0
powrót
 

diskuze k tématu: Úsporné motory ve výsledku neušetří

kategorie zaszeregowania tematu:
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 08.09.2015 13:18, Kde to žijem
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 08.09.2015 14:02, RE: Kde to žijem
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.


hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Wtorek 08.09.2015 14:23, RE: Kde to žijem
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.


To je Evropa. Tady si vsichni lzou do kapsy v mnohem vaznejsich otazkach, nez jsou nejake emisni normy.

Ale k veci: vtipne na tom je, ze muj novy Logan (jedna z poslednich Euro 5 vykopavek) s motorem Renault 1,2 16V na LPG za sebe cisly mluvi takto:
1) 20 let stary motor (jeho 8V zaklad je myslim jeste podstatne starsi)
2) 4 valce
3) Spotreba za prvnich 1000 km (tzn. uplne novy, syrovy motor): 75 l LPG
4) Pri dnesnich cenach LPG to jsou naklady na phm 1,1 Kc/km
5) REALNE emise CO2: 120 g/km

Ze je to atmo neprimovstrik, to nemusim dodavat.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 08.09.2015 15:32, RE: Kde to žijem
tomaskrtek napisał:
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...


No, to bylo u toho Subaru.
Tam se mi nelíbilo něco jiného. S nepřímovstřikovým atmo 2-litrem pro střední třídu, jako základním motorem nemám problém. Při dobrém poskládání převodovky ani s 5-ti kvaltem, když na to motor má a táhne už od nejnižších otáček.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 08.09.2015 16:02, RE: Kde to žijem
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...
No, to bylo u toho Subaru. Tam se mi nelíbilo něco jiného. S nepřímovstřikovým atmo 2-litrem pro střední třídu, jako základním motorem nemám problém. Při dobrém poskládání převodovky ani s 5-ti kvaltem, když na to motor má a táhne už od nejnižších otáček.


omlouvám se jestli to vyznělo jako negativní reakce na tebe, myslel jsem to jako pokračování tvé myšlenky, tys to nebyl kdo se nad tím pozastavoval. vadí mi současná složitost motorů i aut celkově a to že spolehlivost a trvanlivost jdou do kopru. jednalo se o Mitsubishi Outlander, jedno z mála současných aut s Euro 5 které jdou bez problémů dát do plynu a pětikvalt má docela dlouhý takže při 130ti má točit 2500ot/min.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 08.09.2015 18:56, elektromobily
...a proto jsou jediným východiskem elektromobily A teď mě ukamenujte :D
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Wtorek 08.09.2015 21:09, k
No to snad není možné,že by to už někoho konečně trklo ,že se lžem?
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Wtorek 08.09.2015 22:23, Staré motory a Elektro
Dneska jsem jel VW Bora 1.9SDi, celkem "svižně" tacho 60/110, žádná brzda. Trasa Jeseník - Olomouc -Jeseník cca 200km, spotřeba dle PP 3,9L a vím, že ukazuje o 0,7 méně. Takže s normálním rodinným sedanem 1,9 Diesel za 4,6L A vydrží 1 milion km.

K Elektro: nemám vyloženě problém, pokud je auto smysluplně postavené BMW i3 Tesla 3 atd. do města a okolí fakt super a kdyby to BMW nestálo 750.000,- bez DPH v základu, tak už ho mám doma jezdění po městě. a k němu nějakou pěknou V8

reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 08.09.2015 22:40, Přešný výpočet z nepřesných vstupů?
Pokud se vychází z údajů o spotřebě paliva od výrobců aut, tak je celý výpočet úplně mimo.

Pak by mě zajímalo jak se došlo k průměrné ceně aut. Jsou to katalogové ceny nebo ceny reálných prodejů? Pokud reálných prodejů, tak se není čemu divit že jsou vyšší. Dochází k ekonomickému oživení, prodeje aut jsou rekordní a lidi si ochotněji připlácí za lepší, bezpečnější výbavu než dřív, čili se nepřiplácí za ekologii, ale za luxus.

Pak samozřejmě zdražuje skoro všechno díky inflaci a tak to bude pořád. A na závěr, pokud auta ve městech budou méně smrdět za mírně vyšší ceny, tak je to jedině dobře. Nebýt Euro norem, tak tu dodnes jezdí smrduté dvoutakty a diesly co byly v Aviích.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 09.09.2015 08:32, RE: Přešný výpočet z nepřesných vstupů?
Petr S napisał:
Pokud se vychází z údajů o spotřebě paliva od výrobců aut, tak je celý výpočet úplně mimo.Pak by mě zajímalo jak se došlo k průměrné ceně aut. Jsou to katalogové ceny nebo ceny reálných prodejů? Pokud reálných prodejů, tak se není čemu divit že jsou vyšší. Dochází k ekonomickému oživení, prodeje aut jsou rekordní a lidi si ochotněji připlácí za lepší, bezpečnější výbavu než dřív, čili se nepřiplácí za ekologii, ale za luxus. Pak samozřejmě zdražuje skoro všechno díky inflaci a tak to bude pořád. A na závěr, pokud auta ve městech budou méně smrdět za mírně vyšší ceny, tak je to jedině dobře. Nebýt Euro norem, tak tu dodnes jezdí smrduté dvoutakty a diesly co byly v Aviích.


poslední odstavec je nesmysl. kdyby ceny aut kopírovaly inflaci tak okta v základu stojí mega. a díky Euro normám se dělají nesmyslně komplikovaná auta s pouze papírově nižší spotřebou a sotva poloviční životností. za optimální považuji benzín Euro 3, max. 4. po čem bych důrazně šlapal jsou diesely, vadí mi jejich nesmyslné protěžování tím že se nehodnotí NOx saze popílek a podobná svinstva která nadměrně produkují. a emisní kontroly jsou k ničemu, každý soudný zaměstnanec STK ví že je riskantní správně měřit emise u staré nafty která má najeto 200+ z důvodu možné destrukce motoru. takže projde všechno, stačí utřít mastný flek na kufru.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 09.09.2015 16:29, RE: Přešný výpočet z nepřesných vstupů?
Petr S napisał:
Pokud se vychází z údajů o spotřebě paliva od výrobců aut, tak je celý výpočet úplně mimo.Pak by mě zajímalo jak se došlo k průměrné ceně aut. Jsou to katalogové ceny nebo ceny reálných prodejů? Pokud reálných prodejů, tak se není čemu divit že jsou vyšší. Dochází k ekonomickému oživení, prodeje aut jsou rekordní a lidi si ochotněji připlácí za lepší, bezpečnější výbavu než dřív, čili se nepřiplácí za ekologii, ale za luxus. Pak samozřejmě zdražuje skoro všechno díky inflaci a tak to bude pořád. A na závěr, pokud auta ve městech budou méně smrdět za mírně vyšší ceny, tak je to jedině dobře. Nebýt Euro norem, tak tu dodnes jezdí smrduté dvoutakty a diesly co byly v Aviích.


Tak ty staré Avie, LIAZy a Tatry pořád jezdí, i nějaký ten 2takt občas potkám. A v klidu se vsadím, že ty starý nákladní šroty vykouzlí na nastartování takovýho bordelu, jako já nevyrobím za týden...
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 09.09.2015 17:45, RE: Přešný výpočet z nepřesných vstupů?
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Pokud se vychází z údajů o spotřebě paliva od výrobců aut, tak je celý výpočet úplně mimo.Pak by mě zajímalo jak se došlo k průměrné ceně aut. Jsou to katalogové ceny nebo ceny reálných prodejů? Pokud reálných prodejů, tak se není čemu divit že jsou vyšší. Dochází k ekonomickému oživení, prodeje aut jsou rekordní a lidi si ochotněji připlácí za lepší, bezpečnější výbavu než dřív, čili se nepřiplácí za ekologii, ale za luxus. Pak samozřejmě zdražuje skoro všechno díky inflaci a tak to bude pořád. A na závěr, pokud auta ve městech budou méně smrdět za mírně vyšší ceny, tak je to jedině dobře. Nebýt Euro norem, tak tu dodnes jezdí smrduté dvoutakty a diesly co byly v Aviích.
Tak ty staré Avie, LIAZy a Tatry pořád jezdí, i nějaký ten 2takt občas potkám. A v klidu se vsadím, že ty starý nákladní šroty vykouzlí na nastartování takovýho bordelu, jako já nevyrobím za týden...


Však jo. Pár aut s hodně ne-eko motory tu jezdí, ale už se naštěstí nedají koupit nové.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 09.09.2015 17:55, RE: Přešný výpočet z nepřesných vstupů?
Petr S napisał:
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Pokud se vychází z údajů o spotřebě paliva od výrobců aut, tak je celý výpočet úplně mimo.Pak by mě zajímalo jak se došlo k průměrné ceně aut. Jsou to katalogové ceny nebo ceny reálných prodejů? Pokud reálných prodejů, tak se není čemu divit že jsou vyšší. Dochází k ekonomickému oživení, prodeje aut jsou rekordní a lidi si ochotněji připlácí za lepší, bezpečnější výbavu než dřív, čili se nepřiplácí za ekologii, ale za luxus. Pak samozřejmě zdražuje skoro všechno díky inflaci a tak to bude pořád. A na závěr, pokud auta ve městech budou méně smrdět za mírně vyšší ceny, tak je to jedině dobře. Nebýt Euro norem, tak tu dodnes jezdí smrduté dvoutakty a diesly co byly v Aviích.
Tak ty staré Avie, LIAZy a Tatry pořád jezdí, i nějaký ten 2takt občas potkám. A v klidu se vsadím, že ty starý nákladní šroty vykouzlí na nastartování takovýho bordelu, jako já nevyrobím za týden...
Však jo. Pár aut s hodně ne-eko motory tu jezdí, ale už se naštěstí nedají koupit nové.


To je pravda. Ale mě vadí hysterie, ze které plynou EUROx na straně jedné, a benevolence k provozování takových neeko vozů na straně druhé...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 10.09.2015 09:21, RE: Kde to žijem
tomaskrtek napisał:
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...


...ale do Outlanderu, s výkonem 150 hp. Tam takový motor opravdu nemá co dělat...

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 10.09.2015 10:38, RE: Kde to žijem
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...
...ale do Outlanderu, s výkonem 150 hp. Tam takový motor opravdu nemá co dělat...


a proč ne?
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 10.09.2015 18:00, RE: Kde to žijem
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...
...ale do Outlanderu, s výkonem 150 hp. Tam takový motor opravdu nemá co dělat...
a proč ne?


Proč nepatří do velkého a těžkého SUV dvoulitrový atmosférický benzín s mizerným výkonem a pětistupňovou převodovkou? Protože žere, nejede, na dálnici se bude trápit s vysokýma otáčkama.
Prostě všechno špatně.

reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 10.09.2015 19:56, RE: Kde to žijem
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...
...ale do Outlanderu, s výkonem 150 hp. Tam takový motor opravdu nemá co dělat...
a proč ne?
Proč nepatří do velkého a těžkého SUV dvoulitrový atmosférický benzín s mizerným výkonem a pětistupňovou převodovkou? Protože žere, nejede, na dálnici se bude trápit s vysokýma otáčkama.Prostě všechno špatně.


Čeče, dyť to jsou dneska auta do města
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 10.09.2015 20:57, RE: Kde to žijem
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
tomaskrtek napisał:
David V napisał:
Úsporné motory nejsou úsporné, ekologické motory nejsou ekologické a všichni se tváří, že je všechno v naprostém pořádku.
hlavně že se tady onehdá někdo rozčiloval nad tím že si nějaký výrobce dovoluje montovat atmo dvoulitr bez přímého vstřiku a dokonce s pětikvaltem...
...ale do Outlanderu, s výkonem 150 hp. Tam takový motor opravdu nemá co dělat...
a proč ne?
Proč nepatří do velkého a těžkého SUV dvoulitrový atmosférický benzín s mizerným výkonem a pětistupňovou převodovkou? Protože žere, nejede, na dálnici se bude trápit s vysokýma otáčkama.Prostě všechno špatně.


nebude, při 130ti točí 2500. a to auto váží 1470kg. takž špatně je něco u tebe. osobně by to byla moje volba chtít ho koupit.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 10.09.2015 21:59, RE: Kde to žijem
Podle vybermiauto.cz váží dokonce jen 1395kg. Zrychlení 0-100 10,6 sec. Fakt nevím v čem je problém. To není žádné těžké SUV.

Ve Versu s váhou 1470 kg mám 1,8 atmo benzín. 0-100 zrychluje za 10,4 sec. Dlouhodobá spotřeba 6,7L. Ten motor je pro to auto v pohodě.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 10.09.2015 22:00, Bbbbb nnnnnn lllll
Na stovce za krasnych 13 sekund, spotreba deset a vice. Pokud je clovek nenarocny a nevadi mu, ze prumerny chrochtavec to zvladne za osum a osum, proc ne...
reagować
1 2 3 4


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.