anonym napisał:
Jojo, zvláště úžasné je, že auto za 810 tisíc se dá vybrat pouze se šesti barvama a jednou barvou vnitřku (například).
A pokud jde o kritičnost, předpokládám že soudrzi v Tipcarsu se taky budou po 20 tisících km vracet a znovu testovat i jiná auta než Subaru aby ta srovnání byla aspoň trošku objektivní. To že je Subaru nadržováno mě u motonovinářů nepřekvapuje - oni mají jiné preference než většina lidí.
Pravdou je, že Hondy a Subaru mají nejvěrnější (občas až fanatické) příznivce. To ano. Nemyslím však, že novináři nadržují této automobilce. Spíše ji jen objektivně hodnotí. Subaru vyniká příkladnými jízdními vlastnostmi, tak proč tyto vozy nehodnotit pozitivně? Navíc můžete předpokládat, že moto-novináři rádi řídí vozy, které je poslouchají...
Také nevím, jak jste přišel na označení "soudrzi". Z redakce Tipcarsu nikdo soudruh vzhledem k věku být nemohl ...
K Legacy 2.0D se určitě vrátíme, do testu se totiž dostalo s absolutně nejnižším kilometrovým nájezdem (těsně pod 1000 km). Většinu ostatních automobilů není potřeba znovu testovat, většinou mají najeto 9-30 tis. km. Samozřejmě nevylučuji, že se k některým více zajetým vrátíme.
Pokud preferujete výběr barvy auta před jízdními vlastnostmi, budete u Subaru na špatné adrese. Navíc by mě zajímalo, jaké preference má většina lidí? Myslím, že každému vyhovuje něco jiného. Jiný vůz si pořídí rodina s dětmi, jiný starší manželský pár v důchodu a naprosto jiný mladí řidiči, resp. řidičky.