi bezproblemove a opet opakuji, ze to, na co jsem reagoval, byla jedna nabubrela veta od "G.". nikoliv A6 jako takova.

2 Kylie: jeee, tebe uz jsem tu dlouho nevidel . avsak pres vsechnu radost ... postradam jistou kontinuitu mezi tv...
... nu já také jen tak "trochu" a "obecně" dodala něco k/z posledních (německých) statistik
PS: A tohle JE o audi A6 a ty "zvěsti" o (trochu horší) kvalitě Audi v poslední době, které zmiňuje autor, na těch prostě něco JE (já bych ještě pochopila že se to stát MŮŽE, ale chování firmy Audi v tomto případě mi příjde hodně Hodně HODNĚ "out" .-(
Pěkný den .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 19:03, RE: Milý ijon(e)
Kylie napisał:
Výměna rozvodového řetězu někde okolo 100 t. km u (některých) vozů vw NENí (bohužel) až tak výjimečná - je to dokonce takové "veřejné tajemství" že "ODCHÁZEJí"
PS: Znám značky kde se rozvody (rozvodové ŘEMENY) mění až po 240.000 km a NEjsou s tím problémy ("tajemství" je ve větší ŠÍŘCE řemenu) - kdo NEvěří ať SÁM vyzkouší (Citroën C5 .-)
Pěkný den
Co to furt meles o citronech? Jsou to sroty na urovni dacii a ta tvoje C5 je pastika kterou vyrabeji kofoly stejne jako rencky vyrobene ahmedama a muhamedama ( uz jen ty jmena jsou kvalita), kterou ani frantici nechteji stejne jako ital nikdy nebude jezdit ve fiatu. A k te audi, bych to videl jinak: proste skopcaci podelali cecha.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 19:14, RE: Drago5(ko)
Kylie napisał:
... to je fakt UBOHÉ (i na vás ,-)
PS: A krom toho že NEumíte na úrovni ani urazit (to chce IQ, a ne to od Toyoty), tak stejně bubě vám jde z pracování informací.
NEvím jak vy, ale já NEmám nic proti TipCars (jak se vám taková pit-most podařila "vymyšeňkovat"? .-) JEN jsem upozornila to že problém rozvodových řetězů u (některých) modelů/motorů vw NENí žádným tajemstvím (stačí číst Gebrauchtwagen katalogy - v česku OJETINY
Pěkný den (všem krom Drago5ky a jemu podobných
kajli lasko, nechtela by ses trosku povrtat v podvozku moji fabky HTP (husty turbo pico) neco tam drkoca a ja bych na oplatku se povrtal v tvojem podvozku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.03.2010 19:20, RE: Řetěz
Valnoha napisał:
Ve stáří 1-3 jí patří 30 místo a ve stáří 4-5 až 80 místo. To teda žádná velká výhra není.
A6 má do výhry daleko, ovšem je nutné podotknout, že tyto vozy mají často najeto 250tis i při svém relativně nízkém věku. Takže tabulky typu tříleté vozy, pětileté vozy, jsou zavádějící a nesmyslné. Pouze blázen jim přikládá velkou váhu. Dle mého názoru, by se měl uvádět také nájezd, jinak jsou tabulky nereálné. Pak není problém, aby bylo ve statistikách první Porche, které stojí po většinu roku v garáži, dostává tu nejlepší péči a občas jej majitel projede, když si chce užít. Naproti tomu druhé auto v rodině, např. A6 či V70 najede ročně 70tisíc po služebkách, cestách do hor, po výletech a dovolených s rodinkou, což je za tři roky 210tisíc a to už je oproti vymazlenému Porcháku řádná porce kilometrů. Z tohole příkladu plyne, že nějaké statistiky jsou k ničemu, pokud se zohledňuje jen stář, které samo o sobě o spolehlivosti jednotlivých vozů neříká vůbec nic...
reagować
  1 2 3 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.