0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf R32 - žrout nebo střízlík?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.10.2008 16:11, RE: LPG
free78 napisał:
Na základě čeho by mělo být CNG lepší? Je zřejmé, proč je CNG oproti LPG horší - a to tlak potřebný pro zkapalnění těchto plynů (v případě LPG stačí relativně malý). Proto "komfort" tankování musí být z principu lepší u LPG. Jasně že CNG sbírá zase body v oblasti lepších emisí - bezpečné jsou ale podle mne oba stejně. Tuším že minulou sobotu byl na TV Prima v pořadu autosalon (v sobotu ráno) prováděn test - požár auta s LPG. Auto silně hořelo, vybuchla benzínová nádrž, ale LPG zůstalo nepoškozen...
Problém LPG tkví v tom že při úniku-který je prakticky i teoreticky vyloučen-se drží při zemi, kdežto v podzemních garážích je větrání u stropu, tudíž ho neodsaje. Pokud budete mít při zemi větrací otvory, mřížky, ev. ventilátor, mělo by být vše ok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 08:02, Zkouška
Tož musí to jet pěkně, ale živit bych to nechtěl.
Kdyby byla ale nějaká možnost, tak na týden bych to vyzkoušel.
S Fábií bych vám ten testovací okruh zajel za 72,50 Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 09:28, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Sprint napisał:
Tož musí to jet pěkně, ale živit bych to nechtěl.
Kdyby byla ale nějaká možnost, tak na týden bych to vyzkoušel.
S Fábií bych vám ten testovací okruh zajel za 72,50 Kč.
Ono je to "něco za něco" - já to raději nepočítám, za kolik ..., ale ten "pocit" za to stojí.. (i když peněženka tupí .-)
PS: Jsou půjčovny "top" aut, doporučuji ELITE Rent - mají doslova "vše", i když momentálně v jiném státě, do druhého dne přistaví před váš dům... (cenu nekomentuji, ale MOŽNOSTsvézt se "čímkoliv" tu je ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 14:47, RE: Zkouška
Sprint napisał:
Tož musí to jet pěkně, ale živit bych to nechtěl.
Kdyby byla ale nějaká možnost, tak na týden bych to vyzkoušel.
S Fábií bych vám ten testovací okruh zajel za 72,50 Kč.
jo, ale 3krat pomaleji :D tohle asi nebude auto pro "neustale hledace spotreby" nebo pro cloveka dojizdejici 50km denne do prace s prumernou ceskou vyplatou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 16:52, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
ladis napisał:
jo, ale 3krat pomaleji :D tohle asi nebude auto pro "neustale hledace spotreby" nebo pro cloveka dojizdejici 50km denne do prace s prumernou ceskou vyplatou
To určitě ne, ale tak to není ani v (bohatém) německu! Naopak, na "popojíždění" po městě se tam poměrně dobře prodávají vozy typu - miniauta z Kolína apod.!
Ale je dobře, že "ostré" hatchbacky existují, pocit je v nich trochu jako v supersportu - a z tohoto pohledu jsou ještě docela "levné"
PS: Pro hledače spotřeby jsou nejvíc "in" malá auta typu suzuki alto apod., je (trochu) paradoxem, že v česku se vlastně téměř neprodávají..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 18:44, Než tohle
Tak bych určitě neváhal a koupil bych Mazdu MPS.Tahle kára nemá konkurenci,skvělý motor,podvozek,zpracování,spotřeba a je o třídu vejš.Vw je jen taková rádoby hračka,ale je těžká na předek a brzdy vadnou a vadnou a pozor drahý provoz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 19:00, Parkování si majitel určuje sám
Pokud je garáž Vaše,tak si prostě řekněte:můžeš parkovat ve své garáži.To,že je v parkovacích domech tohle omezení je interní a hloupé omezení.Tlakové nádrže si vozíme v karavanech, či je máme vedle grilu nebo ve sklepě pro sporák.To není zakázaný.Obdobná situace je parkování v garáži.Ještě jsem neslyšel,že by při nehodě vybouchlo LPG.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 20:03, RE: LPG
Reno napisał:
Omlouvám se, že to píšu sem, ale u toho staršího tématu bych se asi odpovědi nedočkal. Chci se zeptat někoho, kdo s tím má zkušenosti, na parkování s vozidlem na LPG. Že nesmí parkovat v podzemních garážích je jasné. Bydlím v bytovce, která má v přízemí garážová stání, konkrétně to mé je uzavřeno vraty. Můžu v něm parkovat s LPG nebo ne? Děkuji za odpověď.
Jak už tu zaznělo, tak problém je, že uniklý propan-butan (= LPG) klesá k zemi. Takže obecně vzato, parkovat s LPG v podzemních garážích jde tam, kde je tomu uzpůsobeno odvětrání garáží. Tedy odtah i u podlahy, s předepsanou intenzitou, aby nedošlo k výbušné koncentraci. * Což jsem ale ještě nikde neviděl, protože to stojí peníze. Ne že by to nešlo. **** Tím, kdo to zakazuje je stavební úřad, na základě odborného vyjádření hasičů. Tedy nějací sousedé, společenství vlastníků atd, s tím nemají co dělat. To je irelevantní. **** A co se týče garáže v bytovce, s přímým výjezdem ven? To záleží na konkrétním posouzení. Pokud by ta gará byla na, nebo nad úrovní okolního terénu, a zároveň by bylo zajištěno odvětrání garáže, třeba velkou vodorovnou mřížkou ve vratech, spolu s nasávacími mřížkami min 20x20 cm u stropu, tak nevidím problém. Ve sporném případě bych požádal hasiče o vyjádření. Spolu s jednoduchým plánkem garáže a navazujících prostor + popisem odvětrání. ***** Co se týče CNG, tak zemní plyn jde nahoru, kde jsou obvykle umístěny nasávací otvory odvětrání. Takže obecně vzato bych neviděl problém a ještě jsem neviděl, že by hasiči zakazovali CNG. I když, pravda, už jsem u několika podzemních garáží tuto značku viděl. Ale ty baráky neznám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 20:07, ??
Je příšerné, že ta blbka se musí vyjadřovat ke všemu, o čem nemá ani páru. To redakci envadí, že tu zasviňuje diskuzi? Nevšimlo si toho zastoupení Citroenu, jaké "image" jim zde buduje?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 21:30, RE: ??
xf napisał:
Je příšerné, že ta blbka se musí vyjadřovat ke všemu, o čem nemá ani páru. To redakci envadí, že tu zasviňuje diskuzi? Nevšimlo si toho zastoupení Citroenu, jaké "image" jim zde buduje?
Je hrozné, že ten blb se musí vyjadřovat ke všemu, co řeknu, ať to chápe či ne. To redakci envadí, že tu zasviňuje diskuzi?
PS: Proč to spojujete s citroën? Ten PRVNÍ kdo nanesl téma, jsem přeci nebyla já - OPĚT jste NEtrefil KOHO kritizovat.
PPS: A když už, říká se "bubka" ne B - L - B (to si nechte k sobě rovným ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.10.2008 21:40, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
xf napisał:
Je příšerné, že ta blbka se musí vyjadřovat ke všemu, o čem nemá ani páru. To redakci envadí, že tu zasviňuje diskuzi? Nevšimlo si toho zastoupení Citroenu, jaké "image" jim zde buduje?
Ach, málem jsem zapomněla - to je SPECIÁLNĚ pro vás, milý "xf"
PS: A co říkáte na ten "nabušený" golfík, máte nějakou zkušenost s ním, či nějakým podobným autem?
Pěkný den (a když už, tak bubka s U - rozumíme si? ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.10.2008 08:00, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Ach, málem jsem zapomněla - to je SPECIÁLNĚ pro vás, milý "xf"
PS: A co říkáte na ten "nabušený" golfík, máte nějakou zkušenost s ním, či nějakým podobným autem?
Pěkný den (a když už, tak bubka s U - rozumíme si? ,-)
Sergej Bubka?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.10.2008 10:59, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Banjo napisał:
Sergej Bubka?
Překonávat rekordy jako Sergej neumím (to jsem "in", že? chválabohu za googlík!), ale když už "invektiva" s tím "u" to je přeci jen lepší (to mne tchýně "poučila" ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.10.2008 11:47, RE: Než tohle
Kobyla napisał:
Tak bych určitě neváhal a koupil bych Mazdu MPS.Tahle kára nemá konkurenci,skvělý motor,podvozek,zpracování,spotřeba a je o třídu vejš.Vw je jen taková rádoby hračka,ale je těžká na předek a brzdy vadnou a vadnou a pozor drahý provoz.
Za stejne penize koupis Mazdu 3 MPS, ta o tridu vejs urcite neni, a pokud jsi myslel Mazdu 6 MPS, ta o tridu vejs je, ale taky za ni zaplatis o tridu vejs, takze neni jasne co jsi tim myslel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.10.2008 12:51, RE: Než tohle
mikes napisał:
Za stejne penize koupis Mazdu 3 MPS, ta o tridu vejs urcite neni, a pokud jsi myslel Mazdu 6 MPS, ta o tridu vejs je, ale taky za ni zaplatis o tridu vejs, takze neni jasne co jsi tim myslel.
Dle "jiného" vlákna soudím, že myslem mazdu 3 mps a oním "o třídu výš" nemyslel až tak kategorii vozu, jako jízdní časy a "související" ... (s čímž se víceméně shoduji, jedničkové bmw i ultrarychlá mazda jsou asi "lepší" variantou - byť tento goflík "neurazí")
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.10.2008 15:40, RE: Než tohle
Kylie napisał:
Dle "jiného" vlákna soudím, že myslem mazdu 3 mps a oním "o třídu výš" nemyslel až tak kategorii vozu, jako jízdní časy a "související" ... (s čímž se víceméně shoduji, jedničkové bmw i ultrarychlá mazda jsou asi "lepší" variantou - byť tento goflík "neurazí")
Muzu videt nejake srovnani jizdnich casu at si udelam predstavu o kolik trid vys je ta Mazda 3 MPS, kdyz to tady tak zasvecene komentujete?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.10.2008 16:32, RE: Než tohle
Kylie napisał:
Dle "jiného" vlákna soudím, že myslem mazdu 3 mps a oním "o třídu výš" nemyslel až tak kategorii vozu, jako jízdní časy a "související" ... (s čímž se víceméně shoduji, jedničkové bmw i ultrarychlá mazda jsou asi "lepší" variantou - byť tento goflík "neurazí")
Jasnovidectvi vam pri patku moc nejde, uz napsal ze mel na mysli Mazdu 6 MPS... to srovnani pak trochu kulha....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 14:00, RE: Než tohle
mikes napisał:
Muzu videt nejake srovnani jizdnich casu at si udelam predstavu o kolik trid vys je ta Mazda 3 MPS, kdyz to tady tak zasvecene komentujete?
Ale ale - mikes! Nemáme někde "neukončenou diskuzi"? Na téma, že existují "rychlejší" a lepší "hot hatch", než golf (s "maličkým, poddimenzovaným podvozkem)? ,-)
Už nevím kde, myslím že mazda 3 mps také dosáhla lepších časů než golf (což nic nemění na faktu, že zrovna tahle verze golf se mi docela "zamlouvá") a navíc jsem (na základě informace, že ten motor je jen "evoluce" starého VR) tohle auto vlastně i "řídila" .. v starých dobrých časech kdy VW ještě se mi (docela) líbilo.
A odkud vy přesvědčení že golf byl je a bude "nej-" berete? Možná bude - u nové (byť trošičku zpožděné) platformy se prý snaží ... tak uvidíme. Mazdu 3 tu opakovaně označuji za nejpodceňovanější "kompakt" a možná to tak i bude s tím "divokým" motorem.
Nu králem této kategorie (pro mne!) je bmw 135i (mimochodem k infarktu vás asi přivedou dva články na autorevue.cz o Citroën C4 VTS - "Loeb by nepohrdl" a "Dělová koule" - ono totiž praxí zjistíte, že časy jsou důležité, ale u tohoto typu vozů je i "pocit" z jízdy velmi důležitý..
PS: Mimochodem co říkáte, že mistrovství světa WRC zase vyhrál Seb Loeb (na Citroën C4)? A co říkáte na to, že juniorské MS (JWRC) také vyhrál Citroën (C2) a že třetí byl čech Martin Prokop (také na Citroën C2)? A v mistrovství v rallyecros zvítězi ... Citroën? A proč se nikde ničeho nezúčastní golf? Když je "nejlepší"?
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 14:01, RE: Než tohle
mikes napisał:
Jasnovidectvi vam pri patku moc nejde, uz napsal ze mel na mysli Mazdu 6 MPS... to srovnani pak trochu kulha....
Už jsem to "četla" - já bych k porovnání klidně M3 postavila (cenově to příliš nekulhá, ten golf a ta mazda za podobnou cenu budou, ne?)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.11.2008 10:02, Hans
Jen bych chtěl upozornit na malou nepřesnost při srovnání se spotřebou Focusu ST. Aby test byl objektivní musel by se i do Focusu nalít benzín s oktanovým číslem 100, protože vyšší oktanové číslo samozřejmě snižuje spotřebu... Další věc je, že výkon s oktanovým číslem roste a výrobce si může dovolit uvádět v tabulkách vyšší výkony a nižší spotřebu než konkurence spalující běžný Natural 95.
Zajímavé by bylo i srovnání jaký rozdíl ve spotřebě bude po natankování 100 oktanového benzínu a po natankováni 95 okt. benzínu
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.