smachat napisał:
Na druhou stranu kdyz si sednete do aktualniho Mondea a aktualniho Passatu, tak ackoliv je passat o 2 roky (? Nevim jiste) starsi, tak co se tyce preciznosti zpracovani je to zcela nesrovnatelne...
Jak je mozne, ze "vlajkova lod" mondeo nema pevne dno kufru? Kdyz obejdete par bazaru s ojetymi novymi mondey, tak zjistite, ze cokoliv, co ma najeto vic, jak 40 tisic a neco nekdy v kufru vezlo, ma propadle mekke dno (krasne vidite, kde presne rezerva lezi (protoze tam je proste dira)) a ma dole skv...
Já nemám Passata, abych mohl srovnávat, ale mám Mondeo a pevné dno v kufru (je to sice opolstrovaný papundekl) mám a žádné škvíry, kudy by padaly malé věci k rezervě tam tedy nejsou. Nicméně bych třeba Mondeu vytknul, že má buransky uchycený trojúhelník a lékárničku a na madlech dveří je nějaký nástřik, který se časem olupuje, ale jinak mi to auto přijde poctivě postavené, a to i konstrukčně, když se třeba podívám zespod.
Ale pokud se podívám na ceny ojetin, tak Mondeo za svou cenu podle mě nabídne více. Třeba já chtěl auto se šestiválcovým benzínem, a tam si myslím, že je lepší 2,5 V6 od Forda než 2,8 V6 od VW třeba už proto, že VW má rozvody poháněné řemeny, jejichž výměna nebude zrovna laciná. U nafty se asi karta obrací, tam já Fordu moc nevěřím. To záleží co člověk hledá. Vůbec mám pocit, že VW se zaměřilo na chrochty a výběr benzínových variant je nicotný.