0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy - první dieselový Boxer v testu spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 17:12, RE: Hoooodně zajímavý motor,
anonym napisał:
Vaculík vychvaloval jen 2.5TDI R5, tedy řadový pětiválec, V6 se nepovedl skoro ve všech verzích.
Omyl, Vaculík vychvaloval V6 110 kW krátce po jeho uvedení na trh cca v r. 98.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 17:52, subaru lepší bmw
Možná jsou motory od BMW výborné,ale jen do té doby než začnou zlobit. To pak jdou opravy až do 100 tisíc. VW má zastaralou techniku a je s podivem,že i dost poruchovou. Mercedes je na tom velice dobře,trio ze sladké Francie má dohré a spolehlivé motory,pokud dostanou to co mají. Italové odvádějí dobrou práci,no a Japonská jednoduchost a kvalita vše drtí včetně Subaru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 19:21, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
Možná jsou motory od BMW výborné,ale jen do té doby než začnou zlobit. To pak jdou opravy až do 100 tisíc. VW má zastaralou techniku a je s podivem,že i dost poruchovou. Mercedes je na tom velice dobře,trio ze sladké Francie má dohré a spolehlivé motory,pokud dostanou to co mají. Italové odvádějí dobrou práci,no a Japonská jednoduchost a kvalita vše drtí včetně Subaru.
Bmw dělá naftový motory cca 25 let, po tu dobu se téměř vždy drželo v dané třídě v pozici nejrychlejších turbodieselů (vím,že výkon a rychlost není vše) a ty chceš po jednom napsaném článku tvrdit, že Subaru ho svým motorem rozdrtí?(jejich prvním dieselem s kterým zatím nemá NIKDO dlouhodobé zkušenosti ) Nic proti Subaru, ale zas tolik a hlavně tak rychle bych mu nefandil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 21:19, RE: Benzinka
Petr - TipCars.com napisał:
Já jsem se nikdy na žádné čerpací stanici s problémem nesetkal, i když jsem tankoval pouhý jeden litr. Je to podle mě stejné, jako když si člověk půjde koupit jen jeden rohlík )))

Schválně vyzkoušejte, mě tam po 300-tém tankování rozhodně znají
Na většině čerpacích stanic je podle mě psaný minimální odběr 2 litry : )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 21:29, RE: Hoooodně zajímavý motor,
A4 napisał:
Omyl, Vaculík vychvaloval V6 110 kW krátce po jeho uvedení na trh cca v r. 98.
Lidi mluvime tady o SUBARU ! ne o nejakym folksvagonu. Japonec je kvalita a vydrz .A kor , kdyz jde o SUBARU ! Vsadim boty ze to bude spolehlivejsi diesel nez naprosta vetsina ostatnich. At uz od audi nebo od bmw. o franticich ani nemluve.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 21:51, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
Bmw dělá naftový motory cca 25 let, po tu dobu se téměř vždy drželo v dané třídě v pozici nejrychlejších turbodieselů (vím,že výkon a rychlost není vše) a ty chceš po jednom napsaném článku tvrdit, že Subaru ho svým motorem rozdrtí?(jejich prvním dieselem s kterým zatím nemá NIKDO dlouhodobé zkušenosti ) Nic proti Subaru, ale zas tolik a hlavně tak rychle bych mu nefandil.
No já myslím že posledních x let, kdy každá automobilka zažívá Boom s vlastními diesely, tak Subaru pěkně čeká a vyvíjí a poučuje se z chyb italů francouzů němců ale i svých a nyní když už nikdo s ničím moc nepřekvapí a všichni víme co od jakých motorů čekat, přichází Subaru Boxer Diesel. Nemyslím že ten motor nevydrží 200 nebo 300 tisíc. Přece by se nenechalo zahanbit Hondou nebo Toyotou a ti mají, jak se to říká, echt diesely. Japonské motto pro výrobu dýzlů: když dva dělají totéž, není to toéž. Takže ted jsou po všech stránkách japonské auta plně konkurenčně schopná a nebál bych se říct, že mnohdy i lepší jak motorově, tak designově a hlavně kvalitativně a poctivé.(voní opravdu hezky)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 21:57, Hezký
No je to fakt pecka a mít na to prachy,tak beru Outbacka v naftě.
Ale zapomeňte na to,že teď bude Subaru drtit Scouty a Octávie 4x4.To je prostě mimo přehled našich řidičů a buďme rádi,jinak by jsme se pak z toho množství Subar na cestě poohlídli po nějakem větším symbolu poctivého auta 4x4.
Znám lidi co na to Subaru má a skočí raději po Octávii 4x4 , RS nebo novém Volvu XC70. Subaru zatím není masovka a ani netuším,jestli jí chce být????
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 00:52, naftu moc nemusim, ale tohle by stalo za hrich :)
ac Subaru nemam, uz hodne dlouho k nemu koukam s velkym respektem a Legacy se mi opravdu libi (a nejen to) ... po ne prilis zdarile zasadni zmene u Imprezy to vypada, ze Subarko vytahlo poradny trumf z rukavu. Drzim palce at je ten motor opravdu tak skvelej jako cely auto a jako jejich benzinovy boxeri!!! Japonci proste umej maknout
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 09:00, RE: Subaru v naftě?
anonym napisał:
)))

Souhlas, pán kecá. 2.5i mám v Outbacku a za 8 se jet dá, ale ne s takovým průměrem.
Nekecám, tohle srovnávat nelze, Lega sdn není Outback už jenom hmotností. JInak tomu o řádek výš doporučuju jezdit s Legacy 2,0 sdn ne " občas ", ale pořád, a naučí se to taky a velmi snadno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 09:21, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
Bmw dělá naftový motory cca 25 let, po tu dobu se téměř vždy drželo v dané třídě v pozici nejrychlejších turbodieselů (vím,že výkon a rychlost není vše) a ty chceš po jednom napsaném článku tvrdit, že Subaru ho svým motorem rozdrtí?(jejich prvním dieselem s kterým zatím nemá NIKDO dlouhodobé zkušenosti ) Nic proti Subaru, ale zas tolik a hlavně tak rychle bych mu nefandil.
BMW ma sice nejvykonnejsi nejkultivovanejsi diesely , ale po 150 / 200 tisicich km se zacnou tak draze srat , az to pekne neni...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 10:08, RE: Paráda
Petr - TipCars.com napisał:
Pravdou je, že Hondy a Subaru mají nejvěrnější (občas až fanatické) příznivce. To ano. Nemyslím však, že novináři nadržují této automobilce. Spíše ji jen objektivně hodnotí. Subaru vyniká příkladnými jízdními vlastnostmi, tak proč tyto vozy nehodnotit pozitivně? Navíc můžete předpokládat, že moto-novináři rádi řídí vozy, které je poslouchají...

Také nevím, jak jste přišel na označení "soudrzi". Z redakce Tipcarsu nikdo soudruh vzhledem k věku být nemohl ...

K Legacy 2.0D se určitě vrátíme, do ...
hm, obavam sa, ze Cesko pomerne rychlo smeruje k navratu do komunizmu - tentoraz s primesou ekoterorizmu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 11:02, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
BMW ma sice nejvykonnejsi nejkultivovanejsi diesely , ale po 150 / 200 tisicich km se zacnou tak draze srat , az to pekne neni...
Vážně? A tuhle zkušenost si vzal kde? Jen tě chci upozornit,že těch tvých zminovaných 150-200 000 km najede většina naftových pětkových bavoráků za první tři roky svého provozu. A ted mi teda řekni kolik znáš tříletých bavoráků co se tak draze serou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 11:13, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
Vážně? A tuhle zkušenost si vzal kde? Jen tě chci upozornit,že těch tvých zminovaných 150-200 000 km najede většina naftových pětkových bavoráků za první tři roky svého provozu. A ted mi teda řekni kolik znáš tříletých bavoráků co se tak draze serou.
to je zvláštní úvaha. že jako většinový pětkový naftový bavorák ujede za první tř roky provozu 150-200 000km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 11:28, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
to je zvláštní úvaha. že jako většinový pětkový naftový bavorák ujede za první tř roky provozu 150-200 000km
proč? Podívej se na Mobile.de kolik tam ty tříletý mají najeto a zkus si spočítat jaký je podíl těch co mají pod 100 000 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 12:29, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
proč? Podívej se na Mobile.de kolik tam ty tříletý mají najeto a zkus si spočítat jaký je podíl těch co mají pod 100 000 km.
no když už se oháníš mobile.de, tak můžem počítat spolu. Rok výroby 2004, BMW, řada 5, diesel = celkový počet nabízených aut 12185, z toho 564 aut má najeto 150-200tkm. Rok výroby 2005, BMW, řada 5, diesel = celkový počet 7278, z toho 162 aut má najeto 150-200tkm.
tak kde je ta většina?? jen kecy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 13:09, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
no když už se oháníš mobile.de, tak můžem počítat spolu. Rok výroby 2004, BMW, řada 5, diesel = celkový počet nabízených aut 12185, z toho 564 aut má najeto 150-200tkm. Rok výroby 2005, BMW, řada 5, diesel = celkový počet 7278, z toho 162 aut má najeto 150-200tkm.
tak kde je ta většina?? jen kecy
Trochu sis ta data upravil. Schválně jestli sám přijdeš na to,kdes udělal chybu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 13:25, RE: subaru lepší bmw
anonym napisał:
Trochu sis ta data upravil. Schválně jestli sám přijdeš na to,kdes udělal chybu.
jen jestli neděláš chybu ty, když vynášíš takové soudy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 14:37, RE: Subaru v naftě?
Petr - TipCars.com napisał:
Věřte mi, že nejsem příznivcem nafty, ale v případě Subaru a BMW bych udělal klidně vyjímku ...

Legacy je stále přesvědčivé po stránce jízdních vlastností a diesel má příjemný zvuk. Běžně o něm nevíte, a při rychlé dálniční jízdě o něm nevíte už vůbec (ve voze vládne aerodynamický hluk). Hladina hluku je stejná jako například u motoru 2.0R (samozřejmě sametový šestiválcový třílitr je na tom lépe).

Jediné co mi malinko vadilo bylo řazení (občas trochu drhla dvojka) a řízení (díky el. posilova...
Pane Šikl,
hladiny hluku prosím v číslech, jak jsem Vás již jinde prosil. Jinak jsou to bláboly. Od rychlosti 100 po 10 km/h při ustálené rychlosti a na betonové dálnici. Zelí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 14:49, RE: Hezký
Marcus napisał:
No je to fakt pecka a mít na to prachy,tak beru Outbacka v naftě.
Ale zapomeňte na to,že teď bude Subaru drtit Scouty a Octávie 4x4.To je prostě mimo přehled našich řidičů a buďme rádi,jinak by jsme se pak z toho množství Subar na cestě poohlídli po nějakem větším symbolu poctivého auta 4x4.
Znám lidi co na to Subaru má a skočí raději po Octávii 4x4 , RS nebo novém Volvu XC70. Subaru zatím není masovka a ani netuším,jestli jí chce být????
Fakt je, že VW přímovstřiky vyrábí skoro 20 let a nasekali jich milióny. I jako ojetiny drží stále slušné ceny. Vyrobit dnes přímovstřikový diesel není žádné hrdinství. Vstřikovací technologii včetně řízení koupíte jako subdodávku a vyrobit zbytek je rutina.
Nadšený z dieslu jsem byl v roce 93, kdy jsem jezdil v A80 avant 1,9tdi 66kw. To bylo opravdu zjevení z jiného světa, ale diesl dneska - to je naprosto běžná věc u každého výrobce.
Subaru zachrápal 15 let.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 15:24, RE: Hezký
anonym napisał:
Fakt je, že VW přímovstřiky vyrábí skoro 20 let a nasekali jich milióny. I jako ojetiny drží stále slušné ceny. Vyrobit dnes přímovstřikový diesel není žádné hrdinství. Vstřikovací technologii včetně řízení koupíte jako subdodávku a vyrobit zbytek je rutina.
Nadšený z dieslu jsem byl v roce 93, kdy jsem jezdil v A80 avant 1,9tdi 66kw. To bylo opravdu zjevení z jiného světa, ale diesl dneska - to je naprosto běžná věc u každého výrobce.
Subaru zachrápal 15 let.
Podle mě se nedá říct, že by zachrápali. Oni to prostě neřešili protože neměli potřebu to řešit. Evropa a její touha po pevných částicích je pramálo zajímala. Hlavní těžistě exportu Subaru leží v USA, Austrálii ( kámoš v ní rok žil a podlě něj tam byl Forejt považován za maximální držák), a na Blízkém Východě. Země, které mají prostě jiné preference než my. Na tom není nic špatného.
Nicméně to, že diesely BMW jsou technologickou špičkou a ty mercedesácké etalonem odolnosti je nepopiratelný fakt. Vždycky mě napadne, zda zda v tom u Němců není při jejich nátuře i tak trochu snaha o naplnění odkazu, tradic a odčinění křivdy na Rudolfu Dieselovi, kterýho dohnali k sebevraždě.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.