Michal006 napisał:
Najezdil jsem 400000 km s Passatem B5 1.9TDI 81kW (r.v.2001) než odešlo turbo a zlomila se ojnice. Se spotřebou 6.2 l/100km a bez větších investic. V roce 2006 jsem ho vyměnil za novou Mazdu 6 2,2 MZRD- Byl to tragický omyl, modlil jsem se na konec leasingu. Auto jsem nepojízdné po 3 letech prodal s 250.000 km. Náklady na provoz byly přes 300.000 Kč (2x kompletní vstřikování, každých 100.000 km ložiska kol a setrvačník, životnost brzd 40.000 km) Auto jezfilo jen dálky, tankovalo OMVa Shell, prav...
S Auto Palace jsem se kdysi rozloučil, přestože jsem tam původně svojí Mazdu koupil. Jednak mi během roční záruky při opravě kapající klimy nepřipojili klakson. Ale to bych ještě přežil, asi na tom pracoval nějaký začínající technik. Stane se. Akorát mě to stálo čas a 2 zbytečné jízdy do servisu navíc.<br>
<br>
Ale co mě definitivně naštvalo bylo to, že jeden technik mi nacenil výměnu spojky na 16 tisíc s DPH a druhý pak o týden déle na 24 tisíc, ale bez DPH!!! Když se mi ta cena nezdála, tak že prý je to vlastně 24 tisíc s DPH. Takový přístup prostě netoleruju. Lež má krátké nohy, a kdo si tohle neuvědomuje je hlupák.<br>
<br>
Mimochodem ta spojka co mi ji navrhli tehdy vyměnit dodneska i po 40 tkm funguje.