jiriez napisał:
Pokud jde o diesely VW 2.5 TDI R5, tak ty se podle mě dávaly jenom do V 70 a S 80 v prvních letech výroby. Do S 60 se dával vždy jejich vlastní 2.4 R 5, nejprve 92 kW a 120 kW, později přibylo 135 kW. Co jsem slyšel, jsou to velmi spolehlivé motory, navíc zde nejsou tradiční koncernové vychytávky, které odcházejí u každého TDI (turbo, váha vzduchu atd.). Možná trošku tvrdší chod, ale jsou velmi úsporné (hlavně 120 kW). Uvnitř je to celkem jedno, S 60 je vcelku dobře odhlučněná (rozhodně lépe, ne...
Milý jiriez
!
Místy SOUHLASím (ostatně trochu něco TAKového jsem i NAPSALA!
Budíky, podsvícení, plasty atd. - opravdu JSOU podstatně "atraktivnější" a ve voze Volvo S60 budete OPRAVDU působit MNOHEM více "in" (o tom VŮBEC žádná)!
Sedačky Volvo jsou pohodlné/příjemné - opravdu ZNÁM auta s lepšími sedačkami (ostatně shodou okolností 2 máte i na mé stránce .-)
Odhlučnění jste moc NEtrefil (ta vrstvená skla v "exclusive verzi C5" - Brumlovi NEjsou "pro parádu" a chod 5ti válců se - samozřejmě - NEvyrovná sametovému 6ti-válci). Samozřejmě pokud byste na porovnání zvolil nějakou "obyč" verzi - možná by to bylo jinak ... ale tady vybíráme v bazaru za STEJNOU cenu - já "jen" říkám, že od Citroën za ty(též) peníze dostatnete Exclusive verzi s jedním ze dvou nejlepších motorů z nabídky ... u Volvo S60 tak "vybíravý" asi "nemáte nárok" a ještě budete muset sahnout na vůz O NĚKOLIK LET STARŠí - cca takhle "nějak" to je/bude ...
Volvo R5 2.5 T benzín MÁM ráda a je to POVEDENÝ motor - u dieslů již takové nepanuje - mají na vůz tvářící se/aspirující na "prémii" ZASADNí "problémek" jenž jste sám zmínil - tzv. TVRDÝ chod - ostatně u modelů volvo jež používají levnější "obyčejnější" 1.6 a 2.0 HDi se v katalozích OJETIN často dočtete spíše doporučení na tyto "horší/levnější" motorizace, než na "pravý" volvo motor R5 - (ultra)povedené 1.6 HDi ostatně nyní po faceliftu "dorazilo" i do "top modelu" Volvo S80 ..
PS: Jak jsem napsala již v prvním příspěvku - je to o tom CO od auta chcete - mne osobně zajímají spíše trochu JiNÉ věci než "atraktivní palubka" atd. (ale třeba ten tenký panel Volvo se mi LíBí) ...
Já (OSOBNĚ) více a "lépe" na svých cestách využiji top verzi C5 - chápu že pro MNOHO řidičů bude "atraktivnější" raději o 2 roky starší volvo, klidně i s maličko "horším" motorem (to byl PŘÍKLAD - NEchce se mi přesně porovnávat ceny)
NEmýlím-li se, "horší" je např. i automatická převodovka ve Volvo než ta v Citroën - NEchci říci že Volvo je "nahoře huj dole fuj" - to by bylo PŘEHNANÉ, ale "maličko/malinko" toto přísloví na tyto vozy platí (i když "laik" možná předpokládá "pravý opak")
PS: Mám jeden kus Volvo S60 2.4 "v dosahu" a naprosto "normálně" se s ním dá jezdit - a to kdykoliv/kdekoliv. Pokud pojedu dnes přes noc do Paris a budu si moci VYBRAT zda tímto (cca stejně starým a v bazaru zřejmě "dražším") vozem či Citroën C5 V6 Exclusive - pojedu tím "lepším" - neb krom lepšího motoru a lepší převodovky a lepšího podvozku a lepší bezpečnosti a lepší "pohody" ve voze má i lepší Bi-XENONy ....
.... ale BEZ ironie "chápu", když někdo "preferuje" spíše ono Volvo S60.
Pěkný den ,-)