Kolodмj napisał:
Tak to mě taky zarazilo, mám dojem, že kdysi se tady objevilo hodnocení, kde si tem motor právě v Bravu docela pochvalovali. Výkonové není špatnej, třídveřové Bravo je lehčí než pětidveřová Brava, nemuselo by to být zase tak špatné. Pokud pan redaktor ten motor nedoporučuje, mohl se rozepsat proč. A vzhledem k tomu, že se na něj tazatel přímo ptá, tak mohl alespoň zmínit, jestli se kazí nabo ne. Nemohu si pomoci, ale po odchodu pana Vaculíka jsou ty recenze nějak příliš zjednodušené (řečeno poměrně mírně).
V rodině máme Bravu. 7 let, 70 000, kupováno nové, je to i s klimatizací. Dosud žádný problém.
Při převaze mimoměstských jízd se dá na 60 l nádrž ujet 1000 km (1015km - 58 l), normálním stylem.
Na závodění to není, ale pokud je třeba na okresce předjet, tak se dá dobře podřadit na trojku a auto typu Felicie není problém předjet. Na dálnici, když se rychlost blíží 150, tak začne růst spotřeba a rychlost jen málo. Ale do 145 to relativně rychle jede a nežere. Max 190 z kopce. Všechny rychlosti ovšem "tachometrové".
Při běžném smíšeném provozu 7l, dálkové jízdy 5,7l, naložené a s lyžemi venku na střeše 6,7l.
Jediný výrazný problém je u tohoto typu obecně je nižší životnost výfuku, udává se 5-7 let. I když my tam máme stále původní, ale již byl opravován - prasklý ve sváru švu.