mikes napisał:
Muzu videt nejake srovnani jizdnich casu at si udelam predstavu o kolik trid vys je ta Mazda 3 MPS, kdyz to tady tak zasvecene komentujete?
Ale ale - mikes! Nemáme někde "neukončenou diskuzi"? Na téma, že existují "rychlejší" a lepší "hot hatch", než golf (s "maličkým, poddimenzovaným podvozkem)? ,-)
Už nevím kde, myslím že mazda 3 mps také dosáhla lepších časů než golf (což nic nemění na faktu, že zrovna tahle verze golf se mi docela "zamlouvá") a navíc jsem (na základě informace, že ten motor je jen "evoluce" starého VR) tohle auto vlastně i "řídila" .. v starých dobrých časech kdy VW ještě se mi (docela) líbilo.
A odkud vy přesvědčení že golf byl je a bude "nej-" berete? Možná bude - u nové (byť trošičku zpožděné) platformy se prý snaží ... tak uvidíme. Mazdu 3 tu opakovaně označuji za nejpodceňovanější "kompakt" a možná to tak i bude s tím "divokým" motorem.
Nu králem této kategorie (pro mne!) je bmw 135i (mimochodem k infarktu vás asi přivedou dva články na autorevue.cz o Citroën C4 VTS - "Loeb by nepohrdl" a "Dělová koule" - ono totiž praxí zjistíte, že časy jsou důležité, ale u tohoto typu vozů je i "pocit" z jízdy velmi důležitý..
PS: Mimochodem co říkáte, že mistrovství světa WRC zase vyhrál Seb Loeb (na Citroën C4)? A co říkáte na to, že juniorské MS (JWRC) také vyhrál Citroën (C2) a že třetí byl čech
Martin Prokop (také na Citroën C2)? A v mistrovství v rallyecros zvítězi ... Citroën? A proč se nikde ničeho nezúčastní golf? Když je "nejlepší"?
Pěkný den