0
powrót
 

diskuze k tématu: Martin Vaculík: Nový Passat je převlečený Golf!

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 17:08, RE: Nebát se svého názoru
anonym napisał:
Tim osobnim poznanim mate na mysli treba to, ze se ohani experty, kteri mu rikali ze audi je nedotacive?
Názory pana Vaculíka sleduji déle, nicméně to, že jsou Passat B5 a A6 (rok 97 a výše) nedotáčivé vím já sám moc dobře, mám s nimi trochu zkušeností.
Ta nedotáčivost je ale jen pokud tyto auta srovnáváte např. s BMW. Mne osobně nedotáčivost nevadila, já mám auto na normální ježdění a do zatáček to nemusím klopit na plný plyn. A6 a Passat jsou parádní auta na normální ježdění, ale je fakt, že jsou více poruchová než dřívější modely od Audi a VW.
A na to, že jsou tyto auta nedotáčivá, pan Vaculík snad přišel sám jako novinář v oblasti automobilů. A jak jsem psal, ani mě moc nezaujal obsah, jako styl jeho názorů.
Je dobré číst články od novináře, který v případě, že např. Toyota začne mít nekvalitní auta, bude mezi prvními, který na to začne upozorňovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 17:21, RE: Vrakoviště
Aleš napisał:
Nemohu si pomoci, ale k příspěvku vrakoviště se musím vyjádřit.

Kde si myslíte že končí tisíce ukradenejch octávek, fábií atd.
Většina se rozdělá na náhradní díly - nejlepší kšeft.
A mimochodem od té doby co se nepoužívá číslo motoru ale pouze typové označení ho klidně můžeš ukrást sousedovi ze stejnýho auta a namontovat si ho do svýho a to legálně! (pokud Tě soused neuvidí)
Mototor se totiž od té doby bere jako běžný náhradní díl. A zlodějům kšeft jen kvete.
A mimochodem na vrakovištích okolo...
Je vidět že cenám na vrakocištích rozumíte jako koza petrželi. Zánovní motor za 10 000 Kč ?! Kdepak takový mají ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 18:01, RE: Vrakoviště
anonym napisał:
Je vidět že cenám na vrakocištích rozumíte jako koza petrželi. Zánovní motor za 10 000 Kč ?! Kdepak takový mají ?
No s temi cenami celych motoru to je opravdu dost divne, ale jsou pomerne levne. Kdyz kuprikladu byl motor PD 96 kw 130 koni vcelku novy, cca 1 - 2 roky, tak kamarad uvažoval, že si svého staršího golfa v tuningu trošku ještě poladí a dá tam TDI PD 96Kw, objel pár vrakovišt a motory se pohybovali i pod 10 tis a to byli zánovní. Ale také musím poznamenat, že to bylo v době, kdy tyto motory byli zánovní, takže na trhu o ně nebyl zájem, protože když máte motor teprve dva roky na trhu tak není potřeba nový motor jako když je třeba TDI 81 kw které je na trhu už pár let a za tu dobu už jich pár zakukalo. Ted budou ceny asi jinde, protože už určitě nějaké PD odešly a tak je poptávka, ale dříve ten motor byl o dost levnější jak 81 nebo 66
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 18:07, Podvozky
Ještě bych dodal, k těm jízdním vlastnostem. Audi si většinou nekoupí ten, kdo chce rezat zatacky, a uz tuplme ne asi A6. Jsou to auta o pohodlí, image znacnky, kvalite zpracovani. Vetsina techto aut jezdi v primem smeru a na dalnici musi i pri vysokych rychlostech byt pohodlna. MAlo z techto aut jezdi zatacky na doraz. Kdo chce jezdit dravě jde do staršího BMW 3 nebo 5. Audi je zaměřena jinak. Jinak kdyby podvozek byl kritérium výběru auta tak se tady neprodá zadny francouz, zadny ital, zadna octavia, zadny VW a jezdil by tady jen focus, mondea a BMW. Napriklad ja osobne, chci auto, ktere je bezpecne, pomerne spolehlive a vzhled hraje taky roli, ale jestli mam podvozek C5 nebo BMW 3 je me tak nejak jedno, protoze na to moje jezdeni me staci i ted Stare toledo, ktere ma asi ten nejhorsi podvozek co je na svete a presto me to staci. Kolik z vas vyuzije podvozky Focuse II? Kazdy mame rad neco jineho, jeden rad C5 a jiny Mondeo. Jsou to stejna auta, velka prostorna rodina auta a presto jsou to protiklady a kazdemu vyhovuje neco jineho
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 18:34, RE: Pár dobře míněných slov autorovi
anonym napisał:
„I já sám už si ze své kritiky koncernu VW dělám často trochu srandu a rýpu do něj jen ta pro oživení textu. Doufám, že rozumný čtenář nadsázku pochopil...“
Pane Vaculíku, přijměte dobře míněných pár řádek od člověka, který také – byť v jiném, nemotoristickém oboru – coby uznávaná autorita publikuje i pro širší veřejnost o příslušném materiálovém vybavení.
Jsem jen občasným čtenářem zdejších recenzí a nevím, jak ona zmiňovaná „sranda“, „nadsázka“ a ono „oživení“ vypadají a působí. Přesto mě tako...
Dodatečně jsem si přečetl, že prý jste "skutečný" novinář živící se psaním do tištěných periodik. Pokud je to tak, zamyslete se nad sebou a nad tím, co jsem Vám v "Pár dobře míněných slovech" napsal. Měl byste toto všechno samozřejmě znát a automaticky ctít, a to i při publikování "jen" na internetu.
Protože navzdory kvalitám odborným, jimiž zřejmě disponujete, proti poctivé novinařině bohužel hřešíte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 18:45, RE: bravo? snad ne VW?
mufik.martin napisał:
To Pepe: Ano mas pravdu, ze viceprvek mel uz i stary peugeot 406 v roce 1996 kdy prisel na trh, ale napriklad kvalitni naftak dostal az HDI. 1.9TD nebyl spatny motor, ale na TDI tehdy jeste nedosahl. Jinak PD neni urcite super motor, ale pokud se bavime o nakladech na provoz, asi bych radeji PD nez 2.2 HDI, preci jen vstriky, filtr pevnych castic, o hodne vyssi spotreba. Ale na druhou stranu perfektni zatah ma taky a je klidny a neybruje. Jinak cena 406 je opravdu pomerne nizka, ale ne s 2.2 HDI...
Dlouho jsem se rozhodoval zda HDI 2,2 v C8 nebo 1,9 PD v Sharanu a nakonec jsem vybral PD a nelituji. Ani ta hlučnost se kupodivu tolik neliší a problémů má HDI hafo. Navíc žere víc a jede míň. Než nový 1,9 HDI tak radši starý komůrkový 1,9 TD protože spotřeba +/-stejná a je bezúdržbový / nezničitelný.
S těmi nápravami to moc prožíváte. Mně osobně nejvíc vyhovovala kliková Peugeoťácká náprava, protože co se týče směrové stability na dálnici byla bezkonkurenční (při propérování nemění vůbec stopu, a to kloudně neumí ani víceprvek). Kdyby ji na 406 zachovali a přidali tam mazničku za 15Kč kvůli životnosti, udělali by nejlíp.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 19:29, RE: technicka pozn.
Martin Vaculík napisał:
Ano, ale jde o to jaká předokolka. Audi má motor na napříč, ale podélně. Je tudíž daleko dále před přední nápravou, rozložení hmoty je méně příznivé a moment setrvačnosti kolem svislé osy vyšší, než u tradičního řešení s motorem napříč. Zde nejde jen o nedotáčivost, ale i o odpor proti změnám směru daným zmíněným momentem setrvačnosti. Motor před přední nápravou býval častý (Renault 21, 25, Alfa Romeo Alfasud či 33), dnes už jej má jen Audi a Subaru. Subaru navíc krátké a nízké boxery, nanejvýš ...
Myslim ze to asi take kazdy vi, ze ma motor podelne. Ale kdyby byla stavajici koncepce audi nevyhodnejsi proti motoru napric tak by ji uz davno nepouzivali, nehlede na to, ze je to narocnejsi pro koncern i z hlediska vyroby, delat dvoji zpusob pohonu (motor podel i napric). Asi vedi proc to delaji, a zrovna u sve prestizni znacky. Jinak by to audi natrel kdokoliv s motorem napric, coz asi nebude tak docela pravda, ze? :o)
Myslim ze koncern si z vasi kritiky na zadek nesedne, ty zajima zda se auta prodavaji, to je meritko, bez ohledu na vase nazory. Pokud klienti usoudi ze koncernova auta nejsou dost dobra, tak si je proste nikdo nekoupi. Podle vasich meritek nejsou dost dobra, klienti si to evidentne nemysli. Spatna auta nikdo nebude kupovat pouze ze sentimentu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 19:44, VW
Pan Vaculík kritizuje VW a přitom jeho vysněný auto je od VW a nejlepší auto, který bylo kdy vyrobený je AUDI 2,5 TDI, takže taky koncerňák..............................NO COMENT
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 20:53, RE: VW
Vepř napisał:
Pan Vaculík kritizuje VW a přitom jeho vysněný auto je od VW a nejlepší auto, který bylo kdy vyrobený je AUDI 2,5 TDI, takže taky koncerňák..............................NO COMENT
Já myslím, že kdo chce podpořit věrnostní program VW group, tak by měl rozhodně tyto vozy kupovat! Je to spoření na celou životnost auta.

Spousta lidí tady nemůže skousnout kritiku na koncern, ale ruku na srdce, nepřipadá vám divné, kolik mají koncernová auta různých drobných závad a materiálů s velmi krátkou životností? Ve firmě jsme měli tolik opěvovavanou A6tku a měli jsme s ní samé problémy. Čerpadlo, řídící jednotka, elektrika, stále to hlásilo problémy s ABS a td. Auto mělo image jako prase, ale letělo za psem.

Nebudu podporovat neustále koncern, stačí, že jsem vysolil 1,5 mega za auto, tak proč platit stále, stále. Pak jsem koupil nový Avensis v D4D a je to úplně něco jiného. Auto je pohodlné, úsporné a kdo není imbecil, tak ví, že ve světě image má taky, no a zdejší chytrolíni ať si jezdí těma pastama z koncernu, hodně štěstí:- ))

PS: Pane Vaculík nic si z toho nedělejte, jít proti tupé mase je vždycky boj, vím jak to myslíte a uvidíme, co ukáže čas. Spousta lidí se jednou bude divit kam až to dotáhne asijský automobilový průmysl!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 20:53, RE: VW
Vepř napisał:
Pan Vaculík kritizuje VW a přitom jeho vysněný auto je od VW a nejlepší auto, který bylo kdy vyrobený je AUDI 2,5 TDI, takže taky koncerňák..............................NO COMENT
Jenze panVaculik odsuzuje nynejsi koncernova auta, ne koncern jako celek co kdy vyrobil. Ale kritizuje to, ze napriklad Golf 4 je vlastne golf 3 v novem kabate, Passat je temer to same atd, pak ze nejsou moc spolehlivy, coz poslendi dobou je taky pravda, ale vetsina aut ma problemy posledni dobou diky modernim vymozenostem. Takze pan Vaculik spise poukazuje na to, ze koncern dela tak trosku podvody na zakazniky. Vsichni vyviji neco noveho a presto neprodaji tak dobre, jako koncern, ktery da jen novy kabat a necha starou technologii. Jinak treba VW a commonrail podle me nedelal tak dlouho, protoze cekal, az si vsichni spali prsty a zhorsi se jim povest a n se pouci z chyb ostatnich a vyrobi temer dokonaly comonrail bez chyb, kterych se dopustili jini. Docela dobra strategie. Nehlede na to, ze TDI se stale dobre prodavalo, tak proc koncit vyrobu. Ano TDI ma hodne odpurcu, ale stale je to neprodavanejsi naftak i PD.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 22:18, RE: VW
mufik.martin napisał:
Jenze panVaculik odsuzuje nynejsi koncernova auta, ne koncern jako celek co kdy vyrobil. Ale kritizuje to, ze napriklad Golf 4 je vlastne golf 3 v novem kabate, Passat je temer to same atd, pak ze nejsou moc spolehlivy, coz poslendi dobou je taky pravda, ale vetsina aut ma problemy posledni dobou diky modernim vymozenostem. Takze pan Vaculik spise poukazuje na to, ze koncern dela tak trosku podvody na zakazniky. Vsichni vyviji neco noveho a presto neprodaji tak dobre, jako koncern, ktery da jen ...
Já taky TDI nikomu neberu, kdo skousne hluk, vibrace a černý kouř za téměř každým TDI autem, tak prosím, ale já mám rád klídek a pěkný vodpal a motor co jde ochotně do otáček. Kdy si myslí, že japonci dnes stále dělají kvílející kostitřasy s šedými plasty, tak asi zaspal tak o 10 let. Spousta lidí tady kritizuje a ve skutečnosti nemá ani zkušenost s moderní jap. produkcí. Spousta lidí se potom divila, co ti rejžožrouti dělají za káry. Na to abych si draze platil 4 kruhy a dál nic, tak na to fakt moje firma nevydělává. A jestli si někdo myslí, že chytrý obchodník dneska kouká čím jezdíte na jednání, tak se mýlíte. Kdo to má trochu srovnané v hlavě, tak naopak ocení firmu, která má kvalitu, ale za přijatelnou cenu a nevyhazuje zbytečně miliony do hajzlu. Na "prestiž" nechť si hrají ti, co si ji neplatí! (politici)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 22:26, RE: Gratuluji !!!
anonym napisał:
SADAM Velmi dobrý článek, měl jsem passata B3 r.v. 88 1.6 karbec a jezdil 5 let bez sebemenších závad, když jsem ho prodával měl najeto 280tkm a nejevil známku většího opotřebení!! V současné době mám passata B6 r.v.02 (mimochodem může mi někdo vysvětlit označení nového passatu? je to B7? nebo je to B6 a já mám B5 ,,fejslift,, ?) a nejsem moc spokojený s přední nápravou, už jsem vyměnil ramena a stejně tam něco klepe, takže jde do světa ale nevim co koupit, chci kombi tak mi poraďte. ...
Tak ten Tvuj Pasik z roku 2002 je pouze "fejsliftovana" B5. Ten novy by mel byt podle vseho B6. I kdyz si to hodne lidi mysli ze ty Passati s novymi svetly je model B6! Mel jsem taky B5 s 81 kW ciply na 96 kW a za 3 roky jen bezne spotrebni opravy (kupoval jsem ho s novou pr. napravou) a byl jsem i s jizdnimy vlastnostmi hodne spokojeny. Ted mam Octu combika ten sam motor jen neni ciply a zatim spokojenost, akorat se ty dve auta nedaji moc srovnavat, protoze Octa je o tridu nize! Akorat se mi zda Octa ziznivejsi ve meste, ale to muez byt tim cipem, ze jezdim stejne ale ted na to musim vice slapat!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.05.2007 22:38, RE: Pár dobře míněných slov autorovi
anonym napisał:
„I já sám už si ze své kritiky koncernu VW dělám často trochu srandu a rýpu do něj jen ta pro oživení textu. Doufám, že rozumný čtenář nadsázku pochopil...“
Pane Vaculíku, přijměte dobře míněných pár řádek od člověka, který také – byť v jiném, nemotoristickém oboru – coby uznávaná autorita publikuje i pro širší veřejnost o příslušném materiálovém vybavení.
Jsem jen občasným čtenářem zdejších recenzí a nevím, jak ona zmiňovaná „sranda“, „nadsázka“ a ono „oživení“ vypadají a působí. Přesto mě tako...
Nepruď kreténe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 08:34, RE: VW
anonym napisał:
Já taky TDI nikomu neberu, kdo skousne hluk, vibrace a černý kouř za téměř každým TDI autem, tak prosím, ale já mám rád klídek a pěkný vodpal a motor co jde ochotně do otáček. Kdy si myslí, že japonci dnes stále dělají kvílející kostitřasy s šedými plasty, tak asi zaspal tak o 10 let. Spousta lidí tady kritizuje a ve skutečnosti nemá ani zkušenost s moderní jap. produkcí. Spousta lidí se potom divila, co ti rejžožrouti dělají za káry. Na to abych si draze platil 4 kruhy a dál nic, tak na to f...
Projděte si laskavě pár minulých diskusí zde a ukažte mi majitele vozů VW Group, který by útočil třeba na Japonské vozy a vysmíval se jim. Moc jich nenajdete.

Zato hysterickými příspěvky nadávající vozům VW group (od majitelů vozů jiných značek) se to tu jen hemží.

Takže nevím kdo je zaslepený, kdo zaspal a tak podobně.

Jinak moderní japonská produkce přezentující konkurenci k Audi na Evropském trhu je jedině Lexus (předtím nikdo) a ani ten nemá pořádnou servisní síť a zdaleka takovou možnost individualizace vozů, o pestrosti nabídky nemluvě. A že by to byla jako ojetina dobrá koupě, o tom si dovolím docela dost zapochybovat, už jenom vzhledem k otázce, kde to bude kupec takového vozu servisovat, kór někde mimo okolí Prahy nebo Brna.

Jinak znám dost lidí, co z Favoristů přesedli ve fialových sakách a bílých ponožkách třeba do tehdy populární kulaté Mazdy 626 a vězte, že jim to jejich obchodní partneři (zvláště ti zahraniční, kteří mají nějak vypěstovaný vkus a styl) dali najevo, by´t třeba zdvořilostní otázkou zda se jim jejich BMW neporouchalo a proto přijeli autem manželky. A svého času to třeba byl problém u obchodních jednání.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 08:39, RE: Pár dobře míněných slov autorovi
A4 napisał:
Souhlas s cruisem, jen bych doplnil ještě dva své postřehy:
1) nevím, proč tady p. Vaculík označuje motory TDI PD jako "věčně churavé", když v jedné recenzi jeden z nich označil jako "fenomenální" (konkrétně 1,9 TDI PD 110 kw např. v Seatu Toledo) a v dalším článku chválil spolehlivost vstřikovačů PD, které "na rozdíl od prvních common railů nepůsobí problémy".
Mám zkušenosti s oktávkou TDI PD 74 kw, kupovaná nová. Kromě běžné údržby si motor zatím "řekl" o dvě váhy vzduchu a jeden vstřikovač P...
To same si myslím já. Motory TDi se narozdil od TDCi neserou, jsou sice hlučnější, ale alespon to vydrží. To samé HDI. K motorům TSI - lepší benzíny na světě snad ani nejsou. To že se moc nemontují je stratregie VW a nevim teda proč....A nevim, proč si kupovat ošklivého ceeda když za téměř stejný peníze můžu mít focuse 1.6 16V s ještě lepší výbavou a kvalitou hodně nad ceedem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 08:41, RE: Podvozky
mufik.martin napisał:
Ještě bych dodal, k těm jízdním vlastnostem. Audi si většinou nekoupí ten, kdo chce rezat zatacky, a uz tuplme ne asi A6. Jsou to auta o pohodlí, image znacnky, kvalite zpracovani. Vetsina techto aut jezdi v primem smeru a na dalnici musi i pri vysokych rychlostech byt pohodlna. MAlo z techto aut jezdi zatacky na doraz. Kdo chce jezdit dravě jde do staršího BMW 3 nebo 5. Audi je zaměřena jinak. Jinak kdyby podvozek byl kritérium výběru auta tak se tady neprodá zadny francouz, zadny ital, zadna o...
Přesně - pan Vaculík i mnozí jiní readktoři to totiž hodnotí pohledem 20-25 letého nevyskákaného chocholouše, kterému pokud neproblikne k každé druhé zatáčce kontrolka zapnutého ESP, tak je to špatně. Možná tedy pro ně tyto recenze píšou.

Já přitom ze svého okolí neznám nikoho, kdo by si zmiňovaného Passata nebo Audinu (ale povětšinou ani BMW) kupoval coby nové auto k těmto účelům.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 10:18, RE: Podvozky
anonym napisał:
Přesně - pan Vaculík i mnozí jiní readktoři to totiž hodnotí pohledem 20-25 letého nevyskákaného chocholouše, kterému pokud neproblikne k každé druhé zatáčce kontrolka zapnutého ESP, tak je to špatně. Možná tedy pro ně tyto recenze píšou.

Já přitom ze svého okolí neznám nikoho, kdo by si zmiňovaného Passata nebo Audinu (ale povětšinou ani BMW) kupoval coby nové auto k těmto účelům.
no tak díky bohu, za tuhle diskuzi, díky ní snad opravdu nebudu mít pocit, že jsem namyšlenej a zakomplexovanej idiot, když jezdim octavií.. Díky panu Vaculíkovi bych ho snad za chvíli měl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 10:54, to jsem chtel slyset
Vážený pane Vaculík moc se mi Váš článek líbil.Pro me jste člověk který dobře ví co je dobré a co ne.Osobně mám BMW 33OCi v manualu a pochopil jsem co jsou to perfektní jizdni vlastnosti a zadni nahon ktery bych nikdy nemenil!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 14:20, RE: to jsem chtel slyset
anonym napisał:
Vážený pane Vaculík moc se mi Váš článek líbil.Pro me jste člověk který dobře ví co je dobré a co ne.Osobně mám BMW 33OCi v manualu a pochopil jsem co jsou to perfektní jizdni vlastnosti a zadni nahon ktery bych nikdy nemenil!!!
Opet pekny clanek. Ostatne jako vzdy od p. Vaculika. Z jeho clanku je znat ze vecem o kterych pise rozumi a nekteri zoufali jedinci to nejsou schopni prekousnout. Jsem stejneho nazoru co se tyce VW. Stary VW typu golf 3, vento atd. bych si klidne koupil a rad. Dnesni VW jsou akorat tak predrazene a jejich uspech je podle mne jakousi setrvacnosti z doby minule kdy to byly fajn auta. Jinak si neumim vysvetlit proc se porad slusne prodavaji. Ja proste nevidim duvod proc kupovat napr. octavii kdyz za stejne penize mam mondeo, ktere je novejsi, silnejsi a v podstate po vsech strankach o tridu vyse.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 15:30, RE: VW
anonym napisał:
Projděte si laskavě pár minulých diskusí zde a ukažte mi majitele vozů VW Group, který by útočil třeba na Japonské vozy a vysmíval se jim. Moc jich nenajdete.

Zato hysterickými příspěvky nadávající vozům VW group (od majitelů vozů jiných značek) se to tu jen hemží.

Takže nevím kdo je zaslepený, kdo zaspal a tak podobně.

Jinak moderní japonská produkce přezentující konkurenci k Audi na Evropském trhu je jedině Lexus (předtím nikdo) a ani ten nemá pořádnou servisní síť a zdaleka takovou možnost...
Mala odbocka - Lexus je znacka Toyoty a sdileji spolu techniku. Individualizace vozu celkem mozna neni, protoze v aute se zakladni cenou uz je vse, za co si v Audi musite draze zaplatit...
reagować
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.