Zdeny60 napisał:
JJ. s nostalgií vzpomínám na mé dvě Oktávky s motory 1,9 81kW, z nichž jednu jsem nechal upravit u Cimbu na 97kW. Kdyby můj následující po nich vozový park vyžadoval tak minmální údržbu, jako ony dvě Oktávky, byl bych blahem bez sebe...Nicméně člověk je tvor zvědavý a i já jsem chtěl ochutnat, jak se jezdí s vytočeným japonským benzíňákem a proto jsem se upsal napřed Mazdě 3MPS (první životní omyl) a pak - dokonce dvakrát - SUbaru. Neříkám, povožení v Subaru ej zcela jinde, než v Oktě či pasátu ...
No tak je potřeba si taky uvědomit ten propastný rozdíl mezi ocatvií 1 a starým passatem, oproti Mazdě 3MPS, nebo novějšímu Subaru! Jo a chtěl bych vidět ten WV servis, co je 10x levnější než Subaru servis, to jsem se moc nasmál
)) Osobně jsem měl Galanta, Avensise, Mazdu 323, Carismu a nemůžu si stěžovat! Byly to obyč verze, nic sportovního, krom mazdy 323 jsem u žádného z těchto japonců neřešil korozi (tu řešíme na fiestě 2003
) Je ale pravda, že některé vybrané díly jsou na japonce dražší, ale jen třeba ložiska, klouby. JInak ostatní spotřebák seženu mnohdy levněji než na B5,B6.....Jinak to jsou jen mýty českého človíčka, co věří, že na japonce je všechno darhé. Bohužel si to ale nemyslí všichni a proto jsou ojetiny jako Rav4, Avensis, Mazda 6, Accord, tak ukrutně darhé
Zlatá dřívější zabržděnost!