cruise napisał:
hm...tak konečně to někdo napsal rozumě.... ty nadsázky, jak tady píšete fakt nechápu a mám takový pocit, že nejsem sám...prostě to jsou od Vás pane Vaculíku rýpance a jízlivost proti koncernu vw a kdyby jste měl v sobě alespoň trochu cti a pokory, tak uznáte, že to tak je a nebudete se dodatečně vymlouvat, že to bylo s nadsázkou a že si z toho děláte sám legraci. Neděláte a ve vašich (jinak kvalitních) článcích to je vidět. jako správný novinář by jste měl umět i vyzdvihnout klady Vámi tolik ...
Souhlas s cruisem, jen bych doplnil ještě dva své postřehy:
1) nevím, proč tady p. Vaculík označuje motory TDI PD jako "věčně churavé", když v jedné recenzi jeden z nich označil jako "fenomenální" (konkrétně 1,9 TDI PD 110 kw např. v Seatu Toledo) a v dalším článku chválil spolehlivost vstřikovačů PD, které "na rozdíl od prvních common railů nepůsobí problémy".
Mám zkušenosti s oktávkou TDI PD 74 kw, kupovaná nová. Kromě běžné údržby si motor zatím "řekl" o dvě váhy vzduchu a jeden vstřikovač PD, který odešel při cca 215 tkm - toť vše, co se týče jeho závad, což mi na takovou porci km nepřipadá zrovna jako nějak zvlášť churavějící motor.....
2) jsem velmi zvědav, jak bude p. Vaculík hodnotit jím dnes tolik opěvované motory iCTDI od Hondy a nové diesely od Toyoty, až budou na trhu dlouhá léta a budou mít odježděno statisíce km. Proč na to narážím: kdysi jsem v motoristické příloze jednoho deníku četl pravidelné rubriky o autech, a právě v jedné z nich jistý M. Vaculík vychvaloval právě motor 2,5 TDI 110 kw jako jeden z nejlepších dieselů na trhu. Ano, tenhle motor byl tenkrát nový a o jeho slabých stránkách se nevědělo.
Nedopadnou diesely od Hondy a Toyoty za pár let v hodnocení p. Vaculíka podobně?