0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké rodinné kombi s dieselem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla, italská vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.07.2008 18:39, RE: stilo
Pepe napisał:
Ano, Osel zde prokázal (jako již mnohokrát) šibalství a správnou oslo-českou vyčůranost. Také jsem to tak udělal v případě F. Ducato 3.generace. Na výměnu žárovky je třeba demontovat plastovou masku (4 šrouby), poté světlo vyklopit ven (2 šrouby + trn). Teď to zvládám do 3 minut, ale instruktáž v servisu byla poučná . Jinak svezení s C5 kombi výborné, dokonce i ta 1,6 s 80 kW není propadák. Pro srovnání - O2 TDI (bez magické červené) má o 3 kW méně, o 10 Nm více, o pár kg méně, takže skoro sr...
Dovoluji si te poopravit. Neni to sibalstvi ani vycuranost, ale spise neprofesionalita servisu.
Pracuji v autosalonu/servisu (nez klesne ta svedska koruna jeste dal, sakra) ve Svedsku a kdyz k nam prijde zakaznik tak mu radi a ochotne se vsim poradime. Penize tocime na prodeji novych aut a prodeji aut po prvnim majiteli.
Spis mi prijde ze v CR se moc nechce do prace nekdy.
PS: VIVA OSLIK !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.07.2008 19:45, RE: Off topic Audi A4 - poradte, diky. A sorry za OffTopic
anonym napisał:
Na tom automatu si trvam. Uz mam roky.
A ted kdyz EURo padlo, tak prisel cas si udelat radost...
Taky bych přiklonil benzinu 330i. spotřeba okolo 10, ale ta radost:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.07.2008 20:45, kvalita dieselu?
Zdravím, jak se to obecně má s kvalitou dieselových motorů? Nakolik se pletu nebo mám pravdu např. v tom, že nejsou vhodné na krátké vzdálenosti (pár km do práce), kdy dochází k poškozování / nadměrnému opotřebování jakési drahé součásti v motoru (co u benzínu už z principu nehrozí)?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.07.2008 22:36, RE: kvalita dieselu?
anonym napisał:
Zdravím, jak se to obecně má s kvalitou dieselových motorů? Nakolik se pletu nebo mám pravdu např. v tom, že nejsou vhodné na krátké vzdálenosti (pár km do práce), kdy dochází k poškozování / nadměrnému opotřebování jakési drahé součásti v motoru (co u benzínu už z principu nehrozí)?
Hlavne neusetris. Pokud nejsi vylozene milovnik nizkych otacek, tak se nafta vyplati pry vyssich (dejme tomu kolem 160km/h) rychlostech na dalnici.
Tam benzin zacne zrat obvyklich 10-11 kdezto nafta se vysplha dejme tomu na 8 (ted mluvim trebo a srovnani BMW 325i a BMW320d).
Pokud to mas na skakani do prace 6 km tam a 6 km zpatky, nevidim v nafte zadne plus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.07.2008 22:37, RE: kvalita dieselu?
anonym napisał:
Zdravím, jak se to obecně má s kvalitou dieselových motorů? Nakolik se pletu nebo mám pravdu např. v tom, že nejsou vhodné na krátké vzdálenosti (pár km do práce), kdy dochází k poškozování / nadměrnému opotřebování jakési drahé součásti v motoru (co u benzínu už z principu nehrozí)?
Máte pravdu pane kolego,na krátké vzdálenosti opravdu není diesel vhodný,snižuje se jeho výkon a studené starty dávají zakouřit např. turbu. Kobyla
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.07.2008 23:48, Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Zdravím, jak se to obecně má s kvalitou dieselových motorů? Nakolik se pletu nebo mám pravdu např. v tom, že nejsou vhodné na krátké vzdálenosti (pár km do práce), kdy dochází k poškozování / nadměrnému opotřebování jakési drahé součásti v motoru (co u benzínu už z principu nehrozí)?
Pokud ročně nenajedete 30 000 km a více, tak na traktor rovnou zapomeňte, nevyplatí se.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.07.2008 07:40, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Pokud ročně nenajedete 30 000 km a více, tak na traktor rovnou zapomeňte, nevyplatí se.
Myslím, že se tady hovoří o rodinném autu a ještě k tomu kombi.Předpokládám, že nebude sloužit k jízdám jednou týdně do obchodu, nebo 6km do práce, ale na rodinné výlety a podobně, čili na delší trasy a více méně plně naložené auto a tudíž předpokládám že diesel by byl ideální volbou.Osobně mám TDCI ,s tou kvalitou by se dalo polemizovat, motory jsou hodně lepší, než benzínove /masívnější materiály/ v údržbě nevidím žádný problém , výměna rozvodů u 1.6Tdci - je tam řetěz - a malý řemen - výměna řemenu doporučena při 240tis. km
nevidím v tom problém.Takové reakce jako /pokud někdo nenajede 30tis. km a více tak se D.nevyplatí / jsou zcestné, platí možná u starých aut a Oktávek, VW a pod. S tou poruchovostí - vše je v rukou majitele, jak se o autíčko stará - mám najeto 160tis.km a vše originál, v pohodě. Pokud koupíte vraka,pak se nedivte ,že jsou s tím problémy.Přeji šťastnou volbu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.07.2008 11:37, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Pokud ročně nenajedete 30 000 km a více, tak na traktor rovnou zapomeňte, nevyplatí se.
Proč bych měl jezdit tolik km aby se mi vyplatila nafta? Já když počítám,vyplatí se mi i při třeba 10tis km ročně. Nafták bere 6l *34 =2,04 Kč/km
benzin 8l * 31=2,48 Kč/km
Když budu při koupi dobře vybírat,tak bych musel mít vyloženě smůlu,aby se mi během dvou let (20 000km) něco vysypalo,takže náklady žádný jiný(podle toho si auto při koupi vybírám) a po dvou letech auto zas prodám a koupím další.
Takže nafták se vyplatí od prvního km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.07.2008 13:20, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Myslím, že se tady hovoří o rodinném autu a ještě k tomu kombi.Předpokládám, že nebude sloužit k jízdám jednou týdně do obchodu, nebo 6km do práce, ale na rodinné výlety a podobně, čili na delší trasy a více méně plně naložené auto a tudíž předpokládám že diesel by byl ideální volbou.Osobně mám TDCI ,s tou kvalitou by se dalo polemizovat, motory jsou hodně lepší, než benzínove /masívnější materiály/ v údržbě nevidím žádný problém , výměna rozvodů u 1.6Tdci - je tam řetěz - a malý řemen - výměna ...
Zdaleka všechno v rukou majitele není. Co třeba svolávací akce, či různá pochybení konstruktérů. Leda, že byste je chtěl zastoupit a jejich konstrukční chyby vlastnoručně napravit, což opravdu nepředpokládám. Ano ke značnému množství závad přispívá samotný uživate. Vždy tvrdím, že spolehlivost stroje je vlastně mírou odolnosti proti blbému uživateli. To znamená, že i ten nejméně spolehlivý automobil může za předpokladu nadstandardní a tudíž patřičně drahé údržby najet stovky tisíc kilometrů, ačkoliv se v běžných podmínkách sotva dožije 100 000 km. Některé závady ovšem údržbou a chováním neovlyvníte. Sice jich není moc, ale bohužel jsou. sil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.07.2008 13:55, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Proč bych měl jezdit tolik km aby se mi vyplatila nafta? Já když počítám,vyplatí se mi i při třeba 10tis km ročně. Nafták bere 6l *34 =2,04 Kč/km
benzin 8l * 31=2,48 Kč/km
Když budu při koupi dobře vybírat,tak bych musel mít vyloženě smůlu,aby se mi během dvou let (20 000km) něco vysypalo,takže náklady žádný jiný(podle toho si auto při koupi vybírám) a po dvou letech auto zas prodám a koupím další.
Takže nafták se vyplatí od prvního km.
Jestli to beres ze to budes mit dva roky a 20 tis. km tak za predpokladu ze se nic nevysype je nafta levnejsi.
Ja kupuju auto vetsinou na 4 az 5 let a behem toho kazdy rok menim olej, filtry, jednou za cas svicky. A to je proste v nafte drazsi. Takze pri najezdu 10.000 km rocne, se mne nafta neoplati.
Jestli 2 roky ani neotevres hauptnu, tak samozrejme nafta. Preji hodne stesti pri vyberu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.07.2008 14:09, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Jestli to beres ze to budes mit dva roky a 20 tis. km tak za predpokladu ze se nic nevysype je nafta levnejsi.
Ja kupuju auto vetsinou na 4 az 5 let a behem toho kazdy rok menim olej, filtry, jednou za cas svicky. A to je proste v nafte drazsi. Takze pri najezdu 10.000 km rocne, se mne nafta neoplati.
Jestli 2 roky ani neotevres hauptnu, tak samozrejme nafta. Preji hodne stesti pri vyberu.
Nemyslím,že by olej nebo filtr do naftáku byl výrazně dražší než do benzinu.A svíčky... ?
Takže pořád mi to nevychází-když budu mít auto 4 roky a najedu 10tis ročně-celkem tedy 40tis, dvakrát vyměním olej s filtry,tak proč se mi nafta nevyplatí?
Přece není pravda,že hned každýmu během 40tis odejde čerpadlo a turbo. A čeho jinýho bych se měl bát?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.07.2008 15:58, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Nemyslím,že by olej nebo filtr do naftáku byl výrazně dražší než do benzinu.A svíčky... ?
Takže pořád mi to nevychází-když budu mít auto 4 roky a najedu 10tis ročně-celkem tedy 40tis, dvakrát vyměním olej s filtry,tak proč se mi nafta nevyplatí?
Přece není pravda,že hned každýmu během 40tis odejde čerpadlo a turbo. A čeho jinýho bych se měl bát?
Přesně tak,jak jsem již psal - Tdci spotřeba 5l nafty, když jsem jel do Chorvatska ve čtyřech,plně naložený tak 5.2 extrémní podmínky .Částečně po dálnici,částečně po staré přes Plitvice.....Nevím, proč tady někdo píše o drahém servisování aby udržel auto pojízdné - jak jsem již psal mám najeto 160tis km, vše originál, žhavíčky jsem ještě neměnil,turbo i motor šlape jako hodinky, filtry jsou ve stejné cenové relaci jako u benzínu, olej tak samo.Dovolím si tvrdit, že do benzínu musíte kupovat svíčky častěji jako žhavičky do nafty.Kdyby náhodou odešlo turbo,za tu dobu ,resp. kolik km. už naběhalo - mělo by na to nárok, ale věřím, že ještě nějakou dobu vydrží.Takže nafta se určitě vyplatí.Nesmíte koupit auto po smrti , pak je to jedno jaké auto jste koupili.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.07.2008 16:04, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Zdaleka všechno v rukou majitele není. Co třeba svolávací akce, či různá pochybení konstruktérů. Leda, že byste je chtěl zastoupit a jejich konstrukční chyby vlastnoručně napravit, což opravdu nepředpokládám. Ano ke značnému množství závad přispívá samotný uživate. Vždy tvrdím, že spolehlivost stroje je vlastně mírou odolnosti proti blbému uživateli. To znamená, že i ten nejméně spolehlivý automobil může za předpokladu nadstandardní a tudíž patřičně drahé údržby najet stovky tisíc kilometrů, ačk...
Svolávací akce? U auta kolem 200tis.kč? A ještě k tomu kombi?Co by to bylo za autíčko?A i kdyby, svolávačky se platí?Že by auto při normálním provozu vydrželo jen 100 000km? No nevím....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.07.2008 12:27, RE: Off topic Audi A4 - poradte, diky. A sorry za OffTopic
anonym napisał:
A taky jeden kolega ji měl a4 s turbem benzin,staral se o něj jako o mimino a prásk turbo kupoval za 30000 a za čas opět prásk a zase turbo.Tak mě ty motory od vw nějak nesedí i když jsem je taky užíval a docela mi vadí jak jim občas chutná olej.
tak to mel kolega peknou smulu,jezdil sem s a4 1.8turbo a za 320 tisic km sem menil turbo jednou a to v 250 tis.kdbych ju nerozbil,jezdi az do dnes.neboj se toho turba,je to daleko lepsi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.07.2008 23:28, RE: Off topic Audi A4 - poradte, diky. A sorry za OffTopic
anonym napisał:
Na tom automatu si trvam. Uz mam roky.
A ted kdyz EURo padlo, tak prisel cas si udelat radost...
Na ten automat bych si dával snad víc pozor než na turbo, ve 180 tis už bude převodovka taky na repas, nebo se pletu?Kolik vůbec vydrží taková automatická převodovka při standardním zacházení?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.07.2008 23:33, RE: Off topic Audi A4 - poradte, diky. A sorry za OffTopic
anonym napisał:
tak to mel kolega peknou smulu,jezdil sem s a4 1.8turbo a za 320 tisic km sem menil turbo jednou a to v 250 tis.kdbych ju nerozbil,jezdi az do dnes.neboj se toho turba,je to daleko lepsi
Tak je nakonec doma ta 2.4 V6. Je to sice rok 2004 (chtel jsem puvodne 2005) ale byla mnohem levnejsi nez ten faceliftovanej model 2005.
Jede to pekne. A vsem diky za rady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.07.2008 10:42, RE: Off topic Audi A4 - poradte, diky. A sorry za OffTopic
anonym napisał:
Na ten automat bych si dával snad víc pozor než na turbo, ve 180 tis už bude převodovka taky na repas, nebo se pletu?Kolik vůbec vydrží taková automatická převodovka při standardním zacházení?
Nabadal bych k obezretnosti.
Auto, kterym majitel najezdi 60k rocne (180k za 3 roky) urcite nebylo setreno. Automat je skvela vec, ale jeho repase je dost draha,. Priklad, kolega jej u 2004 BMW 530 D menil v 191.000 km. Sam najel 11.000 a koupil ho pred rokem a pul s 180.000 na tachometru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.07.2008 12:11, RE: Off topic Audi A4 - poradte, diky. A sorry za OffTopic
anonym napisał:
Nabadal bych k obezretnosti.
Auto, kterym majitel najezdi 60k rocne (180k za 3 roky) urcite nebylo setreno. Automat je skvela vec, ale jeho repase je dost draha,. Priklad, kolega jej u 2004 BMW 530 D menil v 191.000 km. Sam najel 11.000 a koupil ho pred rokem a pul s 180.000 na tachometru.
Tak to doufam ze mne nepotka. Jelikoz na to bazarista nabizel rok zaruku pri prihlaseni na nemecky spz-etky, tak nejak ve mne vzbudil duveru, ze je to ok. Kazdopadne diky tomu ze to je export a nemam na to zaruku sla cena o 600 EUR dolu.
Zatim dojel dobre do cech, na technickou a uz ma i ceske znacky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.07.2008 12:58, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Přesně tak,jak jsem již psal - Tdci spotřeba 5l nafty, když jsem jel do Chorvatska ve čtyřech,plně naložený tak 5.2 extrémní podmínky .Částečně po dálnici,částečně po staré přes Plitvice.....Nevím, proč tady někdo píše o drahém servisování aby udržel auto pojízdné - jak jsem již psal mám najeto 160tis km, vše originál, žhavíčky jsem ještě neměnil,turbo i motor šlape jako hodinky, filtry jsou ve stejné cenové relaci jako u benzínu, olej tak samo.Dovolím si tvrdit, že do benzínu musíte kupovat sví...
Jo, TDCi je hodně povedenej motor. A přesně tak, náklady srovnatelný s benálem..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.07.2008 22:26, RE: Jednoduché jako facka
anonym napisał:
Pokud ročně nenajedete 30 000 km a více, tak na traktor rovnou zapomeňte, nevyplatí se.
Takže jak vidno-ani omylem to není "jednoduché jako facka" ta otázka nafta x benzin
Prý pod 30 000 km/ročně na naftu zapomente... ha ha ha
Když chceš něco takovýho tvrdit,to chce k tomu mít fakta.
reagować
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.