Jofrey napisał:
Bohužel brzká koroze dnes provozovaných Mazd je daná údržbou vozů a nekvalitním prodejcem, který nedokáže zákazníkovi vysvětlit rozdíl mezi vozem určeným do solanky v Evropě a mezi vozem, který je primárně určen pro Japonsko a USA a s tím zákazníkovi prodat službu v podobě předprodejní ochrany podvozku a dutin vozu, s tím já problém nemám ani na mých JDM Youngtimerech. Mazdy prodávám, dělal jsem jim servis a diagnostiku a 12 let se věnuji Japonským vozům všeobecně, Mazda, Honda, Toyota, Subaru. ...
A ještě doatz: nechceš, Peracu, doufám, v dnešní době, aby někdo ležel pod autem za 3/4 mega (Mazda6) a štětkou něco zespod natíral
)))))))) doba je o pár desetileté jinde, se prober, už nejezdíme v Š100 a 105!!!
A zkus mě poučit, jak ám jezdit v zimě s M6, když je u nás na silnicích 100% solanka, jak správně uvádíš. Schválně, zkus mi poradit.
Vím jedno, že moje Okta, která měla za 3 royk najeto 220.000km , když jsem ji prodával, jezdila u mého známého dalších asi 6 let - tedy celkem 9 a za tu dobu poznala snad jen parkrát myčku či hadici s vodiu a shnilá nebyla a ni omylem.... Ztao Mzad s 2-3 roky na hrbu a s pupenci na lemech jak od kopřiv, potkávám celkem dost.
Takže mě pouč, jsem jedno ucho. A prodejce?? Ten se na teb razdvatři, hlavně, když to jebku prodá a namstí si kapsu. Te kašle na to, aby ti dělal nějaký postprodejní servis a údržby. Nenench se vysmát, člověče. Doba je fakt jinde.
A řekni mi opravu čestný pionýrský - kde ty osobně vidíš kvality japonských značek před Das auto? V tom, že Mazda s 300.000km na hrbu ještě jezdí? To je běžný, máme tu Oktávky i Pasáty, co maj k mega km skok a jezdí dodnes a a ni se u toho moc nezadýchají. Tož tak. Otevři oči a přestaň vnímat černop-bílým viděním.
A k těm Mazdám - chytni se za čumák a poreferuj, ze svých zkušenostíé, něco o DPF a Mazda dýzlech
ú A´tz se nezasvěcení trochu zasmějí, hlavně majitelé Pažoutů, pasátů a S%kodovek. Sranda je dnes na mizině a každý humor potěší. nevíš, na co narážím? Tak dobře - 2,0D od MAzdy - nafta v oleji, spotřeba nafty, regenrace filtru, ... ještě nic??? Věcil o kterých se u jiných značek moc nemluví, zato Mazda forum je toho plný, až mi je těch nešťastníků líto. A vrchole všeho je, když na Hondu jdeš koupit DPF a vyplázneš bratru 100 litrů za něco, co u Pažoutů stojí 10ku
))) Ty woe, otevři woči, brácho
))
A nedá mi to: kdyby Mazda nebyla určená do solanky v Evropě, věř, že se tu nebude prodávat tak, jak se tu neprodává lexus IS350. Za to v USA ho má kdejakej hovňous
AS touhle teorií tu neobstojíš. Jenže Mazda svoji M6 do Evropy cpe a marbě konkuruje Pasátu a aby byla vůbec prodeje schopná, musí někde ubrat. A kde asi?? Na kvalitě, hochu, na kvalitě. Prachy jsou prachy. Hele, Pasát není zrovna etalon vrcholné kvality, ale věř. z pohledu běžbnýho postřebitele bude důležitějšáí, že mu Pasát nebude hniít p 3 letech, než že S M6 projede zatáčku o 3km/h rychleji. Pozor - nemluvím o služebácích, to je kapitola sama o sobě a ti, co mají firemní vozy, by měli 1/2 nákladů na servis hradit zaměstnavateli, neb je to stádo hovad.
Kuwa sji mě zase excitoval do jiný energetický sféry, ty mechaniku
)))