0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy - první dieselový Boxer v testu spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 00:09, Paráda
To je snad první auto, kterýmu ukazuje spotřebu PP víc než je skutečnost. Gratuluji Subaru k tak úspornému motoru. Za spotřebu 5l/100 km by se v kombinaci s trvalým pohonem 4x4 Legacy nemuselo stydět ani vedle BMW.
Mít na to prachy, kupuju Legacy sedan DIESEL!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 06:15, RE: Paráda
Peet napisał:
To je snad první auto, kterýmu ukazuje spotřebu PP víc než je skutečnost. Gratuluji Subaru k tak úspornému motoru. Za spotřebu 5l/100 km by se v kombinaci s trvalým pohonem 4x4 Legacy nemuselo stydět ani vedle BMW.
Mít na to prachy, kupuju Legacy sedan DIESEL!
Jenže největší dojeb je, že Legacy Diesel ( střední třída ) je cenově naprosto srovnatelná s Octávií II 2.0TDi ( nižší střední ), což jasně značí předraženost škodovky! Navíc s PDčkem, to je technologie o ničem! Go SUBARU DIESEL Go!!!!
Za ty prachy se najde těžko lepší diesel v lepším autě, jako je permanentní čtyřkolka Legacy, navíc ta spotřeba je úžasná, výkon 110kw!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 06:57, RE: Paráda
anonym napisał:
Jenže největší dojeb je, že Legacy Diesel ( střední třída ) je cenově naprosto srovnatelná s Octávií II 2.0TDi ( nižší střední ), což jasně značí předraženost škodovky! Navíc s PDčkem, to je technologie o ničem! Go SUBARU DIESEL Go!!!!
Za ty prachy se najde těžko lepší diesel v lepším autě, jako je permanentní čtyřkolka Legacy, navíc ta spotřeba je úžasná, výkon 110kw!!!!!
Přesně tak - podíváte-li se do ceníků Škody a Subaru, zjistíte zajímavou věc : Subaru Legacy kombi diesel je o 12 tis. Kč levnější než Octavia Scout diesel. Je pravda, že Scout se v Německu dá pořídit o dost levněji než u nás, ale to je na jinou diskuzi. Třeba Subaru Outback diesel stojí v celkem slušné výbavě cca 878 tis. Kč (což je jen o 60 tis. Kč více než Scout, ale je to auto o nejméně třídu výše)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 08:30, RE: Paráda
anonym napisał:
Přesně tak - podíváte-li se do ceníků Škody a Subaru, zjistíte zajímavou věc : Subaru Legacy kombi diesel je o 12 tis. Kč levnější než Octavia Scout diesel. Je pravda, že Scout se v Německu dá pořídit o dost levněji než u nás, ale to je na jinou diskuzi. Třeba Subaru Outback diesel stojí v celkem slušné výbavě cca 878 tis. Kč (což je jen o 60 tis. Kč více než Scout, ale je to auto o nejméně třídu výše)
Hlavně také technika Scouta (motor, pohon 4x4) je vedle techniky od Subaru k smíchu...permanentní 4x4 s mezinápravovým diff. naprosto deklasuje Haldex. O motoru PD ani nemluvím, jeden takový máme doma a žere 1l oleje na 5000km..podle vyjádření Škody je to normální)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 08:34, Subaru v naftě?
Nafta je pro lidi, co chtěj škudlit. Subaru pro mě bylo vždy synonymem pro zážitek z jízdy a to bez ohledu na spotřebu paliva. Raději budu platit vyšší daň v podobě hladovějšího benzínového motoru, než abych byl nucen poslouchat protivný a falešný zvuk úsporného dieselu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 08:45, RE: Subaru v naftě?
anonym napisał:
Nafta je pro lidi, co chtěj škudlit. Subaru pro mě bylo vždy synonymem pro zážitek z jízdy a to bez ohledu na spotřebu paliva. Raději budu platit vyšší daň v podobě hladovějšího benzínového motoru, než abych byl nucen poslouchat protivný a falešný zvuk úsporného dieselu.
Jeste to musi byt kombik! Aby to bylo prakticke, usporne a zavodni auto - vse v jednom! :) (Pro blbecky - nastrikejte si to na stribrno a prilpte logo VW...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 08:52, RE: Subaru v naftě?
anonym napisał:
Nafta je pro lidi, co chtěj škudlit. Subaru pro mě bylo vždy synonymem pro zážitek z jízdy a to bez ohledu na spotřebu paliva. Raději budu platit vyšší daň v podobě hladovějšího benzínového motoru, než abych byl nucen poslouchat protivný a falešný zvuk úsporného dieselu.
Já mám sice Lega v benzínu, ale do dieselu bych klidně šel. Jeho dynamické parametry jsou lepší než u benzínu, akcelerace dokonce lepší než u 2,5i, kultivovanost ukázková. Jinak staré bláboly o žravosti motorů Subaru už jsem dávno pustil z hlavy, spotřeba udávaná výrobem sedí, dokonce ve městě auto žere méně než výrobce udává a to nemám auto ještě pořádně zajeté. A rozhodně nejezdím s cihlou pod plynem. Rakousko ve čtyřech lidech se střešním boxem a průměrem skoro 100 km/h za 8 litrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:00, Benzinka
To musej mít u tý benzinky radost, že tam někdo bere 2,3 litru nafty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:04, RE: Paráda
anonym napisał:
Jenže největší dojeb je, že Legacy Diesel ( střední třída ) je cenově naprosto srovnatelná s Octávií II 2.0TDi ( nižší střední ), což jasně značí předraženost škodovky! Navíc s PDčkem, to je technologie o ničem! Go SUBARU DIESEL Go!!!!
Za ty prachy se najde těžko lepší diesel v lepším autě, jako je permanentní čtyřkolka Legacy, navíc ta spotřeba je úžasná, výkon 110kw!!!!!
Jojo, zvláště úžasné je, že auto za 810 tisíc se dá vybrat pouze se šesti barvama a jednou barvou vnitřku (například).

A pokud jde o kritičnost, předpokládám že soudrzi v Tipcarsu se taky budou po 20 tisících km vracet a znovu testovat i jiná auta než Subaru aby ta srovnání byla aspoň trošku objektivní. To že je Subaru nadržováno mě u motonovinářů nepřekvapuje - oni mají jiné preference než většina lidí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:09, RE: Paráda
anonym napisał:
Přesně tak - podíváte-li se do ceníků Škody a Subaru, zjistíte zajímavou věc : Subaru Legacy kombi diesel je o 12 tis. Kč levnější než Octavia Scout diesel. Je pravda, že Scout se v Německu dá pořídit o dost levněji než u nás, ale to je na jinou diskuzi. Třeba Subaru Outback diesel stojí v celkem slušné výbavě cca 878 tis. Kč (což je jen o 60 tis. Kč více než Scout, ale je to auto o nejméně třídu výše)
Proboha soudnost - Subaru je naprůměr velmi dobrými jízdními vlatsnostmi v extrému (kolik lidí tak ale doppravdy jezdí ?)a výbornými motory. Zbytek auta je ale spíše podprůměrný. A není divu, je to auto rok před generační obměnou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:12, RE: Subaru v naftě?
anonym napisał:
Nafta je pro lidi, co chtěj škudlit. Subaru pro mě bylo vždy synonymem pro zážitek z jízdy a to bez ohledu na spotřebu paliva. Raději budu platit vyšší daň v podobě hladovějšího benzínového motoru, než abych byl nucen poslouchat protivný a falešný zvuk úsporného dieselu.
Věřte mi, že nejsem příznivcem nafty, ale v případě Subaru a BMW bych udělal klidně vyjímku ...

Legacy je stále přesvědčivé po stránce jízdních vlastností a diesel má příjemný zvuk. Běžně o něm nevíte, a při rychlé dálniční jízdě o něm nevíte už vůbec (ve voze vládne aerodynamický hluk). Hladina hluku je stejná jako například u motoru 2.0R (samozřejmě sametový šestiválcový třílitr je na tom lépe).

Jediné co mi malinko vadilo bylo řazení (občas trochu drhla dvojka) a řízení (díky el. posilovači), které je však stále přesné s velkým citem. Rozdíl nepoznáte, pokud nepřesednete z jednoho vozu do druhého.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:18, Hoooodně zajímavý motor,
ale s tím nadšením bych prozatím trochu počkal, až bude mít najeto tak 200 - 300 tisíc km, pak se pozná, jak je na tom se spolehlivostí a životností. Jo jo, on taky někdy v roce 98 Martin Vaculík psal o mtoru 2,5 TDI V6 od VW, že je to jeden z nejlepší dieselů na trhu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:28, RE: Paráda
anonym napisał:
Jojo, zvláště úžasné je, že auto za 810 tisíc se dá vybrat pouze se šesti barvama a jednou barvou vnitřku (například).

A pokud jde o kritičnost, předpokládám že soudrzi v Tipcarsu se taky budou po 20 tisících km vracet a znovu testovat i jiná auta než Subaru aby ta srovnání byla aspoň trošku objektivní. To že je Subaru nadržováno mě u motonovinářů nepřekvapuje - oni mají jiné preference než většina lidí.
Pravdou je, že Hondy a Subaru mají nejvěrnější (občas až fanatické) příznivce. To ano. Nemyslím však, že novináři nadržují této automobilce. Spíše ji jen objektivně hodnotí. Subaru vyniká příkladnými jízdními vlastnostmi, tak proč tyto vozy nehodnotit pozitivně? Navíc můžete předpokládat, že moto-novináři rádi řídí vozy, které je poslouchají...

Také nevím, jak jste přišel na označení "soudrzi". Z redakce Tipcarsu nikdo soudruh vzhledem k věku být nemohl ...

K Legacy 2.0D se určitě vrátíme, do testu se totiž dostalo s absolutně nejnižším kilometrovým nájezdem (těsně pod 1000 km). Většinu ostatních automobilů není potřeba znovu testovat, většinou mají najeto 9-30 tis. km. Samozřejmě nevylučuji, že se k některým více zajetým vrátíme.

Pokud preferujete výběr barvy auta před jízdními vlastnostmi, budete u Subaru na špatné adrese. Navíc by mě zajímalo, jaké preference má většina lidí? Myslím, že každému vyhovuje něco jiného. Jiný vůz si pořídí rodina s dětmi, jiný starší manželský pár v důchodu a naprosto jiný mladí řidiči, resp. řidičky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:29, RE: Benzinka
anonym napisał:
To musej mít u tý benzinky radost, že tam někdo bere 2,3 litru nafty.
U této benzínky jsou zvyklí
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:30, RE: Hoooodně zajímavý motor,
A4 napisał:
ale s tím nadšením bych prozatím trochu počkal, až bude mít najeto tak 200 - 300 tisíc km, pak se pozná, jak je na tom se spolehlivostí a životností. Jo jo, on taky někdy v roce 98 Martin Vaculík psal o mtoru 2,5 TDI V6 od VW, že je to jeden z nejlepší dieselů na trhu...
Souhlasím, s hodnocením spolehlivosti je nutné počkat ... čas a kilometrový nájezd nejlépe prověří konstrukční kvality motoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:35, RE: Paráda
Petr - TipCars.com napisał:
Pravdou je, že Hondy a Subaru mají nejvěrnější (občas až fanatické) příznivce. To ano. Nemyslím však, že novináři nadržují této automobilce. Spíše ji jen objektivně hodnotí. Subaru vyniká příkladnými jízdními vlastnostmi, tak proč tyto vozy nehodnotit pozitivně? Navíc můžete předpokládat, že moto-novináři rádi řídí vozy, které je poslouchají...

Také nevím, jak jste přišel na označení "soudrzi". Z redakce Tipcarsu nikdo soudruh vzhledem k věku být nemohl ...

K Legacy 2.0D se určitě vrátíme, do ...
Na to jaké mají lidi preference se stačí podívat do prodejních statistik. Či se pobavit s lidma, co na tohle témě dělají průzkumy a tu a tam něco upustí.

Co se týče naddržování - spíš jsme to myslel tak, že Subaru a Honda odpovídají více naturelu motoristických novinářů a z toho plynou až možná příliš pozitivní soudy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 09:38, RE: Paráda
anonym napisał:
Přesně tak - podíváte-li se do ceníků Škody a Subaru, zjistíte zajímavou věc : Subaru Legacy kombi diesel je o 12 tis. Kč levnější než Octavia Scout diesel. Je pravda, že Scout se v Německu dá pořídit o dost levněji než u nás, ale to je na jinou diskuzi. Třeba Subaru Outback diesel stojí v celkem slušné výbavě cca 878 tis. Kč (což je jen o 60 tis. Kč více než Scout, ale je to auto o nejméně třídu výše)
Bacha na cenu. Na TipCars je cena Legacy Diesel Combi sice 793 k Kc, ale, pozor, bez DPH !!!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 10:00, RE: Paráda
anonym napisał:
Na to jaké mají lidi preference se stačí podívat do prodejních statistik. Či se pobavit s lidma, co na tohle témě dělají průzkumy a tu a tam něco upustí.

Co se týče naddržování - spíš jsme to myslel tak, že Subaru a Honda odpovídají více naturelu motoristických novinářů a z toho plynou až možná příliš pozitivní soudy.
Statistiky bohužel neodpovídají tomu, co by lidé chtěli řídit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 10:28, RE: Paráda
anonym napisał:
Bacha na cenu. Na TipCars je cena Legacy Diesel Combi sice 793 k Kc, ale, pozor, bez DPH !!!!!!!!!!!!!!
Dle www.subaru.cz cena vč. DPH 803.800Kč pro Subaru Legacy 2.0D combi, ACTIVE. Srovnatelná Schade 4x4 2.0TDI v základu 765.000Kč, po dorovnání, plus mínus, výbavy úžasných 811.000Kč, no nekupte to!!!!! Nemluvě o rozdílu jezdit Škodovkou a Subaru. Nemám nic proti Škodovce, ale jejich cenová politika mě víc než udivuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.04.2008 10:33, žeby se to povedlo?
Ta spotřeba je náhodou dost dobrá, čtyřkolka a navíc ještě u syrového auta. To já se s Oktávkou 1 gen (jen předokolka) na trase Ostrava - Praha -Ostrava pod 6 litrů nedostal. Ceníková cena taky ještě v normě, svezení beztak slušné a jízdní vlastnosti ok. Uvidíme co ukáže čas, sice preferuji trocho jinou kategorii (velkoobjemový benzín) nicméně zatím to vypadá slibně. Takže za 2-3 roky nějaký zánovní kousek dovést ze SRNčí a je vymalováno. Ještě pak trochu někde popsat konstrukčně ten motor, akustické dojmy, kultivovanost, konzistentnost zátahu, křivky s Nm atd. Takže naftu dneska umí 1) BMW 2) Subaru 3) (hdi).
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.