cruise napisał:
Trošku nefér mi připadá ten závěr...Minimálně bych si k tomu závěru dokázal od redakce představit, že napíše, že tento testovaný passat je už letos končící generace a tím má samozřejmě proti žhavým novinkám časovou nevýhodu(např.insignia). Jen čas ale ukáže, jestli je právě např. insignia po letech skutečně dobré auto, či ne... U mondea je to myslím více než jasné... Je pěkné, prostorné, super jízdní vlastnosti, ale mondeáři mi snad odpustí(sám jsem měl také dvě), pokud si sednu do pětiletého pa...
Příspěvek nehodlám kritizovat, protože v některých věcech je trefný - třeba v tom, že Ford nemá aspoň pseudopohon 4x4 jako VW.
Nicméně opírat kvality o prodejní čísla bych se neodvážil. Nevěřím v nějakou globální inteligenci lidí, zejména poté, co se s nimi dám do řeči na téma auto. 2 věci mi uvízly v hlavě za poslední cca 2 týdny. Kolega vybíral manželce nový auto do města. Vybral Golfa za 1/2 mega s hodně bohatou výbavou, ale zvolil 1.2 TSI, protože má levnější ručení. A druhý koleg vybíral rodinný vůz, zvolil Fabii Kombi 1.2 TSI a na mou poznámku, že malé turbomotory teprvé svůj spolehlivostní potenciál ukážou, reagoval slovy cituji: "Škodovka si nemůže dovolit dělat špatné motory." Čímž mě uzemnil, protože je asi přesvědčený o tom, že poruchové vozy automobilky vyrábí asi jako součást strategie. Jo a ten Passat, co je v rodině tam je jen proto, že je to Passat TDI, a to je panečku něco. Majitel bydlí u maminky a autem najezdí když moc tak 5 tisíc ročně.