0
powrót
 

diskuze k tématu: Dieselový kombík do 120 000 Kč

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 01:28, Kombik do 120K
Osobně mám Escorta - benzín...ale naftovému Escortu bych se zadelka vyhl,trpí přední náprada a forďácké diesely z té doby jsou hrozné .Kdybych si měl vybrat,tak bych koupil buď Mareu a nebo Golfa III. Marea je celkem nenáročné vozidlo,má dobré jízdní vlastnosti a je konstrukčně relativné nove,jediné dvě věci co by mi vadili na tomto voze jsou tenké plechy,které promáčknete snad i placem ruky,a příšerně rychle stárnoucí platy (např.,kliky u dvěř). Golfa bych vzal proto,že 1,9TDI je má sice zvuk jako traktor,ale ten motor má dobrou spotřebu a je to skutečný držák,navíc se naněj dá sehnat spousta dílu z druhovýroby za pár šupů,jako nevýhodu bych viděl starší konstrukci vozidla. Možná bych zahrnul do výběru i Seat Cordoba vario,Citroen Berlingo,..a okrajove isnad i Renauttu Laguna či Peugeotu 406.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 03:01, RE: Kombik do 120K
Kukinek napisał:
Osobně mám Escorta - benzín...ale naftovému Escortu bych se zadelka vyhl,trpí přední náprada a forďácké diesely z té doby jsou hrozné .Kdybych si měl vybrat,tak bych koupil buď Mareu a nebo Golfa III. Marea je celkem nenáročné vozidlo,má dobré jízdní vlastnosti a je konstrukčně relativné nove,jediné dvě věci co by mi vadili na tomto voze jsou tenké plechy,které promáčknete snad i placem ruky,a příšerně rychle stárnoucí platy (např.,kliky u dvěř). Golfa bych vzal proto,že 1,9TDI je má sice zvuk ...
Míval sem TD Forda a několik lidí z okolí taky a byl to řekněme průměr. Nevim,jestli vůbec de udělat nějaká statistika poruch těch motorů,ale i když to přeženu a bude desetiprocentní pravděpodobnost,že se během řekněme tří,čtyř let,stane vážná závada (hlava,řemen..) a majitel zaplatí cca 20000,-za opravu,tak to cenu auta snižuje o 2000,- ...a to ještě neznamená,že to jinej motor nemůže potkat taky. Samozřejmě srovnání s TDi ,zvlášť ve spotřebě nesnese,ale vzhledem k cenám ojetin,který tomu odpovídaj,bych se koupě zachovalýho Fordu TD nebál. Jak bude vypadat stejně drahej (..a stát stejně starej) Golf III TDi a Escort TD? A díly na Fordy sou levný jak orig.,tak v druhovýrobě a tim pádem i na vrakovištích. Tak do mě,koncerňáci!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 05:02, RE: Kombik do 120K
X napisał:
Míval sem TD Forda a několik lidí z okolí taky a byl to řekněme průměr. Nevim,jestli vůbec de udělat nějaká statistika poruch těch motorů,ale i když to přeženu a bude desetiprocentní pravděpodobnost,že se během řekněme tří,čtyř let,stane vážná závada (hlava,řemen..) a majitel zaplatí cca 20000,-za opravu,tak to cenu auta snižuje o 2000,- ...a to ještě neznamená,že to jinej motor nemůže potkat taky. Samozřejmě srovnání s TDi ,zvlášť ve spotřebě nesnese,ale vzhledem k cenám ojetin,který tomu odpo...
a jeste si zapomnel dopsat ford forever
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 06:13, RE: Kombik do 120K
franta napisał:
a jeste si zapomnel dopsat ford forever
Boze ty jsi krypl!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 06:15, RE: Kombik do 120K
X napisał:
Míval sem TD Forda a několik lidí z okolí taky a byl to řekněme průměr. Nevim,jestli vůbec de udělat nějaká statistika poruch těch motorů,ale i když to přeženu a bude desetiprocentní pravděpodobnost,že se během řekněme tří,čtyř let,stane vážná závada (hlava,řemen..) a majitel zaplatí cca 20000,-za opravu,tak to cenu auta snižuje o 2000,- ...a to ještě neznamená,že to jinej motor nemůže potkat taky. Samozřejmě srovnání s TDi ,zvlášť ve spotřebě nesnese,ale vzhledem k cenám ojetin,který tomu odpo...
No jinak ja bych rozhodne doporucoval Astru G s 1.7DTi 55kw,je to velmi spolehlivy motor a jestli nejezdite moc dalky a tezko zatizeny,tak pro vas je ten motor jako delany!
Sice je linejsi,ale spolehlivy a malo zere!
Vyhoda povinneho ruceni je patrna a navic Astraa G proti golfu III je rozdilna v datu vyroby.Golf III vznikl v roce 1991 a Astra G 1998.takze si muzete uvedomit i ty rozdily v modernizaci!
Osobne bych volil Astru G (navic kombi je velmi prakticke a oblibene)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 06:16, RE: Kombik do 120K
napisał:
Jdi někam Franto!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 06:53, RE: Kombik do 120K
zigi napisał:
No jinak ja bych rozhodne doporucoval Astru G s 1.7DTi 55kw,je to velmi spolehlivy motor a jestli nejezdite moc dalky a tezko zatizeny,tak pro vas je ten motor jako delany!
Sice je linejsi,ale spolehlivy a malo zere!
Vyhoda povinneho ruceni je patrna a navic Astraa G proti golfu III je rozdilna v datu vyroby.Golf III vznikl v roce 1991 a Astra G 1998.takze si muzete uvedomit i ty rozdily v modernizaci!
Osobne bych volil Astru G (navic kombi je velmi prakticke a oblibene)
Taky bych šel raději do Astry,navíc se dá sehnat i model se zvýšenou střechou která začíná za předními sedadly a tak je výška kufru vzadu větší.Ale jinak zase třeba Marea má tu výhodu,že vyklopí zadní nárazník a má tím úplně rovnou úložnou plochu a navíc je cenově níž než Astra a Golf,ale musí se pečlivě vybrat.Do Escortu v dieslu bych rozhodně nešel hodně mých známých se na něm dost spálilo.Ale připravil bych se na to,že po koupi budete muset stejně udělat rozvodˇák a údržbu protože ikdyž bude mít auto servisní knížku tak neplatí co je psáno to je dáno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 09:41, fordy
Kamarád má escorta 1,8d bez turba (r.v. 96) a jako druhý majitel si rozhodně nemůže stěžovat..kupoval ho od mojí sestřenky. Sice to je opravdu zachovalý kousek (nyní najeta cca 160 000km) . Pokud někdo koupí odjetý kšunt, nemůže na danou značku nadávat. Jediné, co jej trápí je nízká akcelerace, ale holt se nejedná o sporťák !!! Starty v zimě jsou trochu delší (oproti mé bývalé feldě 1,9d musí nechat motor trochu déle protočit), ale i v největších mrazech vždy nastartoval. Rozhodně si nemyslím, že by to bylo špatné auto. Naftové motory v escortu nejsou určitě tak kvalitní jako v W, nebo peugetu, taky nejsou u jetých vozidel tak předražené (včetně následného servisu). Prostě se musí koupit vůz, o který se majjitel staral ... tak je tomu u všech značek !!!
Pokud někdo tvrdí, že ford v naftě je shit, tak doufám, že toto auto vlastnil.... a ne, že kamarád povídal.
Jinak bych taky volil astru G.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 09:48, RE: Kombik do 120K
Kukinek napisał:
Osobně mám Escorta - benzín...ale naftovému Escortu bych se zadelka vyhl,trpí přední náprada a forďácké diesely z té doby jsou hrozné .Kdybych si měl vybrat,tak bych koupil buď Mareu a nebo Golfa III. Marea je celkem nenáročné vozidlo,má dobré jízdní vlastnosti a je konstrukčně relativné nove,jediné dvě věci co by mi vadili na tomto voze jsou tenké plechy,které promáčknete snad i placem ruky,a příšerně rychle stárnoucí platy (např.,kliky u dvěř). Golfa bych vzal proto,že 1,9TDI je má sice zvuk ...
Šel bych do Fiatu Marea. Narozdíl od Bravy má kliky plastové, nikoliv gumové, většinou v laku, a ty jsou v pohodě. Výborný je hlavně kufr a v vzhledem k cenám, za které se Marea prodává, může kupující odložit slušnou sumu bokem a nechat si ji na preventivní servis (rozvody, náplně, filtry, tlumiče atd.). Ve výsledku tak může mít auto v mnohem lepším stavu, než třeba golfa (nemluvě o tom, že Marea tradičně nabízí lepší výbavu a klima nebývá výjimkou). U toho trojkového golfa bych po osobní zkušenosti (Fiat Pundo 5D hatchback vs. VW Golf III Variant (zadek vs. předek)) rozhodně netvrdil, že je robustní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 13:39, A co Felda?
Ještě bych přihodil do výběru Felicii Combi 1.3/50kW LPG...za ty peníze bude zachovalá...a provoz bude za pár korun...

...neříkám, že je ze všech nejlepší, tak mě prosím hned nezlynčujte...díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 13:49, RE: A co Felda?
Čenda napisał:
Ještě bych přihodil do výběru Felicii Combi 1.3/50kW LPG...za ty peníze bude zachovalá...a provoz bude za pár korun...

...neříkám, že je ze všech nejlepší, tak mě prosím hned nezlynčujte...díky
Lyncovat te nebudu,ale hned bych ji vyradil!
1.3MPI ma do dieslu hodne daleko!
Koupit za 120t Kc Felicii udela jen sprominutim vul,to auto uz nema vetsi hodnotu nez 70-80t Kc!
Dale zadna antikorozni ochrana,vybava vozu je uboha,nejiste jizdni vlastnosti,nelibivy design, houpave odpruzeni!
Prijde mi to jako strela vedle!Kupovat zakulaceny favorit je nesmysl!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 14:37, Nissan
Zigi napisał:
Lyncovat te nebudu,ale hned bych ji vyradil!
1.3MPI ma do dieslu hodne daleko!
Koupit za 120t Kc Felicii udela jen sprominutim vul,to auto uz nema vetsi hodnotu nez 70-80t Kc!
Dale zadna antikorozni ochrana,vybava vozu je uboha,nejiste jizdni vlastnosti,nelibivy design, houpave odpruzeni!
Prijde mi to jako strela vedle!Kupovat zakulaceny favorit je nesmysl!
Do této ceny se vejde i nissan primera P11 kombi buď 2.0TD a nebo lépe 2.0 16V který je z těchto aut nejkvalitnější a nejrobustnější a má nejlepší jízdní vlastnosti.Při výběru mnoho štěstí....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 15:00,
....podarena poradna od p.Vrzala....po dlhom case ...dik!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 16:05, DILEMA
Pane Barta moudry z toho asi nejste co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 19:41,
Rozhodně astru, neprohloupíš. Na pojebanou primeru se ani nedívej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 21:53, RE: A co Felda?
Zigi napisał:
Lyncovat te nebudu,ale hned bych ji vyradil!
1.3MPI ma do dieslu hodne daleko!
Koupit za 120t Kc Felicii udela jen sprominutim vul,to auto uz nema vetsi hodnotu nez 70-80t Kc!
Dale zadna antikorozni ochrana,vybava vozu je uboha,nejiste jizdni vlastnosti,nelibivy design, houpave odpruzeni!
Prijde mi to jako strela vedle!Kupovat zakulaceny favorit je nesmysl!
1.3 opravdu diesel není...ale s LPG vychází provozní náklady líp než u dieselu vzhledem k tomu, že pan tazatel najede 30 tkm ročně...a jinak co se týče výbavy záleží konkrétním kusu, jsou i slušně vybavené (i když tomu plno lidí nevěří ), jízdní vlastnosti a odpružení jsou podle mě odpovídající motoru...pohled na design je dost subjektivní, takže o tom se nemá smysl bavit...a co so týče antikorozní ochrany, tak tam to docela pokulhává, nicméně stačí jednou za dva roky ošetřit podvozek a dutiny a nerezne to...dokonce i ty páté dveře nemusí zreznout, stačí tomu věnovat jendou za čas trochu času a pár peněz...navíc na to jak je malá je dost prostorná, má dobře vymyšlené sklápění zadních sedaček...myslím že alespoň za úvahu by stála...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 22:33, RE: A co Felda?
Čenda napisał:
1.3 opravdu diesel není...ale s LPG vychází provozní náklady líp než u dieselu vzhledem k tomu, že pan tazatel najede 30 tkm ročně...a jinak co se týče výbavy záleží konkrétním kusu, jsou i slušně vybavené (i když tomu plno lidí nevěří ), jízdní vlastnosti a odpružení jsou podle mě odpovídající motoru...pohled na design je dost subjektivní, takže o tom se nemá smysl bavit...a co so týče antikorozní ochrany, tak tam to docela pokulhává, nicméně stačí jednou za dva roky ošetřit podvozek a duti...
No tak po dlouhé době povedená poradna... Některé zdejší reakce opět píšou odborníci co chtějí "poradit", ale to co je v té poradně je 100% pravda... Skvěle napsané... Vidím to přesně tak...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 22:55, RE: A co Felda?
Zigi napisał:
Lyncovat te nebudu,ale hned bych ji vyradil!
1.3MPI ma do dieslu hodne daleko!
Koupit za 120t Kc Felicii udela jen sprominutim vul,to auto uz nema vetsi hodnotu nez 70-80t Kc!
Dale zadna antikorozni ochrana,vybava vozu je uboha,nejiste jizdni vlastnosti,nelibivy design, houpave odpruzeni!
Prijde mi to jako strela vedle!Kupovat zakulaceny favorit je nesmysl!
Tak pozor, na Felicii mi nesahej, mam ji jako sluzebni hrkac. Jako soukrome mam sice 3x drazsi auto, nicmene felicie me taky nikdy nezklamala. Antikorozni ochrana je, pouze kastle neni pozink. Ale napriklad spodek je ochranen proti korozi velmi velmi dobre, prahy ani podlaha tomu takrka nekoroduji (dokonale provedeny ochranny nastrik). Hodne zalezi na barve auta - obycejne odstiny, zejmena cervena (spatne odolna proti UV zareni) koroduji velmi snadno, metalicke odstiny maji moderni dvouvrstvy lak a ty temer nekoroduji. Uz je vyzkouseno ze i celopozinkovane karoserie koroduji a hnijou, jakmile se koroze nekde dostane pod pozink tak to vali skoro stejne rychle.
Jizdni vlastnosti felicie NEJSOU nejiste, jsou velmi jiste, sice pomerne spatne, ale jiste, nikdy sem nezazil ani naznak nejakeho zaludneho chovani, vzdy je chovani auta dobre citelne, dost s tim blbnu a casto se dostanu i do smyku a vzdy vim co auto udela a jak se zachova. Kombik ma jizdni vlastnosti cca 2x lepsi nez kratka verze, ta je nevyvazena. S dieselovym motorem je tohle pro nekoho kdo nema moc penez dobre a spolehlive auto. Osobne sice moc nechapu kombinaci "Nemam na auto vic jak 120000Kc a zaroven si muzu dovolit najezdit 30000km rocne..." ale budiz, kdyz nekdo nemuze jinak...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.11.2006 23:24, RE: bez předmětu
Pola napisał:
Rozhodně astru, neprohloupíš. Na pojebanou primeru se ani nedívej.
Budem sa tvarit ze som to s tou primerou necital, ale pravda je taka z vyberu autora otazky je najlepsia volba ta Astra. Chodte do tej Astry 1.7...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.11.2006 09:09, RE: A co Felda?
Ivoss napisał:
Tak pozor, na Felicii mi nesahej, mam ji jako sluzebni hrkac. Jako soukrome mam sice 3x drazsi auto, nicmene felicie me taky nikdy nezklamala. Antikorozni ochrana je, pouze kastle neni pozink. Ale napriklad spodek je ochranen proti korozi velmi velmi dobre, prahy ani podlaha tomu takrka nekoroduji (dokonale provedeny ochranny nastrik). Hodne zalezi na barve auta - obycejne odstiny, zejmena cervena (spatne odolna proti UV zareni) koroduji velmi snadno, metalicke odstiny maji moderni dvouvrstvy la...
Tak feldu kombíka v naftě jsem měl v dobách, kdy se to ještě tak tak vyplatilo co se týče PHM, nikoli však ohledně servisu. Přední nápravu jsem vyměnil během pár let prakticky celou, přestože šlo o vyztuženou kasti po faceliftu, auto se neskutečně kroutilo a kolébalo, jízdní vlastnosti tudíž nic moc. Je pravda, že na dov. v Chorv. jsem zvládl jet za 4,5 l, po městě ale knedlík a 7 - 8l - prostě spojení nízkootáčkového d. motoru a škodovácké převodovky. Takže z mého pohledu ji autor do výběru nezařadil zcela oprávněně. Ještěže jsem ji včas prodal....
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.