0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 10:21, RE: O2
pan Purkrábek z Purkrabí napisał:
Jedině Oktávka v TDi. To je ta nejlepší volba, všechno ostatní jsou šunty, možná až na Passat.
A v metli na hlíně!!!Pán asi přsedlal z felície.I když O2 je o proti O1 fakt pokrok,pořád je to velké auto na malém podvozku!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 10:26, RE: Redakce? Passat
Tomi napisał:
Recenze slušná,spousta dobrých známých informací včetně doporučení i jiné varinaty.
Ale co ten Passat?Proč doporučujete starou B5???
Pán uvažuje o Passatu z let kdy je na výběr jedině B6 ( ! ) ,ta je od roku 2000 - 2005 a ne od 1997! ,a to od počátku jako sedan i kombi.
Navíc Passat B7,tedy poslední generace od 2005 se dá v dieselu 1,9tdi 77 pořídit od 320-330tis na což bych upozornil. Potom je bezpečnost i konstrukce úplně o něčem jiném,jen ne zastaralá.
Probírat bezpečnost a konstrukci zastara...
Dovolím si Vaše informace mírně poupravit. Označování passatů vám obecně příliš nejde, když vymyslíte generaci, kterou VW ještě ani nepředstavil (B7) )). Prostě passat vyráběný od roku 1996 je B5, zrovna jako ten faceliftovaný vyráběný tuším od roku 2000. B6 je až ten současný s motorem napříč a jednodušší přední nápravou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 10:38, RE: Autor je magor
Muroň napisał:
Oproti vynikající 66 Kw poskytuje jen 8 kw navíc, krouťák je vyšší jen o 40 Nm a přitom má dvouhmotový setrvačník (riziko), variabilní naklápění lopatek (riziko), čtyři vstřikovací čerpadélka PD (riziko) a na poruchy náchylnější turbo (riziko). Tedy po stránce spolehlivosti a životnosti je s 66 kw s rotačním čerpadlem nesrovnatelná.
No já mám právě to PDčko ve fábii a za tim nic, krom výměny rozvodů, oleje, kotoučů, destiček a blbnoucí elektroniky(kontrolka el. motoru stále svítí) zatim všechno v pohodě, už má najeto skoro 190 000 a furt jezdí jak ďas. Ani turbo nevykazuje žádný známky poruchy, tak sem se chtěl jen zeptat co mě po tich 190 000 může čekat, když do teď bylo vše ok. Myslim že ve fábii je to nejlepší motor, teda kromě RSka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 10:41, RE: O2
dagoš napisał:
A v metli na hlíně!!!Pán asi přsedlal z felície.I když O2 je o proti O1 fakt pokrok,pořád je to velké auto na malém podvozku!!!
Nepřesedlal. Přiznám se že jezdim ve Fábii TDi PD 74 kw a jsem spokojenej, a tudíž bych jako další auto volil tu oktávku, protože třeba tim fordům a jejich naftovejm motorům moc nevěřim, vzhledem k tomu co se dá někdy u našich benzínek natankovat za humus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 10:49, RE: O2
pan Purkrábek z Purkrabí napisał:
Nepřesedlal. Přiznám se že jezdim ve Fábii TDi PD 74 kw a jsem spokojenej, a tudíž bych jako další auto volil tu oktávku, protože třeba tim fordům a jejich naftovejm motorům moc nevěřim, vzhledem k tomu co se dá někdy u našich benzínek natankovat za humus.
když mondeo tak od 2004 a je spokojenost, po přesednutí z PD do TDCI nebo HDI, pak teprve člověk zjistí, že PD není to pravé ořechové, jsem toho důkaz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 10:53, RE: O2
Milan napisał:
když mondeo tak od 2004 a je spokojenost, po přesednutí z PD do TDCI nebo HDI, pak teprve člověk zjistí, že PD není to pravé ořechové, jsem toho důkaz.
Ok, beru to, možná je to pravda, nemůžu posuzovat, ale asi si stejně zůstanu u svého
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 11:00, RE: Autor je magor
pan Purkrábek z Purkrabí napisał:
No já mám právě to PDčko ve fábii a za tim nic, krom výměny rozvodů, oleje, kotoučů, destiček a blbnoucí elektroniky(kontrolka el. motoru stále svítí) zatim všechno v pohodě, už má najeto skoro 190 000 a furt jezdí jak ďas. Ani turbo nevykazuje žádný známky poruchy, tak sem se chtěl jen zeptat co mě po tich 190 000 může čekat, když do teď bylo vše ok. Myslim že ve fábii je to nejlepší motor, teda kromě RSka.
Osobně si myslím, že i PD je nadprůměrně spolehlivý turbodiesel. Kámoš má Fabii ve stejné motorizaci a taky bez problémů. Jenže furt platí, že co v motoru není, to se nepokazí a proto víc věřím té 66 kw, která má míň zlepšovadel a nižší vstřikovací tlaky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 11:02, RE: O2
Milan napisał:
když mondeo tak od 2004 a je spokojenost, po přesednutí z PD do TDCI nebo HDI, pak teprve člověk zjistí, že PD není to pravé ořechové, jsem toho důkaz.
Jestli ořechovostí myslíš kultivivanější chod a plynulejší záběr, pak jo. Spotřebu má srovnatelně silné PD nižší než common rail a taky spotřeba méně závisí na stylu jízdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 11:19, RE: O2
Muroň napisał:
Jestli ořechovostí myslíš kultivivanější chod a plynulejší záběr, pak jo. Spotřebu má srovnatelně silné PD nižší než common rail a taky spotřeba méně závisí na stylu jízdy.
měl jsem i polo v SDI a to byla tragédie, ale měl jsem to auto rád, 2.5TDI v A6 byla hrůza. HDI si skutečně vezme o něco více, ale za tu pohodu na palubě to deci stojí. Po autech, co jsem jezdil i za 12, tak jestli si 2.2HDI vezme do 7, nebo s menší O1 za 6, tak to je mě už jedno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 11:27, RE: O2
Milan napisał:
měl jsem i polo v SDI a to byla tragédie, ale měl jsem to auto rád, 2.5TDI v A6 byla hrůza. HDI si skutečně vezme o něco více, ale za tu pohodu na palubě to deci stojí. Po autech, co jsem jezdil i za 12, tak jestli si 2.2HDI vezme do 7, nebo s menší O1 za 6, tak to je mě už jedno.
Sdi je samozřejmě lenoch, ale zas vydrží a dobře slouží. Polo musí mít rád každý, to je bez diskuze. 2,5TDI byl šestiválec nebo starší pětiválec (ten byl prý lepší)? Jestli máš 2,2 HDi, jsi Kyliin člověk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 11:29, RE: Dvouhmoťák
zigi napisał:
Může mi tady někdo objasnit co je dvouhmotový setrvačník, kde se nachází, jaká je jeho funkce, proč je jen u moderních dieselů a co že po cca 100t km a ukaždého auta odchází, jehož cena není nejnižší?
Dvouhmotý setrvačník byl primárně vyvinut pro naftové motory, aby měly kultivovanější chod. Má nehomogenní rozložení své hmotnosti (odtud jeho název), čímž funguje i jako tlumič torzních kmitů. Problém spočívá v jeho součinnosti s klasickou spojkou a manuální převodovkou, neboť jej ničí např. podtáčení motoru. Proto někteří výrobci dodávají k motorům s tímto setrvačníkem pouze automatickou převodovku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 11:40, RE: O2
Muroň napisał:
Sdi je samozřejmě lenoch, ale zas vydrží a dobře slouží. Polo musí mít rád každý, to je bez diskuze. 2,5TDI byl šestiválec nebo starší pětiválec (ten byl prý lepší)? Jestli máš 2,2 HDi, jsi Kyliin člověk.
Kylie chápu, v C5 s HDI se musíš svést a pak něco říkat, moji dva kolegové v práci moje auto znají a oběma se s nim jezdí moc dobře /spolujezdec i řídit/, ale nekoupí si ho kvůli tomu že je to citroen a proto jak to vypadá, ale technice věří, že je kvalitní. A6 byl 6ti valec a ten 5ti byl fakt lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:25, RE: O2
Milan napisał:
Kylie chápu, v C5 s HDI se musíš svést a pak něco říkat, moji dva kolegové v práci moje auto znají a oběma se s nim jezdí moc dobře /spolujezdec i řídit/, ale nekoupí si ho kvůli tomu že je to citroen a proto jak to vypadá, ale technice věří, že je kvalitní. A6 byl 6ti valec a ten 5ti byl fakt lepší.
K tomu SDi, s tim mám taky hodně zkušeností. Měl jsem ho před tim PDčkem. Je pravda, že netrhá asfalt, ale je nesmrtelnej, neměl jsem s nim nikdy žádnej problém, a to sem občas dost výrazně přetahoval výměny oleje a nějak extra ho nešetřil. akorát když byl motor v zimě studenej a já ho nakopnul, tak to bylo jak kdybych nastartoval tank. Všechno tam různě rachtalo, drnčelo, ale furt to jezdilo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:30, RE: Redakce? Passat
koos napisał:
Dovolím si Vaše informace mírně poupravit. Označování passatů vám obecně příliš nejde, když vymyslíte generaci, kterou VW ještě ani nepředstavil (B7) )). Prostě passat vyráběný od roku 1996 je B5, zrovna jako ten faceliftovaný vyráběný tuším od roku 2000. B6 je až ten současný s motorem napříč a jednodušší přední nápravou.
Milí kolego.V roce 2000 se nejednalo o žádný facelift,ale o uvedení nového modelu( nové generace, interní označení B6), model od roku 2005 je opravdu B7.Takže smích není na místě :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:32, RE: O2
pan Purkrábek z Purkrabí napisał:
K tomu SDi, s tim mám taky hodně zkušeností. Měl jsem ho před tim PDčkem. Je pravda, že netrhá asfalt, ale je nesmrtelnej, neměl jsem s nim nikdy žádnej problém, a to sem občas dost výrazně přetahoval výměny oleje a nějak extra ho nešetřil. akorát když byl motor v zimě studenej a já ho nakopnul, tak to bylo jak kdybych nastartoval tank. Všechno tam různě rachtalo, drnčelo, ale furt to jezdilo
plně souhlasím s předřečníkem, polo je nesmrtelný, s 2.5TDI jsem ale taky po ránu budil sousedy, s HDI si můžeš po ránu před kapotou normálně povídat, asi takový je to rozdíl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:40, RE: Redakce? Passat
Tomi napisał:
Milí kolego.V roce 2000 se nejednalo o žádný facelift,ale o uvedení nového modelu( nové generace, interní označení B6), model od roku 2005 je opravdu B7.Takže smích není na místě :))
Tak smích na místě tedy je, neboť jako bývalý zaměstnanec servisu VW mám poněkud přesnější informace. Opravdu je to tak jak říkám. Zkuste se zeptat některého z přijímacích techniků značkového servisu a uvidíte, že bude tvrdit to stejné (pokud ovšem zrovna nenarazíte na člověka, který je na svém postu měsíc a technika dělá jen proto, že zatím nic jiného nesehnal). Že tomu Tonda v hospodě říká B6, když je to B5 a pak novému tedy logicky B7, když ten je B6 je věc jedna, ale informace od výrobce věc druhá. A ta má obecně vyšší váhu, než Tondovi vědomosti, ventilované nad půllitrem zlatého moku. Bohužel i motorističtí novináři v tom mají lidově řečeno občas hokej. ))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:48, Redakce? Passat
koos napisał:
Tak smích na místě tedy je, neboť jako bývalý zaměstnanec servisu VW mám poněkud přesnější informace. Opravdu je to tak jak říkám. Zkuste se zeptat některého z přijímacích techniků značkového servisu a uvidíte, že bude tvrdit to stejné (pokud ovšem zrovna nenarazíte na člověka, který je na svém postu měsíc a technika dělá jen proto, že zatím nic jiného nesehnal). Že tomu Tonda v hospodě říká B6, když je to B5 a pak novému tedy logicky B7, když ten je B6 je věc jedna, ale informace od výrobce věc...
ok nehádám se.Možná to tak je,ale všichni kolem mě mluví o poslední generaci jako o B7.Když se podívám do inzerce na internetu tak je taky všude B7 od roku 05,když chci koupit nějaké příslušenství v internetových obchodech,všude je B7.
Tak pak nemáme být zmatení:))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:56, RE: Vůz na 40.000 km ročně II.
Brachy napisał:
Jeden duvod proc ne citroen.
- Ted jsem prodaval svoje Mondeo a musim rict ze proste Skodovka si drzi cenu.
Kdyz jsem se pred 4 lety rozhodoval mezi Mondeem a Oktavkou, prislo mi ze Mondeo je vice muziky za mene penez. (Musim uznat ze mam moznost jezdit s oktavkou a je to dle meho nazoru drobet horsi auto co se tyce interieru; motor neporovnavam).
Pri prodeji jsem byl ale dost NEMILE prekvapen poklesem ceny Fordu. Skodovka si drzi cenu jak luterska vira.
A tak predpokladam ze nebude jednoduche ...
Ano pokles ceny také "JE" kritérium. K němu 2 drobnosti.
Cenové relace se pomalu "narovnávají", dle posledních ofic. údajů byl za poslední měsíce pokles cen ojetin, bazarových vozů nějakých 6%, u modelů škoda byl zaznamenán pokles 15%.
Kupovat vůz a myslet na prodej za několik let (v tomto případě třeba i za "set" tisíc kilometrů) zní rozumně (a není NErozumné - souhlasím), ale jako PRIMÁRNÍ já vidím oněch 40 t. km ročně! V TOM je totiž (přeci) obrovský rozdíl (s rodinou - jak "plánuje" tazatel, ještě větší).
Trošičku (vzdáleně) mi to připomíná "vtip" - ze života, bohužel, který mi manžel vyprávěl..
Obrovské množství lidí mívalo na své TV (za socialismu) "stažený" kontrast (a přikrývalo jí "dečkou" - to ale nesouvisí .-) protože tím "méně" namáhali obrazovku. Jak mi bylo vysvětleno - je to pravda. Buď 14,5 roku se dívat na televizi "na plno", nebo 15 let "v spořivém módu" - na horší obraz.
Při porci 40 tisíc km ročně ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:58, RE: O2
Milan napisał:
plně souhlasím s předřečníkem, polo je nesmrtelný, s 2.5TDI jsem ale taky po ránu budil sousedy, s HDI si můžeš po ránu před kapotou normálně povídat, asi takový je to rozdíl.
Souhlasím s vámi oběma. TDi (ať s PD či bez a i SDi) je za studena traktor a vždy bude hlučnější a více vibrovat ve srovnání s common raily. Na druhou stranu bude TDi při srovnatelném výkonu méně žrát a v případě staré verze s rotačním čerpadlem bude mít delší životnost a celkově bude spolehlivější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 17.10.2008 12:59, RE: Redakce? Passat
Tomi napisał:
ok nehádám se.Možná to tak je,ale všichni kolem mě mluví o poslední generaci jako o B7.Když se podívám do inzerce na internetu tak je taky všude B7 od roku 05,když chci koupit nějaké příslušenství v internetových obchodech,všude je B7.
Tak pak nemáme být zmatení:))
To mi trošičku připomíná současný Golf 6 a 5té generace - nu ono se říká, všechno tu už bylo ...
reagować
  1 ... 7 8 9 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.