Muroň napisał:
Tazatel zřejmě váhá pouze mezi těmito auty. Což je divné, protože je každé úplně jiné (to je jako kdyby Kylie váhala mezi šestiválci v C5 a Passatu nebo A4 váhal mezi A4 2,5 TDI a Peugeotem 407 např. s 2,7 HDi - to má asi jen Coupé). Pominu teď motory, které tazatele hlavně zajímaly (a diskuse se usnesla, že 1,4 HDi je určitě lepší než 1,4 TDi a já pouze připojuji, že v případě výraznějších poruch bude HDi taky o dost dražší než TDi, což mi říkali klucí servisácí).
Jsou to typičtí zástupci něm...
Milý Rudlíku! Asi PŘEKVAPEN budeš, ale já náhodou Passat 2.8 V6 4x4 docela ZKOUŠELA, ale do "finále" se NEdostal (tam nakonec Honda Accord 2.4 vedle C5 skončila). Ach a motor V6 2.7 HDi se samozřejmě i do sedanu 407 dává ...
Ano PŘÍPADNÁ oprava HDi bude asi dražší než u TDi (jako u VŠECH motorů se systémem common rail, ale výhodou je že se tak NEporouchávají - i když (NE)kvalita místní nafty jim jistě ZABRAT dává).
Ale PRAVDU máš, že lidé většinou spíše "předvybráno" mají a "celoplošně" NEsrovnávají (a ten kdo vw jezdí by citroën .... a ten co citroën vlastní si o vw myslí ... takže to ZASE zbylo na mě! To JÁ se musím "obětovat" a "průkopníka" dělat/hrát ,-)
Já bych POPRAVDĚ tazateli/zájemci "prozradila", že jedno 4 l(nebo už 5ti?) leté autíčko s motorem 1.4 HDi znám a (možná zatím?) NEvrže a NEdrnčí a sedačky BOČNí vedení opravdu NEmají (proč taky - to patří tak do bmw 135i apod - to je alespoň MŮJ názor)
Ale jinak jsi svůj DLÓÓÓÓUHATÁÁÁNSKÝÝÝ příspěve "pěkně" a "vyváženě" napsal - s tím souhlas(ím)
A dnes asi soutěž o NEJ-delší příspěvek "vyhráváš" - já jdu ...
Pěkný den ,-)