0
powrót
 

diskuze k tématu: Mondeo, Mazda 6, nebo Passat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, ostatní, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 17:32, RE: NEJlepší ...
Kylie napisał:
... ze "zaplatitelných" vozů pro dálnice a BEZPEČí je Citroën C5
Asi se to NEchce "věřit" - nic to ale NEmění na tom, že na dálnici se vůz typu Brumla (C5 V6 3.0) či 2.2 HDi (nedávno 4letý v "top" verzi Exclusive koupil kamarád za cenu maličko přesahující 200 t. kč - ověřených/prověřených cca 120 t. km) je skoro LEPŠí než Volvo S60 a co se BEZPEČNOSTi týče - (to je OPRAVDU k NEvíře) - i zde je Citroën C5 maličko (no 2 "malička" .-) BEZPEČNĚJŠí než Volvo S60.
V tomto případě mohu být celk...
Rady od Kylie jdou s nadsázkou přirovnat k radám mého dědy. Když je mu špatně, tak slivovici vypít, popřípadě inhalovat, nebo si s ní natřít bolavá místa na těle. To samé vnímám zde, když je někdo nerozhodný a neví jestli VW nebo Forda nebo jestli evropana nebo japonce, řešením je prakticky vždy C5 :)

Tento týden je jako hlavní téma poradny Volvo V70, tipuji, že alespoň jednou se tam zkratka C5 objeví, skoro bych si na to i vsadil :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 19:21, Mercedes
Videl bych to na stary mercedes.. Bud 124ku nebo 210 s 300D nebo DT. Tenhle motor vydrzi klidne mega. Bohuzel to chce dlouho hledat a nekoupit prvni na co narazim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 21:52, Těžká volba
Věru těžká.
Za uvedenou cenu bych Vám doporučil poohlédnout se spíše po zachovalé Octavii 4x4. S tímto rozpočtem máte naději sehnat slušně vybavený, řádně servisovaný vůz po 1. majiteli. 4x4 má navíc lepší zadní nápravu, takže jízdní vlastnosti u ní nejsou terčem kritiky jako u předešlých verzí. Pan Vaculík se jednou o Octavii v časopise AUTOOJETINY vyjádřil jako o "kovářském díle", což celkem vtipně vystihuje. Jde prostě o odolný, jednoduchý vůz s výbornou protikorozní ochranou (bolest Mondea i Mazdy 6 tuším až do roku 2004) a snadno dostupným servisem. Osobně bych doporučil dokoupit lepší sedačky (alespoň tu řidičovu), neboť z hlediska zdravého sezení nejsou sedadla Octavie příliš vhodná, navíc Vy už budete trávit ve voze poměrně hodně času, takže to opravdu stojí za úvahu (doporučuji sedadla zn. RECARO).
Pokud budete trvat na voze z Vašeho výběru, pak doporučím Mondeo TDCI vyrobené po roce 2004.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 22:47, Milý Alkantpan(e)!
Rubal napisał:
Kylie, Kylie, Vy jste pořád stejná. Jelikož Vaše Brumla je auto, tak s ní zřejmě bude raději jezdit Vy, než ona s Vámi, přece.
Tak to NEvím jak by vaše sázka dopadla ...
Ale co jsem napsala - to "sedí":
Když si za STEJNÝ peníz vyrazíte do bazaru koupitl Volvo S60 a Citroën C5, ten bezpečnější vůz s lepším motorem a vícestupňovou automatickou převodovkou bude o dost levnější ,-)
PS: Ale v tom druhém budete "více honit vodu" ... (bez ironie)
Každému dle gusta ... ,-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 22:51, Milý Koloss(i)!
Koloss napisał:
Pan redaktor tomu moc nedal. U každého auta se ohání známými fakty, které tu kolují pořád dokola a k nim přidal pár dezinformací.

Začnu od Mazdy 6 - zmínil diesly MZR-CD, o kterých ale nic nenapsal a zavzpomínal na zastaralé D-Comprex, které zmizely v propadlišti dějin. O tom, co si tazatel může koupit, tedy MZR-CD 2.0 ani slovo. Já aspoň napíšu, že nemají extrémní slabiny a nijak moc nevynikají v konkurenci, ale jezdí a asi celkem spolehlivě, nikdo tu na ně moc nenadává. Mazda je zachovala i d...
Pěkně napsané - jen "maliličký" dodateček k BEZPEČNOSTi:
v roce 200/01 - mezi S60 a C5 malý rozdíl
(po faceliftu) koncem roku 2004 - rozdíl se (celkem VÝRAZNĚ) zvětšil
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 23:12, RE: NEJlepší ...
Alkantpan napisał:
Rady od Kylie jdou s nadsázkou přirovnat k radám mého dědy. Když je mu špatně, tak slivovici vypít, popřípadě inhalovat, nebo si s ní natřít bolavá místa na těle. To samé vnímám zde, když je někdo nerozhodný a neví jestli VW nebo Forda nebo jestli evropana nebo japonce, řešením je prakticky vždy C5 :)

Tento týden je jako hlavní téma poradny Volvo V70, tipuji, že alespoň jednou se tam zkratka C5 objeví, skoro bych si na to i vsadil :)
jj a az tady budu prosit o recenzi na offroada tak mi ta blbka nabidne C5 a podvozek si muzete zvysit na uroven hummera, bezpecnost stejna, spotreba skoro zadna a 4*4 nepotrebujete protoze c5 vyjede vsude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 23:41, RE: NEJlepší ...
anonim napisał:
jj a az tady budu prosit o recenzi na offroada tak mi ta blbka nabidne C5 a podvozek si muzete zvysit na uroven hummera, bezpecnost stejna, spotreba skoro zadna a 4*4 nepotrebujete protoze c5 vyjede vsude.
Anonim je BUBost - anonym je "správně" ...
... a v podobném duchu se nese ten anoNIMův příspěvek ,-)
PS: Citroën C5 sice OPRAVDU zvládne (díky stavitelnému podvozku) vyjet i "schod(y)" a sice OPRAVDU má nižší spotřebu a sice OPRAVDU má vynikající (nejlepší ze všech vozů střední třídy, včetně Volvo) bezpčenost a místo "4x4" má "Snow motion" a Citroën DS5 bude mít "hybridní 4x4" - tedy elektromotory v zadních kolech (nové "sofistikované" zadní nápravě), které zabírají při silnější akceleraci či aktivaci ESP, ale HUMMříku - to se opravdu NEvyrovná ,-)
TAk něco o autech ještě "postudujte", NEmocmilý anoNIMe a až poznáte rozdíl mezi vozem střední třídy a HUMMERem - tak se zas ozvětě..
PPS: Zvládl byste KONKRÉTNĚ "popsat/definovat" kde/co/jak(ou) jsem napsala "chybku"?
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 23:49, RE: Kritika
Koloss napisał:
Nevím jak je na tom Mazda, ale moje Mondeo má při tachometrových 130 km/h reálných 127 km/h. A jestli je spotřeba 8.2 při rychlostech kolem 140 km/h, tak je to lepší než u toho Mondea, ona ta M6 je lehčí než Mondeo, tak mě to nepřekvapuje.
Tam kde je radar a jedu 60, tak radar ukazuje 55. Takze asi 10% v realu mene. Predpokladam ze tachometr ukazuje linearne, takze 10% ve vsech rychlostech jedu mene nez tacho. Jinak na dalnici ukazuje PP klidne 8.5-9.5 (tech 9.5 ve 160ti). Ale nejezdim jen po dalnici. Mimo mesto se pak prumer zase snizuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.05.2009 23:54, RE: Kritika
Petr S napisał:
Tam kde je radar a jedu 60, tak radar ukazuje 55. Takze asi 10% v realu mene. Predpokladam ze tachometr ukazuje linearne, takze 10% ve vsech rychlostech jedu mene nez tacho. Jinak na dalnici ukazuje PP klidne 8.5-9.5 (tech 9.5 ve 160ti). Ale nejezdim jen po dalnici. Mimo mesto se pak prumer zase snizuje.
Kazdopadne spotrebu (desetinky) neni treba az tak moc resit. Naklady na palivo vetsinou nehrajou zasadni roli, viz. http://i.iinfo.cz/urs-att/provoz_vozidla_FINAL-122116370698200.xls (link z http://www.mesec.cz/clanky/kolik-nas-skutecne-stoji-provoz-auta/).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 09:19, RE: Kritika
Petr S napisał:
Tam kde je radar a jedu 60, tak radar ukazuje 55. Takze asi 10% v realu mene. Predpokladam ze tachometr ukazuje linearne, takze 10% ve vsech rychlostech jedu mene nez tacho. Jinak na dalnici ukazuje PP klidne 8.5-9.5 (tech 9.5 ve 160ti). Ale nejezdim jen po dalnici. Mimo mesto se pak prumer zase snizuje.
Milý Petr(e) S!
Pokud vím (četla jsem ...) tak radary s ukazatelem rychlosti pro řidiče jsou jen "orientační" (NE moc přesné ..), naopak navigace (i ta levná) je poměrně DOBRÝ (přesný) zdroj "informací" ..
Pfěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 10:27, RE: Milý Koloss(i)!
Kylie napisał:
Pěkně napsané - jen "maliličký" dodateček k BEZPEČNOSTi:
v roce 200/01 - mezi S60 a C5 malý rozdíl
(po faceliftu) koncem roku 2004 - rozdíl se (celkem VÝRAZNĚ) zvětšil
Pěkný den ,-)
Já to vím, ale bylo by nefér srovnávat jedno auto po faceliftu a druhé bez něj. Proto jsem vypsal jen ten rok 2001.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 10:30, RE: Kdybych jezdil 50tkm ročně
vasapasa napisał:
.... pak jednoznačně LPG, přestavba 28-40t dle typu motoru a počtu válců a za 3/4 roku by byly náklady na přestavbu zpátky. Každýho věc klidně semnou nesouhlaste, já bych v tomto měl jasno.
Ještě k LPG. Kdybych se chystal koupit si benziňák a přestavět ho na LPG, tak bych si vybral Mondeo 2.5 V6. Oproti dvoulitru spotřeba větší jen o litr, komfort lepší, 125 kW taky není k zahození a na rozdíl od dvoulitru se dělal se šestikvaltem, což by pro dálnici bylo rozhodně plus. To je přesně auto pro 60% na dálnici.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 10:31, RE: Milý Koloss(i)!
Koloss napisał:
Já to vím, ale bylo by nefér srovnávat jedno auto po faceliftu a druhé bez něj. Proto jsem vypsal jen ten rok 2001.
Ale pravda je, že za ty peníze by už sehnal asi i ten facelift.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 10:34, RE: Těžká volba
i napisał:
Věru těžká.
Za uvedenou cenu bych Vám doporučil poohlédnout se spíše po zachovalé Octavii 4x4. S tímto rozpočtem máte naději sehnat slušně vybavený, řádně servisovaný vůz po 1. majiteli. 4x4 má navíc lepší zadní nápravu, takže jízdní vlastnosti u ní nejsou terčem kritiky jako u předešlých verzí. Pan Vaculík se jednou o Octavii v časopise AUTOOJETINY vyjádřil jako o "kovářském díle", což celkem vtipně vystihuje. Jde prostě o odolný, jednoduchý vůz s výbornou protikorozní ochranou (bolest Mondea ...
U Mondea rezaví jen spodní hrana dveří, ale za peníze, které na to má, sežene už auto kde je to vyřešeno. Prostor v Mondeu je úplně jiná cestovní třída oproti Octavii.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 11:15,
já nevím,ale nebyla tak nějak opomenuta Toyota Avensis??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 13:32, RE: Kdybych jezdil 50tkm ročně
Koloss napisał:
Ještě k LPG. Kdybych se chystal koupit si benziňák a přestavět ho na LPG, tak bych si vybral Mondeo 2.5 V6. Oproti dvoulitru spotřeba větší jen o litr, komfort lepší, 125 kW taky není k zahození a na rozdíl od dvoulitru se dělal se šestikvaltem, což by pro dálnici bylo rozhodně plus. To je přesně auto pro 60% na dálnici.
No ale najít mondeo model 2004 (facelift) s 2,5 V6 a ještě LPG je u nás myslím problém. Mám totéž ale 2001 (jenom 5-ti kvalt) a občas se dívám jaká je nabídka těchto aut a musím říct že téměř nulová. Bez LPG se občas něco objeví ale taky toho moc není, zato ty ceny jsou díky obsahu solidní Každý se toho bojí, ale málokomu vysvětlíte že ten provoz není zase o tolik dražší než u 2,0, 2 svíčky, 2 kabely ke svíčkám, litr oleje a ta spotřeba cca 1-2 litry. Jinak přestavba Mondea 2,5 V6 na LPG (sekvenční vstřik) vyjde na cca 28-33000Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 14:15, Diesely ve Volvu S 60
Koloss napisał:
Pan redaktor tomu moc nedal. U každého auta se ohání známými fakty, které tu kolují pořád dokola a k nim přidal pár dezinformací.

Začnu od Mazdy 6 - zmínil diesly MZR-CD, o kterých ale nic nenapsal a zavzpomínal na zastaralé D-Comprex, které zmizely v propadlišti dějin. O tom, co si tazatel může koupit, tedy MZR-CD 2.0 ani slovo. Já aspoň napíšu, že nemají extrémní slabiny a nijak moc nevynikají v konkurenci, ale jezdí a asi celkem spolehlivě, nikdo tu na ně moc nenadává. Mazda je zachovala i d...
Pokud jde o diesely VW 2.5 TDI R5, tak ty se podle mě dávaly jenom do V 70 a S 80 v prvních letech výroby. Do S 60 se dával vždy jejich vlastní 2.4 R 5, nejprve 92 kW a 120 kW, později přibylo 135 kW. Co jsem slyšel, jsou to velmi spolehlivé motory, navíc zde nejsou tradiční koncernové vychytávky, které odcházejí u každého TDI (turbo, váha vzduchu atd.). Možná trošku tvrdší chod, ale jsou velmi úsporné (hlavně 120 kW). Uvnitř je to celkem jedno, S 60 je vcelku dobře odhlučněná (rozhodně lépe, než zde protěžovaná C 5). S 60 se 120 kW jsem řídil, velmi příjemný motor (hlavně ta lineární křivka krouťáku, bez nějakých turbo efektů) a při slušném stylu jízdy velmi krásná spotřeba lehce nad 6 l/100 km. I na těch sedačkách něco je. Opravdu neznám auta s lepšími sedačkami než Volvo. Nedávno jsem je v RR Sport a byl jsem dost zklamaný. I ostatní vnitřek auta - hlavně plasty, podsvícení budíků atd. je úplně o něčem jiném než v C 5. Takže to není jenom o honění vody, Kylie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 16:26, RE: Kdybych jezdil 50tkm ročně
Michy007 napisał:
No ale najít mondeo model 2004 (facelift) s 2,5 V6 a ještě LPG je u nás myslím problém. Mám totéž ale 2001 (jenom 5-ti kvalt) a občas se dívám jaká je nabídka těchto aut a musím říct že téměř nulová. Bez LPG se občas něco objeví ale taky toho moc není, zato ty ceny jsou díky obsahu solidní Každý se toho bojí, ale málokomu vysvětlíte že ten provoz není zase o tolik dražší než u 2,0, 2 svíčky, 2 kabely ke svíčkám, litr oleje a ta spotřeba cca 1-2 litry. Jinak přestavba Mondea 2,5 V6 na LPG (se...
No já to myslel koupit a předělat na LPG, náklady se vrátí v levnějším palivu. Právě že ty ceny jsou příznivé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 19:22, RE: Diesely ve Volvu S 60
jiriez napisał:
Pokud jde o diesely VW 2.5 TDI R5, tak ty se podle mě dávaly jenom do V 70 a S 80 v prvních letech výroby. Do S 60 se dával vždy jejich vlastní 2.4 R 5, nejprve 92 kW a 120 kW, později přibylo 135 kW. Co jsem slyšel, jsou to velmi spolehlivé motory, navíc zde nejsou tradiční koncernové vychytávky, které odcházejí u každého TDI (turbo, váha vzduchu atd.). Možná trošku tvrdší chod, ale jsou velmi úsporné (hlavně 120 kW). Uvnitř je to celkem jedno, S 60 je vcelku dobře odhlučněná (rozhodně lépe, ne...
Milý jiriez!
Místy SOUHLASím (ostatně trochu něco TAKového jsem i NAPSALA!
Budíky, podsvícení, plasty atd. - opravdu JSOU podstatně "atraktivnější" a ve voze Volvo S60 budete OPRAVDU působit MNOHEM více "in" (o tom VŮBEC žádná)!
Sedačky Volvo jsou pohodlné/příjemné - opravdu ZNÁM auta s lepšími sedačkami (ostatně shodou okolností 2 máte i na mé stránce .-)
Odhlučnění jste moc NEtrefil (ta vrstvená skla v "exclusive verzi C5" - Brumlovi NEjsou "pro parádu" a chod 5ti válců se - samozřejmě - NEvyrovná sametovému 6ti-válci). Samozřejmě pokud byste na porovnání zvolil nějakou "obyč" verzi - možná by to bylo jinak ... ale tady vybíráme v bazaru za STEJNOU cenu - já "jen" říkám, že od Citroën za ty(též) peníze dostatnete Exclusive verzi s jedním ze dvou nejlepších motorů z nabídky ... u Volvo S60 tak "vybíravý" asi "nemáte nárok" a ještě budete muset sahnout na vůz O NĚKOLIK LET STARŠí - cca takhle "nějak" to je/bude ...
Volvo R5 2.5 T benzín MÁM ráda a je to POVEDENÝ motor - u dieslů již takové nepanuje - mají na vůz tvářící se/aspirující na "prémii" ZASADNí "problémek" jenž jste sám zmínil - tzv. TVRDÝ chod - ostatně u modelů volvo jež používají levnější "obyčejnější" 1.6 a 2.0 HDi se v katalozích OJETIN často dočtete spíše doporučení na tyto "horší/levnější" motorizace, než na "pravý" volvo motor R5 - (ultra)povedené 1.6 HDi ostatně nyní po faceliftu "dorazilo" i do "top modelu" Volvo S80 ..
PS: Jak jsem napsala již v prvním příspěvku - je to o tom CO od auta chcete - mne osobně zajímají spíše trochu JiNÉ věci než "atraktivní palubka" atd. (ale třeba ten tenký panel Volvo se mi LíBí) ...
Já (OSOBNĚ) více a "lépe" na svých cestách využiji top verzi C5 - chápu že pro MNOHO řidičů bude "atraktivnější" raději o 2 roky starší volvo, klidně i s maličko "horším" motorem (to byl PŘÍKLAD - NEchce se mi přesně porovnávat ceny)
NEmýlím-li se, "horší" je např. i automatická převodovka ve Volvo než ta v Citroën - NEchci říci že Volvo je "nahoře huj dole fuj" - to by bylo PŘEHNANÉ, ale "maličko/malinko" toto přísloví na tyto vozy platí (i když "laik" možná předpokládá "pravý opak")
PS: Mám jeden kus Volvo S60 2.4 "v dosahu" a naprosto "normálně" se s ním dá jezdit - a to kdykoliv/kdekoliv. Pokud pojedu dnes přes noc do Paris a budu si moci VYBRAT zda tímto (cca stejně starým a v bazaru zřejmě "dražším") vozem či Citroën C5 V6 Exclusive - pojedu tím "lepším" - neb krom lepšího motoru a lepší převodovky a lepšího podvozku a lepší bezpečnosti a lepší "pohody" ve voze má i lepší Bi-XENONy ....
.... ale BEZ ironie "chápu", když někdo "preferuje" spíše ono Volvo S60.
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.05.2009 20:07, RE: Diesely ve Volvu S 60
Kylie napisał:
Milý jiriez!
Místy SOUHLASím (ostatně trochu něco TAKového jsem i NAPSALA!
Budíky, podsvícení, plasty atd. - opravdu JSOU podstatně "atraktivnější" a ve voze Volvo S60 budete OPRAVDU působit MNOHEM více "in" (o tom VŮBEC žádná)!
Sedačky Volvo jsou pohodlné/příjemné - opravdu ZNÁM auta s lepšími sedačkami (ostatně shodou okolností 2 máte i na mé stránce .-)
Odhlučnění jste moc NEtrefil (ta vrstvená skla v "exclusive verzi C5" - Brumlovi NEjsou "pro parádu" a chod 5ti válců se - s...
Zdravím Kylie,
srovnával jsem běžnou C 5 a běžné Volvo S 60. Exclusive asi samozřejmě bude někde jinde. Po pravdě řečeno, s C5 Exclusive v 2.2 HDI (po faceliftu) jsem nejel, pouze jsem jí okoukával v showroomu, když si tchýně kupovala nové přibližovadlo (nakonec šla do Accorda, ale nic proti Citroenu). Moje postřehy byly z "běžné" C 5 (tuším 2.0 HDI) ještě před faceliftem, kterou jsem si druhdy zařídil. Musím přiznat, že se mi s tím Volvem jelo lépe, byl tam víc klid, lepší sedačky, lépe to vonělo. Vnitřek Volva prostě na mě působí útulněji, jaksi hodnotněji. Na rovinu - jsem zarytý Volvista, ale Citroeny nezatracuji (z Francouzů jsou asi nejlepší). I Citroen by tedy u mě přicházel do úvahy (tak C 6, ale kde jí sehnat?, nové C 5 se ještě moc nevidí, i když...). S těmi dvoulitry ve Volvu je to bohužel pravda, i o té předopované 1.6 jsem to už bohužel četl. No, myslím, že to bude parodie. Ten downsizing teď dost frčí, nějak mě to ale nepřesvědčilo (1.6 HDI je dost na 307/308, na 407 je to málo - zkoušel jsem to. Podobné pocity (tedy až na spotřebu) mám z benzíňáků - předopovanou 1.4 v benzínu jsem zažil v Tiguanu, podruhé nemusím).
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.