anonym napisał:
Pokud jde o árovky, tak u Chevroletu Lacetti mojí Oslice měnil mechanik autorizovaného servisu árovku pouhých 20 minut... . Díval jsem se jak to dělá, protoe mě to světlo nelo ven (holt kopyta jsou kopyta). Je tam prostě málo místa. U vím jak na to, ale ne abych se s tím půl hodiny drbal, tak radi dám i přítě 150 Kč. servisu.
Iáá
Osel
Ano, Osel zde prokázal (jako ji mnohokrát) ibalství a správnou oslo-českou vyčůranost. Také jsem to tak udělal v případě F. Ducato 3.generace. Na výměnu árovky je třeba demontovat plastovou masku (4 rouby), poté světlo vyklopit ven (2 rouby + trn). Teď to zvládám do 3 minut, ale instruktá v servisu byla poučná
. Jinak svezení s C5 kombi výborné, dokonce i ta 1,6 s 80 kW není propadák. Pro srovnání - O2 TDI (bez magické červené) má o 3 kW méně, o 10 Nm více, o pár kg méně, take skoro srovnatelné. A zkuste tvrdit, e O2 TDI nejede
). A na tu spotřebu - kombinace kolem 7, třeba si to jetě sedne - zatím najeto 10 tkm....