anonym napisał:
Pane Vaculíku, tak a ne jinak má vypadat objektivní kritická recenze čehokoli !
Přesně tak pane Vaculíku,musím se připojit. Přesně takhle si představuji kvalitní recenzi. Nejde o to, že se týká Vámi nenáviděného VW, ale protože je zkrátka objektivní, což Vám bohužel schází. Je vidět, že ne každý si myslí, že VW je tak špatné jak říkáte.
Jinak, co se týče technický průkazů ze země původu.Opravdu si je každý úřad nechává a zakládá je ke spisu, který zůstává v archívu. Je to tak a ne jinak, a funguje to tak již minimálně 3 roky,a to proto, že docházelo často k omlazování ojetin, a když nebyl k dispozici originál technický průkaz ze země původu,nedalo se zjistit kdo,jak a kde ty datumy zfalšoval. Proto je nyní originál zařazen u spisu k autu, a majitel auta dostane jen kopii.
Naprosto nesouhlasím s tím, že němec neprodá auto aniž by ujel minimálně 100tis km. To je prostě nesmysl. Je to individuelní, já např. tento rok koupil již asi 6 nových octavek, a ani jedna nebyla starší 2 let a neměla víc než 100tis km. Ale pravda je, že Passat s míň než 100tis km na tachometru je v SRN hodně drahý, zpravidla jej nekoupíte mín než 9tis euro (rok2001), tyhle typy aut tam prostě lítaj opravdu hodně. Legislativa v SRN je naopak velmi benevolentní k bazarníkům. Divili byste se, co se tam všechno děje, a to mi potvrdili i němci a několikrát jsem se o tom přesvědčil na vlastní kůži. Minimálně 50% aut tam odejde na export, takže se prodejci nebojí žádných problémů. Kdo z čechů v dnešní době půjde do sporu s německým prodejcem aut? To procento je velmi malé,proto to tak je.