A.K.ALex napisał:
Tak Golfa III by som zas vyradil ja. To auto je na to, ako je škaradé z vonku a hlavne zvnútra nenormálne predražené. Oproti Astre (tá tiež nemá bohvieaké materály v interiéry) vypadá tak o 10 rokov staršie. Ak aj niekto predá svoje Tdičko tak to bude mať nabehaných aj 300 000 ak nie viac...
Nejsem zastáncem koncernu VW, přestože jezdím nyní v Oktávce 1,9 TDi (96kW) z 2002. Předtím jsem jezdil ve Vectře, Felicii, Fabii, Subaru a Marei. Asi před dvěma měsíci mě máma požádala, abych jí vybral menší auto do 100.000 Kč. Snad z obecného povědomí jsem si řekl, jedině Fiat Punto - idaální auto pro ženy. Začal jsem objíždět bazary v blízkém i širokém okolí a vybíral, projížděl, zkoušel a zcela jsem změnil názor. Ženská nemá takovou sílu jako chlap a řazení v Puntu 7 - 10 starém se rovná intenzivnímu posilování rukou a také levé nohy při sešlapování spojky. Jízdní vlastnosti by asi obstály po kompletní renovaci podvozku. O rozvrzané palubní desce a hluku uvnitř se raději nebudu více rozepisovat. Punto, k mému překvapení, tedy neobstálo. Tak jsem zkoušel bez rozmyslu všechno, co jen trochu vypadalo zachovale do zmíněné částky. Teď to počítám: 7xPunto, 3XPegueot (myslím 205 a 306), 3xCitroen (asi Saxo), 2xDaewoo Matiz, 1x Ford Ka, 2xŠkoda Felicia, 1xSuzuki Swift 1,3 a 4xVW Golf. Na Golfy jsem se zaměřil až v poslední době, přestože patří vzhledem ke zmiňovaným vozům o třídu výše, přesto cenově tyto 4 kusy se věšly do 100.000 Kč. A proč? V Golfech z 96,97. roku jsem si připadal oproti všemu, co jsem doposud zkoušel, jako v autě. Všechno ostatní byla katastrofa, kromě Swiftu (až na příšerný design a kastle rezivěla)!!! S hodnocením Tipcarsu se plně ztotožňuji a i máma (celkem nerada) po zkušebních jízdách uznala jako favorita Golfa (nejvíc se jí líbil Matiz a že je takový malinkatý a krásně modrý).
Takže nyní celkem jasně chápu, proč si Golfy drží cenu. Prodejci to ví moc dobře také.
Tak a teď do mně, NEKONCERŇÁCI!!!