Brachy napisał:
Jeden duvod proc ne citroen.
- Ted jsem prodaval svoje Mondeo a musim rict ze proste Skodovka si drzi cenu.
Kdyz jsem se pred 4 lety rozhodoval mezi Mondeem a Oktavkou, prislo mi ze Mondeo je vice muziky za mene penez. (Musim uznat ze mam moznost jezdit s oktavkou a je to dle meho nazoru drobet horsi auto co se tyce interieru; motor neporovnavam).
Pri prodeji jsem byl ale dost NEMILE prekvapen poklesem ceny Fordu. Skodovka si drzi cenu jak luterska vira.
A tak predpokladam ze nebude jednoduche ...
Ano pokles ceny také "JE" kritérium. K němu 2 drobnosti.
Cenové relace se pomalu "narovnávají", dle posledních ofic. údajů byl za poslední měsíce pokles cen ojetin, bazarových vozů nějakých 6%, u modelů škoda byl zaznamenán pokles 15%.
Kupovat vůz a myslet na prodej za několik let (v tomto případě třeba i za "set" tisíc kilometrů) zní rozumně (a není NErozumné - souhlasím), ale jako PRIMÁRNÍ já vidím oněch 40 t. km ročně! V TOM je totiž (přeci) obrovský rozdíl (s rodinou - jak "plánuje" tazatel, ještě větší).
Trošičku (vzdáleně) mi to připomíná "vtip" - ze života, bohužel, který mi manžel vyprávěl..
Obrovské množství lidí mívalo na své TV (za socialismu) "stažený" kontrast (a přikrývalo jí "dečkou" - to ale nesouvisí .-) protože tím "méně" namáhali obrazovku. Jak mi bylo vysvětleno - je to pravda. Buď 14,5 roku se dívat na televizi "na plno", nebo 15 let "v spořivém módu" - na horší obraz.
Při porci 40 tisíc km ročně ...